بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 اسباب بازی‌های مورد علاقه دختران و پسران چه اسباب بازی‌هایی هستند؟

بهترین هدیه‌ای که می‌تواند کودک شما را خوشحال کند، اسباب بازی است. اسباب بازی متناسب با جنسیت کودک، شرایط روحی و روانی و میزان توانایی‌های آن انتخاب و خریداری شود تا کودک بتواند به راحتی با آن بازی کند و سرگرم شود. اگر قصد خرید اسباب بازی برای کودک خود را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

اسباب بازی‌های مورد علاقه دختر بچه‌ها

از اسباب بازی‌های مورد علاقه دختر بچه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

عروسک

روانشناسان کودک بر این باورند که بازی کردن با عروسک موجب رشد و تقویت مهارت‌های اجتماعی و همچنین تقویت احساس همدلی کودک می‌شود. بازی کردن با عروسک منجر می‌شود که کودک وارد دنیای خیالی خود شود و بتواند خود را در قالب مادر و یا پرستار عروسک تصور کند.

عروسک‌های بسیار زیادی در بازار موجود است که می‌توانید آنها را برای کودک خود خریداری کنید. اما عروسک باربی یکی از عروسک‌های محبوب میان دختر بچه‌ها می‌باشد. اکثر دختر بچه‌ها تمایل به بازی کردن با عروسک باربی را دارند و می‌توانند ساعت‌های طولانی با این عروسک سرگرم شوند. یکی از مزایای خرید عروسک باربی برای دختر بچه‌ها این است که این عروسک در طرح‌های مختلفی طراحی و روانه بازار می‌شود. به عنوان مثال اگر کودک شما به شغل آرایشگری علاقه دارد می‌توانید برای آن عروسک باربی آرایشگر را خریداری کنید.

لوازم آشپزخانه

دختر بچه‌ها تمایل زیادی به بازی کردن با اسباب بازی‌های لوازم آشپزخانه نشان می‌دهند. خرید این اسباب بازی موجب تقویت قوه تفکر آنها در رابطه با امور مختلف زندگی می‌شود و با چگونگی کار کردن با این لوازم نیز آشنا می‌شوند. همچنین این اسباب بازی احساس مسئولیت پذیری کودک را نیز تقویت می‌کند.

اسباب بازی‌های ساختنی

اسباب بازی‌های ساختنی شامل انواع لگو می‌شود که کودک می‌تواند مطابق با مهارت‌ها و خلاقیت خود سازه‌هایی را بسازد. خرید لگو برای کودک این امکان را به آن می‌دهد که بتواند خود را به چالش بکشد و الگوهای ذهنی برای ساخت سازه‌ها در نظر بگیرد. این موضوع می‌تواند توانایی حل مسئله کودک را بهبود بخشد. همچنین از آنجایی که کودک برای ساخت یک سازه نهایی تلاش می‌کند صبر و تحمل آن نیز افزایش می‌یابد. با این اوصاف از خرید لگو برای کودک خود غافل نشوید.

اسباب بازی‌های موزیکال

یکی دیگر از اسباب بازی‌های مورد علاقه دختر بچه‌ها، اسباب بازی‌های موزیکال می‌باشد. این اسباب بازی‌ها موجب تقویت قوای شنوایی کودکان بخصوص نوزادان می‌شوند و این امکان را به آنها می‌دهند که بتوانند نسبت به صداهای محیط واکنش نشان دهند.

اسباب بازی‌های مورد علاقه پسر بچه‌ها

از اسباب بازی‌های مورد علاقه پسر بچه‌ها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

 اسباب بازی‌های مورد علاقه دختران و پسران چه اسباب بازی‌هایی هستند؟

ماشین اسباب بازی

یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها میان پسر بچه‌ها، ماشین اسباب بازی می‌باشد. ماشین اسباب بازی علاوه بر سرگرم کردن کودک موجب تقویت مهارت‌های حرکتی کودک می‌شود زیرا کودک تلاش می‌کند که ماشین اسباب بازی را بکشد و یا هل دهد. ماشین اسباب بازی یک هدیه بسیار عالی برای پسر بچه‌ها می‌باشد. برای خرید انواع ماشین اسباب بازی می‌توانید به فروشگاه بازیتو مراجعه کنید.

اسباب بازی‌های ورزشی

از آنجایی که پسر بچه‌ها به بازی‌های حرکتی علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم اسباب بازی‌های ورزشی همچون اسکوتر، اسکیت، توپ و به طور کلی اسباب بازی‌هایی که به کمک آن بتوانند بیرون از منزل بازی کنند خریداری کنید. بازی کردن با اسباب بازی‌های ورزشی باعث تقویت مهارت‌های حرکتی آنها می‌شود.

تفنگ اسباب بازی

پسر بچه‌ها تمایل زیادی به بازی کردن با تفنگ اسباب بازی دارند و بازی کردن با تفنگ باعث تقویت هدف گیری کودک می‌شود و می‌تواند ساعت های طولانی با آن بازی کند.

اسباب بازی‌های هوشمند و ربات‌ها

بازی کردن با اسباب بازی‌های هوشمند و ربات‌ها باعث تقویت مهارت‌های علمی و ذهنی کودک می‌شود. با خرید این اسباب بازی‌ها می‌توانید کودک خود را از موبایل و تبلت و آثار مخرب آنها دور کنید. انواع اسباب بازی‌های هوشمند و ربات‌ها در بازیتو موجود است.

 اسباب بازی‌های مورد علاقه دختران و پسران چه اسباب بازی‌هایی هستند؟

خرید اسباب بازی دخترانه و پسرانه از فروشگاه بازیتو

در قسمت‌های فوق به معرفی اسباب بازی‌های مورد علاقه دختران و پسران پرداخته‌ایم. اکنون ممکن این سوال برای والدین پیش بیاید که این اسباب بازی‌ها را از کجا می‌توانیم خریداری کنیم؟ پیشنهاد ما به شما فروشگاه اسباب بازی بازیتو می‌باشد. در بازیتو می‌توانید انواع اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکتان را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز