بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

قیمت خرید و چاپ ساک دستی پارچه ای 100 عددی چقدر است؟

ساک دستی پارچه ای برای اغلب کسب و کارهایی که برای حمل کالاهای سنگین خود نیاز به یک کیسه یا ساک دستی مقاوم دارند، قابل استفاده است. ساک دستی پارچه ای تنها بسته بندی مقاومی است که برای کالاهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و می توان براحتی بر روی آن لوگو شرکت یا آن کسب و کار را چاپ کرد. یکی دیگر از مزیت های بی شمار ساک دستی پارچه ای تنوع رنگی بالای آن است. در ادامه شما را بیشتر با انواع ساک دستی پارچه ای، قیمت و نحوه خرید آن آشنا خواهیم کرد.

چرا ساک دستی های پارچه ای محبوب هستند؟

قیمت خرید و چاپ ساک دستی پارچه ای 100 عددی چقدر است؟

با استحکام بالا، ظرفیت باربری خوب: با داشتن خواص رزین مصنوعی، پارچه سوزنی دارای کشش بالا و ظرفیت باربری خوب است. یک ساک دستی پارچه ای دارای ظرفیت 3 تا 10 کیلوگرم است، بنابراین کاربر می تواند در هدف و موقعیت استفاده خود انعطاف پذیر باشد.

سازگار با محیط زیست: پارچه سوزنی توسط وزارت بهداشت تایید شده است که در محیط طبیعی تنها 2-3 سال تجزیه می شود، بنابراین باعث آلودگی محیط زیست نمی شود و بر سلامت انسان تأثیر نمی گذارد. این نیز یکی از دلایل اصلی است که چرا امروزه ساک دستی های پارچه ای مورد علاقه و استفاده بسیاری از مصرف کنندگان است.

تنوع رنگ: به دلیل اینکه از مواد نبافته ساخته شده است، سازنده به راحتی می تواند رنگ ها را مطابق با سلیقه مصرف کنندگان تنظیم کند.

چاپ آسان: ساک دستی پارچه ای امکان چاپ آسان روی سطح را با نمایش واضح اطلاعات و تصاویر فراهم می کند تا تولید کنندگان بتوانند آدرس، آرم، شماره تلفن را برای اهداف تبلیغاتی چاپ کنند.

برای خرید ساک دستی پارچه ای در تعداد کم و مشاهده انواع مختلف آن، که می توان نسبت به کاربرد آن به ساک پارچه ای برای مزون، ساک پارچه ای برای نمایشگاه، ساک پارچه ای برای خرید، ساک پارچه ای برای لباس، ساک پارچه ای برای مد، ساک پارچه ای برای بیمه، ساک پارچه ای برای موسسات اشاره کرد، اینجا کلیک کنید و برای مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

کاربرد ساک دستی های پارچه ای چیست؟

  • ساک دستی های پارچه ای انتخاب بسیاری از مشاغل، واحدهای غذایی، و هدایا هستند. آن ها برای حمل و بسته بندی محصولات برای افزایش زیبایی و ارزش برند، و جذب مشتریان بیشتر استفاده می شوند.
  • ساک دستی های پارچه ای همچنین در مراکز خرید، سوپرمارکت ها، فروشگاه های مد، کنفرانس ها و نمایشگاه ها به منظور ترویج محصولات شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ساک دستی های پارچه ای با طرح ها و رنگ های متنوع اغلب برای نگهداری هدایایی به اقوام، دوستان یا شرکا استفاده می شود.
  • ساک دستی های پارچه ای نیز توسط بسیاری از زنان به عنوان ساک دستی های مد برای نگهداری اسباب بازی ها، محل کار، مدرسه و غیره استفاده می شوند.
  • ساک دستی های پارچه ای با پایدارترین قیمت فروش امروزه با قیمتی مقرون به صرفه می باشند که برای انواع مشاغل، مشتریان عمده فروشی و خرده فروشی مناسب است.

مزایای برندسازی ساک دستی ‌های پارچه ای

قیمت خرید و چاپ ساک دستی پارچه ای 100 عددی چقدر است؟

هر کسب و کاری بدنبال افزایش آگاهی از برند و شناخت لوگو خود در بازار می باشد، اما با توجه به اینکه امروزه رقابت روز به روز بیشتر می شود، رسیدن به این منظور دشوارتر خواهد شد. بنابراین در اینجاست که چاپ ساک دستی ‌های پارچه ای می تواند کمک زیادی بکند. با چاپ باکیفیت ساک دستی ‌های پارچه ای، و استفاده هوشمندانه از آن ها، می ‌توانند در شناخت از برند و آگاهی از آن تاثیر زیادی داشته باشند. این ساک دستی ها برای همه ی کسب و کارها مانند سازمان ها و شرکت ها، بانک ها، موسسات خیریه، آنلاین شاپ ها و غیره می توانند مفید باشند.

ساک دستی ‌های پارچه ای برای برند شما طرفداران زیادی را جذب می کنند و این واقعیت از همه چیز مهم تر است. اگر یک ساک دستی پارچه ای زیبا با رنگ جذاب انتخاب کنید و لوگو خود را به خوبی طراحی و روی آن چاپ نمایید، مشتریان به طور مداوم از این ساک دستی ها استفاده کرده و به یک تبلیغ سیار برای کسب و کار شما تبدیل می شوند. ساک دستی ‌های پارچه ای می توانند در راه برندسازی شرکت شما نقش زیادی ایفا کنند. کسانی که ساک دستی ‌های پارچه ای شما را دریافت می کنند، نسبت به برند شما احساس وفاداری خواهند داشت و مجددا از شما خرید می کنند. طبق تحقیقات از هر 10 نفری که ساک دستی شما را دریافت می کنند، 9 نفر از آن ها لوگو شما را به خاطر خواهند داشت و 8 نفر پیام شما را به یاد می آورند.

ساک دستی ‌های پارچه ای به بهبود تصویر شرکت کمک می کنند

مواد اولیه کیسه های پارچه ای از مواد سازگار با محیط زیست می باشد. غیر از افرادی که به محیط زیست اهمیت زیادی می دهند، می توان گفت حتی افرادی که دغدغه ی چندانی برای محیط زیست ندارند، حمایت و توجه یک برند نسبت به محیط ‌زیست را درک کرده و احساس قدردانی می‌ نمایند. کیسه های پارچه ای با یک روش بسیار ساده به مشتریان و مشتریان بالقوه شما نشان می دهند که برای حفظ این سیاره تلاش می کنید و اهمیت می دهید. در نتیجه آن ها به شما کمک می کنند تا اعتماد مشتریان و افراد دیگر را جلب کنید.

ساک دستی ‌های پارچه ای کاربردی و بادوام هستند

ساک دستی ‌های پارچه ای استحکام بالایی دارند، و نیز کاربردی می باشند. به همین دلیل مردم آن ها را دوست دارند و از آن ها استفاده می کنند. آن ها به راحتی می توانند تا شوند و در کیف قرار گیرند. ساک دستی ‌های پارچه ای دوام بالایی دارند، بنابراین می توانید تضمین کنید که برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشند و مردم آن ها را نگه دارند.

کسب و کارها می توانند هر نوع محصول یا وسیله ای را در آن قرار دهند و مشتریان می توانند از آن برای حمل هر نوع وسیله ای حتی اجسام سنگین استفاده کنند. بنابراین سعی کنید یک طرح خو و جذاب روی آن چاپ کنید تا بتوانید پیام تبلیغاتی خود را به هر کسی که آن را می بیند، برسانید. بنابراین از این محصول بازاریابی نهایت استفاده را ببرید و نتایج سریع و بازخود بسیار مفیدی را بدست آورید.

چرا خرید ساک پارچه ای از مجموعه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت؟

قیمت خرید و چاپ ساک دستی پارچه ای 100 عددی چقدر است؟

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … می باشد، می توان اشاره کرد.  شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ از مشاوره رایگان بهره ببرید .



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز