بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

هنر دلبری کردن از شوهر باید در وجود زن جوری نهفته باشه که بتونه در عین زن بودن، ظریف باشه و همونقدر محکم و با ثبات. اعتراف می کنیم که زن بودن وافعا کار سختیه اما با کمی تغییر در رفتارها می تونه زندگی زناشویی رو پر از عشق و لذت کنه. همه ما از درگیری و روزمرگی های دنیای ماشینی خبر داریم و می دونیم این دنیای سخت وقت آنچنانی نمی ذاره تا اونجور که باید دلبری کنیم و به خودنون برسیم اما باور کنین و ایمان داشته باشین که همین تغییرات کوچیک می تونه باعث تحولات بزرگی توی زندگی شما باشه.

قبل از این که سراغ مطلب بریم، باید اشاره کنم که این مطلب فقط برای تازه عروس ها نیست، گاهی لازمه حتی اگه بیش از ده سال از زندگی مشترکتون میگذره برای داشتن حال خوب و رابطه صمیمی تر که فواید زیادی در زندگی ها داره یک بار دیگه این نکات رو مرور کنین.

با سوربان یار همیشگی زوج های عاشق همراه باشین تا راه رسم دلبری کردن از شوهر رو یاد بگیرین و ملکه قلب و مغز همسرتون بشین!

رازهای دلبری کردن از شوهر که اگه بلد نباشین می بازین!

دلبری کردن از شوهر

1. زن غرغرو و همیشه نگران از هرچیزی بدتره!

مثل نون شب واجبه که اگه بیش از چند بار از طرف همسرتون غرغرو خطاب شدین توی رفتار و حرفایی که می زنین تجدید نظر کنین! مطمئن باشین کسی که مدام ناراضی و ناراحته اول از همه به خودش آسیب می زنه و فرصت داشتن لحظه های خوب و لذت بخش رو از خودش می گیره. شما که دوست ندارین همسرتون از ترس غر زدن های شما خیلی چیزهارو پنهون کنه و خیلی از حرف هایی که داره رو توی قلب خودش نگه داره!

میشه حکایت زنی که به روانشناس مراجعه می کنه و می گه من خیلی از دست شوهرم ناراحتم و مدام دعوامون می شه. روانشناس می گه راه چاره تو فقط یه چیزه: این که هرموقع بحثتون شد سریعا بری و آبنمک قرقره کنی. زن اعتراص می کنه که این چه راه حل بی منظقی و بی خودیه. اما روانشناس به اجرای راهکار اصرار می کنه. بعد مدتی زن برمیگرده پیش روانشناس و می گه عالی شد! از وقتی که من تا جر و بحثمون بالا می گیره سریعا میرم آبنمک قرقره می کنم، دیگه دعوامون نمیشه و آرامش من و همسرم بیشتر شده! می خوام دلیلشو بهم بگی تا بدونم یه ابنمک چه جوری این فاصله رو از میون ما برداشته؟ روانشناس لبخند می زنه و می گه: چون تو موقع بحث های الکی جلوی دهنت رو می گیری و دست از خورد کردن و بحث کردن برمی داری! این راز خوشبختیه که بدونی چه زمانی باید بحث کنی و چه زمانی باید با سکوت به مشاجره ها پایان بدی!

فقط این نیست. یکی از راه های عزیز شدن برای شوهر اینه که بدونین هر چیزی انقدر ارزش دعوا و ناراحتی نداره! مثلا اگه به همستون زنگ زدین و گفتین سر راه فقط یه حبه سیر بخر و اون با یه شاخه سیر برگشت، جای غر زدن بقیه سیرهارو دسته بندی کنین برای روزهای دیگه و به جای غر زدن از همسرتون تشکر و قدردانی کنین.

2. یه زن شیک و همیشه مرتب باش!

خوب می دونیم گاهی مشغله اجازه نمیده به ظاهرتون برسین اما، اگه به ظاهرتون برسین هم خودتون خوشحال تر هستین و هم همسرتون از داشتن شما روزی صدبار قند توی دلش آب میشه! حرف من رو با این که همیشه سشوار به دست در حال رژ لب زدن باشین رو اشتباه نگیرین! حتی نیاز به ولخرجی هم نیست! لباس هایی که دارین رو متنوع بپوشین و حداقل هر دو روز یک بار لباستون رو عوض کنین، نیازی نیست همیشه آرایش داشته باشین اما با زدن یه رژگونه ساده به گونه هاتون حسابی خودتون رو عوض می کنین! لازم نیست هر روز موهاتون رو اتو و سشوار بکشین تا شیک به نظر برسین، می تونین هر روز صبح بعد از شونه کردن موها، اون ها رو یک بار ببافین، یک بار خرگوشی ببندین و یا حتی اون هارو پریشون دورتون بریزین! می بینین؟ همین کارهای ساده علاوه بر انرژی بخشیدن به شما، به همسرتون می فهمونه همیشه و در هر حالی به خودتون اهمیت می دین و زیبا و دوست داشتنی هستین!

دلبری کردن از شوهر

3. با همسرت بازی کن، مالشش بده و خوش بگذرون!

همونقدر که شما از نوازش شدن و مورد توجه قرار گرفتن لذت می برین، مردها بسیار بیشتر تشنه این نوازش ها هستن. وقتی همسرتون خسته از کار بیرون به خونه پناه میاره، با یه آغوش ساده می تونین حسابی شارژش کنین! می تونین وقتی که آماده خواب هستین بدنش رو بمالین و با حرکات تماسی هم اون رو خوشحال کنین و هم اجازه بدین همسرتون متوجه بشه چقدر شما ظریف و با احساس هستین. این چیزی که در ادامه هم میگم معجزه می کنه! با همسرتون حتما بازی کنین! کشتی بگیرین، منچ بازی کنین و یا حتی مسابقه های مختلف برپا کنین! هیچوقت بچه هارو بهونه نکنین برای نکردن این کارها چون اون ها هم می تونن در بازی های شما شرکت داده بشن و یا حتی برای سوپرایز کردن بابایی از سرکار با یه کیک خوشمزه از طرف مامان کلی کمکتون کنن!

4. وقتی سرکاره و یا به هر دلیلی از شما دوره بهش وجودتون رو یادآوری کنین!

البته و صد البته که منظور ما این نیست که همیشه دست به تلفن تمرکز همسرتون رو توی سرکار ازش بگیرین ولی می تونین موقع تایم ناهاری و یا هر وقت دیگه که دوست دارین با ارسال یک پیامک عاشقانه لبخند روی لب هاش بنشونین. مثلاپیام بدین: ((همسری بی تو خونه هیچ صفایی نداره!)) یا ((من چقدر خوشبختم همسری پرقدرتی مثل تو دارم))  حتی می تونین براش یادداشت روی یخچال خونه بذارین و با یه شعر عاشقونه اون رو مجذوب تر از قبل کنین.

5. از ایجاد تنوع غافل نشین!

تنوع ایجاد کنین و هر از گاهی دور تختتون شمع، خوراکی و میوه بذارین. مثل یه پرنسس جذاب با لباس هایی که دارین عشوه بازی کنین و خوراکی توی دهن همسرتون بذارین. دست های شما ظریف ترین چیزیه که دارین، پس از قدرتش بی خبر نباشین و برای نوازش کردن ازشون استفاده کنین.

 

حرف های آخر ما برای این که حسابی شوهرتون رو از مجذوب و عاشق کنین!

وقتی همسرت بهت نزدیک شد ادای خجالتی هارو دربیار، مثلا گاهی به چشماش نگاه کن، گاهی به زمین. با دست پس بزن و با پا پیش بکش تا تشنه ترش کنی!

توی جمع وقتی همسرتون بهتون نگاه می کنه و کسی حواسش نیست، براش بوس پرت کن! جه اشکالی داره اگه بخاطر شما لبخند بزنه.

گاهی اوقات باهاش با ناز و عشوه یا حتی با لحن بچه ها صحبت کن. مثلا آقایی حسابی گشنت شده هااا! الان غذای خوشمزه من آماده میشه!

بذار شوهرت خیال کنه برای تو بهترینه. وقتی برات جوک می گه بلند بلند بخند، وقتی برات حتی یه لیوان آب میاره به شیوه خودت ازش تشکر کن.

توی خونه وقتی راه می رین نیازی نیست عجله کنین، آروم آروم با ناز راه برین، و با کمی تاب دادن به بدن شوهرتون رو دیوونه کنین!

حتی توی ماشین می تونی دلبری کنی، با آهنگ بلند بلند بخون و یا دستشو وقتی روی دنده گذاشته لمس کن، بهش زل بزن و صحبت کن.


شما هم مثل ما فکر می کنین؟ دنیای خشک و یکنواخت برای همه کافیه، بهتره ما آدم ها با رفتار و تغییرات کوچیک توی درونمون قشتگش کنیم و عشق رو بهم هدیه بدیم.

شما چه راه حلی برای دلبری کردن از شوهر دارین که ما ذکر نکردیم؟ چه روش خاصی دارین که شما رو ملکه شوهرتون می کنه؟



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.3 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما: