بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در دنیای مدرن امروزی با پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه های گوناگون، شرکت ها قادر به ساختن لوازم و تجهیزات پیشرفته‌تری نسبت به سالیان قبل شده اند. یکی از این لوازم، درب ضد سرقت است. ما در این مقاله همت کرده ایم تا بهترین تولید کننده های انواع درب ضدسرقت در شهر تهران را به شما خواننده گرامی معرفی کنیم. اما قبل از آن باید نکاتی پیرامون درب ضدسرقت را با شما در میان بگذاریم.

اهمیت استفاده از درب ضدسرقت

درب ضد سرقت ابزاری است که مانع از ورود سارقین می شود و اجازه ورود راحت و آسان به آن ها را نمی دهد. درب ضدسرقت باید در برابر هر گونه ضربه، دستکاری و تخریب مقاومت و پایداری داشته باشد. به صورت کلی این درب ها نسبت به درب های معمولی پیشرفته‌تر هستند و استحکام بیشتری دارند. خوشبختانه درب ضدسرقت بر خلاف درب های معمولی در برابر برش، فشار، ضربات پتک و دیلم و اهرم و همچنین دستکاری قفل، سطح ایمنی بسیار بیشتری دارد.

لازم به ذکر است که درب ضدسرقت مورد استفاده قرار گرفته شده در ساختمان ها باید، استاندارد های این محصول را با خود به همراه داشته باشد. پس مهم است که محصولی تهیه کنید که از همه نظر دارای استاندارد های جهانی باشد تا بیشترین امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

هاسکا در

یکی از بزرگترین تولید کننده های درب ضدسرقت در تهران شرکت هاسکا در (Haska) می باشد. این شرکت موفق شده است تا درب های ضد آب، درب های pvc، درب های hdf، درب های ام دی اف و … را نیز تولید کند. از دیگر تولیدات شرکت هاسکادر می توان به تولید انواع درب و چارچوب به همراه یراق آلات مناسب برای درب های داخلی که در اتاق خواب و سرویس بهداشتی استفاده می شوند، اشاره کرد. خوشبختانه تمامی تولیدات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت آن در قیاس با تولیدات خارجی بسیار مناسب تر است. شرکت در محدوده خیابان ستارخان در تهران واقع شده است.

آتاک درب

لیست بهترین تولیدی درب ضدسرقت در تهران

یکی از شرکت های موفق در زمینه ی تولید درب ضدسرقت ایرانی شرکت آتاک درب است. سال‌هاست که مهندسین و متخصصین مشغول در شرکت آتاک درب، تلاش و تمرکز و همت خود را بر تولید محصولاتی با استانداردهای جهانی گمارده اند. این شرکت علاوه بر تولیدات داخلی توانسته است نمایندگی فروش برخی از محصولات باکیفیت خارجی را نیز در فروشگاه‌های خود داشته باشد. این موضوع به تعداد مشتریان شرکت و حضور آن ها در عرصه های مختلف اضافه کرده است.

شرکت آتاک درب با تولید درب های با کیفیت ضدسرقت‌ و ضد دیلم ایرانی، درب های بزرگ، شیک و چشمگیر لابی ها، درب های داخلی ساختمان ها و همچنین در اختیار داشتن درب های خارجی، فروشگاه های بزرگی در تهران برای ارائه محصولات خود به مشتریان در اختیار دارد. شرکت در محدوده صادقیه و خیابان آیت الله کاشانی واقع شده است.

شرکت آرتام ایده سازان

بهتر است بدانید که شرکت آرتام ایده سازان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و فروشندگان درب ضدسرقت در خاورمیانه است. آرتام ایده سازان علاوه بر تولید درب ضدسرقت، ایرانی قابلیت فروش انواع درب ضدسرقت ترک را نیز دارد. به همین خاطر این شرکت به یکی از بزرگترین فروشگاه ها در ایران تبدیل شده است.

هدف شرکت از ابتدای تاسیس این بود که بتواند با درآمیختن تجربه و تخصص مهندسان خود، محصولات جدیدی را با خلاقیت و نوآوری های جدید به بازار ایران ارائه دهد. باعث افتخار است که بگوییم این شرکت در تحقق اهداف خود موفقیت های چشمگیری به دست آورده است. مکان این شرکت در شهر تهران و بلوار میرداماد است.

دژ درب

 

لیست بهترین تولیدی درب ضدسرقت در تهران

یکی از بهترین شرکت های تولید کننده درب ضدسرقت ایرانی در تهران، شرکت دژ درب است. این شرکت سالهاست افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز در صنعت ساختمان و تولید و فروش درب های ضدسرقت را دارد. شرکت دژ درب توانسته تا برای محصولات تولیدی خود ۵ سال خدمات پس از فروش در نظر بگیرد.

این موضوع به تنهایی می تواند نشانه ای از کیفیت و برتری محصولات این شرکت باشد. آن ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان از تیم کارشناسی مجرب جهت بازدید و نصب و موارد دیگر استفاده می کنند. همچنین دژ درب با فراهم کردن آپشن های سفارشی و ویژه برای بالا بردن امنیت درب های ضدسرقت تولیدی خود اقداماتی کرده است . شرکت تولیدات سفارشی بر اساس نیاز مشتریان فراهم آورده و همواره توانسته تا در جهت رفاه و آسایش آن ها قدم بردارد.

آگنیس درب

شرکت آگنیس یکی از بهترین تولید کننده‌های درب ضدسرقت در تهران است. شرکت AGNIS در سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده است. پس از افزایش فشار ها و تحریم های اقتصادی علیه کشورمان ایران، یکی از هدف های این شرکت تولید درب ضدسرقت ایرانی با کیفیت و استاندارد های جهانی شد.

در شرکت آگنیس پرسنل متخصص و ماهری کار می کنند. خوشبختانه در طول این سالها شرکت با بهره‌گیری از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات، اقدام به تولید انواع درب ضدسرقت کرده است. یکی از اهداف این شرکت ارائه با کیفیت ترین درب های ضدسرقت با مناسب ترین قیمت به درخواست مشتریان گرامی می باشد.

شرکت در تهران و جاده ی حسن آباد واقع شده است.

دُرسام

لیست بهترین تولیدی درب ضدسرقت در تهران

شرکت دُرسام نیز، یکی از بهترین تولید کننده های درب ضدسرقت در تهران است. شرکت تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت و مرغوب تولید کند. در نتیجه محصولات فوق العاده این شرکت مورد استقبال شرکت های پیمانکار در صنعت ساختمان، مشاورین محترم پروژه های مسکونی، بیمارستان ها، هتل ها، ساختمان های تجاری، اداری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است و تا کنون افراد بسیاری از خدمات این شرکت بهره مند شده اند.

این شرکت همواره آمادگی و علاقمندی خود را برای همکاری و تامین درب و چارچوب پروژه های بزرگ و انبوه سازی اعلام کرده است. شرکت در شهر تهران و خیابان سهروردی قرار گرفته است.

عرشیا چوب

شرکت عرشیا چوب در سال ۱۳۷۵ با هدف تولید انبوه درب معمولی و درب ضدسرقت تاسیس شد. از همان اوایل تأسیس شرکت مدیران و موسسان آن تصمیم گرفتند تا بر اساس تجربه و دانش در زمینه صنعت چوب و تولید درب ضدسرقت، اهداف و برنامه های خود را برای ایجاد کارخانه ای تخصصی و حرفه ای پایه ریزی کنند.

این شرکت همواره از نظرات کارکنان فنی و کارشناسان خود برای تولید محصولاتی با پارامتر های جهانی و حضور موفق در بازارهای بین المللی استقبال کرده است. لازم به ذکر است که این مجموعه از بهترین تولید کنندگان درب abs نیز می باشد. خوشبختانه عرشیا چوب می تواند قیمت مناسب انواع درب های با کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. شرکت در شهر تهران و محدوده ی بزرگراه آیت الله سعیدی قرار گرفته است.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین شرکت های تولید کننده انواع درب ضدسرقت ایرانی آشنا کنیم. تمامی این شرکت ها در شهر تهران فعالیت داشته و برخی از آنها در شهرستان ها شعب فروش دارند. امیدواریم اگر قصد درب ضدسرقت ایرانی را دارید این مقاله برای شما مفید به فایده بوده باشد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز