بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
تقریبا در همه مواقع در مراسم عروسی از دوربین عکاسی و فیلم‌برداری استفاده می‌شود. افراد زیادی هم در این حوزه به صورت تخصصی کار می‌کنند. اگر شما نیز می‌خواهید وارد حوزه عکاسی و فیلم‌برداری عروسی شوید، باید دوربین و لنز حرفه‌ای مناسب برای این کار را در اختیار داشته باشید.

دوربین‌های حرفه‌ای سونی برای مراسم عروسی

تقریبا در همه مواقع در مراسم عروسی از دوربین عکاسی و فیلم‌برداری استفاده می‌شود. افراد زیادی هم در این حوزه به صورت تخصصی کار می‌کنند. اگر شما نیز می‌خواهید وارد حوزه عکاسی و فیلم‌برداری عروسی شوید، باید دوربین مناسب برای این کار را در اختیار داشته باشید. سونی یکی از بهترین برندها در حوزه ساخت انواع دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری است. در حال حاضر نیز این برند دوربین‌های مختلفی برای عکاسی و فیلم‌برداری مخصوص عروسی عرضه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل sony a7 iv به همراه لنزهای fe 24-70mm f/2.8 gm ii و لنز سونی 70-200mm f/2.8 gm oss ii اشاره کرد. برای آشنایی با این مدل‌های دوربین و لنز، این مطلب را از دست ندهید.

 بهترین دوربین سونی برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی کدام است؟

سونی؛ یکی از بهترین برندها در حوزه دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری

یکی از بهترین برندها در حوزه معرفی و ساخت انواع دوربین‌ها و تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری، سونی است. سونی به عنوان یکی از برندهای برتر در این حوزه شناخته می‌شود که می‌تواند نیاز شما را از بابت انواع دوربین‌های حرفه‌ای مانند دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری عروسی برطرف کند.

برخی از بهترین دوربین‌های سونی برای مراسم عروسی

در حال حاضر سونی دوربین‌های مختلفی برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی معرفی کرده است. این دوربین‌ها هرکدام با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، در بازه‌های قیمتی متفاوتی قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، این دوربین‌ها را از مجموعه‌های مختلف خریداری کنید.

در ادامه لیستی از برخی مدل‌های دوربین‌های سونی برای عکاسی و فیلم‌برداری وجود دارد:

  • دوربین sony a7 iv
  • دوربین Sony FX3 Full-Frame Cinema Camera
  • دوربین Sony alpha a7C body

بررسی دوربین مخصوص مراسم عروسی sony a7 iv

بهترین دوربین برای عکاسی و فیلم‌برداری از مراسم عروسی، دوربین sony a7 iv است. این دوربین لنز 61 مگاپیکسلی با اندازه فول فریم دارد. این در کنار قابلیت 567 نقطه فوکوس و امکان سرعت عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه باعث شده است تا این دوربین به یکی از بهترین گزینه‌های عکاسی و فیلم‌برداری عروسی تبدیل شود.

 بهترین دوربین سونی برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی کدام است؟

قابلیت پیکسل شیفت در sony a7 iv

یکی از قابلیت‌های شگفت‌انگیز سونی a7 iv ، پیکسل شیفت است. این قابلیت، قابلیتی بود که اولین بار نسل قبلی این دوربین از آن استفاده کرد. توجه داشته باشید از قابلتی پیکسل شیفت می‌توان برای سوژه‌های کاملا ثبات استفاده کرد. با کمک پیکسل شیفت، چهار عکس گرفته می‌شوند که بعد از ترکیب با هم، عکسی با کیفیت و جزئیات بالاتر را خواهید داشت.

قابلیت فیلم‌برداری

دوربین sony a7 iv توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه و بیت‌ریت 100Mbps دارد. همچنین اگر رزولوشن این دوربین را روی فول اچ دی قرار دهید، می‌توانید تا سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلم ضبط کنید.

لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii؛ پرکاربرد در فیلم‌برداری و عکاسی

یکی از بهترین لنزهای موجود در بازار برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی، لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii از برند سونی است. این لنز در سری محصولات FE این برند قرار می‌گیرد و دارای دیافگرامی به میزان بازشدگی F/2.8 و از نوع 11 تیغه است. در ادامه این لنز مخصوص عکاسی و فیلم‌برداری عروسی را به صورت کامل بررسی کرده‌ایم.

کارایی نوری لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii

لنز سونی مدل lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii در دسته محصولات G Master قرار می‌گیرد که می‌تواند به خوبی تصاویر شارپ را با بوکه کاملا روان ثبت کند. این لنز در کل دامنه زوم خود شارپنس لبه به لبه دارد که این لذت عکاسی و فیلم‌برداری با این لنز را چندین برابر می‌کند.

در لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii از عناصر ED، Super ED و عنصر غیرکروی ED استفاده شده است که می‌توانند به بهترین شکل ممکن انحرافات رنگی و کروی را برطرف کنند. همچنین وجود دو عنصر غیرکروی XA و اعوجاجات باعث شده است تا در این لنز، دیگر شاهد مشکل ایجاد بوکه حلقه پیازی نباشیم.

فوکوس خودکار حرفه‌ای

در لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii از چهار موتور خطی از نوع XD استفاده شده است که می‌توانند سرعت و فوکوس خودکار را تا 4 برابر سریع‌تر و بهتر انجام دهند. این در کنار ردیابی عالی در هنگام زوم باعث شده است تا هیچ سوژه در حال حرکتی از دید این لنز پنهان نماند.

 بهترین دوربین سونی برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی کدام است؟

ویژگی‌های ظاهری و امکانات جانبی لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii

به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین لنزهای موجود در بازار، لنز 70 200 سونی از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است. به عنوان مثال، طراحی عناصر نوری این لنز به گونه‌ای انجام شده است که حتی با وجود مکانیزم زوم داخلی و سازگاری با آن، سنگینی جلوی لنز به حداقل برسد و مرکز ثقل کاملا ارگونومیک باشد.

روی بدنه لنز سونی مدل lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii سه دکمه نگهدارنده فوکوس وجود دارند که به صورت 90 درجه قرار گرفته‌اند. با کمک این دکمه‌ها می‌توانید تنظیمات منظره و پرتره را متناسب با نیاز خود تعیین کنید.

لنز سونی مدل lens fe 24-70mm f/2.8 gm ii

اگر به دنبال لنزی سبک برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی هستید، لنز سونی مدل lens fe 24-70mm f/2.8 gm ii می‌تواند گزینه‌‌ای عالی برای شما باشد. این لنز با برخورداری از قابلیت‌های مختلف می‌تواند برای هر نوع مراسمی استفاده شود. لنز مدل lens fe 24-70mm f/2.8 gm ii در دسته لنزهای FE قرار می‌گیرد که دیافراگم F/2.8 و 11 تیغه‌ای دارد. این در کنار حداقل فاصله فوکوس 21 سانتی‌متری و قطع دهانه فیلتر 82 میلی‌متری به همراه قفل زوم باعث شده است تا این لنز به یکی از بهترین لنزها برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی تبدیل شود. در ادامه این لنز را به صورت کامل بررسی کرده‌ایم.

مشخصات فنی لنز سونی مدل lens fe 24-70mm f/2.8 gm ii

طبق کاتالوگ رسمی لنز lens fe 24-70mm f/2.8 gm ii که از سمت سونی منتشر شده است، این لنز ابعادی در حدود ۲۱.۳*۱۴.۹*۱۲.۷ سانتی‌متر دارد. همچنین وزن این لنز به حدود 700 گرم می‌رسد که در مقایسه با لنزهای با همین کاربرد و عملکرد، وزن مناسب و نسبتا سبکی است. همچنین ساختار و طراحی لنز 24 70 سونی به گونه‌ای است که در برابر انواع گرد‌وغبار و رطوبت می‌تواند مقاومت عالی از خود نشان دهد.

چهار عدد موتور خطی Extreme Dynamic

در لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii از چهار عدد موتور خطی Extreme Dynamic استفاده شده است. وجود این موتورها باعث می‌شود تا لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii بتواند عملکرد و پاسخ عالی داشته باشد. طبق ادعای سونی، این موتورهای خطی می‌تواند تا 30 فریم در ثانیه را ثبت کنند. البته این کار با استفاده از سیستم‌های دیگری از جمله اتو فوکوس و تنظیم سریع هم انجام می‌شود.

 بهترین دوربین سونی برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی کدام است؟

بهترین مرجع خرید انواع دوربین سونی کجاست؟

برای عکاسی و فیلم‌برداری عروسی، دوربین sony a7 iv بهترین گزینه برای شما است. برای کیفیت بالاتر نیز می‌توانید از یکی از دو لنز lens 70-200mm f/2.8 gm oss ii یا لنز سونی lens fe 24-70mm f/2.8 gm ii استفاده کنید که هرکدام قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند. فلاشیران، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین و تجهیزات عکاسی است که این محصولات را برای فروش عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید دوربین و لنزهای اصلی با قیمت مناسب،‌ همین حالا وارد وب‌سایت این مجموعه و دسته‌بندی دلخواه خود شوید تا لیست محصولات موجود برایتان نمایش داده شوند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز