بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر قصد دوخت یک لباس طرحدار مجلسی را دارید که طرح های آن هرگز پاک نشده و با کیفیت باشند، بهتر است انتخاب خود را از بین انواع پارچه ژاکارد انجام دهید. نحوه تولید پارچه ژاکارد به صورتی است که طرح های پارچه در درون تار و پودهای آن نهفته شده اند. باید بگوییم که طرح های پارچه ژاکارد به صورت چاپی یا برچسب نبوده و در بافت آن هستند.

اگر قصد دوخت یک لباس طرحدار مجلسی را دارید که طرح های آن هرگز پاک نشده و با کیفیت باشند، بهتر است انتخاب خود را از بین انواع پارچه ژاکارد انجام دهید. نحوه تولید پارچه ژاکارد به صورتی است که طرح های پارچه در درون تار و پودهای آن نهفته شده اند. باید بگوییم که طرح های پارچه ژاکارد به صورت چاپی یا برچسب نبوده و در بافت آن هستند. پارچه ژاکارد یکی از محبوب ترین انواع پارچه مجلسی بوده که دارای انواع مختلفی است. این پارچه نه تنها به تنهایی در دوخت انواع لباس های مجلسی و زیبا به کار برده می شود بلکه در ترکیب با پارچه های ساده نیز بسیار ایده آل می شود.

پارچه ژاکارد ترک مشکی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس های شب است. پارچه ژاکارد پفکی با طرح های برجسته ای که دارد، برای دوخت انواع لباس مجلسی خارق العاده پیشنهاد می شود.

برای خرید انواع پارچه ژاکارد و پارچه ژاکارد ترک مشکی می توانید فروشگاه های اینترنتی را انتخاب کنید؛ برای حجم بالای خرید به سراغ عمده فروشی پارچه در تهران بروید. اما پیش از خرید توجه کنید که خرید خود را از فروشگاه معتبر به انجام برسانید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید. در ادامه انواع مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی را نیز بررسی می کنیم تا ایده های به روزی را در دست داشته باشید.

خاص ترین و با کیفیت ترین پارچه برای دوخت لباس مجلسی؛ پارچه ژاکارد ترک

ویژگی های پارچه ژاکارد پفکی و ایده های دوخت با آن

پارچه ژاکارد مجلسی یکی از گسترده ترین پارچه های صنعت نساجی است که انواع متنوعی دارد. بر اساس سلیقه و نیاز خود می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید. پارچه ژاکارد پفکی، پارچه ژاکارد ترک، پارچه ژاکارد تافته، پارچه ژاکارد نخی، پارچه ژاکارد ارگانزا و پارچه ژاکارد لمه از انواع پارچه ژاکارد هستند. همچنین پارچه ژاکارد ساده، پارچه ژاکارد ایتالیایی و پارچه ژاکارد ایرانی از دیگر انواع پارچه ژاکارد می باشند.

یکی از باکیفیت ترین انواع پارچه ژاکارد، پارچه ژاکارد ترک است. این پارچه با خصوصیات عالی خود و کیفیت فوق العاده ای که دارد به یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای دوخت لباس مجلسی تبدیل شده است.

پارچه ژاکارد ترک و الیاف موجود در آن

در تولید پارچه ژاکارد ترک ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی به صورت ترکیبی با یکدیگر یا جدا گانه به کار رفته می شوند. در برخی از انواع پارچه ژاکارد محبوب و ترندی الیاف مصنوعی سیم و زر نیز در پارچه به کار رفته می شود. الیاف به کار رفته شده در تولید این پارچه دارای کیفیت بالایی بوده و بسیار مرغوب هستند.

انواع مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی ترک

اگر قصد دوخت یک لباس مجلسی ایده آل را برای مهمانی دارید ابتدا باید مدل های گوناگون لباس مجلسی با این پارچه را مشاهده کنید. در ادامه انواع مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی را معرفی می کنیم.

کت و شلوار از جذاب ترین انواع مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی

یکی از ایده های چشم نواز و شیک با پارچه ژاکارد پفکی، کت و شلوار است. کت و شلوار یکی از لباس هایی است که نه تنها برای آقایان کاربرد دارد بلکه در تن خانم ها نیز به خوبی می نشیند. کت و شلوار با پارچه ژاکارد پفکی ایده ای بی بدیل در استایل است. از آنجایی که پارچه ژاکارد پفکی طرحدار بوده دیگر لازم نیست که مدل دیگری روی کت و شلوار اجرا کنید. حتی با برش و دوخت ساده نیز می توانید یک کت و شلوار بدوزید.

یکی از ایده های دوخت با این پارچه دوخت کت و شلوار با دکمه های دو طرفه است. در این طراحی می توانید از دکمه های بزرگ استفاده کنید. یکی دیگر از ایده ها در دوخت کت و شلوار طراحی یقه آن به صورت یقه هفتی است. در این طراحی می توانید یک دکمه تک روی کت قرار دهید.

شلوار این کت و شلوار را می توانید به صورت دمپا طراحی کنید. همچنین می توانید آن را به صورت راسته نیز بدوزید. بر اساس سبک و سلیقه خود مدل دلخواه را روی شلوار ایجاد کنید. اگر می خواهید کت و شلوارتان کاربردی تر باشد، دو عدد جیب در دو طرف کت و شلوار قرار دهید. اما اگر می خواهید کت ساده تر باشد می توانید جیب روی آن ندوزید.

چین دار و دخترانه با پیراهن عروسکی ژاکارد

پیراهن های عروسکی از پرطرفدارترین پیراهن های دخترانه و جوان پسند با پارچه ژاکارد پفکی هستند. در این طراحی می توانید پیراهن را به صوت آستین بلند یا آستین کوتاه بدوزید. برای مثال یک پیراهن با آستین های بلند و یقه بسته بدوزید. قیمت پایین این پیراهن و دامن آن را به صورت چین دار طراحی کنید.

اگر می خواهید لباس مجلسی بازتر بدوزید، این پیراهن عروسکی را با یقه هفتی و بدون آستین طراحی کنید. حتی می توانید پیراهن عروسکی ژاکارد پفکی را با آستین های تا روی بازو بدوزید. پیشنهاد می کنیم که این پیراهن را با دکمه های ظریف تزئین کنید.

در این استایل می توانید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید. رنگ کیف و کفش خود را بر اساس تناژ رنگی غالب به کار رفته شده در طرح های پیراهن انتخاب کنید. برای مثال اگر اغلب پیراهن با رنگ صورتی است می توانید کیف و کفش صورتی را برای استایل خود انتخاب کنید.

دوخت پیراهن بلند برای استایل های پوشیده

پیراهن های بلند و مجلسی همیشه باعث می شوند که استایل شما به خوبی دیده شود. به خصوص اگر از پارچه ژاکارد برای دوخت پیراهن خود استفاده کنید نیز بسیار فوق العاده می شود. اگر قصد دوخت مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی با حجاب کامل را دارید می توانید از پارچه ژاکارد طرحدار ترک برای دوخت آن استفاده کنید.

دامن زیبا و پفکی

دامن ژاکارد یکی از پرطرفدارترین مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی است. جالب است بدانید که دامن های بلند تر باعث بلندتر نشان دادن پاها می شوند. در نتیجه اگر می خواهید قدتان بلند تر به نظر برسد دامن بلند ژاکارد بدوزید. همچنین در صورتی که از پارچه ژاکارد پفکی با طرح های ریزتر و ظریف تر برای دوخت دامن استفاده کنید نیز باعث می شود قد بلندتر به نظر برسید.

یکی از ایده ها در دوخت با پارچه ژاکارد ترک دوخت دامن پیلی دار است. این مدل دامن علاوه بر بلندتر نشان دادن پاهای شما، در قسمت پایین حالت گشادی دارد که باعث می شود به راحتی حرکت کنید.

انتخابی خارق العاده برای خانم های میانسال با دوخت کت و دامن

همیشه خانم های میانسال برای انتخاب لباس مهمانی به دنبال کت و دامن های شیک هستند. اما چه کت و دامنی شیک تر از کت و دامن با پارچه ژاکارد ترک؟

پارچه ژاکارد ترک یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت کت و دامن های زنانه است. برای انتخاب طرح پارچه ژاکارد می توانید به سن و سلیقه فرد مورد نظر دقت کنید. برای خانم های میانسال رنگ های نود و خنثی را انتخاب کنید.

طرح های ظریف و گلدار انتخابی عالی برای دوخت کت و دامن های زنانه هستند. قد دامن را می توانید تا روی زانو در نظر بگیرید. در این استایل بسیاری از خانم های میانسال از جوراب شلواری استفاده می کنند. جوراب شلواری رنگ روشن را برای پارچه های ژاکارد روشن و رنگی پیشنهاد می کنیم.

شومیز زنانه برای مهمانی با پارچه ژاکارد ترک

این روزها بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که در مهمانی های مختلط از شومیز برای پوشش خود استفاده کنند. زیرا شومیز علاوه بر اینکه شیک است، پوشش مناسبی نیز دارد. شومیز یکی دیگر از انواع مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی است.

برای دوخت یک شومیز مجلسی چشمگیر می توانید از پارچه ژاکارد استفاده کنید. پارچه ژاکارد با ظاهر طرح دار خود می تواند خالق شومیزهای باشکوه مجلسی برای شما باشد. یکی از ایده ها در دوخت شومیز ژاکارد دوخت آستین های پفی برای آن است. همچنین می توانید قسمت سر شانه شومیز را نیز به صورت پفی طراحی کرده و بدوزید. شومیز ژاکارد رنگ روشن را می توانید با شلوار سفید و کفش های پاشنه بلند ست کنید.

جدیدترین ایده های دوخت با پارچه ژاکارد ترک مشکی

پارچه مشکی مجلسی همیشه از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت لباس های زنانه است. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که لباس شب خود را به رنگ مشکی انتخاب کنند. جلوه شیکی که پارچه مشکی دارد آن را برای دوخت لباس های مجلسی مناسب کرده است. پارچه ژاکارد ترک مشکی نیز یکی از مجلسی ترین پارچه های مشکی است.

ویژگی های پارچه ژاکارد پفکی و ایده های دوخت با آن

پارچه ژاکارد ترک مشکی با انواع طرح های ساده تر و پیچیده تر طراحی و تولید می شود. با این پارچه می توانید انواع لباس های گوناگونی را بدوزید. برای مثال دوخت پیراهن های عروسکی کوتاه، پیراهن های بلند مجلسی، کت و دامن، کت و شلوار، شومیز و ... با این پارچه امکان پذیر است.

روش بافت و تولید پارچه ژاکارد ترک

روش تولید پارچه ژاکارد ترک نیز مانند سایر انواع پارچه ژاکارد با بافت ژاکارد و به شیوه منقوش است. انواع بافت پارچه ژاکارد عبارتند از: بافت داماسک، بافت ژاکارد ساده، بافت پفکی، ژاکارد زربافت، بافت تاپستری و بافت برجسته. با نگاه کردن به پشت پارچه می توانید نوع بافت آن را تشخیص دهید.

معروف ترین بافتی که برای پارچه ژاکارد ترک به کار رفته می شود، بافت ژاکارد ساده است. جالب است بدانید که قیمت پارچه ژاکار ترک بر اساس نوع بافت و روش تولید آن متفاوت می باشد. برای نمونه پارچه ژاکارد ترک تافته یا زربافت دارای روش بافت پیچیده تری نسبت به پارچه ژاکارد ترک است؛ در نتیجه قیمت آن نیز نسبت به پارچه ژاکارد ترک چاپی بیشتر است.

نکات مهم خرید پارچه ژاکارد از عمده فروشی پارچه در تهران

ویژگی های پارچه ژاکارد پفکی و ایده های دوخت با آن

در هنگام خرید پارچه ژاکارد از عمده فروشی پارچه در تهران یا از سایت های پارچه فروشی باید موارد گوناگونی را مد نظر قرار دهید. یکی از مهم ترین موارد توجه به نوع پارچه و جنس آن است. پیش از خرید پارچه ژاکارد از عمده فروشی پارچه در تهران حتما به ایستایی و ضخامت پارچه توجه کنید. ضخامت و ایستایی پارچه باید با مدل لباسی که قصد دوخت آن را دارید، متناسب باشد.

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در هنگام خرید پارچه ژاکار از عمده فروشی تهران در نظر گرفتن میزان آبرفت و اتو رفت پارچه است. برخی از انواع پارچه ژاکارد دارای میزانی آبرفت و اتو رفت هستند. در نتیجه پیش از خرید پارچه ژاکارد از عمده فروشی پارچه در تهران یا از سایت های پارچه فروشی حتما این نکته را از فروشنده بپرسید.

سخن آخر

اگر می خواهید یک لباس مجلسی با طرح های پفکی و باکیفیت بدوزید، پارچه ژاکارد پفکی را برای دوخت به شما پیشنهاد می کنیم. پارچه ژاکارد ترک یکی از باکیفیت ترین پارچه های ژاکارد بوده که دارای انواع طرح های پفکی است. این پارچه کاربردهای گسترده ای در دنیای مد و لباس داشته و می توانید با آن بهترین ایده ها را اجرا کنید.

انواع مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی را در این مطلب پیش رویتان گذاشتیم. به طور خلاصه باید بگوییم که مدل لباس مجلسی با پارچه ژاکارد پفکی شامل انواع ایده های دوخت کت و شلوار، کت و دامن، پیراهن های بلند و پیراهن های کوتاه مجلسی و دامن تک هستند. یکی از محبوب ترین ایده های دوخت لباس مجلسی با پارچه ژاکارد ترک مشکی است.

پارچه ژاکارد ترک مشکی از خاص ترین پارچه ها بوده که در میان بانوان جایگاهی ویژه دارد. خانم هایی که دوست دارند یک لباس شب چشم نواز داشته باشند می توانند یک پیراهن مجلسی با پارچه ژاکارد ترک مشکی بدوزند. البته دقت داشته باشید که پارچه ژاکارد ترک مشکی دارای انواع طرح های ظریف و پیچیده ای است. به همین دلیل در هنگام خرید حتما نوع طرح پارچه را بر اساس سن و سلیقه خود انتخاب کنید.

در هنگام خرید پارچه ژاکارد ترک می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر یا عمده فروشی پارچه در تهران خرید را انجام دهید. اما حتما باید یکسری نکات را در نظر بگیرید. حتما پیش از خرید پارچه از عمده فروشی و سایر فروشگاه ها در خصوص آبرفت و اتو رفت پارچه ژاکارد سوال بپرسید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز