بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

قیمت پایین‌تر، شرایط و مدارک آسان برای سفر به کشورهای آسیایی از دلایل محبوبیت تور کشورهای این قاره است. به همین دلیل هم پس از پایان نسبی شیوع کرونا، ایرانی‌های زیادی به این کشورها سفر کرده‌اند. خصوصا بسیاری از گردشگران تور ماه عسل خود را به مقصد یک کشور آسیایی انتخاب کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین پکیج‌های مسافرتی نزد گردشگران ایرانی، تور مالدیو می‌باشد؛ زیرا با وجود لوکس بودن این مقصد، قیمت تور مالدیو از اکثر پکیج‌های مسافرتی در اروپا ارزان‌تر است. همچنین برای سفر به این کشور نیازی به ویزا و گذراندن پروسه‌ی زمان‌بر اخذ آن وجود ندارد. البته به غیر از این موارد، دلایل دیگری نیز برای سفر به مالدیو و سایر کشورهای آسیایی، توسط ایرانی‌ها وجود دارد.

مالدیو؛ مجمع‌الجزایری با زلال‌ترین ساحل در دنیا

زلال بودن سواحل مالدیو از دلایل سفر ایرانی‌ها و سایر مردم جهان به این کشور است. بسیاری تور ماه عسل مالدیو را رزرو کرده تا در سواحل بی نظیر آن قدم بزنند یا در اقیانوس آب‌تنی کنند. یکی دیگر از مزیت‌های رزرو تور مالدیو برای مسافران، استفاده از هواپیماهای شخصی برای جابه‌جایی بین جزایر این کشور نظیر ماله است. همچنین در این کشور هتل‌ها به صورت آل و یوآل هستند، در نتیجه خدمات متنوعی به مسافران ارائه می‌دهند. به طور کلی مالدیو یکی کامل‌ترین و بهترین‌ پکیج‌ها برای سفر ماه عسل است.

 7 کشور آسیایی برای گذراندن بهترین تور ماه عسل

تور سریلانکا؛ مقصدی ارزان‌تر از تایلند

تورهای سریلانکا نسبت به بسیاری از پکیج‌های مسافرتی در شرق آسیا ارزان‌تر است. به همین دلیل هم مقصد مناسبی برای گذراندن ماه عسل می‌باشد. شما می‌توانید تور ماه عسل سریلانکا را به مقصد 6 شهر مختلف رزرو کنید. پیشنهاد ما به شما اقامت در نورا الیا یا الا است؛ زیرا در این دو شهر اقامتگاه‌های متفاوتی به چشم می‌خورد. یکی از اقامتگاه‌های مشهور و شاهانه سریلانکا در نورا الیا قرار دارد که نام آن "Warwick Gardens" است. این اقامتگاه به سبک معماری بریتانیایی در دو طبقه ساخته شده و به همراه خدمه‌ی آن در اختیار شما و همسرتان قرار دارد. در "الا" هم رزرو یکی از واحدهای مجموعه اکرس ریزورت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

تور تایلند؛ 6 شهر مختلف با ویژگی‌های متمایز

گزینه بعدی شما برای سفر ماه عسل، رزرو تور تایلند است. هرچند که بانکوک به عنوان پایتخت، طرفداران زیادی دارد؛ اما تنها مقصد مناسب برای تور ماه عسل برای شما نیست. به همین دلیل بسیاری از مسافران شهرهایی مانند ساموئی، پوکت، کرابی، هواهین و چاوم را نیز برای سفر انتخاب می‌کنند. البته انتخاب اغلب گردشگران تور ترکیبی تایلند است؛ زیرا به جای دیدن یک شهر از چند مقصد بازدید می‌کنند. علاوه‌بر آن ویژگی هر یک از شهرهای ذکر شده با یک‌دیگر متفاوت است. مثلا ساموئی به داشتن سواحل آرام شهرت دارد. هواهین و چاوم نیز بهترین شهرها برای اقامت زوجین در هتل هستند. کرابی و پوکت نیز هر دو از طبیعتی بکر برخوردارند.

 7 کشور آسیایی برای گذراندن بهترین تور ماه عسل

مالزی؛ لنگکاوی را برای تور ماه عسل انتخاب کنید

یکی از بهترین پکیج‌های مسافرتی برای ایرانی‌ها، تور مالزی است؛ چون قوانین این کشور بیش از همه‌ی کشورهای شرق آسیا به ایران شباهت دارد. گذشته از آن غذاهای مالزی با ذائقه‌ی مردم ایران هم‌خوانی بیشتری دارد؛ به همین دلیل در طول سال تقاضا برای تور مالزی بسیار زیاد است. در مالزی هم می‌توانید برای گذراندن ماه عسل به شهر لنگکاوی بروید. در این شهر هتل‌های جذابی برای اقامت شما وجود دارد. علاوه بر آن، سواحل تماشایی این شهر یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن وقت در کنار همسرتا است. در لنگکاوی می‌توانید سری هم به پل هوایی معلق در بین کوه‌ها بزنید تا بیشترین بهره را از سفر خود ببرید.

تور بالی؛ اقامت در هتل‌های لوکس و آرامش بخش

بسیاری از مسافران سالانه تور بالی را برای تجربه اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های این شهر رزرو می‌کنند. بهترین هتل‌های بالی در منطقه اوبود قرار گرفته‌اند. چنین اقامتگاه‌هایی در اوبود برای تور ماه عسل هم کاملا مناسب هستند؛ زیرا فضایی دنج را در قلب طبیعت برای مسافران فراهم می‌کنند. علاوه بر آن برخی از آن‌ها برای هر سوئیت یا اتاق یک استخر شخصی دارند. با وجود امکانات لوکس و بی‌نظیر اقامتگاه‌های این شهر، باید در نظر داشته باشید که در صورت اقامت در چنین هتل‌هایی قیمت تور بالی بیشتر می‌شود.

 7 کشور آسیایی برای گذراندن بهترین تور ماه عسل

تورهای ترکیبی شرق آسیا؛ گزینه دیگر سفر ماه عسل

اگر قصد سفر بلند مدت دارید، می‌توانید تور ماه عسلتان را به صورت ترکیبی رزرو کنید. زیرا به این ترتیب می‌توانید از چند شهر یا کشور بازدید کنید. البته در نظر داشته باشید که قیمت این نوع تورها معمولا کمی بالاتر است. تور مالدیو سریلانکا یکی از پکیج‌های مسافرتی ترکیبی محبوب برای ماه عسل بین مسافران است.

تور عمان برای سفر ماه عسل ارزان در آسیا

اکثر گردشگران در حال حاضر تور عمان را برای انجام کارهای اداری رزرو می‌کنند. اما این پکیج مسافرتی را می‌توان به منظور گذراندن ماه عسل نیز رزرو کرد. به دلیل گسترده نبودن تبلیغات درباره این مقصد، عمان شاید ناشناخته‌ترین و ارزان‌ترین تور ماه عسل در آسیا باشد.

اقامت در هتل‌های لوکس عمان را تجربه کنید

در عمان می‌توانید در هتل‌هایی مخصوص ماه عسل در کنار ساحل اقامت داشته و از آن لذت ببرید. علاوه‌بر هتل‌های ساحلی اقامتگاه‌هایی خاص نظیر "آلیلا جبل الاخدار" نیز در عمان وجود دارد. این هتل در ارتفاع 2000 متری از سطح آب قرار دارد. برخی از سوییت‌های این هتل لوکس از استخر اختصاصی نیز برخوردارند. به دلیل برخورداری از فضای دنج اقامت در این اقامتگاه را در تور ماه عسل عمان به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اروپایی‌ها هم تور آسیایی را برای ماه عسل رزرو می‌کنند

در حال حاضر بسیاری از زوج‌های اروپایی به جای سفر به پاریس، ونیز و بودوا، تور ماه را برای ماه عسل خود رزرو می‌کنند. زیرا برخی از مقاصد آسیایی در اروپا مورد مشابهی ندارند. طبیعت بکر، سواحل شگفت انگیز، هتل‌های خاص و معابد زیبا مواردی هستند که مجموعه‌ی آن‌ها در کنار هم را نمی‌توان در یک مقصد اروپایی مشاهده کرد. به همین دلیل طی چند سال اخیر سفر اروپایی‌ها به کشورهای آسیایی افزایش زیادی داشته است.

تور آسیایی را چگونه رزرو کنیم؟

دیگر نیازی نیست که برای رزرو تورهای آسیایی به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید؛ زیرا آژانس‌های مسافرتی نظیر نهال گشت با ساده کردن فرآیند پذیرش مسافرین، پروسه رزرو تور را به صورت تلفنی انجام می‌دهد. فقط کافیست به جای مراجعه‌ی حضوری، با شماره‌ی 02633143000 تماس گرفته تا پکیج تور ماه عسل مدنظرتان را رزرو نمایید. همچنین تمامی مراحل اخذ ویزای شما را نیز این شرکت مسافرتی انجام می‌دهد. می‌توان به شما اطمینان داد که در طول سفرتان نیز کارشناسان نهال گشت پشتیبانی 24 ساعته را از شما به عمل می‌آورند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز