بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در این مطلب نکاتی مهمی که در انتخاب دقیق و هوشمندانه یک سالن عقد باید در نظر داشت را باهم مرور میکنیم.

نکات مهم در انتخاب سالن عقد و دفتر ازدواج اگر می خواهید جشن عقد خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید، باید حتماً برخی موارد مهم را در نظر بگیرید و با توجه به آن ها اقدامات لازم را انجام دهید. در واقع افرادی که به نکات مهم در انتخاب سالن عقد و دفتر ازدواج توجه کافی دارند، می توانند راحت تر بهترین گزینه را انتخاب نمایند و خاطره ای به یادماندنی داشته باشند.

از این رو ما نیز در ادامه این مقاله از سایت سوربان قصد داریم شما را با مهم ترین نکاتی که در انتخاب و رزرو سالن عقد نباید نسبت به آن ها بی توجه باشید، آشنا کنیم تا دغدغه ها و استرس های احتمالی از بین بروند و به یک گزینه ایده آل برسید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

قبل از انتخاب سالن عقد این نکات رو مرور کن!

قبل از انتخاب و رزرو سالن عقد به چه نکاتی باید توجه داشت؟

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که قبل از انتخاب کردن محضر یا سالن عقد باید به چه چیزهایی توجه کنیم یا بر اساس چه معیارهایی یک دفتر ازدواج مناسب انتخاب کنیم. به همین دلیل هم توصیه می کنیم مطالبی که در این قسمت از مقاله ذکر شده را با دقت دنبال کنید.

۱. سفره عقد را در نظر داشته باشید.

یکی از مهم ترین چیزهایی که باید هنگام انتخاب سالن عقد به آن توجه کنید، سفره عقد است زیرا معمولاً در دفتر ازدواج، سفره عقد اولین چیزی بوده که مورد توجه تمام افراد قرار می گیرد و ترکیب آن هر چقدر خاص تر باشد، می تواند توجه افراد بیشتری را به خود جلب نماید و عکس های یادگاری نیز با جذابیت بیشتری ثبت شوند.

امروزه برخی از سالن ها چیدمان و انتخاب سفره عقد را به عروس و دامادها می سپارند تا آن ها با سلیقه خودشان دیزاین منحصر به فردی انتخاب کنند. به همین دلیل هم اگر می خواهید سفره عقدتان را متناسب با سلیقه خودتان آماده کنید، بهتر است سراغ دفاتری بروید که از امکانات کاملی برخوردار هستند و می توانند به شما در این مورد کمک کنند.

۲. به دکوراسیون سالن عقد دقت کنید.

قبل از انتخاب سالن عقد این نکات رو مرور کن!

توجه به دکوراسیون سالن، از دیگر نکات مهم در انتخاب سالن عقد و دفتر ازدواج به شمار می رود که نباید آن را نادیده بگیرید. دکوراسیون داخلی به طور معمول اهمیت زیادی در انتخاب محضر دارد و شما باید هنگام انتخاب یک دفتر عقد عالی، حتماً به مواردی همچون جایگاه عروس و داماد، نحوه دیزاین سالن، جایگاه مهمانان، نحوه چیدمان صندلی ها و وسایل موجود در آن جا توجه داشته باشید.

۳. هزینه سالن عقد را با بودجه خود چک کنید.

به طور کلی توجه داشته باشید که قیمت و هزینه رزرو تمام سالن های عقد به یک اندازه نبوده و این امر براساس مواردی همچون خدمات و امکانات موجود تعیین می شود. بر همین اساس هم شما باید متناسب با بودجه ای که دارید، سراغ سالن عقد مناسبی بروید. البته قبل از این که تصمیم نهایی تان را بگیرید، بهتر است حتماً چندین مورد را با یکدیگر مقایسه نمایید و در نتیجه بی نقص ترین گزینه را انتخاب کنید.

۴. ظرفیت سالن را با تعداد میهمانانتان مقایسه کنید.

برای این که هنگام برگزاری مراسم عقد با مشکلاتی همچون کمبود فضا مواجه نشوید، بهتر است حتماً سالن عقدی که انتخاب کرده اید متناسب با تعداد مهمان های تان باشد. البته دقت داشته باشید مکانی که رزرو می کنید نباید بیش از حد بزرگ باشد زیرا در فیلمبرداری جشن تان جلوه خاصی ایجاد نخواهد شد.

۵. در انتخاب عاقد دقت کنید.

همان طور که می دانید در ایران به کسی که خطبه عقد را برای عروس و دامادها می خواند، عاقد می گویند و این فرد از خانواده ها باید پاک دست، با ایمان و امین باشد زیرا برخی افراد معتقدند که عاقد برای زندگی مشترک زوجین شگون دارد. پس عاقدی را انتخاب کنید که خوش اخلاق و خوش کردار باشد.

۶. طرز برخورد مدیریت سالن را در نظر داشته باشید.

قبل از انتخاب سالن عقد این نکات رو مرور کن!

از دیگر نکات مهم در انتخاب سالن عقد و دفتر ازدواج، توجه به برخورد مدیریت سالن عقد را می توان نام برد. دقت داشته باشید اگر مدیریت سالن عقد از برخورد محترمانه و صمیمی برخوردار نباشد، شما نمی توانید حس خوبی را از آن ها دریافت کنید و در نتیجه اوقات خوشی نیز نداشته باشید.

بعضی از دفاتر ازدواج و سالن های عقد، دارای قوانین خاص خود هستند و شما نیز باید به خوبی تمام آن ها را رعایت کنید. پس برای این که بعداً به مشکل برنخورید، پیشنهاد می کنیم با مدیریت سالن عقد حتماً صحبت های لازم را انجام دهید و به توافق برسید.

۷. پارکینگ و سایر خدمات جانبی را در نظر داشته باشید.

یافتن جای پارک در شهر تهران یکی از معضلات اساسی شهروندان تهرانی محسوب میشود و حال تصور کنید با لباس و میکاپ مناسب مراسم عقد و عروسی در اتومبیل خود به دنبال جای پارک بگردید تصور آن هم سخت و عذاب آور است. پس پارکینگ اختصاصی و جای پارک مناسب برای اتومبیلها و همچنین دسترسی آسان برای تالار عروسی و سالن عقد و همچنین اتاق تولد بسیار مهم است.

اگر ادرس تالار شما به گونه ای است که پیدا کردن آن کمی مشکل به نظر میرسد حتما در کارتهای دعوت خود از کروکی استفاده کنید تا میهمانان برای پیدا کردن آدرس دچار سردرگمی نشوند علاوه بر ،پارکینگ اسانسور، سیستمهای تهویه مناسب و دسترسی به ویلچیر برای افراد کهنسال حاضر در مراسم میتواند آپشنهای خوبی برای یک تالار شیک و حرفه ای باشد.

قبل از انتخاب سالن عقد این نکات رو مرور کن!

۸. راجع به فوق برنامه های در نظر گرفته شده برای مراسم عقد سوال کنید.

اگر در فکر جذابیت هرچه بیشتر مراسم عقد خود هستید برخی سالن های عقد برنامه هایی نظیر مه سرد، آتش بازی، شمع آرایی و... برای مراسم عقد در نظر گرفته اند پس اگر این مسئله برایتان اهمیت دارد حتما قبل از انتخاب و رزرو سالن عقد در مورد فوق برنامه های سالن عقد از مدیریت سالن عقد سوال کنید.

کلام آخر

نکات مهم در انتخاب سالن عقد و محضر عقد که در این مقاله ذکر شد، به طور معمول اهمیت زیادی دارد و افرادی که به آن ها توجه کنند، می توانند انتخاب عالی تری داشته باشند. از این رو اگر دوست دارید مراسم عقد بی نظیری داشته باشید، توصیه می کنیم تحت هیچ شرایطی نسبت به آن ها بی تفاوت نباشید.

اگر میخواهید بهترین ، شیک ترین و به صرفه ترین سالن عقد و محضر عقد را پیدا و برای برگزاری عقد خود رزرو کنید میتوانید به بخش سالن عقد و محضر عقد در سایت سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارها و بودجه خود بهترین سالن عقد و یا محضر عقد دلخواه خود را پیدا کرده و مراسم عقدی بی نظیر و به یاد ماندنی و بی نقص برای خود و همسرتان و البته میهمانانتان رقم بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز