بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

استفاده از ابزارهای تبلیغاتی یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغات است که به صاحبان مشاغل و مؤسسات کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال بتوانند نام و مشخصات کسب و کار خود را بر روی متریال مختلف چاپ کنند. چاپخانه معتبر و خوشنامی همچون چاپ سبحان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز چاپ دیجیتال در تهران است که کلیه خدمات چاپی خود از قبیل چاپ کاتالوگ، چاپ بنر، چاپ فلکس، چاپ وینیل، چاپ روی شیشه، چاپ پوستر و... را به مشتریان ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی چند سال اخیر در چاپ محصولات با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال، چاپ اکوسالونت، چاپ یووی و چاپ یووی رول موفق عمل کرده و توانسته توجه مشتریان زیادی را از نظر طراحی زیبا، متریال مرغوب، کیفیت عالی محصولات، قیمت مناسب و همچنین تحویل به‌موقع سفارشات به ‌سمت خود جلب کند. بنابراین اگر می‌خواهید درباره خدمات چاپ مرکز تخصصی چاپ سبحان بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

چاپ سبحان بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال برای تبلیغات

چاپ دیجیتال یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای تبدیل تصاویر با کیفیت به محصولات چاپی است. این‌گونه دستگاه‌های چاپی می‌توانند در طیف گسترده‌ای از اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند، زیرا کیفیت و سرعت چاپ بسیار بالایی دارند و از آن برای چاپ بروشور، کارت ویزیت، کارت دعوت، چاپ کاغذ دیواری، چاپ استیکر و... استفاده می‌شود. صاحبان مشاغل می‌توانند از چاپ دیجیتال جهت اعلام اخبار و اطلاعات بسیار مهم از جمله افتتاح یک مرکز خرید جدید، نیچ یک محصول یا خدمت جدید، اطلاع‌ رسانی رویدادهای ملی و بین‌المللی استفاده‌ کنند تا محصولات خود را به مشتریان بفروشند.

این کار باعث می‌شود نام برند، لوگو و اطلاعات تماس کسب و کارها در ذهن مشتریان بماند و آنها را نسبت به خرید محصولات و خدمات ترغیب کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت استفاده از ابزاری که تبلیغات کسب و کارها با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال بر روی آن چاپ ‌شده، می‌تواند تأثیر چشمگیری در جذب مشتریان و همچنین افزایش فروش و سوددهی کسب و کارها داشته‌ باشد.

چاپ سبحان بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال

خدمات مرکز تخصصی چاپ سبحان

خدمات چاپی مرکز تخصصی چاپ سبحان کمک شایانی به صاحبان مشاغل و افرادی که قصد چاپ تبلیغات بر روی متریال مختلف را دارند، کرده است. تمامی محصولات چاپی این مجموعه از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی، حرارت، رطوبت، سرما، گرما، شستشو، خراشیدگی، رنگ پریدگی و سایر آسیب‌های احتمالی برخوردار هستند. چاپ سبحان به‌ منظور افزایش رضایت مشتریان خود، کلیه خدمات مربوط به چاپ دیجیتال را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند. به طور کلی انواع خدمات چاپ مرکز تخصصی چاپ سبحان در شش دسته تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

خدمات چاپ فضای باز

چاپ فضای خارجی یا Out Door همان طور که از نامش پیداست جهت تبلیغات، معرفی شرکت‌ها، برندهای معتبر و همچنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چقدر ابعاد و متراژ محصولات چاپی بزرگ‌تر باشد به همان نسبت در معرض دید مخاطبین بیشتری قرار می‌گیرد.

خدمات چاپ فضای باز چاپ سبحان در ابعاد و سایزهای مختلف چاپ می‌شوند، به همین خاطر شما می‌توانید با خیال آسوده و با توجه به سایز دلخواه خود طرح مد نظرتان را به چاپ برسانید. خدمات چاپ فضای خارجی این مرکز با گذشت زمان به همان تازگی روز اول باقی می‌ماند، بنابراین نگرانی از بابت رنگ پریدگی محصولات چاپی خود نداشته ‌باشید. در ادامه به مهم‌ترین خدمات چاپ فضای باز چاپ سبحان اشاره می‌کنیم:

چاپ بنر

چاپ بنر عرض 5 متر

چاپ فلکس

چاپ فلکس عرض 5 متر

چاپ بنر تسلیت

چاپ بنر تولد

چاپ وینیل

چاپ مش

چاپ سولیت

چاپ بنر استند

چاپ بنر دوطرفه

***

خدمات چاپ فضای بسته

چاپ Door In یا فضای داخلی به چاپ دیجیتالی گفته ‌می‌شود که برای محیط‌های داخلی و سربسته بسیار مناسب است. انواع طرح‌ها و نقش‌های متنوع و جذاب با استفاده از دستگاه چاپ اکوسالونت بر روی متریال‌های مختلف مانند کنواس، PP، PVC، بک لایت و... انجام ‌می‌شود. این نوع چاپ در مجموعه چاپ سبحان با بهره‌گیری از دستگاه چاپ فضای داخلی و همچنین متخصصین حوزه محصولات چاپی صورت ‌می‌گیرد. این‌گونه خدمات به شما این امکان را فراهم می‌کنند که فضایی مدرن و هماهنگ با هویت سازمانی برند خود ایجاد کنید. در ادامه به انواع خدمات چاپ فضای بسته چاپ سبحان اشاره می‌کنیم:

چاپ کنواس (بوم نقاشی)

چاپ تابلو شاسی چوبی

چاپ بک لایت

چاپ تابلو فوم برد

چاپ په په

***

خدمات چاپ مستقیم اجسام

یکی از جدیدترین فناوری‌های صنعت چاپ دیجیتال، چاپ مستقیم روی اجسام است که طرح‌های متنوع مستقیماً بر روی سطح ساده و بدون طرح اجسام چاپ می‌شوند. خدمات چاپ مستقیم اجسام بسته به نوع متریالی که چاپ بر روی آنها صورت ‌می‌گیرد به دو نام شناخته می‌شود:

چاپ فلت بد یا چاپ یووی

یکی از پرکاربردترین انواع خدمات چاپ مستقیم اجسام چاپ یووی است که به نام‌های چاپ یووی فلت بد نیز شهرت دارد. با استفاده از چاپگر یووی می‌توانید انواع طرح‌های متنوع را به طور مستقیم بر روی سطح صاف و تخت اجسام چاپ کنید. در خدمات چاپگر فلت بد چاپ سبحان می‌توانید بر روی متریال زیر چاپ کنید:

چاپ روی چوب و MDF

چاپ روی شیشه

چاپ روی آینه

چاپ روی کاشی و سرامیک

چاپ روی سنگ

چاپ روی فلز

چاپ روی پلکسی

چاپ روی شاسی چوبی

چاپ روی پارکت

چاپ روی کامپوزیت

چاپ روی پلی‌کربنات

چاپ روی مولتی استایل

چاپ روی CD

چاپ روی پاور بانک

چاپ روی فلش مموری

چاپ روی هارد اکسترنال

چاپ روی پازل

چاپ روی قاب گوشی

چاپ سبحان بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز چاپ دیجیتال

چاپ یووی رول

یکی دیگر از جدیدترین خدمات چاپ UV، چاپ یووی رول است که آن را با نام چاپ رول به رول یووی نیز می‌شناسند. این ‌گونه چاپ مستقیم نیاز به هیچ محافظت سطحی ندارد و برای متریال‌هایی که به ‌صورت رول هستند، استفاده می‌شود. با کمک خدمات چاپ یووی رول چاپ سبحان می‌توانیم بر روی متریال زیر چاپ کنیم:

چاپ روی کاغذ دیواری

چاپ روی پارچه

چاپ روی پرده زبرا

چاپ روی پارچه بک لایت

چاپ روی تابلو بوم نقاشی یا کنواس

چاپ روی پارچه‌های کشسان (آسمان مجازی)

چاپ روی پلیمر

چاپ روی چادر برزنت

چاپ روی پارچه تکستایل

چاپ روی فلکسی

چاپ روی چرم مصنوعی یا طبیعی

***

خدمات چاپ کاغذ دیواری

یکی از خدمات پرطرفدار چاپ سبحان، چاپ کاغذ دیواری است. این‌گونه خدمات در قالب رول‌های با عرض متغیر و طول‌های متنوع چاپ شده و به‌ دست مشتریان می‌رسند. خدمات چاپ کاغذ دیواری در حقیقت تصاویر یا طرحی است که براساس سلیقه و ذائقه مشتری و همچنین براساس ابعاد، نوع طرح و رنگ دلخواه مشتریان بر روی جنس سفید رنگ و خام کاغذ دیواری چاپ می‌شوند.

برای ایجاد چاپ با طرح برجسته یا به‌ اصطلاح سه بعدی روی متریال پوستر دیواری، به ‌جای دستگاه چاپ اکوسالونت از دستگاه چاپ یووی رول استفاده می‌شود. از جمله خدمات چاپ کاغذ دیواری چاپ سبحان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاغذ دیواری سه ‌بعدی

کاغذ دیواری اتاق‌ خواب

کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری کلاسیک و ایرانی

کاغذ دیواری طبیعت

کاغذ دیواری کافه و رستوران

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری اداری

کاغذ دیواری طرح دلخواه

***

خدمات چاپ محصولات اداری

چاپ افست یا چاپ محصولات اداری یکی از رایج‌ترین روش‌های چاپ در سطح کشور است. زیرا ست اداری نشان دهنده اعتبار هر مؤسسه یا کسب و کار حرفه‌ای محسوب ‌می‌شود. طرح‌هایی که بر روی ست اداری چاپ می‌شود، با توجه به نیاز شرکت‌ها و نوع فعالیت آنها می‌تواند متفاوت باشد. خدمات چاپ محصولات اداری چاپ سبحان شامل موارد زیر می‌شود:

سربرگ

پاکت

تراکت

تراکت لوکس

فاکتور

کارت ویزیت مستطیل

کارت ویزیت استاندارد و معمولی

کارت ویزیت مشکی

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت ضخیم بافت دار

کارت ویزیت ضخیم کلاسیک

***

خدمات سازه‌های نمایشگاهی

یکی از پرطرفدارترین خدمات مجموعه ما، خدمات سازه‌های نمایشگاهی است که در روزهای نزدیک به برگزاری نمایشگاه بر طرفداران آن افزوده می‌شود. طرح‌های چاپ شده بر روی سازه‌های تبلیغاتی جهت اطلاع رسانی، معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها و همچنین معرفی برندها و سازمان‌ها در فضاهای مختلف نصب می‌شوند. در ادامه به پرفروش‌ترین و پرکاربردترین خدمات سازه‌های نمایشگاهی چاپ سبحان اشاره می‌کنیم:

پاپ آپ

رول آپ

میز کانتر

استند ایکس

حالا با توضیحاتی در مورد انواع خدمات چاپ دیجیتال مرکز تخصصی چاپ سبحان به شما ارائه کردیم. اگر قصد سفارش یا خرید هر کدام از محصولات چاپی مجموعه ما را دارید، تنها کافی است به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و سفارشات مورد نیاز خود را به‌ صورت آنلاین در سایت ثبت کنید. در صورت عدم دسترسی به سایت هم می‌توانید از طریق پنل واتساپ یا شماره تماس‌های 22736203-021، 22749107-021 و 22749544-021 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز