بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 با مزوتراپی پوست صورت خود را صاف و درخشان کنید

مزوتراپی صورت در واقع به معنای قرار دادن مواد این محصول در لایه میانی پوست است که با توجه به نوع پوست، سن و یا مشکل خاص از آن استفاده می‌ شود. این روش از طریق سوزن‌ های بسیار نازک یا وسیله‌ای که به طور خاص برای این منظور طراحی شده است، کاربرد دارد. تزریق این کوکتل‌ های مزوتراپی توسط متخصصان انجام می‌ شود که بسیار ایمن و کارآمد هستند. این سوال برایتان پیش آمده که کوکتل‌ها در مزوتراپی پوست چه موادی هستند؟

کوکتل ها حاوی ویتامین‌ ها، آنتی اکسیدان‌ ها و تمام اجزای مورد نیاز برای تغذیه پوست و جریان خون هستند. در کوکتل های مزوتراپی موادی مانند اسید هیالورونیک نیز پیدا می شود که درصد بالایی را تشکیل داده‌اند. هیالورونیک جزء اصلی پوست محسوب می شود و تولید آن در طول سال کاهش پیدا می یابد. این اسید ها به مولکول‌ های آب متصل می‌ شوند و در نتیجه موجب آبرسانی پوست خواهند شد. پوست سفت و با طراوت می‌ شود که اساس مراقبت از آن به وجود اسید هیالورونیک بستگی دارد.

اما با استفاده از مزوتراپی صورت چه مشکلاتی را می‌توان در سطح پوست برطرف کرد؟ با استفاده از این روش می‌ توان مشکلاتی مانند خطوط چین و چروک ریز، اطراف چشم، دهان، گردن، پیشانی و گونه‌‌ها را برطرف کرد‌.

مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی پوست شامل تزریق کوکتل های حاوی اسید آمینه، ویتامین ها و مواد دارویی بوده که این مواد به لایه میانی پوست شما منتقل می شوند. این محلول پوست شما را جوان می‌ کنند و به نوبه خود تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهند. با استفاده از مزوتراپی صورت دیگر نگران شادابی، سفتی و سالم بودن پوستتان نباشید بلکه این سه ویژگی را بعد از درمان مشاهده خواهید کرد.

مزوتراپی پوست همچنین می تواند یک روش زیباسازی عالی و بدون جراحی برای مقابله با چربی اضافی پوست باشد. هنگامی که این ماده به نواحی مشکل‌دار پوست شما تزریق می‌ شود، با افزایش متابولیسم از ذخیره چربی سلول های بدن جلوگیری می کند.

بر خلاف لیپوساکشن که روش جراحی برای از بین بردن چربی های بدن است، مزوتراپی برای مقابله با چربی های بدن بوده و این یک روش غیر جراحی است. در مزوتراپی ما مستقیماً تزریق را به سلول های حاوی چربی انتقال می دهیم که این درمان انتخاب بسیار خوبی محسوب می شود. با کاهش چشمگیر سلولیت به طبیعی ترین روش، پوستی صاف و یکدست خواهید داشت و شما تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.

قبل از انجام مزوتراپی صورت، سطح پوست آنالیز و نیاز های آن مشخص می‌ شود و سپس سطح پوستی که قرار است روی آن مزوتراپی اعمال شود پس از بررسی دقیق تمیز خواهد شد. سوزن‌ هایی که در مزوتراپی پوست کاربرد دارند بسیار نازک هستند و به راحتی مخلوط به زیر پوست منتقل می‌ شود. مزولیفتینگ روشی موثر برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک ریز صورت است.

مزوتراپی برای بیماران بالای ۳۵ سال بسیار مناسب است زیرا یک روش ایده آل محسوب می‌ شود و فرقی ندارد که زن یا مرد این روش را انجام دهند. مزوتراپی پوست ضمن از بین بردن علائم پیری از ایجاد موارد جدید جلوگیری می‌ کند.

 با مزوتراپی پوست صورت خود را صاف و درخشان کنید

کاربردهای مزوتراپی را می دانید ؟

به لطف مزوتراپی صورت، فعالیت فیبروبلاست تحریک شده و هیدراتاسیون عمیقی را فراهم می کند تا سلول ها را بازسازی کند. تزریق مزوتراپی موجب می شود که ویتامین های ضروری پوست تامین شوند و اسیدهای نوکلئیک با هدف احیای پوست در این مواد موجود هستند. مزوتراپی با ویتامین ها درمانی است که نتایج زیر را به دنبال دارد:

  • آبرسانی فوق‌العاده پوست را فراهم می کند و درخشندگی پوست را افزایش می دهد، آنها را احیا و پوست صورت را صاف می‌ کند.
  • آویزان بودن پوست را کاهش می دهد و فعالیت فیبروبلاست را تحریک می‌ کند تا متابولیسم سلولی را فعال نگهدارد‌، بازسازی آن را بهبود بخشیده و هیدراتاسیون پوست را حفظ می کند.
  • مزوتراپی پوست با ویتامین‌ها همراه است که معمولاً برای انواع پوست مناسب است یک تکنیک کم تهاجمی بوده که آن را به اولین قدم بزرگ در دنیای پزشکی زیبایی تبدیل می‌ کند.
  • لازم به ذکر است که مزوتراپی هر بیمار متفاوت است و پروتکلی که باید رعایت شود پس از مشاوره و ارزیابی با پزشک تعیین می‌ کند.
  • توصیه می‌ شود هر سه جلسه ۱۵ تا ۲۰ روز یک بار انجام دهید تا نتیجه مشهودی حاصل شود و در درمان‌ های بعدی شامل سه جلسه در سال است که نتایج دائمی را به دنبال خواهد داشت.

 با مزوتراپی پوست صورت خود را صاف و درخشان کنید

مواد مورد استفاده در مزوتراپی پوست

مواد موجود در مزوتراپی شامل موارد زیر است که دانستن آنها برای بسیاری از آقایان و بانوان مهم است:

  • انواع ویتامین ها و آنتی بیوتیک ها
  • وجود هورمون های کلسی تونین و تیروکسین‌
  • وجود آنزیم های کلاژناز و هیالورو‌نیداز‌
  • عصاره های گیاهی
  • مواد معدنی
  • وجود دارو های فیناستراید و ماینوکسیدیل‌

تعداد جلسات مزوتراپی کاملا به نوع پوست و طاقت شما بستگی دارد، در واقع ظاهر شدن مزایای این ماده در هر فرد کاملا متفاوت خواهد بود‌. به طور کلی جلسات درمانی بین ۷ تا ۱۰ روزه بوده و پس از نمایان شدن اثرات بهبودی، فواصل دو هفته یکبار و سپس ماهی یکبار توسط پزشک برایتان تجویز می شود.

چه کسانی نباید مزوتراپی پوست انجام دهند؟

هدف از انجام مزوتراپی پوست رفع مشکلات پوستی است که این تکنیک در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده و روشی موثر برای لاغری موضعی است. از آنجا که این روش بر پایه تزریق کوکتل لایه میانی پوست انجام می‌ شود این تکنیک برای تعداد محدودی از افراد توصیه نمی‌ شود.

این عمل باعث تحریک پوست و در نتیجه تغذیه مناسب پوست می‌ شود افرادی که از قبل بیماری‌ های پیش زمینه‌ای داشته باشند ممکن است به این روش حساسیت داشته باشند و عوارضی دامن گیر آنها شود.

افراد زیر به دلیل مشکلاتی که دارند نباید مزوتراپی پوست را انجام دهند:

  • زنان باردار و شیرده
  • کسانی که قرص راکوتان‌ مصرف می کنند نباید از مزوتراپی پوست استفاده کنند.
  • داشتن علائم آفتاب سوختگی
  • مشکلات پوستی اگزما و پسوریازیس
  • افرادی که تحت درمان شیمی درمانی و پرتو درمانی هستند.
  • داشتن تبخال فعال
  • کسانی که اشعه درمانی کرده‌اند.
  • داشتن انواع زگیل پوستی
  • وجود زخم تازه، زخم هیپرترو‌فیک و بیماران ۲قلبی
  • کسانی که دارای سرطان های پیشرفته هستند.
  • افراد دیابتی بخصوص آنهایی که دیابت کنترل نشده دارند.
  • افراد دارای بیماری نوروپاتی

 با مزوتراپی پوست صورت خود را صاف و درخشان کنید

یکی از سوالاتی که اغلب برای بسیاری از ماها پیش می‌ آید این است که نتایج مزوتراپی چه زمانی خود را نشان می‌دهند؟ نتایج اولیه را بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده خواهید کرد. با این حال اگر می‌ خواهید بهترین نتیجه را بگیرید حداقل ۵ جلسه را در پیش بگیرید. بعد از انجام مزوتراپی آزاد هستید که به زندگی روزمره خود برسید، اما به شما توصیه می‌ کنیم که از استخر یا سونا و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و تا ۲۴ ساعت پس از درمان از آرایش خودداری شود.

اگر قصد انجام مزوتراپی صورت را داشته باشید می توانید از طریق وب سایت کلینیک ایرانیان اولین فرصت را دریافت کنید. اگر سوالات بیشتری در این زمینه داشته باشید می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. همچنين نظرات و پیشنهادات خود را می توانید با ما از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. ما پشتیبان تمام مشتریان خود هستیم‌ و به همین دلیل نگران هیچ گونه مسأله ای نباشید.

سوالات متداول

مزوتراپی چه مزایایی دارد؟

مزوتراپی می تواند به بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک و بهبود رنگ پوست کمک کند. همچنین می تواند به درمان آکنه، سلولیت و ریزش مو کمک کند.

چه کسی کاندیدای مناسب برای مزوتراپی است؟

مزوتراپی گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال روشی غیر جراحی برای بهبود پوست خود هستند. همچنین برای افرادی که مشکلات پوستی خفیف تا متوسط ​​دارند گزینه خوبی است.

روش کار مزوتراپی چگونه است؟

این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود. پزشک از یک سوزن کوچک برای تزریق مواد مغذی به درم استفاده می کند.

مزوتراپی چه خطراتی دارد؟

خطرات مزوتراپی هستند نادر است اما می تواند شامل کبودی، قرمزی و تورم باشد.

ماندگاری نتایج مزوتراپی چقدر است؟

نتایج مزوتراپی می تواند چند ماه تا یک سال باقی بماند.

به چند روش مزوتراپی نیاز دارم؟

تعداد درمان های مزوتراپی که نیاز دارید به نگرانی های پوستی شما بستگی دارد. با این حال، اکثر افراد به 3-6 جلسه درمانی به فاصله 2-4 هفته نیاز دارند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز