بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین باغ تالار در غرب تهران کجاست؟ لاکچری ترین باغ تالار در محدوده غرب تهران کدام است؟ انتخاب یک مکان مناسب برای مراسمات عروسی موضوعی بسیار مهم است که باعث ایجاد خاطراتی دلنشین برای آینده شده و برای زوجین اهمیت بسیاری دارد. باغ تالارهای زیادی در غرب تهران و محدوده غربی تهران قرار دارند که می توانند مسئولیت جشن گرفتن و پذیرایی در مهم ترین روز زندگی شما را برعهده بگیرند. اگر به دنبال بهترین باغ تالار غرب تهران هستید با ما همراه شوید و از لیست بهترین باغ تالارهای غرب تهران بازدید کنید.

بهترین باغ تالارهای غرب تهران - گلچین 6 باغ تالار بی نظیر در محدوده غرب

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین باغ تالارهای غرب تهران آشنا کنیم و در معرفی هر باغ تالار به صورت خلاصه و کوتاه به مزیت های مثبت اشاره داشته باشیم، در هر صورت شما می توانید برای دریافت جزئیات بیشتر مثل قیمت، امکانات و ... از طریق شماره تماس درج شده در پایان معرفی هر تالار، با مجموعه تشریفاتی مورد نظر تماس بگیرید.

باغ تالار تشریفاتی ستاره طلایی (اندیشه)

لیست بهترین باغ تالارهای غرب تهران - معرفی 6 باغ تالار برگزیده در محدوده غرب تهران

بی شک باغ تالار ستاره طلایی یکی از تشریفاتی ترین و تخصصی ترین باغ تالارهایی است که می توانید در آن انواع مراسمات را جشن بگیرید. این باغ تالار زیبا با ظرفیت 500 نفره و ارائه کامل ترین خدمات در کنار شما خواهد بود. دسترسی آسان، فضای باز زیبا و رویایی، پرنسل متخصص در امر پذیرایی و مهمانداری و ... بخشی از خدمات این باغ تالار محسوب می شود.

  • تماس: 09121901068 
  • آدرس: کیلومتر 16 جاده مخصوص، ابتدای کمربندی اندیشه

باغ تالار مهران بهترین باغ تالار جنت آباد

لیست بهترین باغ تالارهای غرب تهران - معرفی 6 باغ تالار برگزیده در محدوده غرب تهران

منطقه جنت آباد نیز یکی از بهترین محله های غرب تهران است که باغ تالار مهران را با کیفیتی قابل قبول در خود جای داده است. این باغ تالار زیبا و صمیمی با خدماتی مثل برگزاری مراسم عقد در فضای باز باغ، سفره خانه سنتی و کافی شاپ، دکوراسیون جدید و بروز و سالن های مبله می تواند مهم ترین شب زندگی شما را به بهترین شکل برگزار کند.

  • تماس: 09123090953
  • آدرس: تهران، انتهای همت غرب، بعد از تقاطع جنت آباد، انتهای شهید باکری شمالی، تقاطع سیمون بولیوار، خیابان بام وسک

باغ تالار فلامینگو - فیروز بهرام

لیست بهترین باغ تالارهای غرب تهران - معرفی 6 باغ تالار برگزیده در محدوده غرب تهران

باغ تالار فلامینگو  یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین باغ تالارهای غرب تهران است که آماده پذیرایی و میزبانی از مراسمات شما با ظرفیت 700 نفر می باشد. محیط و دکوراسیون بسیار زیبای این باغ تالار در کنار خدمات کاملی که ارائه می دهند موجب می شود برای برگزاری مراسم ازدواجتان هیچ دغدغه ای نداشته باشید.

  • تماس: 56822429
  • آدرس: آزادگان – اتوبان تهران ساوه – نرسیده به اولین عوارضی – کنار اتوبان جنب فیروز بهرام

باغ تالار حیدر بابا بهترین باغ تالار پونک

لیست بهترین باغ تالارهای غرب تهران - معرفی 6 باغ تالار برگزیده در محدوده غرب تهران

یکی از زیباترین باغ تالارهای شمال غرب تهران باغ تالار حیدر بابا می باشد که محیط بزرگ و جذابی برای پذیرایی از مهمانان شما فراهم کرده است، چیدمان رستیک به دو صورت سیلور و گلد، خدمات کامل شمع آرایی، گل آرایی، سرو غذاهای درجه یک و با کیفیت و ... باعث شده است همه کسانی که از خدمات این مجموعه تشریفاتی استفاده کرده اند، رضایت صددر صدی خود را ابزار کنند.

  • تماس: 09126168664 
  • آدرس: میدان پونک – بلوار همیلا – خیابان پارک – پایین تر از میدان استاد نظری – کوچه صدف – مجموعه پذیرایی حیدربابا

باغ عمارت ملک (جاده مخصوص کرج)

لیست بهترین باغ تالارهای غرب تهران - معرفی 6 باغ تالار برگزیده در محدوده غرب تهران

باغ عمارت ملک که یکی از زیباترین باغ تالارهای غرب تهران بوده که مخصوص مراسم هایی است که مهمان کمی دارند . این باغ عمارت با ظرفیت 300 نفره مهمترین شب زندگی شما را به بهترین شکل ممکن جشن می گیرد. این مجموعه دسترسی بسیار آسانی دارد و با دو سالن مجزا به سبک ایتالیایی ها شما را شگفت زده می کند.

  • تماس: 09122908637 
  • آدرس: جاده مخصوص کرج – چهار راه کرمان خودرو – خیابان گلبرگ – پلاک 37 – باغ عمارت ملک

باغ تالار پالیزی (ملارد)

لیست بهترین باغ تالارهای غرب تهران - معرفی 6 باغ تالار برگزیده در محدوده غرب تهران

باغ تالار پالیزی در کنار عمارتی سفید و فوق العاده تمامی دیده ها را در محدوده ملارد به خود جذب نموده است. این باغ تالار بی نظیر با در نظر گرفتن نیازهای شما یکی از بهترین باغ تالارهای غرب تهران است که همه نیازهای شما را با توجه به سلایقی که دارید درنظر می گیرد. ظرفیت این باغ تالار حدود 500 نفر بوده و کلیه خدمات مربوط به جشن و عروسی در این مجموعه تشریفاتی به بهترین شکل ممکن ارائه می گردد.

  • تماس: 65643858
  • آدرس: اتوبان لشکری، جاده اندیشه نرسیده به چهارراه ملارد، کیلومتر 4جاده امام حسین، بلوار شهید مداحی

 

مطلب کاربردی و مفید لیست بهترین باغ تالارهای محدوده غرب تهران به پایان رسید؛ نظر شما درباره باغ تالارهای معرفی شده در این صفحه چیست؟ اگر تجربه ای دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 3.5 از 5)

نظرات شما: