بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم ؟ چگونه در فضای مجازی پسر مورد علاقه مان را به خود جذب کنیم؟ روش های صحبت کردن در مجازی چیست؟ اگر این روزها از کسی در فضای مجازی خود خوشتان آمده یا به اصطلاح امروزی ها کراش زده اید بیایید تا به شما نشان دهیم چگونه می توانیم در مجازی پسر را عاشق خود کنیم.

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم

اگر به صورت مجازی از کسی خوشتان آمده ابزارهایی که در دست دارید می تواند به شما کمک کند توجه طرف مقابل را به دست آورید. این ابزارها شامل استوری؛ چت، عکس پروفایل و ... هستند. اما استفاده اشتباه و نابلدانه از این موارد باعث می شود طرف مقابل برای همیشه دید مثبتش را درباره شما از دست بدهد. پس با کمک ترفندهای به خصوص می توانید از مواردی که در اختیار دارید بیشترین بهره را ببرید.

 

چه عکس پروفایلی بگذاریم که پسر را جذب کنیم؟

تحقیقات ثابت کرده که عکس پروفایل رازهای بسیاری درباره شخصیت افراد بازگو می کند. از این رو برای انتخاب عکس پروفایل باید دقت بسیاری به خرج دهید.

نباید ها در انتخاب عکس پروفایل

  • استفاده از تصاویر قدیمی برای پروفایل اصلا درست نیست. یعنی از عکس های دو سه سال پیش خود به هیچ وجه برای پروفایل استفاده نکنید.
  • از بارگزاری عکس های بی کیفیت خودداری کنید. زیرا انتخاب تصاویر بدون کیفیت برای پروفایل نشان می دهد که شما نسبت به مسائل بی توجه هستید.
  • عکس فتوشاپ شده و به دور از چهره واقعی خود را در پروفایل نگذارید، اجازه دهید افراد با چهره واقعی شما را ببینند.

عکس های ممنوعه برای پروفایل

  • نیازی نیست از لحظه به لحظه کارهایی که در طول روز انجام می دهید عکس و استوری منتشر کنید. باور کنید دیگر عکس از فنجان قهوه یا وعده غذایی و … جذابیت نخواهد داشت.
  • تحقیقات نشان داده که عکس گذاشتن تنها از چشم یا لب های خود نشانه ای از افسردگی است و دیگر خیلی جالب نیست.

پس برای پروفایل چه بگذاریم؟

عکس پروفایلتان عکس های جدید (حداقل تا 6 ماه پیش) از خودتان باشد و از گذاشتن عکس های طبیعت، غذا و عکس نوشته برای پروفایل جلوگیری کنید. اگر اصلا دوست ندارید عکس خودتان به هر دلیلی روی پروفایل باشد از اینترنت یا شبکه های مجازی عکس های فانتزی و بامزه انتخاب کنید.

چطور چت را شروع کنیم؟( قانون طلایی شروع چت با پسر)

پس از انتخاب عکس مناسب حالا وقت این است که یک مکالمه جذاب را رقم بزنید. اما بهترین جمله برای شروع چت با پسر چیست؟

برای عاشق کردن پسر در فضای مجازی شاید شما ماه ها منتظر بمانید تا مردی که در نظر دارید به شما پیام بدهد اما هیچوقت او این کار را انجام ندهد. از این رو باید انتظار را کنار بگذارید و اگر او را دوست دارید و قصد عاشق کردنش را دارید خودتان اقدام به پیام دادن کنید، برای چت با پسر مورد علاقه، باید جهت شروع کردن پیام دادن و شروع چت یک دلیل عالی داشته باشید.

پس از روش قدیمی و نخ نما شده ی (سلام خوبی) استفاده نکنید و اگر شما را نمی شناسد در پیام اول حتما خودتان را معرفی کنید، البته باید در نظر داشته باشید که پیش از پیام دادن در صورتی که در اینستگرام یا فیس بوک یا … او را شناخته اید متوجه خود کنید، مثل لایک کردن، با کامنت گذاشتن و … بعد مکالمه را با یک سوال یا نظر درباره استوری یا پست های او شروع کنید. تا جایی که می توانید از پرسیدن سوالات یک کلمه ای پرهیز کنید. با پرسیدن سوال خلاقانه چت کردنتان را از خشکی و سردی خارج کنید.

برای مثال این عکس رو کجا گرفتید؟ ورزش مورد علاقه تون همینطور که استوری کردید والیباله به نظرتون منم میتونم شروع کنم؟ و ... هزاران بهانه برای چت کردن که باعث می شود کم کم با او آشنا شوید.

  • اگر عکس ها و استوری های فلسفی می گذارد از دیدگاهش راجب آن ها سوال کنید.
  • از علاقه مندی ها یا حرفه اش صحبت کنید.
  • اگر تصاویری از مسافرت و گردش به اشتراک گذاشته، درباره لوکیشن آدرس مکان، شرایط آب و هوایی و … با او صحبت کنید.

نحوه ابراز علاقه برای اولین بار در چت

شاید مثل اکثر دختران، ابراز علاقه کردن مستقیم به پسرها برای شما هم کار راحتی نباشد. با این که این کار نشانه ای از شجاعت و اعتماد به نفس شماست اما شاید هنوز آنقدرها در جامعه رواج نداشته باشد و همچنین طبیعت یک زن دلبری و طنازی بوده و این مرد نیز باید برای رسیدن به آن قدم اول را بردارد. پس ابتدا باید یاد بگیریم که چگونه مردی را عاشق و وابسته کنیم و آن ها را غیرمستقیم به سوی خود جذب نماییم تا در ابراز علاقه قدم اول را بردارند.

پس اگر هنوز طرف مقابل حرکتی نزده می توانید با پیام دادن و نظر دادن درباره استوری و پست های او باعث شوید شما را ببیند و متوجه شما شود. البته درنظر بگیرید که خیلی هم پیام ندهید تا خسته نشود. پس از این که حس کردید متوجه شما شده، می توانید به بهانه مختلف با او در یک کافه یا .. قرار بگذارید. برای مثال برای امانت دادن یک کتاب، صحبت کردن حضوری درباره موضوعی که او در آن وارد است یا ...

به این صورت شما از یک فالور در شبکه های اجتماعی فراتر می روید و حالا نوبت اوست که اگر واقعا مورد پسند او قرار گرفته اید به شما نزدیک تر شود و وارد یک رابطه دوستی شوید.

 

این هم از مطلب کاربردی چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم که سعی کردیم به نکات مهم آن اشاره کنیم. اگر حس می کنید موردی هست که بیان کردنش در این مطلب به کامل تر شدن آن کمک می کند با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان