بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای سورپرایز کردن عشق موردنظرتان روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها زندگی خود را از یکنواختی دربیاورید و شور نشاط جدیدی به آن ببخشید. اگر می‌خواهید نامزدتان را گاهی غافل‌گیر کنید می‌توانید گاهی بدون دلیل برای او نامه‌های محبت آمیز ارسال کنید. کادویی بخرید و آن را به محل کارش بفرستید. گاهی برایش شام و ناهار آمده کنید و همراهش به محل کارش بفرستید.

چطوری عشقم رو سوپرایز کنم ؟

یکی از هیجان ‌انگیزترین قسمت‌های هر رابطه عاطفی زمانی است که شما می‌خواهید عشقتان را سورپرایز کنید و دلتان هم نمی‌خواهد که به هیچ عنوان او متوجه این کار شما شود.

احتمالا چند ماه قبل از تولدش با دوستانش هماهنگ کردید و یک برنامه بی عیب و نقص برای او ریخته‌اید؛ اما بعد از مدتی روش‌هایی که تجربه کردید تکراری می شوند و دنبال پیدا کردن روش‌های جدید برای سورپرایز کردن او می‌گردید.

یادتان باشد که سورپرایز کردن فقط برای روابط عاطفی دوستانه نیست و زن و شوهرها هم می‌توانند یکدیگر را غافلگیر کنند. این کار باعث می‌شود که زندگی از حالت یک نواختی بیرون بیاید و شادابی و نشاط اول آشنایی دوباره به رابطه بازگردد.

در این مقاله از سایت سوربان، شما را با روش های جدید و زیبای غافلگیر کردن نامزد برای مناسبت هایی مثل تولد، سالگرد نامزدی و هر مناسبت دیگری آشنا میکنیم اگر به دنبال روشی جدید و خاص برای سوپرایز کردن نامزد و شریک زندگیتان میگردید در این مقاله همراه ما باشید.

بنر

title

چطور دختر موردعلاقه‌ مان را سورپرایز کنیم؟

  • برای او هدیه بخرید

هدیه‌ُ درخور (مخصوصاً اگر دلیل خاصی نداشته باشد) یکی از بهترین کارهای عاشقانه برای عشقتان است.

  • زبان عشق و عاشقی را در او پیدا کنید

شما می‌توانید به شیوه‌ های مختلفی به او ابراز علاقه‌ کنید. مثلا می‌توانید برای او کادو بگیرید و یا بخواهید در انجام کارهای روزمره‌اش یا انجام تکالیفش به او کمک کنید. زیرا این همان چیزی است که باعث می‌شود تا او حس کند که دوستش دارید. هر چند او قدردان کادو و هدایای شماست اما این همان چیزی نیست که او واقعاً از شما می‌خواهد.

  • برای عشقتان شام درست کنید

هرچند شاید از نظر دوست دختر یا نامزدتان شام درست کردن یک کار پیش افتاده باشد اما هنوز هم که هنوزه این کار می‌تواند بسیار رمانتیک و عاشقانه باشد. حتی اگر شام شما ساده هم باشد باز هم می‌تواند یکی از عاشقانه‌ترین کارهایی باشد که برای یک دختر می‌توان انجام داد.

  • برای او ناهار درست کنید

احتمالا از بعد مهدکودک تا حالا کسی برای نامزدتان ناهار نگذاشته تا با خودش به سر کار ببرد. بنابراین درست کردن ناهار برای او می‌تواند یک سورپرایز جالب و فوق‌العاده شیرین باشد.

گاهی اوقات چیزی را که او دوست دارد را برایش آماده کنید. می‌تواند خوراکی‌ های بسیار ساده‌ایی مانند ساندویچ ، میوه و دسر درست کنید و آن را به هنگام رفتن به سر کار به او بدهید. اگر یادداشتی را در داخل این بسته برای او بگذارید می‌تواند تاثیر آن را ۱۰۰۰ برابر بیشتر کند زیرا دختران عاشق نامه و یادداشت هستند.

title

  • چیزی برای او  بسازید

می‌توانید یک قدم فراتر از درست کردن غذا برای او بروید و در واقع چیزی را برای او بسازید که به طرز چشمگیری دوام بیشتری داشته باشد. بنابراین اگر در کار نجاری وارد هستید یک یادگاری برای او بسازید تا همیشه آن را داشته باشد مثلا می‌توانید یک میز پاتختی، قفسه کتاب یا حتی قاب عکس برایش درست کنید.

  • برای او لباس بخرید

تقریباً هیچ چیزی برای یک دختر عاشقانه‌تر از پوشیدن لباس جدید نیست. خریدن لباس هدیه‌ای با ارزش برای اوست و هر بار که آن را بپوشد به یاد شما می‌افتد.

  • او را به سر کار یا کلاس ببرید

اگر نزدیک خانه نامزدتان زندگی می‌کنید یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که صبح‌ ها با ماشین او را تا محل کار و یا کلاس ببرید (و یا از سرکار به خانه برسانید). دیدن شما در همین مدت اندک برای او بسیار خوشایند است و با این کار این فرصت را به او می‌دهید تا (مانند اکثر دخترها) گاهی همچون شاهزاده‌ ها با ماشین این طرف و آن طرف برده شود.

  • برای او نامه بنویسید

با وجود این همه رسانه‌های دیجیتالی، دریافت یک نامه دست نوشته و یا حتی یک یادداشت کوچک از طرف شما می‌تواند بسیار شوکه کننده و باورنکردنی باشد اما به شما قول می‌دهیم که یک دست نوشته کاری فوق‌العاده عاشقانه خواهد بود. ضمنا از آنجا که این کار امروزه بسیار غیرمعمول است لذا به احتمال زیاد خیلی وقت است که کسی به نامزدتان نامه نفرستاده است از همین رو این که او می‌تواند حرف‌ های شما را به صورت عملی در دست بگیرد حسی کاملاً خاص به او می‌دهد.

بعلاوه، هر چند که نوشتن یک یادداشت می‌تواند به اندازه ۳۰ ثانیه طول بکشد‌ اما می‌تواند تا روزها حال نامزدتان را خوب کند پس چرا این کار را نمی‌کنید؟

  • فهرستی از جاهایی که دوست دارید با هم بروید تهیه‌ کنید

چیدن برنامه برای آینده مشترک یک حرکت عاشقانه است و این برای دخترها بسیار لذت‌بخش است که بدانند وقتی شما آینده را تصویر می‌کنید آن‌ها نیز در این تصویر ذهنی جا دارند.
بنابراین با نامزدتان فهرستی از جاهایی که دوست دارید در آینده با هم بروید تهیه کنید و بگذارید بفهمد زمانی که در تصوراتتان سفر می‌کنید او نیز در این سفرها همراه شما است.

  • بگذارید او موها و یا ریش شما را اصلاح کند

تقریبا هر دختر نظری در مورد مدل موی شما دارد (خواه آن را دوست داشته باشید یا نه)، بنابراین بگذارید او آنطور که دوست دارد موهای شما را اصلاح کند. در این راه می‌توانید گامی فراتر بگذارید و اجازه دهید که او لباس‌های مورد علاقه‌اش را برای شما انتخاب کند.

حتی اگر مدل مو و ریشی که او برای شما درست کرده است را دوست نداشتید باز هم ارزش این را دارد که برای یک روز هم که شده آن را تحمل کنید تا او را دیوانه‌وار شیفته ظاهر خود کنید.

title

  • برای او آهنگ بسازید

اگر تهیه یک آهنگ برای شما کار ساده‌ایی است می‌توانید برای او آهنگ و ترانه بسازید حتی اگر ترانه شما كوتاه و ساده هم باشد باز هم آن را دوست خواهد داشت زیرا می‌بیند که شما به فکر او بوده‌اید و دوست دارد که شما را به هنگام اجرا ببینید.

  • او را در محل کارش (با دادن کادو و یا سر زدن به او) سورپرایز کنید

همه دختران دوست دارند که در محل کارشان سورپرایز شوند. نامزد شما نیز به هنگام تحویل گل، ناهار یا سر زدن به او در وسط روز سورپرایز خواهد شد. فقط بهتر است مطمئن شوید که کسی مانند مدیر در محل کارش با این قضیه مشکلی نداشته باشد!

  • به محل کار او زنگ بزنید و فقط بگویید که او برای شما خیلی با ارزش است

اگر او در جایی کار می‌کند که می‌تواند با تلفن حرف بزند به محل کار او زنگ زده و به او بگویید که دوستش دارید. یادتان نرود که او سر کار است پس سعی‌کنید که مکالمه‌ تان با او کوتاه باشد. همین گفتگوی کوتاه می‌تواند تاثیر زیادی در روز روی او داشته باشد

(شنیدن ناگهانی صدای شخصی که دوستش دارد می‌تواند روز کاری و پر استرس او را تبدیل به یک روز شاد کند).

  • به صحبت‌های او درباره اینکه چگونه روزش را سپری کرده گوش کنید.

سعی کنید که به بهترین شکل ممکن به حرف‌ های او گوش دهید. در لابه لای صحبت‌ هایش از او سؤالی بپرسید، با او همدردی کنید و در مورد همه وقایع و حوادثی که در طول روز برایش اتفاق افتاده موافق باشید.

قطعا وی متوجه این رفتار شما خواهد شد و باعث می‌شود احساس فوق‌العاده خاصی داشته باشد و از شما بابت گوش دادن به حرف‌هایش تشکر کند.

چطور پسر مورد علاقه‌مان را سورپرایز کنیم؟

  • چیزهایی را به همراه سر نخ‌ در خانه بگذارید تا او پیدا کند

لازم نیست که حتما برای سورپرایز کردن او هزینه زیادی بپردازید. می‌توانید با انجام کاری‌های فکری قلب کوچک او را شاد کنید. در خانه سرنخ‌ هایی را همراه با نوشته بگذارید تا او به چیزی که علاقه دارد برسد.

می‌توانید از هر چیزی  برای این کار استفاده کنید. مثلا می‌توانید یک جعبه شکلات مورد علاقه او یا هر چیز دیگری را در گوشه‌ای از اتاق قایم کنید و سر نخ‌ هایی به او بدهید تا آن را پیدا کند. از تخیل خود کمک بگیرید و ببینید چه چیزی برای این کار مناسب است.

  • زنگ هشدار او را به چیزی بامزه تغییر دهید

شگفتی‌ های فن آوری مدرن! تغییر دادن زنگ هشدار نامزدتان از صدای بوق ناخوشایند به یک پیام ضبط شده‌ی خاص می‌تواند فوق‌العاده عاشقانه باشد.

گاهی هم می‌توانید صدای موبایل او را تغییر داده و چیزی بامزه و یا شوخ را جایگزین آن کنید. بدون شک با این کار لبخندی بر لبان او می‌آورید که آن را تا پایان روز همراه خود خواهد داشت!

  • برای او پیام‌ های بانمک و شیطنت‌ آمیز در طول روز بفرستید

اگر می‌خواهید کاری ساده برای سورپرایز کردن نامزدتان انجام دهید می‌توانید هنگامیکه سر کار است پیامی غیر منتظره برای او بفرستید و به او بگویید که به فکرش هستید.

title

معجزه‌ ای به اسم ارسال پیام

شما می‌توانید با پیام‌ هایتان حسی را به او منتقل کنید که تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید.

از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌ هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود.

  • برایش ناهار درست کنید تا با خودش به محل کار ببرد

اگر نامزدتان عادت دارد که ناهارش را از بیرون بخرد می‌توانید با درست کردن غذای مورد علاقه‌اش برای ناهار او را سورپرایز کنید. حتی می‌توانید لایه بسته غذایی یک پیام زیبا نیز برایش بگذارید!

  • برایش خوراکی‌ های خوشمزه بپزید تا با خودش به سر کار ببرد

می‌توانید گاهی برایش خوراکی‌های خوشمزه بپزید تا با خودش به سر کار ببرد و یا اینکه برایش کیک درست کنید تا هنگام برگشتن از سر کار بخورد. کدبانو بودن شما قلب او را تسخیر کرده و  باعث می‌شود که بفهمد شما چه زنی شگفت انگیزی هستید!

  • برایش نامه عاشقانه بنویسید

گاهی کارها و عادات قدیمی واقعا چیزهای خوبی هستند. به نظر می‌رسد که هنر نوشتن نامه در این دنیای مدرن از بین رفته است. چرا کمی سنتی عمل نمی‌کنید و برایش نامه‌ایی عاشقانه نمی‌نویسید تا به او بگویید که او چقدر در نظر شما شگفت انگیز است؟

همه دوست دارند که از آنها تعریف شود. اگر بجای اینکه نامه را شخصا به دستش دهید آن را تمبر زده و پست کنید با این کار بیشتر او را سورپرایز خواهید کرد.

  • برای او بلیط کنسرت یا رویداد ورزشی بخرید

آیا می‌دانید که نامزدتان طرفدار چه گروه خاصی از موسیقی است؟ آیا در نزدیکی خانه شما هیچ رویداد ورزشی وجود دارد که او عاشق رفتن به آن باشد؟ خریدن بلیط چیزی که می‌دانید او شیفته‌ُ آن است روشی عالی است تا به او نشان دهید که او برایتان اهمیت دارد.

title

  • با همدیگر فعالیت مورد علاقه او را انجام دهید

روشی آسان و زیبا برای نشان دادن محبت و علاقه شما به او این است که با او به گردش بروید و کارهای مورد علاقۀ وی را انجام دهید.

برخی از کارهایی که می‌توانید با او انجام دهید شامل بازی‌های ویدئویی، گوش دادن به پادکست یا موسیقی مورد علاقه وی یا بازی ورزشی مورد علاقه او است. درست است که این کارها ساده هستند اما می‌تواند برای او معنی خاصی داشته باشد و بداند که می‌خواهید کارهایی که او دوست دارد را یاد بگیرید و یا انجام دهید.

  • او را به گردش ببرید

با بردن او به گردش در زیر ستاره‌ها یا یک گردش لب ساحل و یا منظره‌ایی زیبا او را سورپرایز کنید. در این گردش برخی از غذاها و نوشیدنی‌ های مورد علاقۀ او، تعدادی پتو، ظروف مخصوص غذاخوری و یا حتی یک بلندگوی قابل حمل برای پخش آهنگ‌های مورد علاقه او را با خود ببرید.

  • برای او شکلات یا خوراکی‌ های مورد علاقه‌اش را بفرستید  

برای یک سورپرایز شیرین می‌توانید شکلات، میوه خشک یا سایر خوراکی‌های خوشمزه را به منزل یا محل کار وی بفرستید. سعی کنید یک نامه زیبا و محبت‌آمیز نیز همراه آن بفرستید تا برنامه‌های بعدی خود را به او یادآور شوید.

  • یک ورودی بزرگ ایجاد کنید

می‌توانید با ایجاد یک ورودی بزرگ در ورودی خانه او را سورپرایز کنید. به غیر از حرکت همیشگی ریختن گلبرگ گل رز، می‌توانید راهرو بزرگ را با بادکنک یا نوارهای رنگی و دنباله‌ایی از عکس‌های دو نفری خودتان تزئین کنید. حتی می‌توانید از دنباله‌ایی از آب‌نبات‌ های بسته‌بندی شده یا یک جمله حرف به حرف نوشته شده نیز استفاده کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس بلانش تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز
بهترین ایده ها