بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 همه چیز راجب لیزر موهای زائد صورت + معرفی بهترین دستگاه ها

یکی از مسائلی که باعث کاهش زیبایی و اعتماد‌به‌نفس خانم‌ها و برخی آقایان می‌شود، رشد موهای زائد صورت است. افرادی که با این مشکل روبه‌رو هستند به‌دنبال راهی موثر و دائمی برای حذف این موهای مزاحم می‌گردند. با سپری کردن جلسه‌های لیزر درمانی رشد موهای زائد در قسمت پشت لب، چانه، دور ابرو، گردن و خط ریش به نحو چشمگیری کاهش می‌یابد یا متوقف می‌شود. در این مقاله به شما خواهیم گفت که آیا لیزر موهای زائد صورت درمانی قطعی و موثر است؟ کدام لیزر را برای حذف موهای این ناحیه انتخاب کنید. برای دریافت پاسخ سوال‌هایتان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با مشورت پزشک قبل از شروع جلسات

انتخاب بهترین و مناسب‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد برای حذف موهای صورت به عوامل مختلفی همچون نوع و رنگ پوست شما، رنگ و ضخامت مو، ناحیه تحت درمان و ویژگی‌های دستگاه بستگی دارد. زمانی بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد که دستگاه لیزر را با‌توجه‌به این ویژگی‌ها انتخاب کرده باشید. با پیشرفت علم و تکنولوژی لیزر‌های مختلفی همچون انواع دستگاه لیزر دایود، دستگاه‌های لیزر الکساندرایت و لیزر IPL SHR برای حذف موهای زائد صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر‌یک از این دستگاه‌های ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای حذف موهای زائد صورت تبدیل می‌کند.

به‌عنوان مثال افزایش سرعت درمان و جلوگیری از عوارض جانبی در لیزر IPL SHR حرف اول را می‌زند. دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسنتو نیز از دو سیستم خنک کننده جداگانه، برای محافظت از سطح پوست، جلوگیری از عوارض و کاهش درد استفاده می‌کند. لیزر دایود اس اچ 811 دستگاهی با طول موج‌های 755، 810 و 1064 نانومتر است که در یک شات به عمق‌های مختلف ریشه مو نفوذ می‌کند. به‌طورکلی دستگاهی که برای لیزر موهای صورت انتخاب می‌کنید باید تنظیمات و حالت‌های مختلفی برای انطباق با نوع پوست و نیازهایتان داشته باشید.

 همه چیز راجب لیزر موهای زائد صورت + معرفی بهترین دستگاه ها

برای لیزر موهای زائد صورت باید دستگاه‌ها و نحوه عملکرد آن‌ها را بشناسید

در اطراف فولیکول‌های مو، رنگدانه‌های پوست (ملانین) وجود دارد. بعد از اینکه به‌وسیله لیزر پرتوهای نور با انرژی و طول موج خاص به ملانین‌ها برخورد می‌کنند و فولیکول‌های مو تخریب می‌شوند. با از بین رفتن فولیکول‌ها روند رشد موها نیز متوقف خواهد شد. با تکرار جلسات لیزر ریشه موها کاملا ضعیف می‌شوند. موهایی هم که از فولیکول‌های ضعیف‌شده رشد می‌کنند، ریشه کوچک‌تر و ضعیف‌تری دارند و با ادامه جلسات لیزر به‌طور‌کامل تخریب خواهند شد. باتوجه‌به فناوری‌های به‌کار رفته در انواع دستگاه‌های لیزر، قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت با لیزر دایود و دستگاه آی پی ال متفاوت خواهد بود.

ریزش موهای زائد صورت بعد از جلسه چندم اتفاق می‌افتد؟

با‌توجه‌به ناحیه‌ای که درمان لیزر برای حذف موهای زائد آن صورت می‌گیرد، رنگ پوست، ضخامت موها و نوع دستگاه، تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت نیز برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود. فاصله جلسات لیزر معمولا یک ماهه است و به‌طورکلی بسته به نوع دستگاه افراد بین 4 تا 8 جلسه نتایج ناشی از لیزر موهای زائد را مشاهده خواهند کرد.

یکی از دستگاه‌های مناسب برای از بین بردن موهای زائد صورت که همخوانی بالایی با انواع تایپ پوستی مردم ایران دارد، لیزر دایود است. این لیزر برای حذف موهای زائد در قسمت‌های مختلف صورت همچون پشت لب، چانه و ریش مورد استفاده قرار می‌گیرد. با‌توجه‌به ضخامت موهای زائد و رنگ پوست برخی از افراد بعد از 4 تا 6 جلسه نتیجه مورد‌نظر را دریافت می‌کنند.

 همه چیز راجب لیزر موهای زائد صورت + معرفی بهترین دستگاه ها

نکاتی که برای تاثیر و ماندگاری لیزر موهای زائد صورت باید رعایت کنید

یکی از موثرترین و ماندگارترین راه‌های حذف موهای زائد صورت، استفاده از دستگاه لیزر است. بعد از سپری کردن در جلسات لیزر، رشد موهای زائد در ناحیه مورد‌نظر به نحو قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. برای دستیابی به نتیجه مطلوب و ماندگار، باید در جلسات لیزر به‌صورت منظم و در بازه زمانی تعیین‌شده حاضر شوید.

با رعایت این موضوع، ریشه موهای زائد به تدریج ضعیف‌ و رشد آن‌ها متوقف می‌شود. برخی از افراد بعد از جلسه اول هم شاهد ریزش موهای زائد هستند؛ اما حذف کلی و 80 درصد موهای زائد صورت بعد از جلسه چهارم آغاز می‌شود. برای ماندگاری تاثیر لیزر بهتر است که بعد از سپری کردن جلسات تعیین شده، بعد از هر 3 یا 6 ماه به جلسات تکمیلی و یاد‌آور بروید.

دستیابی به بهترین نتیجه برای حذف موهای صورت با انتخاب دستگاه لیزر مناسب

در این مقاله به بررسی جزئیات لیزر موهای زائد صورت پرداختیم و با بهترین دستگاه‌های موجود در بازار، نحوه کار آن‌ها و مدت زمان مورد‌نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب آشنا شدیم. با مراجعه به پزشک متخصص و تکنسین لیزر، بهترین دستگاه لیزر با‌توجه‌ به تایپ پوستی و نیازهایتان برای شما انتخاب می‌شود. به‌این‌ترتیب بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین عوارض دریافت خواهید کرد. فراموش نکنید که تاثیر و ماندگاری حذف موهای صورت با لیزر ممکن است بین افراد متفاوت باشد. کسب نتیجه نهایی به عوامل همچون رنگ پوست، ضخامت مو و دستگاه لیزر بستگی دارد. همچنین تکرار جلسات لیزر در فواصل زمانی معین و رعایت توصیه‌های پزشکی اهمیت بالایی در کسب نتیجه بهتر و ماندگارتر خواهد داشت.

مجموعه آفا یکی از بهترین تامین‌کنندگان دستگاه‌های لیزر موهای زائد در ایران است که با عرضه محصولات باکیفیت و پشتیبانی قوی، در زمینه عرضه خدمات به بهترین مراکز لیزر ایران فعالیت می‌کند. برای آشنایی با ویژگی‌ها و امکانات دستگاه‌های لیزر موهای زائد آفا می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس afateb.com سر بزنید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه خرید دستگاه‌ها از طریق تماس با شماره 02188107070 کارشناسان این مجموعه پاسخگوی شما خواهند بود.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز