بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مقدمه

از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در سطح دنیا می توان به فروشگاه آمازون اشاره کرد که از مشتریان بسیار زیادی برخوردار است؛ در این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات مورد نیاز هر شخصی فروخته می شود. به دلیل این که مشتریان این فروشگاه آنلاین از سراسر جهان می باشد، اکثر کالاهای خریداری شده پس از خرید از amazon به شیوه حمل و نقل هوایی به مقاصد مورد نظر ارسال خواهد شد و به مشتریان گرامی تحویل داده می شود. در کشور ایران نیز اکثر کاربران با وجود تحریم های وضع شده علیه کشور، به خرید ازسایت های بین المللی مانند خرید از سایتebay ، آمازون و تائوبائو علاقه فراوانی دارند، اما بهتر است قبل از هر چیزی با هزینه ها و شرایط خرید از taobao،amazon و ebay آشنا شوید. ما در گروه تجاری ققنوس در این مطلب قصد داریم که به بررسی شرایط خرید از سایت پرطرفدار آمازون بپردازیم.

خرید از سایت آمازون با بهترین قیمت

معرفی سایت آمازون

یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی و معتبر که توانست در کمترین زمان ممکن در بین مردم محبوب شود، وبسایت آمازون می باشد. درواقع خرید از amazon همانند خرید از سایت ebay مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار دارد. در ابتدا فروشگاه اینترنتی آمازون فقط به فروش کتاب پرداخته بود؛ ولی با گذشت زمان دایره فروش خود را توسعه داد. در حال حاضر کالاهای متنوعی با نرخ ها و کیفیت های گوناگون به بازار توزیع می کند. با وجود رقیبان دیگری همچون ایبی و تائوبائو که سایت آمازون دارد این فروشگاه اینترنتی همچنان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید آنلاین به حساب می آید.

این وبسایت پرطرفدار آمریکایی در شهرهای سیاتل و واشنگتن آمریکا واقع شده است و خود را به عنوان شرکتی می داند که نسبت به مشتریان خود حساسیت فراوانی دارد. فروشگاه آنلاین آمازون از بهترین فروشگاه های موفق بین المللی تلقی می‌شود؛ بنابراین شما عزیزان اگر قصد خرید از این فروشگاه اینترنتی و یا دیگر سایت ها مانند خرید ازtaobao را دارید می توانید با کارشناسان گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

بررسی هزینه های خرید از آمازون

همان طور که گفتیم یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی بین المللی سایت آمازون می باشد. درحالت کلی این فروشگاه یکی از اولین توزیع کنندگان کالاهای گوناگون است. با توجه به این که قیمت کلیه کالاهای موجود در فروشگاه آمازون در سراسر جهان تفاوتی ندارد، یک انتخاب مناسب و به صرفه برای پرداخت هزینه خرید محسوب می شود. کسانی که به طور مستقیم می توانند خرید از amazon را انجام دهند، قادر به بررسی هزینه خرید از فروشگاه آمازون در سایت هستند. این موضوع این امکان را به مشتری خواهد داد تا قیمت تقریبی حمل و نقل را محاسبه کند و آمادگی لازم برای پرداخت آن را داشته باشد.

به طور کلی شما هموطنان گرامی می توانید عملیات خرید از amazon و حمل و نقل کالای مورد نظر خود را به شرکت ما (گروه تجاری ققنوس) بسپارید تا محموله خود را همانند خرید ازtaobao به بهترین شکل ممکن در داخل ایران تحویل بگیرید. همچنین مشتریان گرامی می توانند لینک محصول مد نظر خود را مانند خرید از دیگر رقبای آمازون مثل خرید از سایت ebay برای کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس ارسال کنند تا از هزینه خرید از این وبسایت پرطرفدار اطلاع پیدا کنند.

خرید از سایت آمازون با بهترین قیمت

مزایا و معایب خرید از سایت amazon

شاید تصور کنید خرید از amazon و دیگر سایت های خارجی مثل خرید از taobao با توجه به زمان بر بودن و هزینه های حمل و نقل ارزش نداشته باشد؛ اما در بعضی از مواقع خرید از سایت های خارجی همچون آمازون و خرید از سایت ebay مزایایی دارند که ارزش خرید آن ها را چند برابر می کند. در ادامه این مطلب ما در گروه تجاری ققنوس مزایا و معایب خرید از amazon را به طور کامل برای شما عزیزان شرح خواهیم داد تا با آگاهی کامل گزینه موردنظر خود را جهت خرید کالا انتخاب کنید.

مزایای خرید از amazon

  • هزینه های خرید از آمازون نسبت به خرید از سایت ebay پایین تر است.
  • سیاست بازگشت محصول در amazon بسیار خوب عمل می کند و نسبت به محفوظ بودن اطلاعات مشتریان با احتیاط است.
  • amazon فرصت های برندسازی بالاتری را به نسبت eBay برای فروشندگان ارائه خواهد داد.
  • این فروشگاه آنلاین خدمات تکمیلی را توسط برنامه (FBA) خود ارائه می دهد.

معایب خرید از وبسایتamazon

  • دسته بندی کالاها در آمازون محدودیت بیشتری دارد.
  • در صورت استفاده از خدمات (FBA) آمازون، باید هزینه های اضافی پرداخته شود.
  • لیست کردن کالاها در آمازون نسبت به eBay سخت تر می باشد؛ چون که آمازون از قوانین و مقررات بیشتری برخوردار است که باید رعایت شود.
  • رقابت در آمازون نسبت به دیگر سایت ها همچون ایبی و تائو بائو بیشتر است؛ چون که پلتفرم آمازون از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد که این مسئله هنگام خرید ازamazon به نسبت خرید از سایت های دیگری همچون خرید از taobao ممکن است با چالش بیشتری رو به رو شود.

مقایسه سایت آمازون با سایت ایبی و تائوبائو

خیلی از مشتریان گروه تجاری ققنوس بین خرید از amazon و دیگر سایت ها (ایبی و تائوبائو) دچار تردید خواهند شد و این اطمینان را ندارند که کدام یک از این فروشگاه های اینترنتی می تواند گزینه مناسب تری جهت خرید محصولات مورد نظر آن ها باشد. بنابراین اگر شما همراهان گرامی نیز برای خرید از سایت های بین المللی همچون خرید از سایت ebay از اطلاعات کافی برخوردار نیستید، همین الان میتوانید با کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های مورد نیاز را در زمینه خرید ازtaobao ،amazon و ebay ارائه دهند و مناسب ترین را به شما عزیزان معرفی کنند.

همچنین، اگر تصمیم به خرید از هر سایت بین المللی را داشته باشید، مناسب ترین خدمات را از 0 تا 100 سفارش و تحویل بار در کنار خدمات اعتبارسنجی و انبارداری محصول برای شما به وجود می آورد.

خرید از سایت آمازون با بهترین قیمت

جمع بندی

فروشگاه اینترنتی amazon یکی از با اعتبار ترین وبسایت های خارجی به حساب می آید که قادر بوده با ارائه طیف وسیعی از محصولات گوناگون، مشتریان بسیار زیادی را مجذوب خود کند؛ اما ممکن است هنگام خرید از amazon و ebay، پیدا کردن و خرید محصولات باکیفیت با قیمتی مقرون به صرفه کمی دشوار به نظر برسد؛ به همین دلیل بهره گیری از کمک کارشناسان مجرب در زمینه خرید از سایت ebay، آمازون و تائوبائو می تواند خریدی بدون مشکل را برای شما همراهان گرامی در پی داشته باشد.

کارگزاران رسمی و کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس در کلیه مراحل خرید از سایت های بین المللی همچون خرید از taobao، amazon و ebay همراه شما عزیزان خواهد بود. بنابراین با مراجعه به وبسایت fnxshipping.com و یا تماس از طریق شماره 02148000110 میتوانید با مشاوران گروه تجاری ققنوس ارتباط برقرار کرده تا خریدی بدون مشکل را تجربه کنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز