بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

این که درگیر عشق باشید که سرانجامش را ندانید، می تواند به اندازه شکنجه شدن سخت باشد و فکر و خیال برای آینده همه چیز را لحظه ای در نگاهتان تیره و تار کند. روابط میان دختر و پسر با این که خارج از عرف است اما به هرحال به خاطر بالا رفتن سن ازدواج اتفاق می افتد و همین باعث شده هم دختر ها و هم پسرها از آینده خود هراس داشته باشند.

ولی بگذارید به خانم ها یادآوری کنیم که هنوز مردهای خوب هستند، مردهایی که بتوانید بقیه روزهای زندگی خود را کنار آن ها بگذرانید و به آن ها اعتماد داشته باشید. این مردان با خصوصیات مشترکی زندگی می کنند که می توانید برای ازدواج روی آن ها حساب کنید و بدانید قصدشان از شناخت شما ازدواج است. ما امروز می خواهیم به بررسی همان خصوصیات بپردازیم. البته این که شما این صفات واقعی را از نقش بازی کردن تشخیص دهید هنر شماست.

کدام دوستی ها به ازدواج ختم می شود؟

کدام دوستی ها به ازدواج ختم می شود؟ مردهای طالب ازدواج چه ویژگی هایی دارند؟

به پول و مسائل مالی توجه نشان می دهند

مردهای حقیقی و همسران احتمالی برای آینده شما به فکر مسائل مالی هستند. اگر می خواهید بدانید رابطه دوستی شما ختم به ازدواج می شود یا نه، به رفتارهای او در این زمینه دقت کنید و ببینید که چه چیزهایی برای شما می خرد؟ چه برنامه هایی برای شما دارد؟ آیا اینطور رفتار می کند که می خواهد امروز خوشحال باشید و هیچ نشانه ای وجود ندارد که فردا هم روز خوبی باهم داشته باشید؟ با شما وقت می گذراند ولی برای آینده هیچ هدفی ندارد؟ چیزی جز چیزهای مصرف شدنی برای شما کنار نمی گذارد؟

کسی که به تشکیل زندگی با شما فکر می کند، بیشتر از مسائل عادی روزمره برای شما وقت می گذارد.ایرادهای شما را می پذیرد و با صبوری سعی در رفع آن ها دارد و در تلاش است شما پیشرفت کنید. یعنی در زمینه های تحصیلی، کاری و هرچیز دیگری شما را تشویق به پیشرفت می کند.

 

متدین است و یا خصوصیات اخلاقی پسندیده ای دارد

کسانی که اعتقادات دینی دارند و به وجود خدا ایمان دارند ازدواج را خلاف امر خدا نمی دانند و هرگز به جز هدف ازدواج با کسی قصد رابطه نمی کننئ. پس اگر طرف مقابل شما، معتقد است و بر اصول انسانی و اخلاقی متعهد است، می توانید امیدوار باشید که این دوستی نتیجه ای به نام ازدواج دارد.

 

به او اطمینان دارید

داشتن اعتماد صادقانه به یک مرد فقط به این معنی نیست که شما معتقد هستید که او خیانت نمی کند یا دروغ نمی گوید. به این معناست که شما اعتماد دارید که وقتی به او نیازمند هستید، شما را حمایت می  کند. این یعنی که برای به اشتراک گذاشتن عمیق ترین ترس ها و ناامنی ها، با او شکی ندارید. اگر با طرف مقابل واقعاً اعتماد دارید، مطمئن باشید که او به شما به پپشم شریک زندگی خود نگاه می کند و به شما علاقمند است.

 

از آینده با شما صحبت می کند

مردانی که شما را در آینده کنار خود می بینند از آینده مشترک تان صحبت می کند و برایش برنامه ها می ریزند. وقتی به مسافرت می روند به شما زنگ می زنید، به شما می گوید دوست دارد در روزهای آینده با هم به سفر بروید و یا وقتی شما از برنامه های آینده تان با او حرف می زنید برنامه های خودش را با شما تنظیم می کند و آینده اش را به سمت خواسته های شما پیش می برد. این مردی آمادگی ازدواج با شما را دارد و به خاطر علاقه از به شما از همین حالا برنامه ریزی می کند و اهدافش را با شما شریک می شود.

 

به حرف ها و خواشته هایتان اهمیت می دهد

به طور کلی خانم ها نسبت به آقایان، شنونده‌های بسیار خوبی هستند. در واقع اگر واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم بسیاری از مردها از مهارت گوش دادن را ندارند و روی نتیجه کلی تمرکز بیشتری می کنند.

چیزی که شاید جالب جلوه کند این است که شمار بسیاری از مردها همیشه به صورت کاملا محصوص، تمایل دارند روی چیزهای مورد علاقه شان وقت بگذرانند. پس وقتی مردی به شما گوش می‌دهد و کاملا به شما توجه نشان می دهد، یعنی مهارتی که می توان روی آن نام خوب گوش دادن را گداشت یعنی تا حدودی عاشق شما شده و می توانید روی آینده تان با او حساب باز کنید.

کدام دوستی ها به ازدواج ختم می شود؟

شما را به دوستان و خانواده اش معرفی می کند

وقتی یک مرد بدون این که شما چیزی بگویید تصمیم می گیرد که شما را با خانواده و دوستانش آشنا کند، یعنی شما را شریک زندگی خود می داند و از این که دیگران شما را با هم به حساب بیاورند ترسی ندارد. مردها وقتی به شما علاقه دارند و درباره رابطه جدی فکر می کنند این کار را انجام می دهند.

خب نظر شما چیست؟ به نظرتان یک مرد برای نشان دادن علاقه اش به شما چه کاری انجام می دهد؟ یک مردی که قصدش از شناخت و رابطه با شما ازدواج است چگونه خودش را به شما ثابت می کند و در مشکلات چه تصمیمی می گیرد؟ خوشحال می شویم نظر شما را هم در این باره بدانیم. پس تجربه خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز