بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین ایده ها برای تبریک فارغ التحصیلی به برادر عزیزتان!

فارغ التحصیلی نتیجه سال ها تلاش و درس خواندن است؛ اگر اطرافیان ما به این دستاورد رسیدند، تبریک به آن ها راه خوبی برای رفع خستگی خواهد بود. خوشبختانه راه های خلاقانه و جذابی برای غافلگیر کردن عزیزانمان وجود دارد، که سفارش تندیس فارغ التحصیلی ، خرید تابلوی نفیس یا کتاب و حتی ارسال متن زیبا می تواند لبخند را به لب آن ها هدیه دهد.

در بین اعضای خانواده، برادر مایه دلگرمی و پشتیبان سایرین است، پس ایجاد انگیزه و دادن روحیه در مقاطع خاص زندگی می تواند برای ادامه مسیر، به او روحیه و انرژی ببخشد. جشن فارغ التحصیلی از بهترین فرصت هاست که می توانید با گفتن یک جمله زیبا یا سفارش و خرید تندیس و هدیه ای خاص، خاطره آن را برای برادرتان به یادماندنی کنید. فروشگاه های آنلاین معتبری مثل ثامن تندیس هستند که امکان خرید تابلوهای زیبا و سفارش تندیس های گوناگون را فراهم کرده اند.

چطور برادرم را برای فارغ التحصیلی خوشحال کنم؟

در ادامه چند روش جذاب و ایده عالی برای تبریک فارغ التحصیلی برادر شرح می دهیم که قطعا او را خوشحال می کند.

برپایی جشن با حضور دوستان او!

یک جشن کوچک و خودمانی بگیرید و نزدیک ترین دوستان برادرتان را دعوت کنید. در این جشن با تبریک به برادرتان به او ثابت کنید که قدم بزرگی برای زندگی و آینده اش برداشته است.

سوپرایز کردن برادرتان به مناسبت فارغ التحصیلی!

شما می توانید برادرتان را برای فارغ التحصیلی اش سوپرایز کنید، به این صورت که ابتدا واکنش زیادی برای به پایان رسیدن دوره تحصیلی اش نشان ندهید، اما با خرید یک هدیه خاص به همراه کیک یا دسته گل، او را شگفت زده کنید.

بهترین ایده ها برای تبریک فارغ التحصیلی به برادر عزیزتان!

تقدیم یک متن انگیزشی به او!

تبریک تان را در قالب یک متن انگیزشی به برادرتان بگویید. در این متن سعی کنید از او تعریف و تمجید داشته باشید و از اهمیت فارغ التحصیلی اش بگویید. این حرف های شما تا مدت ها به یاد برادرتان می ماند.

7 هدیه جذاب برای تبریک فارغ التحصیلی به برادر

در ادامه لیستی از بهترین کادوها و هدیه هایی را می آوریم که می توانید برای فارغ التحصیلی برادرتان بخرید:

کتاب، بهترین هدیه برای افراد تحصیل کرده

افراد تحصیل کرده غالبا علاقه زیادی به مطالعه دارند. بنابراین می توانید برای برادرتان کتاب های مختلفی تهیه کنید تا در زمان اوقات فراغت از خواندن آن ها لذت ببرد.

معمولا افراد بعد از فارغ التحصیلی یک دوره استراحت کوتاه به خود می دهند که بهترین زمان برای خواندن کتاب های سرگرم کننده است. برای خرید کتاب ابتدا پیشنهاد می کنیم که سلیقه و نیاز برادرتان را درک کنید. مثلا اگر به زمینه موفقیت و روانشناسی علاقه مند است، برای او کتاب هایی در همین زمینه بخرید.

خرید اشتراک سایت های فیلم و سریال

بعد از طی کردن دوران سخت تحصیلی، هیچ کاری جز استراحت و تماشای فیلم لذت بخش نیست. بنابراین می توانید برای برادرتان اشتراک سایت های فیلم و سریال را تهیه کنید تا در اوقات فراغت، به تماشای برنامه های مورد علاقه اش بپردازد.

بهترین ایده ها برای تبریک فارغ التحصیلی به برادر عزیزتان!

ست خودکار و خودنویس، یادگاری زیبا

انواع مختلفی از ست خودکار و خودنویس وجود دارد که گزینه ای مناسب برای هدیه فارغ التحصیلی هستند. اگر برادرتان اهل نوشتن است، برای او خودکارها یا خودنویس هایی زیبا بخرید و به او در روز فارغ التحصیلی اش هدیه دهید.

ماگ برای افراد علاقه مند به نوشیدنی

یکی از ویژگی های خیلی خوب ماگ، امکان چاپ طرح و نوشته روی آنهاست. پیشنهاد می دهیم یک جمله انگیزشی یا عاشقانه درباره برادرتان روی ماگ چاپ کنید و به او هدیه دهید. این هدیه قطعا برای او بسیار ارزشمند خواهد بود.

شما می توانید چهره برادرتان را نیز روی ماگ چاپ کنید. با این کار یک دکوری بسیار زیبا به او هدیه داده اید که هر بار آن را ببینید، به یاد شما می افتد.

گیفت کارت یا پول نقد

پول نقد شاید بیشتر از هر عامل دیگری باعث خوشحالی برادرتان در روز فارغ التحصیلی اش شود. کسی که مشغول به تحصیل است، زمان زیادی برای کار و کسب درآمد ندارد، در نتیجه پس اندازی نیز نخواهد داشت. بنابراین شما می توانید به برادرتان مقداری پول نقد هدیه دهید تا بعد از دوره فارغ التحصیلی و تا پیدا کردن کار مورد علاقه اش بتواند از آن استفاده کند.

از فروشگاه مورد علاقه برادرتان گیفت کارت تهیه کنید و به او هدیه دهید. شما همچنین می توانید از وب سایت هایی که گیفت کارت ارائه می دهند، یک کارت هدیه به مبلغ دلخواه خرید کنید. با این کار برادرتان دقیقا همان وسیله ای را که به آن نیاز دارد، تهیه می کند.

لوازم الکترونیکی جانبی

انواع لوازم جانبی مثل هدست، پاور بانک و ... جزو کاربردی ترین هدیه ها برای برادرتان در روز فارغ التحصیلی هستند. اگر می خواهید هدیه ای بخرید که طرف مقابل بتواند از آن استفاده کند، پیشنهاد ما لوازم جانبی هستند.

متن زیبا برای تبریک فارغ التحصیلی به برادر

"برادر عزیزم، علم و دانش مانند 2 بال برای اوج گرفتن در آسمان پیشرفت هستند. خوشحالم که با تلاش و کوشش، این بال ها را از آن خودت کردی. اکنون می دانم که در آسمان پیشرفت پرواز خواهی کرد و به هر آنچه که رویایش را در سر می پروانی، می رسی. فارغ التحصیلی ات را تبریک می گویم!

اکنون زمان به ثمره نشستن سال ها تلاش است، خوشحالم که موفق شدی برادرم، فارغ التحصیلی ات مبارک. این مرحله برای تو همچون پلی برای رسیدن به اهداف والایت است. اکنون می توانی ثمره شیرین آن را بچشی. در ادامه مسیر نیز سختی های زیادی منتظر هستند که تو را از پا در بیاورند. تو همانطور که سختی های تحصیل را به جان خریدی، باید این آن ها را نیز تحمل کنی. برادرم، من این توانایی را در تو می بینم که در ادامه مسیر زندگی نیز موفق شوی. فارغ التحصیلی ات را تبریک می گویم!

تو از لذت ها، خوشی های زندگیت گذشتی تا بتوانی به خواسته ات جامه عمل بپوشانی. خوشحالم که سختی هایت ثمره داد و اکنون به به خواسته ات رسیدی. برادرم، فارغ التحصیلی ات مبارک!

حرف آخر

تبریک فارغ التحصیلی به برادرتان راه بسیار خوبی برای رفع خستگی سال ها درس خواندن و ایجاد انگیزه و اشتیاق برای ادامه مسیر موفقیت او خواهد بود. شما با برپایی یک جشن دوستانه و نوشتن یک متن زیبا، می توانید خوشحالی اتمام دوران تحصیل را برای برادرتان مضاعف کنید. هم چنین، خرید هدایای به یادماندنی مانند تندیس، تابلو، کتاب یا کادو مطابق با سلیقه و نیاز او، راه خوبی برای ابراز علاقه خواهد بود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز