بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

درحالی‌که فاصله بین میزان عرضه و تقاضا تأثیر فراوانی را بر قیمت عرضه مسکن در بازار دارد بنا به گفته بسیاری از مسئولان و صاحب‌نظران باید با افزایش ساخت‌وسازها این فاصله را کاهش داد تا قیمت‌ها شکلی منطقی را به خود بگیرد در همین خصوص محمد گلاب کش کارشناس مسکن از کاهش 60 درصدی ساخت‌وسازها خبر می‌دهد و بر این باور است که کاهش سود سرمایه‌گذاری مسکن باعث خروج سرمایه‌گذاران از بازار مسکن شده که در پی آن ساخت‌وسازها نیز 60 درصد کاهش‌یافته است. به همین دلیل به نظر می‌رسد که با کاهش این میزان ساخت‌وساز نمی‌توان انتظار کاهش قیمت‌ها را در بازار مسکن داشت.  

خرید آپارتمان در سهروردی

بسیاری از افراد برای انتخاب محل سکونت خود به اصالت و قدیمی بودن آن بسیار توجه می‌کنند و این امر را یکی از پارامترهای اصلی در خرید ملک می‌دانند بنابراین آشنایی با این محله‌ها بسیار حائز اهمیت است. یکی از محله‌های قدیمی و اصیل تهران که در منطقه 7 شهرداری قرار گرفته است سهروردی نام دارد این محله که عمری طولانی دارد برای علاقه‌مندان به محله‌های قدیمی بسیار جذاب به نظر می‌رسد تا جایی که این افراد اقدام به خرید آپارتمان در سهروردی می‌کنند.

برای خرید آپارتمان در اصیل‌ترین محلات تهران به وبسایت کیلید مراجعه کنید

محله اصیل سهروردی که از پل سیدخندان آغاز و تا خیابان بهار شیراز ادامه دارد از خیابان‌های پالیزی، خرمشهر، هویزه، بهشتی، کیهان، میترا، سورنا و مطهری عبور کرده و به خیابان بهار شیراز می‌رسد بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی برحسب سلیقه خود می‌توانند در تمام این مسیر اقدام به سکونت کنند.

دسترسی‌های محله سهروردی نیز بسیار مناسب است امکان تردد از اتوبان رسالت، همت، حقانی و صیاد شیرازی زمینه‌ای را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی با سکونت در این محله بدون هیچ دغدغه‌ای در طول شبانه‌روز قادر به تردد به نقاط مختلف تهران باشند.

باتوجه‌به اصالت محله سهروردی از لحاظ ساختاری می‌توان گفت که این محله تلفیقی از بافت قدیمی و نوساز است زیرا به‌مرورزمان خانه‌های قدیمی و بزرگ جای خود را به آپارتمان‌های لوکس و نوساز داده و شکلی جذاب را به این محله بخشیده است به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی با هر نوع سلیقه و نگرشی قادر به انتخاب ملک برای سکونت هستند.

محله سهروردی به دو بخش سهروردی شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که از اتوبان رسالت تا خیابان مطهری را سهروردی شمالی و از خیابان مطهری تا خیابان بهار شیراز را سهروردی جنوبی می‌نامند که البته هرکدام از این دو منطقه از طرف‌داران خاصی برخوردارند به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی به‌سهولت در هرکدام از این دو بخش می‌توانند برای سکونت انتخاب کنند.

در محله سهروردی شمالی تا چشم کار می‌کند سالن‌های غذاخوری، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع وجود دارد به همین دلیل این محله برای علاقه‌مندان به رستوران گردی می‌تواند جذاب باشد اما ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی در برخی از ساعات ترافیک سنگینی را شاهد خواهند بود.
علاوه بر رستوران‌ها محله سهروردی مملو از فروشگاه‌های عرضه کابینت است که باعث شده همگان این محله را به‌عنوان بورس کابینت بشناسند و برای خرید به این مراکز مراجعه کنند به همین دلیل ترافیک جزو لاینفک این محله است.

به‌طورکلی محله سهروردی به لحاظ خدمات پزشکی و درمانی نیز از شرایط مناسبی برخوردار است وجود بیمارستان مادران، مرکز جراحی پیروز، مرکز دندانپزشکی امام علی، درمانگاه مغز، اعصاب و روان سهروردی و کلینیک اشرافی در این محله این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی برای انجام امور درمانی خود به‌راحتی به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات تخصصی این مراکز بهره‌مند شوند.

برای علاقه‌مندان به خرید و پاساژ گردی نیز محله سهروردی می‌تواند منطقه‌ای جذاب باشد. مجتمع تجاری اندیشه، کوروش، آدینه، مرجان، دریای نور و مگا پلاس در این منطقه زمینه‌ای را ایجاد کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی افراد مختلفی از نقاط مختلف تهران نیز برای خرید از این مراکز تجاری به این محله مراجعه کرده و اقلام موردنیاز خود را خریداری کنند.

اما برای پرکردن اوقات فراغت نیز در محله سهروردی مراکز جذابی وجود دارد. در این محله پارک معروف اندیشه در کنار فرهنگسرا و کتابخانه اندیشه این امکان را فراهم کرده که دانشجویان و فرزندان خانواده‌های ساکن و متقاضی خرید آپارتمان در سهروردی با مراجعه به این اماکن اوقات فراغت پرباری را داشته باشند.

باتوجه‌به امکانات این محله قیمت خرید آپارتمان در سهروردی بالاست به شکلی این محله را اعیان‌نشین می‌نامند. متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی برای انتخاب ملک مناسب خود می‌توانند با کلیک ساده به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کرده و پس از انتخاب نام محله سهروردی اقدام به مشاهده آگهی‌های ثبت شده جهت فروش در این سامانه کنند.

متقاضیان خرید آپارتمان در سهروردی در این سامانه آپارتمان‌هایی را بین متری 28 میلیون و 400 هزار تومان تا متری 33 میلیون و 500 هزار تومان در این محله مشاهده خواهند کرد که پس از انتخاب و تماس با شماره درج شده در آگهی و بازدید نهایی قادر به خرید خواهند بود.

خرید آپارتمان در هفت‌تیر

یکی دیگر از محله‌های قدیمی که در بخش مرکزی تهران واقع شده هفت‌تیر نام دارد. این محله که درگذشته با نام میدان بیست و پنج شهریور شناخته می‌شد در منطقه 7 شهرداری قرار گرفته است و به دلیل میدان اصلی و معروف خود از شهرت زیادی برخوردار است و افراد فراوانی علاقه‌مند به خرید آپارتمان در هفت‌تیر هستند.

محله هفت‌تیر که یکی از میدان‌های اصلی تهران به شمار می‌رود از شمال با بزرگراه مدرس و بهار شیراز و از جنوب با خیابان مفتح و کریم خانه زند همسایه است به همین دلیل دسترسی‌های محله هفت‌تیر بسیار مناسب است و ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر به‌راحتی به محله‌های معروف اطراف هفت‌تیر تردد می‌کنند.

بافت محله هفت‌تیر تلفیقی از بافت تجاری و اداری است به شکلی که در خیابان اصلی این محله فروشگاه‌ها و ادارات قرار گرفته و در کوچه‌های این محله بیشتر آپارتمان‌هایی برای سکونت وجود دارد به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر در کوچه‌های این محله می‌توانند زندگی آرام‌تری را داشته باشند.

از لحاظ دسترسی به نقاط مختلف تهران به‌صراحت می‌توان گفت که به دلیل مرکزیت میدان هفت‌تیر دسترسی به نقاط مختلف تهران از این میدان بسیار عالی است و امکان تردد از بزرگراه مدرس، خیابان مفتح، بهار و کریم‌خان باعث شده که تردد از این محله به نقاط مختلف تهران به‌سهولت انجام شود و بسیاری از ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر با آرامش خاطر به این محله تردد کنند.

محله هفت‌تیر علاوه بر هر چیز به بورس مانتو و روپوش‌های اداری شهرت دارد و این امر باعث شده که اقشار مختلفی از اقصی‌نقاط تهران برای خرید به این محله مراجعه کنند زیرا در این محله به هر سو که بنگری فروشگاه‌های بزرگ مانتو دیده می‌شود که با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بر جذابیت این محله افزوده است به همین دلیل ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر در محله‌ای پر رفت‌وآمد سکونت می‌کنند.

برای ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر نیز جهت تأمین مایحتاج زندگی فروشگاه زنجیره‌ای یاس در این محله ایجاد شده که تمامی اقلام موردنیاز زندگی در این فروشگاه عرضه می‌شود به همین دلیل ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر نیازی به مراجعه به نقاط دیگر تهران برای خرید ندارند.

از لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی می‌توان گفت که در محله هفت‌تیر بیمارستانی وجود ندارد بنابراین ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر در صورت نیاز به برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی می‌توانند به بیمارستان سجاد و درمانگاه‌های واقع در خیابان بهار مراجعه کرده و از خدمات تخصصی آنها بهره‌مند شوند.
ما از مراکز و ادارات مهم محله هفت‌تیر می‌توان به داروخانه معروف 13 آبان، مسجدالجواد، صندوق بیمه‌های اجتماعی و روستایی اشاره کرد که وجود این مراکز بر اهمیت محله هفت‌تیر افزوده و باعث شده که بسیاری از ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر را شاغلان این مراکز تشکیل دهند.

اما به لحاظ قیمتی می‌توان گفت که قیمت خرید آپارتمان در ههفت‌تیر متوسط است و متقاضیان با هر نوع سلیقه‌ای به نسبت امکانات موجود در واحدهای مسکونی می‌توانند در این محله اقدام به خرید آپارتمان کنند.

متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر برای سکونت در این محله با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانند آپارتمان‌هایی را بین متری 28 میلیون و 300 هزار تومان تا متری 28 میلیون و 800 هزار تومان خریداری کنند.

خرید آپارتمان در دردشت

یکی دیگر از محله‌های قدیمی و خوش آب‌وهوای تهران دردشت نامیده می‌شود. این محله که مملو از درختان سرسبز و زیبای چنار، انار و توت است در شرق تهران و منطقه 8 شهرداری قرار گرفته است که افراد زیادی علاقه‌مند به خرید آپارتمان در دردشت و استفاده از طبیعت و آب‌وهوای فرح‌بخش این محله هستند.

برای خرید آپارتمان در اصیل‌ترین محلات تهران به وبسایت کیلید مراجعه کنید

این محله از شمال با بزرگراه رسالت، از جنوب با میدان شقایق و خیابان شهید ثانی، از شرق با بزرگراه باقری و از غرب با خیابان مهر همسایه است. این محله که در بین دو محله پر رفت‌وآمد سرسبز و تهرانپارس قرار گرفته طرف‌داران فراوانی را دارد و بسیاری در صدد خرید آپارتمان در دردشت هستند.

 دسترسی‌های محله دردشت بسیار مطلوب است به شکلی که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دردشت با استفاده از بزرگراه باقری، رسالت و امام علی در هر ساعت از شبانه‌روز به‌راحتی می‌توانند به نقاط مختلف تهران تردد کرده و درگیر ترافیک‌های سنگین نشوند.

محله دردشت مملو از مغازه‌ها و فروشگاه‌های متنوع است که وجود این مراکز در کنار سوپرمارکت‌های بزرگ و بازار میوه‌وتره‌بار، همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون اتکا، جامبو و کوروش بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دردشت به‌راحتی قادر به تأمین مایحتاج خود از همین محله باشند و نیازی به مراجعه به مناطق دیگر تهران برای تهیه اقلام موردنیاز زندگی خود نداشته باشند.

یکی از ویژگی‌های اصلی محله دردشت وجود رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی‌شاپ‌ها فراوان در این محله است به همین دلیل محله دردشت برای علاقه‌مندان به رستوران گردی می‌تواند جذاب باشد اما ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در دردشت در برخی از ساعات شبانه‌روز در این محله شاهد ترافیک هستند.
قیمت خرید آپارتمان در دردشت متوسط است بنابراین افرادی که علاقه‌مند به سکونت در محله‌ای قدیمی، خوش‌آب‌وهوا و زنده هستند به‌راحتی می‌توانند در این محله اقدام به خرید آپارتمان کنند.

متقاضیان خرید آپارتمان در دردشت برای انتخاب ملک موردنظر خود می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید برحسب موقعیت و امکانات آپارتمان‌هایی را بین متری 26 میلیون و 100 هزار تومان تا متری 26 میلیون و 700 خریداری کنند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز