بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برترین میلگردهای بازار ایران کدامند؟

در ایران کارخانه‌های متعددی به تولید و عرضه میلگرد مشغول هستند. به همین دلیل خریداران در هنگام انتخاب و خرید بهترین میلگردهای بازار ایران باید به برند تولیدکننده آن دقت کنند. در میان تولیدکنندگان متعدد میلگرد، کارخانه ذوب‌آهن اصفهان رتبه اول را ازآن خود کرده است. پس از آن میلگرد خراسان در رتبه دوم، میلگرد ابرکوه، بافق و شاهین‌بناب در رتبه سوم قرار دارند و رتبه چهارم را باید به میلگرد زاگرس و آریان‌فولاد اختصاص داد. از این رو محصولات کارخانه‌های مختلف با توجه به کیفیتی که دارند با قیمت متفاوت عرضه می‌شوند.

بهترین میلگرد ایران

افرادی که به‌دنبال خرید میلگرد هستند، لازم است در رابطه با کارخانه‌های تولیدکننده این محصول و کیفیت محصولات عرضه‌شده توسط آن‌ها اطلاعات کافی به دست بیاورند. درواقع این امر به آن‌ها کمک می‌کند در روند خرید این محصول، بهترین میلگردهای بازار ایران را به‌راحتی بشناسند. بسیاری از افراد بهترین میلگرد موجود در بازار ایران را متعلق به کارخانه ذوب‌آهن می‌دانند. اگرچه این کارخانه یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران است، اما امروزه بسیاری از کارخانه‌ها موفق به تولید میلگردهایی با استاندارد و کیفیت بالا شده‌اند.

بنابراین به خریداران میلگرد توصیه می‌شود برای شناسایی برترین تولیدکننده میلگرد و باکیفیت‌ترین محصول از افراد کارشناس در این زمینه مشاوره دریافت کنند.

معرفی 8 کارخانه برتر تولید کننده انواع میلگرد

در حال حاضر تعداد زیادی تولیدکننده میلگرد در ایران وجود دارد که برخی از آن‌ها در سطح بین‌المللی شناخته شده‌اند. در این بخش به معرفی 8 مورد از تولیدکنندگان بهترین میلگردهای بازار ایران می‌پردازیم.

کارخانه میلگرد ذوب‌آهن

کارخانه ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان نخستین و برترین کارخانه تولید میلگرد و سایر مقاطع طویل فولادی در ایران شناخته شده است. این کارخانه در سال 1350 و در 45 کیلومتری جنوب غربی استان اصفهان تاسیس شد. کارخانه فوق، میلگردهای ساده و آج‌دار را با گریدهای A3 و A4 در سایزهای 8 تا 32 تولید می‌کند. همچنین به‌منظور تشخیص اصالت، حروف ESCO به‌صورت حک‌شده بر روی محصولات این کارخانه، قابل مشاهده است. محصولات ذوب‌آهن اصفهان کیفیت بسیار بالایی دارند.

برترین میلگردهای بازار ایران کدامند؟

کارخانه میلگرد نیشابور

یکی دیگر از بهترین میلگردهای بازار ایران به کارخانه میلگرد نیشابور تعلق دارد. این کارخانه معروف از سال 1381 در 15 کیلومتری شهرستان نیشابور فعالیت خود را در زمینه تولید میلگرد شروع کرد. در کارخانه میلگرد نیشابور انواع میلگردهای ساده و آج‌دار را در سایزهای 8 تا 32 میلی‌متر به تولید می‌رسانند. محصولات این کارخانه براساس استاندارد ملی ایران به شماره 3132 وارد مدار تولید می‌شوند.

کارخانه میلگرد بافق

یکی دیگر از تولیدگنندگان میلگرد در ایران را باید کارخانه بافق نام برد که در سال 1394 در شهر یزد افتتاح شد. ظرفیت تولید این کارخانه 550 هزار تن در سال در نظر گرفته شده است. وزن میلگردهای تولیدشده در کارخانه میلگرد بافق را تقریبا به‌اندازه ماکزیمم جدول اشتال تعیین می‌کنند.

میلگردهای تولیدی این کارخانه شامل میلگردهای ساده ، آجدار مارپیچ، آجدار جناقی و آجدار مرکب در سایزهای مختلف می باشد. میلگردهای A3 این شرکت دارای آج جناقی بوده و دارای تنش تسلیم 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. قیمت میلگرد امروز بافق یزد را ‌می توانید به صورت روزانه در سایت مرکزآهن مشاهده کنید همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت و جست و جوی محصول مورد نظر پس از استعلام قیمت نسبت به خرید محصول اقدام نمایید. به‌منظور تشخیص اصالت محصولات کارخانه میلگرد بافق بر روی آن‌ها کلمه «فولاد بافق» یا « BMISCO » را حک می‌کنند. میلگرد این کارخانه به‌عنوان یکی از بهترین میلگردهای بازار ایران به‌صورت آج‌دار و در گرید A3 تولید می‌شوند. این میلگردها در اندازه 8 تا 32 میلی‌متر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرند. از این رو از کیفیت مناسبی برخوردارند و با قیمت نسبتا بالایی عرضه به فروش می‌رسند.

کارخانه میلگرد آریان‌فولاد

کارخانه میلگرد آریان‌فولاد در سال 1385 و به‌منظور تولید میلگرد و دیگر مقاطع فولادی وارد بازار رقابت شد. این کارخانه در استان قزوین و در مسیر بوئین زهرا به اشتهارد قرار دارد. محصولات آن در گرید A3 از سایز ۱۰ تا ۳۲ میلی‌متر هستند که بر روی آن‌ها علامت اختصاری AS حک می‌شود.

کارخانه میلگرد شاهین ‌بناب

کارخانه میلگرد شاهین‌بناب یکی از تولیدکنندگان بهترین میلگردهای بازار ایران به‌شمار می‌آید. این کارخانه فعالیت خود را با هدف عرضه مقاطع فولادی در سال ۱۳۸۳ و در شهر بناب شروع کرد. نمونه‌های ميلگردهای آج‌دار کارخانه میلگرد شاهین بناب در گریدهای A2 و A3 و در سایز ۸ تا ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شوند. همچنین بر روی محصولات این کارخانه علائم اختصاری BS-CT حک شده است.

برترین میلگردهای بازار ایران کدامند؟

کارخانه میلگرد ابرکوه

کارخانه میلگرد ابرکوه در سال 1391 در کیلومتر 15 جاده ابرکوه-یزد راه‌اندازی شد. محصولات این کارخانه، میلگرد مورد نیاز بخش‌های مرکزی کشور را تامین می‌کند. در این کارخانه میلگردهایی با گرید A3 و سایز ۸ تا ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شود. بر روی میلگردهای این کارخانه علامت اختصاری SAIS CT را به‌صورت حک‌شده می‌توان دید.

کارخانه میلگرد زاگرس

کارخانه میلگرد زاگرس که در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد، در سال 1393 به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان بهترین میلگردهای بازار ایران افتتاح شد. درحال‌حاضر محصولات این کارخانه شامل میلگرد آج‌دار، پروفیل نبشی و ناودانی می‌شود. بر روی میلگرد زاگرس حروف اختصاری SFZ CT را حک می‌کنند.

کارخانه میلگرد سیادن

کارخانه میلگرد سیادن در سال 1385 افتتاح گردید و میلگردهای با گرید A2 و A3 در اندازه‌های 8 تا 28 میلی‌متر را روانه بازار می‌کند. روی میلگرد‌های تولید‌شده توسط این کارخانه علامت اختصاری KFA TC را خواهید دید.

امروزه کارخانه‌های مختلفی به‌عنوان تولیدکنندگان بهترین میلگردهای بازار ایران فعالیت می‌کنند. محصولات این کارخانه‌ها از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند. کارخانه ذوب‌آهن اصفهان، اولین رتبه در تولید میلگرد را کسب کرده است. با این حال محصولات کارخانه‌های دیگر نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز