بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

توالت فرنگی ایرانی | توالت فرنگی خارجی | توالت فرنگی مروارید | توالت فرنگی چینی

برای خرید توالت فرنگی به چه مواردی توجه کنیم؟ مهم ترین نکات در خرید توالت فرنگی چه می باشد؟ در راهنمای خرید توالت فرنگی چه موضوعاتی اهمیت زیادی دارند؟ توالت فرنگی مروارید را انتخاب کنیم یا سراغ برندهای دیگر برویم؟ توالت فرنگی جرو تجهیزاتی است که وجودش در هر واحد مسکونی یا تجاری بسیار مهم می باشد. از کاهش مصرف آب تا سلامت مفاصل زانو و … مواردی هستند که باعث شده وجود توالت فرنگی جدی گرفته شود.

7 نکته و راهنمای خرید سرویس بهداشتی

توالت فرنگی مثل بسیاری از تجهیزات ساختمانی دیگر دارای انواعی است که باعث شده افراد با نیازهای مختلف شخصی و محیطی انتخاب درستی داشته باشند و به قولی دستشان در خرید توالت فرنگی متناسب با شرایطی که دارند باز باشد. در این میان مواردی هم هستند که در صورتی که در زمان خرید به آن ها توجه نکنید باعث می شود از مزیت های توالت فرنگی بی بهره بمانید و متضرر زمان و هزینه شوید. یا ما همراه شوید تا شما را با نکات مهم خرید بهترین توالت فرنگی متناسب با بودجه و شرایطی که دارید اشنا کنیم.

توالت فرنگی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اولین نکته ای که در خرید توالت فرنگی باید مورد توجه قرار بگیرد این است که به فضای توالت هماهنگ باشد و متناسب با ابعاد و اندازه آن خریداری شود. در واقع یک توالت فرنگی مناسب باید اندازه دیواره پشتی دستشویی اش با لبه جلویی کاسه، با سرویس بهداشتی شما هماهنگ باشد. پس درگیر ظواهر نشوید و حتما انتخابی داشته باشید که کاملا بتواند نیازهای شما را پوشش دهد.

انتخاب بهترین برند توالت فرنگی

پیش از این که سراغ مواردی بروید که به شما نشان دهد ویژگی های بهترین توالت فرنگی چیست توصیه می کنیم برند موردنظرتان را انتخاب کنید. برندی که خوشنام باشد، زیبا و مقاوم باشد، کیفیت خوبی داشته باشد و در نهایت قطعات و لوازم جانبی آن را راحت بتوانید پیدا کنید.

برای مثال توالت فرنگی مروارید که دارای ارگونومی اصولی، کیفیت بی نظیر ساخت و متریال و همینطور قیمت متناسب در برابر مقاومت بالاست و می تواند با تنوع بی نظیر محصولات رضایت شما را به دست آورد.

ابعاد توالت فرنگی

در صورتی که قرار است توالت فرنگی قدیمی خود را با یک توالت فرنگی جدید. توجه داشته باشید که حتما پیش از هرچیزی مرکز شکل هندسی جای پیچ ها را تا دیوار پشتی، با دقتی بالا اندازه بگیرید. این شکل هندسی در بورس توالت فرنگی به شکل مربع بوده و در صورتی که توالت فرنگی در گوشه دیوار قرار بگیرد مثلثی شکل خواهد بود.

بعد از آن باید به اندازه گیری پیچ های عقب توالت فرنگی، تا دیوار بپردازید و در نهایت این دو اندازه را باهم مقایسه نمایید. در صورتی که شعاع سنگ توالت فرنگی از این اندازه کوتاه تر باشد، توالت فرنگی جدید شما اندازه سرویس بهداشتی شما خواهد بود. وگرنه جای موردنظر کوچکتر خواهد شد. در صورتی که اولین بار است که دارید اقدام به نصب توالت فرنگی می کنید به محل قرار گرفتن و ابعاد آن، همینطور مسیر رفت و آمد، باز و بسته شدن کمد و کشوهای توالت توجه نشان دهید.

7 نکته و راهنمای خرید سرویس بهداشتی

نشیمنگاه توالت فرنگی

بعضی از کمپانی ها، قطعاتی که به نشیمنگاه توالت فرنگی مربوط می شوند را جداگانه می فروشند. نشیمنگاه توالت فرنگی با توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی انتخاب می شوند. تنوع نشیمنگاه ها زیاد است و مکی توانید با توجه به شرایطی که دارید یک انتخاب فوق العاده داشته باشید اما در هر صورت سه نکته را در نظر بگیرید.

  • نشیمنگاه آرام بند ایمن تر است
  • جنس نشیمنگاه باید مقاومت خوبی داشته باشد
  • شکل نشیمنگاه را با توجه به طراحی کاسه توالت فرنگی انتخاب کنید.

ارتفاع توالت فرنگی

اگر دستشویی فرنگی شما، قرار است توسط سالمندان و کودکان مورد استفاده قرار بگیرد باید به ارتفاع آن توجه کنید و توالت فرنگی جمع و جور سفارش دهید، در غیر این صورت از انتخابتان پشیمان می شوید. پس حتما به شرایط اعضای خانواده در استفاده از توالت فرنگی اهمیت قائل شوید.

شکل کاسه توالت فرنگی

اگر دستوشش شما کوچک و دارای فضای محدودی است توالت فرنگی دایره ای می تواند نیازهای شما را برطرف کند اما اگر فضای سرویس بهداشتی شما بزرگ و جادار است محدودیت چندانی در انتخاب و خرید توالت فرنگی مورد نظر خود نخواهید داشت. در هر صورت بازهم با کارشناسان فروش در این باره صحبت کنید.

 

توالت فرنگی یک تکه یا دوتکه؟

توالت فرنگی دو نوع کلی یک تکه و دو تکه دارد که تمیز کردن توالت یک تکه کار راحت تری می باشد. دقت کنید که در زمان خرید همه لوازم جانبی را هم تهیه کنید تا مشکلی مثل پیدا نکردن قطعه موردنیاز و ... برایتان پیش نیاید.

فلاش تانک

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای خرید بهترین توالت فرنگی باید مورد توجه شما قرار بگیرد این است که به  اندازه شیر تخلیه، اندازه مخزن فلاش تانک، محل قرار گرفتن شیر و سیستم تخلیه دقت کنید. شیر تخلیه هرچقدر بزرگ تر باشد، سرعت جریان آب هم افزایش پیدا می کند.

 

این هم از مقاله راهنمای خرید توالت فرنگی که امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. توالت فرنگی مروارید یکی از بهترین مارک های توالت فرنگی است که با طراحی و کیفیت ساخت فوق العاده توانسته است نظر افراد بسیاری را به خود جذب کند. همین حالا شما هم می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت ها به سایت اپال نما مراجعه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز