بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه یک زن با کلاس باشیم و چطور شیک و با اعتماد به نفس به نظر برسیم؟ چگونه دختری باکلاس باشیم؟ خانم های باشخصیت چگونه رفتار میکنند؟ چگونه یک خانم شیک پوش و باکلاس باشیم؟ ویژگی های یک دختر باکلاس چیست؟ اگر به فکر ارتقای شخصیتتان هستید و دوست دارید طوری رفتار کنید که دیگران به شما احترام بگذارند این مطلب مخصوص شماست!

چگونه یک زن با کلاس باشیم و باکلاس به نظر برسیم؟

در این مقاله سعی کردیم برای دسترسی آسان تر و درک بهتر مطلب ویژگی های یک خانم باکلاس به سه بخش اصلی یعنی باکلاس لباس پوشیدن، باکلاس صحبت کردن و در نهایت باکلاس رفتار کردن اشاره کنیم. با ما همراه باشید!

قدم اول: چگونه باکلاس لباس بپوشیم؟

ظاهر تمیز و آراسته ای داشته باشید

تمیز و آراسته باشید، موهای مرتب، لباس های تمیز و اتو کشیده و همینطور رعایت بهداشت شخصی نشان دهنده این است که یک شخص یک خانم با کلاس و شیک است! اگر می پرسید که چگونه یک زن با کلاس باشیم به شما در اولین قدم می گوییم که تمرین کنید در همه حال مرتب، تمیز و آراسته باشید.

در امر لباس پوشیدن، اسیر مد نباشید

اسیر مد بودن باعث می شود نتوانید یا حس خوبی نداشته باشید که یک لباس را در موقعیت زمانی دیگر بپوشید و حتی اگر بپوشید احساس خوبی نخواهید داشت. سادگی همیشه زیباست و سعی کنید در خرید لباس آینده نگری کنید.

پیش از این که از خانه خارج شوید، کاملا آماده باشید

از ویژگی های یک دختر باکلاس این است که باید قبل از خروج از خانه کاملا آماده باشید، از شانه زدن، ارایش کردن، بستن دکمه، بستن بند کفش و… در مکان عمومی خودداری کنید. کارهای موردنیاز برای آماده شدن و کاملا آراسته بودن را قبل از خروج از خانه به اتمام برسانید.

در هر روزی پر از انرژی و حوصله باشید

برای تبدیل شدن به یک خانم با کلاس حتما نشان دهید که آماده شروع یک روز جدید هستید؛ مثلا با نشانه های به جا مانده از مهمانی شب قبل، جایی نروید. آثار آرایش به جا مانده از مهمانی شب را از صورت تان پاک کنید و دوش بگیرید.

خوش ژستی، نشانه اصلی با کلاس بودن است!

چگونه با کلاس شویم؟ خوش ژست باشیم! کمرتان را صاف نگه دارید، به جای اینکه به پایین نگاه کنید نگاه تان به جلو باشد و تا جایی که می توانید شانه های تان را پایین نیندازید.  وقتی هم که می نشینید، قوز نکنید. اگر سرتان را بالا بگیرید، احساس با کلاس بودن می کنید و با کلاس هم به نظر می آیید. دست هایتان را روی سینه ضربدری نکنید، آن ها را در طرفین نگه دارید تا سینه فراخی داشته باشید.

 

چگونه یک زن با کلاس باشیم؟ - ویژگی دخترای باکلاس | 3 قدم مهم برای با کلاس رفتار کردن

 

قدم دوم: چگونه باکلاس صحبت کنیم؟

اگر تن صدای بلندی دارید، فکری به حالش بکنید

آرام و ملایم حرف بزنید، حتی اگر در جمعی شلوغ حضور دارید؛ چون این نکته را نشان می دهد که شما به قدر کافی اعتماد به نفس دارید و نیازی ندارید که داد بزنید تا توجه دیگران به شما جلب شود.

بددهن و بی ادب نباشید

نوع صحبت کردن شما، نصف با کلاسی شماست! خانم های با کلاس شمرده و محترم صحبت می کنند و حتی اگر واقعا عصبانی و خشمگین شوند بددهنی نمی کنند. کسی که بد بدهن باشد و موقغیتد سخنان خود را نسنجد حتی اگر همه قواعد باکلاسی را رعایت کند از این دایره حذف می شود.

هرگز پشت سر کسی صحبت نکنید

اگر می خواهید همه شما را به عنوان یک خانم با کلاس به یاد بیاورند سعی کنید در صورت عدم حضور دیگران در موردشان چیزهای خوب و خوشایند بگویید. این کار یعنی شما باکلاس هستید و به اندازه کافی مورد اعتماد و خونسرد هستید که به جای صحبت درباره نقاط ضعف، از خوبی و نقاط قوت آن ها صحبت می کنید. در نظر داشته باشید هیچکس درباره کسی که پشت سر بقیه حرف می زند دید خوشی ندارد.

در جمع، همیشه موبایل به دست نباشید

یکی از روش های تبدیل شدن به یک دختر با کلاس یا یک زن با شخصیت استفاده به جا از موبایل است. بلند صحبت کردن با تلفن در محیط عمومی مثل رستوران، وسایل نقلیه عمومی مثل مترو واقعا عند بی کلاسی است، همچنین وقتی در جمع هستید یا با کسی صحبت می کنید نباید مدام موبایلتان را چک کنید و بقیه را دچار تفکرات اشتباه کنید. این کار نشانه بی اعتماد به نفسی هم می باشد. پس اگر کسی هستید که حتی در جمع دوستان هم از موبایلش جدا نمی شود کمی تمرین کنید و این عادت ناپسندیده را کنار بگذارید.

میزان درآمد شما فقط به خودتان مربوط است

به احتمال زیاد شما هم در طول زندگی خود با کسانی که با داشته ها و درآمد خود فخر می فروشند روبرو شده اید و از این رفتار آن ها بدتان آمده، پس حواستان باشد به صورت ناخودآگاه تبدیل به چنین کسانی نشوید و اگر حس می کنید در جمع و با دوستان و دیگران درباره درآمد، قیمت دارایی ها و ... صحبت می کنید این اخلاق را ترک کنید.

لحن ملایمی داشته باشید، حتی زمانی که خشمگین هستید

هنگام حضور در فضای عمومی و جمع، اگر کسی شما را واقعا عصبانی کرد، یک نفس عمیق بکشید، لحظه ای صبر کنید، با متانت و آرامش صحبت کنید و خونسردی تان را حفظ کنید. افراد با کلاس در کنترل کردن خودتان تبحر زیادی دارند، پس بر ای این که یک زن با کلاس باشید باید یاد بگیرید در چنین شرایط چگونه می توانید با آرامش مشکلات را حل کنید.

قدم سوم: ‌ رفتار افراد باکلاس چگونه است؟

اصالت، اصالت، اصالت

خودتان باشید و در راستای تغییرات مثبت خود و رها شدن از ویژگی های منفی تلاش کنید، هرگز تظاهر به چیزی که نیستید نکنید. تظاهر و وانمود کردن باکلاس بودن شما را خراب می کند.

جسور و شجاع باشید

از پرخاشگری دوری کنید؛ با این روش در نهایت سردرگم و تنها خواهید شد. جسارت و بی باکی نشان دهنده پختگی، با فکر بودن و اعتمادبه نفس است. باکلاس بودن به تعادل فکری نیاز دارد و جسارت از اولویت های آن محسوب می شود.

اعتماد به نفستان شما را با کلاس و زیبا می کند

خودتان را دوست بدارید و برای خودتان همیشه وقت بگذارید، خوب غذا بخورید، ورزش کنید، لباس های شیک و تمیز بپوشید و به توانایی هایتان افتخار کنید. اعتماد به نفس خود به خود شما را با کلاس و شیک می کند.

همه چی دان بازی درنیاورید

در جمع ها وقتی صحبت از چیزی می شود اصرار به دانستن و سردرا<ردن از همه چیز نکنید، با این که هم پر حرفی زیادی کرده و هم حوصله دیگران را سر می برید، تنها زمانی که واقعا می توانید کمکی انجام دهید اطلاعات خود را سر ریز کنید.

تغییرات مثبت و رشد فردی را بپذیرید

برای با کلاس شدن خودتان را سرزنش نکنید و پذیرای تغییراتی سازنده و مثبت باشید. در جهان امروزی، تغییرات اجتناب ناپذیر هستند؛ با آن ها نجنگید. قسمت مثبت و انعطاف پذیری باشید که به بقیه هم همین راه را نشان می دهد.

آداب معاشرت را یاد بگیرید

به استفاده از جملات مودبانه عادت کنید: «خیر خانم»، «بله آقا» و «ممنونم». با بزرگ ترها مؤدب باشید. در جمع، خورده های غذا را از لای دندان هایتان درنیاورید. اگر عطسه تان گرفت، دستمال جلوی دهان تان بگیرید. انگشت تان را در گوش یا بینی نکنید. در میان جمع خودتان را نخارانید، موهایتان را برس نزنید، آرایش نکنید یا با لباس تان ور نروید. همه این کارها را فقط در خلوت انجام دهید.

مهربان و قابل اعتماد باشید

افرادِ باکلاس، به صورت ذاتی از اینکه اسباب مزاحمت کسی باشند، کسی را برنجانندو به هر شکلی زحمتی برای دیگران باشد خودداری می نمایند. یک شخص باکلاس زمانی که در جمع قرار دارد، به کار خودش سرگرم است و دیگران را معذب نمی کند.

 

این هم از مقاله کاربردی چگونه با کلاس باشیم که سعی کردیم در آن به مهم ترین نکات باکلاس بودن و ویژگی های یک دختر باکلاس اشاره کنیم. خوشحال می شویم شما هم در بخش نظرات تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر خوانندگان سوربان به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(69 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

نظرات شما:
  • رویا دوشنبه, 22 خرداد 1402

    به نظر من بسیار عالی گفته و مطرح شد

    پاسخ مدیر:

    ممنونم از همراهی شما دوست عزیز سوربان.

  • ناشناس يكشنبه, 21 خرداد 1402

    عالی بود

  • فریبا يكشنبه, 21 خرداد 1402

    ممنونم استفاده کردم عالی بود

    پاسخ مدیر:

    ممنون از شما دوست عزیز سوربان.

  • رمضانی يكشنبه, 21 خرداد 1402

    خیلی مطالب تون عالی و آموزنده بود سپاس

    پاسخ مدیر:

    ممنون از شما دوست عزیز سوربان.


عناوین جذاب امروز