بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ست بله برون چیست؟! 

خانواده داماد بنا بر رسم ورسوم ما ایرانی‌ها که از سالیان قبل وجود داشته است، هدایایی به عروس خانم تقدیم می‌کنند. در زمان‌های قدیم، هدایا را در طبق می‌چیدند و با ربان و تور به زیبایی تزیین می‌کردند. ولی در سال‌های اخیر، بیشتر خانواده‌ها بعد از خرید هدایا، آن‌ها را برای گل‌‌آرایی و تزیین، به گل فروشی‌ها می‌سپارند. بعضی از خانواده‌ها نیز، خوش ذوق و با سلیقه هستند و از خودشان خلاقیت به خرج می‌دهند و هدایا را به زیبایی تزیین می کنند تا از جانب همگان مورد تعریف و تمجید قراربگیرند. در ادامه ضروری‌ترین لوازم بله برون را بررسی میکنیم

وسایل مورد نیاز در ست بله برون چیست؟! 

تزیین کله قند بله برون
این مراسم بدون گل و شیرینی معنا ندارد و اما تزیین کله‌قند بله‌برون، در بسیاری از جشن‌ها و آیین‌های شاد ایرانی وجود دارد. کله قند یکی از وسایل مهم در ست بله برون است و در روز عقد بر روی سر عروس و داماد سابیده می شود. 


انگشتر نشان در ست بله برون 
انگشتر نشان یکی از اساسی ترین و مهم‌ترین ست بله برون است. انگشتر نشان، با حلقه ازدواج متفاوت است و معمولا سبک‌تر از حلقه ازدواج انتخاب می‌شود. بعضی خانواده‌ها این اجازه را می‌دهند که عروس و داماد با یکدیگر برای انتخاب این انگشتر نشان به خرید بروند تا حلقه، باب سلیقه عروس خانم خریداری شود. بعضی خانواده‌ها نیز  با هیات همراه، برای خرید انگشتر نشان به طلا فروشی مراجعه می‌کنند و حضور خانواده را ضروری می‌دانند. بعد ازگرفتن بله ازعروس خانم خانواده داماد یا خود آقای داماد، این انگشتر را دست عروس می‌کند.
پارچه چادری و لباس در ست بله برون 
چادر سفید یکی از هدایای فراموش نشدنی در بله‌ برون است. این هدیه توسط خانواده داماد روی سرعروس خانم انداخته می‌شود. بعضی ازخانواده‌ها بنا بر خواسته خودشان کیف، کفش، پارچه و مانتو هم درکنار چادر قرار می‌دهند.

دفتر بله برون در ست بله برون 
یکی از ست  بله برون  که این روزها خرید آن رایج شده است، دفتر بله برون است. در قدیم همه قول و قرار‌ها بر روی یک برگه نوشته می‌شد و عروس و داماد و بزرگ‌تر‌های مراسم  آن را امضا می‌کردند. ولی این روزها، دفتر زیبایی برای چنین کاری ساخته شده است که در آخر مراسم بله برون نوشته و امضا می‌شود. دفتر مخصوص بله‌برون که دارای صفحات شیک و تزیین شده چاپی است، جای خود را به همان برگه‌های قدیمی داده است.

ست بله برون در سال 2021

ست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضریست بله برون برای مراسم عقد محضری


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

پیشنهادها برای شما

آموزش میوه آرایی ژورنالی در تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تزیینات و ست بله برون در غرب تهران

شروع قیمت: ۳۰۰,۰۰۰ تومان
تهران

ست بله برون و تزیین وسایل بله برون تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

دفتر بله برون

شروع قیمت: ۱۵,۰۰۰ تومان
فارس

تزیین وسایل بله بران در تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز