بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تفریحی مهیج در شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا

در سفر به آنتالیا، حتی یک ثانیه هم احساس کسالت و بی‌حوصلگی نخواهید داشت. اگرچه این شهر توریستی و زیبا بهترین سواحل و مراکز تفریحی و گردشگری ترکیه را در خود جای داده است؛ اما به اندازه کافی از سواحل خیره‌کننده و تفریح‌های آبی مهیج آنتالیا شنیده و دربارۀ آن‌ها خوانده‌ایم. نوبتی هم که باشد، نوبت شهربازی آنتالیا است. مکان‌هایی که در آن‌ها برای چندین ساعت از هیاهوی زندگی دور شویم و هیجان و لذت را تجربه کنیم.

در این مقاله به معرفی شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا و امکانات تفریحی، آدرس و نحوه دسترسی این مجموعه خواهیم پرداخت. اگر به دنبال مهیج‌ترین تفریحات ارزان آنتالیا هستید، مطالعه مطلب پیش‌رو را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

آشنایی با شهربازی Aktur Luna Park Antalya

اکتور لونا پارک آنتالیا (Aktur Luna Park Antalya) از سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان به جذب گردشگران از نقاط مختلف جهان ادامه می‌دهد. این شهربازی چند شعبه دیگر هم در آنتالیا دارد؛ اما شعبه مرکزی آن در بلوار آتاتورک واقع شده و یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی شهر به شمار می‌رود. طراحی و ساخت این شهربازی در سال ۱۹۹۱ آغاز شد و شش سال به طول انجامید؛ زیرا اکتور لونا پارک یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تفریحی آنتالیا محسوب می‌شود و طراحی و برنامه‌ریزی هر بخشِ آن، از ایده‌ای بکر و حساب شده ریشه گرفته است.

اگرچه حدود 30 سال از ساخت شهربازی لونا پارک می‌گذرد، اما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و همچنان محبوب است. به همین دلیل در تور آنتالیا نیز برای تماشای این جاذبه گردشگری برنامه‌ریزی شده و به مسافران آنتالیا پیشنهاد داده می‌شود که از آن بازدید کنند. در بخش بعدی به معرفی برخی از امکانات تفریحی اکتورلونا پارک خواهیم پرداخت تا با سرگرمی‌های جذاب آن بیشتر آشنا شوید.
 

تفریحی مهیج در شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا
شهربازی اکتور لونا پارک در آنتالیا

 

امکانات تفریحی شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا

شهربازی اکتور لونا پارک برای کودکان و بزرگسالان مناسب است؛ زیرا بازی‌های آن به نحوی طراحی شده که همۀ گروه‌های سنی را سرگرم کند. سرزمین عجایب، چرخ‌وفلک، بازی‌های کامپیوتری، سرسره‌های عظیم و سینمای 5 بعدی از بازی‌های محبوب Aktur Luna Park Antalya هستند.  فضای امن و صمیمی اکتور لونا پارک برای همۀ سنین جذابیت دارد و توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. اگر به دنبال تفریحی ارزان‌قیمت و مهیج در آنتالیا هستید، این شهربازی گزینۀ بسیار مناسبی است.

اغلب گردشگران و ساکنین آنتالیا در روزهای آخر هفته، این پارک را برای گذران تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. فصل تابستان نیز بهترین زمان برای انجام تفریحات در فضاهای باز مانند شهربازی‌های روباز است. تورهای تابستانه فرصت خوبی برای لذت بردن از بازی های برقی و ایمن در کشورهای خارجی هستند. به همین دلیل، همانطور که در تور استانبول تابستان 1402 از لوناپارک بستانسی استقبال زیادی می‌شود، اکتور لونا پارک آنتالیا نیز گردشگران بسیاری را از تور آنتالیا تابستان جذب می‌کند.

بنابراین در سفر به این شهر و تماشای جاهای دیدنی آنتالیا حتما زمانی را به بازدید از این شهربازی اختصاص دهید و از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز و جذاب آن لذت ببرید.

تفریحی مهیج در شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا
امکانات تفریحی شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا

 

آدرس و ساعت کاری شهربازی اکتور لونا پارک

شهربازی اکتور لونا پارک در آنتالیا، کونیالتی، بلوار آتاتورک واقع شده است. این شهربازی همه روزه از ساعت ۱۰صبح تا ۱۲شب فعالیت می‌کند. برای ورود به مجموعه اکتور لونا پارک باید هزینه ورودی بپردازید؛ مبلغی جداگانه هم برای هر بازی در نظر گرفته شده است. هزینه استفاده از همۀ بازی‌های موجود در این شهربازی به کمتر از ۵۰ لیر می‌رسد و در دسته تفریحات ارزان ‌قیمت آنتالیا قرار می‌گیرد. پس با خیال آسوده به اکتور لونا پارک بروید و از امکانات تفریحی آن لذت ببرید.

مسیرهای دسترسی به شهربازی Aktur Luna Park Antalya

اکتور لونا پارک در یکی از مناطق شناخته‌شدۀ آنتالیا قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است. اگر از خودروی شخصی استفاده می‌کنید، به سمت بلوار آتاتورک بروید. این شهربازی درست در مقابل مرکز خرید میگروس، یکی از مشهورترین مراکز خرید آنتالیا واقع شده است.

در صورتی که وسیله شخصی ندارید، انواع وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و تاکسی در سطح شهر برای خدمات‌رسانی به شما عزیزان آماده هستند. اگر برای یک سفر اقتصادی برنامه‌ریزی کرده‌اید، استفاده از اتوبوس را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

سفر آنتالیا با تورهای گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز

در این مقاله به معرفی شهربازی اکتور لونا پارک آنتالیا پرداختیم. از این مرکز تفریحی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شهربازی های آنتالیا و مکانی سرگرم‌کننده برای کودکان و بزرگسالان یاد می‌شود. اگر می‌خواهید ساعت‌های شاد، مفرح و هیجان‌انگیزی را در شهر آنتالیا سپری کنید، اکتور لونا پارک آنتالیا گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

آژانس مسافرتی مهرپرواز بهترین انواع تور خارجی را برگزار کرده و در تلاش است تا گردشگران را با اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری اقصی نقاط جهان آشنا کند. تمامی تورهای موجود در این سایت، با کیفیت بالا و قیمت‌های رقابتی به مشتریان عرضه می‌شوند. پروازی امن و آسان، اقامت در هتل‌های لوکس و لیدر فارسی‌زبان از مزایای سفر با تورهای مهرپرواز هستند. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما به آدرس www.mehrparvaz.com مراجعه کنید و یا با شمارۀ 02188507190 تماس بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز