بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

عطر گل‌ها را میان آوای زندگی با «اوه» دریابیم

عبارت "آوای زندگی" به گوش بسیاری از افراد آشنا است. عبارتی که به محض شنیدن، ما را به یاد کلمه‌ی ماقبل آن می‌اندازد؛ «اوه». و این‌چنین شعار یک شرکت تولیدکننده‌ی محصولات بهداشتی در ذهن ما کامل می‌شود: «اوه، آوای زندگی».

شرکت اوه در سال 1378 محصولات خود را وارد بازار ایران کرده است و به دلیل تنوع تولید در محصولات مرتبط با بهداشت دست، بهداشت مو، بهداشت صورت و بهداشت ظروف توانسته است در همه‌ی گروه سنی و جایگاه‌های اجتماعی، مشتری‌های بسیاری را به سمت خود جذب و توجه آن‌ها را جلب کند. گرچه «اوه» در ابتدا فعالیت خود را با تولیدات شامپو بچه، مایع دست‌شویی و مایع ظرف‌شویی آغاز کرده، ولی امروزه با طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف بسته به نیاز مخاطب، در بازار ایران خودنمایی می‌کند.

اوه؛ ماندگار در ایجاد احساسی ناب به لطافت و زیباییِ زندگی

انواع شامپوها برای انواع موها با ترکیباتی از بهترین مواد اولیه طبیعی و مفید، در بسته‌بندی‌های شکیل، موجب شده است تا مشتری‌های محصولات بهداشتی، دست‌خالی از کنار قفسه‌های مربوطه در فروشگاه‌ها عبور نکنند. اما آنچه که موجب چنین انتخابی از سوی مشتری می‌شود، تنها کیفیت محصول یا بسته‌بندی نیست! «اوه» دارای مفهوم زیبایی، ظرافت، لطافت و ذهنیتی مثبت است که به دلیل انتقال احساس خوب و کافی بودن به مخاطب خود، به ماندگاری و جاودانگی هم اندیشیده است و شاید به همین علت است که در مقایسه با برندهای خارجی در بازار رقابت‎های بین‌المللی، همواره سربلند بوده و توانسته همتای رقبا و سایر شرکت‌های هم‌حوزه‌ی خود، تا به امروز حرکت کند و تاثیرگذار باشد.

بدون‌شک هیچ برندی بدون پشتیبانی از علم و دانش و حمایت‌های یک تیم حرفه‌ای به موفقیت دست پیدا نمی‌کند. اما اگر برندی درصد زیادی از میزان رضایت‌مندی را در میان مشتری‌های خود داشته باشد و از خوش‌نامی و کیفیت دائمی بهره ببرد، به آن معنی است که تیمی مجرب با دانشی به‌روز در چنین نتیجه‌ای نقش موثر داشته است. «گروه اوه» بر پایه‌ی تحقیقات و پژوهش‌های معتبر، در جهت ارتقای سطح کیفیت، ماندگاری در مارکت‌های جهانی و همچنین وفاداری مشتری‌های خود گام‌های موثری برداشته و همچنان پرتوان به سمت نوآوری، ایجاد حس خوب و سلامت افراد تلاش می‌کند.

دغدغه‌مندی در سلامت و بهداشت، برای تمام نسل‌ها در همه‌‌‌ی دوران

عطر گل‌ها را میان آوای زندگی با «اوه» دریابیم

بی‌تردید کسب‌وکارهای بزرگ و برندهایی که از نام و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم برخوردار هستند، در بحران‌ها و موقعیت‌های خاص اجتماعی در صف اول حمایت‌ها قرار می‌گیرند. به‌خصوص در مقوله‌هایی مانند بهداشت و سلامت جامعه که نقشی پررنگ و حائزاهمیت دارند. یکی از نمونه‌هایی که در سه سال گذشته رخ داد، وقوع پدیده‌ی همه‌گیر و جهانیِ ویروس کرونا بود که سلامت انسان‌های بسیاری را به مخاطره انداخت و زندگی‌های بسیاری را مختل کرد. شرکت اوه به عنوان یکی از پرچم‌داران عرصه‌ی بهداشت عمومی و سلامت اجتماع بر خود لازم دید تا در مسیر حفظ سلامت عموم مردم قدم بگذارد. در همین راستا با تهیه‌ی بیش از 24 هزار عدد ژل ضدعفونی‌کننده‌ی دست و ارسال آن به مرکز استان خوزستان و توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی، هم‌پای مدافعان سلامت نقش خود ار به‌درستی ایفا کرد.

همچنین سعی دارد تا با انتشار مطالب و مقاله‌های مرتبط با سلامت روح و جسم افراد، به آن‌ها در بالا بردن آگاهی و تعامل بیشتر، کمک کند. به همین منظور می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اوه، ضمن آشنایی با محصولات اوه و خرید آنلاین، به صفحه‌ی بلاگ نیز سر بزنید و از مطالب متنوع آن استفاده کنید.

شنیدن آوای زندگی و درک احساس خوب را در «اوه» جست‌وجو کنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز