بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

عینک فروشی‌های محبوب رشت را‌ می‌شناسید؟ یک عینک فروشی خوب چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ اگر قصد خرید عینک مناسب خود را دارید، اجازه دهید تا معروف‌ترین و بهترین عینک فروشی رشت را که بهترین خدمات را ارائه می‌دهند به شما معرفی کنیم.

بهترین عینک فروشی رشت را بشناسید!

عینک ساحل، معروف‌ترین عینک فروشی رشت

این مجموعه از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عینک فروشی‌های شهر شده است. مجموعه عینک ساحل شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. اگر شما نیاز به اپتومتری داشته باشید، تنها لازم است به بخش اپتومتری عینک ساحل مراجعه کرده و عینک طبی مناسب خود را پیدا کنید.

این مجموعه با بیش از 25 سال سابقه، فعالیت خود را در زمینه ساخت و فروش عینک آغاز کرد و به دلیل محبوبیت و ارائه محصولات با کیفیت، اکنون دارای دو شعبه در گیلان است. آدرس هر دو شعبه در پایان این بخش قرار داده شده است.

عدسی‌های طبی و آفتابی همگی با آخرین تکنولوژی ساخته‌ می‌شوند. فریم خاصی مد نظر دارید؟ در کلکسیون بی نظیر عینک ساحل جستجو کنید تا بهترین گزینه را پیدا نمایید.

هر چهره فرم و حالت مخصوص به خود را دارد و باید فریمی مناسب چهره خود را انتخاب کنید. یکی از نکات مثبت، راهنمای مشاوران مجموعه در این زمینه است. لازم نیست با انواع فریم آشنا باشید تا عینک دلخواه خود را انتخاب کنید، مشاوران در کنار شما خواهند بود تا آنچه مناسب شما است، انتخاب نمایید.

این مجموعه با ارائه عینک سه بعدی بینایی محور، عینکی مخصوص به شما را ارائه خواهد داد. با تکنولوژی Yuniku عینکی مخصوص به خود داشته باشید. این تکنولوژی گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار خواهد داد تا عینکی منحصر به فرد بسازید. طبیعتا نیازهای بصری در اولویت قرار دارند و پس از آن هر بخش فریم را می‌توانید سفارشی کنید! عینک دلخواه شما چه ویژگی‌‌هایی دارد؟

اگر عینکمان شکست چه کنیم؟ این اتفاق برای همه ما ممکن است بیفتد. گاهی عینک از دستمان روی زمین‌ می‌افتد، یا داخل مترو کسی ضربه‌ای‌ می‌زند و دسته عینک‌ می‌شکند و از این قبیل اتفاقات ناراحت کننده که نمی‌توان پیش بینی نمود. نگران نباشید، کارگاه اختصاصی عینک ساحل در کمترین زمان ممکن عینک شما را ترمیم خواهد کرد.

معروف‌ترین برندهای دنیای را در عینک ساحل پیدا خواهید کرد! با کیفیت‌ترین و محبوب‌ترین برندهای عینک‌های طبی و آفتابی همگی در کلکسیون مجموعه پیدا‌ می‌شوند. شما کدام یک از برندهای مجموعه عینک ساحل را‌ می‌پسندید؟

  • Chloe
  • CHANEL
  • LACOSTE
  • Dior
  • Hoya
  • DOLCE&GABBANA
  • Porsche Design
  • Ray.Ban

در این مجموعه علاوه بر خدمات عدسی و فریم، ارائه لنزهای تماسی نیز صورت‌ می‌گیرد؛ لنزهایی که جنبه زیبایی و پزشکی دارند. انتخاب لنز درست بسیار مهم است و مشاوران عینک ساحل با توجه به آنچه بخش اپتومتری تجویز کند، لنز مناسب را تهیه خواهند کرد.

عینک‌های این مجموعه برای خانم‌ها، آقایان و کودکان تهیه‌ می‌شوند. طرح‌های شیک و زیبای عینک‌های آفتابی برای خانم‌ها و آقایان را در عینک ساحل جستجو کنید! برای کودکان نیز عینک‌‌هایی زیبا و شاد موجود است که پس از بینایی سنجی می‌توانید انتخاب نمایید.

شاید برخی از ما به عینک نیاز نداشته باشیم، امّا چقدر این حرف در دنیای امروز ما درست است؟ مگر نه اینکه هر روز به صفحه مانیتور یا تلفن همراه خیره‌ می‌شویم و همین مسئله باعث آسیب به چشمان ما خواهد شد. پس حتی اگر از نظر نمره چشم مشکلی ندارید، عینک‌های بلوکات را برای محافظت از چشمان خود تهیه کنید.

عدسی‌های بلوکات مانع از عبور نور شدید مانیتور خواهند شد. به این ترتیب چشم شما خشک نشده و درد کمتری را حس خواهید کرد. این مسئله برای افرادی که به صورت مدت طولانی با کامپیوتر کار می‌کنند بسیار حیاتی خواهد بود، چرا که پس از مدتی فشار چشم و سردرد پیدا می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از این اتفاق عینکی مناسب با عدسی بلوکات از عینک ساحل تهیه کنید.

گاهی برای انجام ورزش یا استایل خاصی نمی‌خواهیم از عینک استفاده کنیم، در اینجا لنزهای تماسی کاربرد دارند. در این بخش نیز برندهای محبوبی دیده‌ می‌شوند: سولوتیکا، دسیو، رین بن و بلا! اگر به لنز نیاز دارید آن را از مرکز معتبری مانند عینک ساحل بخرید. خرید لنز از مکان‌های نامعتبر باعث آسیب به چشم شما خواهد شد.

برای مشاهده انواع اطلاعات در زمینه خرید و برندهای موجود پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت عینک ساحل سری بزنید. همچنین می‌توانید به آدرس‌های زیر مراجعه کرده و پس از بینایی سنجی رشت ، عینک دلخواه خود را تهیه کنید. نگران قیمت‌ها نیز نباشید، همگی منصفانه و با توجه به کیفیت برند، اعلام شده اند.

آدرس عینک ساحل:

  • گیلان رشت، چهارراه گلسار، برج دانا
  • گیلان، رشت، چهارراه میکائیل، ابتدای مطهری

بهترین عینک فروشی رشت را بشناسید!

عینک ماکان

این عینک فروشی که در خیابان مطهری رشت واقع شده، انواع عینک‌های طبی، آفتابی و لنز را ارئه می‌دهد. می‌توانید با نگاهی به اینستاگرام عینک ماکان از برندهای موجود دیدن کنید. پس از انجام معاینه اولیه، عدسی مناسب شما را تجویز خواهند کرد و پس از آن در فریم دلخواه ست خواهد شد. برندهای مختلف برای خانم‌ها، آقایان و کودکان در این مجموعه وجود دارد تا به هر سلیقه‌ای پاسخگو باشند. عینک‌های آفتابی از برندهای معروف را نیز می‌توانید در این عینک فروشی پیدا کنید.

عینک باران

از کودکان تا بزرگسالان، می‌توانید انواع عینک‌های مختلف را در عینک باران مشاهده نمایید. فریم‌‌هایی خاص و شیک برای سخت پسندان در این مجموعه گردآوری شده است. برندهای معروفی مانند Dior، Romeo، Chanel، Celine و Apple را در عینک باران ببینید. اگر به دنبال عینک‌‌هایی با تزئینات خاص هستید، این عینک فروشی در رشت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. خرید حضوری و آنلاین از این مجموعه امکان پذیر است، هر چند توصیه می‌کنیم خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید تا فریمی مناسب چهره خود تهیه نمایید. این مجموعه در بلوار دیلمان، ساختمان بهارستان واقع شده است.

بهترین عینک فروشی رشت را بشناسید!

عینک نور

یکی از قدیمی‌ترین عینک فروشی‌های رشت که دارای چند شعبه است. مجموعه‌ای که برندهای معروف دنیا را ارائه می‌دهد. می‌توانید انواع عینک‌های طبی و آفتابی از برندهایی مانند Versace، Ray.Ban، Gucci و Pier Martino را در این عینک فروشی مشاهده کنید. در انتخاب بهترین عینک باید به مسائل خاصی توجه نمود، امّا درباره فریم یکی از عوامل اصلی، سلیقه شما است. مهم آن است که شما از عینک خود راضی باشید و به راحتی از آن استفاده کنید. این مجموعه دارای شعبات مختلف است که یکی از آن‌ها در گلسار ابتدای بلوار گیلان واقع شده است.

عینک دانا

عینک‌های رنگارنگ و زیبا را در عینک دانا پیدا خواهید کرد. ارائه فریم‌های رنگی و شاد از جمله ویژگی‌های مثبت این عینک فروشی هستند. در عینک دانا خدمات اپتومتریست نیز انجام می‌شود و پس از تجویز، نسخه عدسی مخصوص شما ساخته خواهد شد. برای انتخاب فریم عینک گزینه‌های جالبی پیش رو خواهید داشت. فریم‌‌هایی با رنگ‌های متنوع که برای هر سلیقه‌ای می‌توان فریمی مناسب پیدا نمود. به خصوص فریم‌های رنگی برای کودکان جذابیت بسیاری دارند، پس اگر برای اولین برا قصد تهیه عینک برای فرزند خود را دارید، عینک دانا می‌تواند گزینه‌های جذابی را به شما ارائه دهد. می‌توانید این عینک فروشی را در چهارراه گلسار، برج دانا پیدا کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز