بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

نرم افزار حسابداری یکی از موارد جدایی ناپذیر در شرکت‌ها و حتی فروشگاه‌ها است که به حسابداران کمک می‌کند تا بهترین خدمات را ارائه کنند. امروزه تمام امور حسابداری باید از طریق این نرم افزارها انجام شوند و یک حسابدار باید بتواند با این نرم افزارها فعالیت کند. نرم افزارهای حسابداری انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز شرکت‌ها و تخصص مورد نیاز آن‌ها، باید از بهترین نوع نرم افزار حسابداری استفاده شود.

شرکت‌ها و موسسات حسابداری برای این که خدمات بهتری را برای مشتریان خود انجام دهند، از بهترین نرم افزارهای حسابداری استفاده می‌کنند. این نرم افزارها انواع مختلفی دارند و تعداد آن‌ها نیز زیاد است و به همین دلیل موسساتی در کار خود پیشرو خواهند بود که بتوانند بهترین نرم افزار حسابداری را مورد استفاده قرار دهند. در این مطلب، در کنار معرفی شرکت حسابداری و خدماتی که ارائه می‌کند، چند مورد از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری را نیز به معرفی خواهیم کرد؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار های حسابداری که شرکت های بزرگ حسابداری استفاده میکنند چیست؟

معرفی شرکت حسابداری

امور مالی و حسابداری در شرکت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند؛ از طرف دیگر این امور از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است و باید توسط افراد متخصص حسابداری انجام شوند. در چنین مواردی، شرکت‌ها و کسب و کارها دو گزینه در پیش خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند یک مدیر مالی یا حسابدار خبره استخدام کنند و یا با یک شرکت حسابداری قرارداد همکاری ببندند تا از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

بسیاری از شرکت‌ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه، گزینه دوم یعنی استفاده از خدمات شرکت حسابداری را انتخاب می‌کنند؛ زیرا این شرکت‌ها از افراد متخصص و مجرب در زمینه حسابداری، مالی، حسابداری و مالیاتی تشکیل شده‌اند و بهترین خدمات حسابداری را با استفاده از نرم افزارهای مدرن و به‌روز حسابداری ارائه می‌کنند.

علاوه بر این که استفاده از شرکت‌های حسابداری باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در وقت خواهد شد، مزیت دیگری نیز دارد. با استفاده از این شرکت‌ها، درصد خطا در امور مالی و حسابداری شرکت نیز کاهش پیدا خواهد کرد. شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف از شرکت حسابداری کمک بگیرید. شرکت حسابداری به شما کمک خواهد کرد تا نرم افزارهای مورد نیاز برای شرکت خود نصب کنید و از نصب نرم افزارهای اضافی و هزینه‌های جانبی و بی مورد جلوگیری کنید.

بهترین نرم افزارهای حسابداری

شرکت‌های حسابداری برای این که بهترین خدمات را ارائه کنند، از نرم افزارهای مخصوص در این زمینه استفاده می‌کنند. برای کار حسابداری، حسابرسی و امور مالیاتی و غیره نیاز به استفاده از نرم افزارهای مختلفی خواهد بود و یک شرکت باید از بهترین آن‌ها استفاده کند. در این بخش، بهترین نرم افزارهای حسابداری که در شرکت‌های حسابداری بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند را معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

نرم افزار حسابداری سپیدار

یکی از بهترین نرم افزارهایی که شرکت‌ها و کسب و کارها در ایران استفاده می‌کنند، نرم افزار سپیدار محصول شرکت همکاران سیستم است. شرکت‌های حسابداری برای ارائه خدمات به شرکت‌ها از این نرم افزار استفاده می‌کنند و همچنین برای نصب و راه اندازی این نرم افزار، با شرکت‌ها و کسب و کارها همکاری می‌کنند. این نرم افزار جزء نرم افزارهای باسابقه و شناخته شده در میان شرکت‌های حسابداری است و در شرکت‌های کوچک یا متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نرم افزار قابلیت‌های مختلفی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • ثبت و پخش سفارشات
  • ثبت حقوق کارکنان شرکت
  • مدیریت انباری و کنترل آن
  • تبدیل ارزهای مختلف به ارزهای پایه
  • قیمت گذاری کالاهای موجود در انبار در زمان دلخواه

نصب و راه اندازی این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است؛ اما سرعت پردازش در آن کمی پایین است و به همین دلیل برای شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ ممکن است چندان مناسب نباشد.

نرم افزار حسابداری تدبیر

یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای حسابداری که در ایران و در برخی از کشورهای خاورمیانه مانند تاجیکستان، امارات و ازبکستان مورد استفاده قرار می‌گیرد، تدبیر است. این نرم افزار 20 سال پیش توسط شرکت پردازش موازی سامان برای شرکت‌های گلدیران و سام سرویس ساخته و مورد استفاده قرار گرفت؛ اما با گذشت زمان، امکانات و قابلیت‌های آن توسعه پیدا کرده و بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ از آن استفاده می‌کنند. این برنامه سابقه 5000 نصب برای شرکت‌های خصوصی و دولتی در ایران را دارد و از محبوبیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است.

کاربری این نرم افزار بسیار ساده است. همچنین، امکان ثبت تعداد نامحدودی از شرکت‌ها و قابلیت همگام سازی با CRM، آن را برای شرکت‌های بزرگ حسابداری که با شرکت‌های متعددی همکاری می‌کنند، به بهترین انتخاب تبدیل می‌کند. به علاوه، پس از اتمام قرارداد، همچنان تا 10 روز از نرم افزار پشتیبانی خواهد شد.

این نرم افزار به دلیل گستردگی در فعالیت‌های مختلف، کمی پیچیده است که کار کردن با آن را برای افراد تازه کار سخت خواهد کرد. همچنین، به‌روزرسانی آن نیز دشوار است و به همین دلیل برای استفاده از این نرم افزار باید از شرکت‌های بزرگ حسابداری کمک بگیرید.

نرم افزار حسابداری پیوست

نرم افزار پیوست، محصول شرکتی نرم افزاری به همین نام است که با سابقه بیش از 15 سال در زمینه توسعه نرم افزارهای مالی فعالیت دارد. این نرم افزار یکی دیگر از نرم افزارهای بسیار محبوب در میان کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. این نرم افزار قابلیت‌های زیادی دارد که باعث شده مورد توجه شرکت‌های حسابداری نیز قرار بگیرد. با استفاده از این نرم افزار، امکان این را دارید تا دسترسی افراد به حساب‌های شرکت‌های تعیین کرده و حساب‌های شرکت‌ را نیز طبق نیاز دسته بندی کنید.

نصب و راه اندازی این نرم افزار بسیار آسان است؛ اما به دلیل پیچیدگی بسیار بالا، سرعت عملکرد آن پایین است. به علاوه، افراد می‌توانند آن را بر اساس نیاز و سلیقه خود شخصی سازی کنند تا استفاده بهتری داشته باشد. این نرم افزار نسخه فروشگاهی ندارد و برای شرکت‌ها و کسب و کارها مفید خواهد بود.

نرم افزار حسابداری قیاس

یکی از نرم افزارهای حسابدری که سرعت و امنیت بسیار بالایی دارد، نرم افزار قیاس است. استفاده و کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان است. شما می‌توانید آن را به سرعت در شرکت نصب و راه اندازی کنید و با آموزش‌های مربوطه در کمترین زمان از آن استفاده کنید. نرم افزار قیاس، امکان نصب ماژول‌های مختلف را به کاربر می‌دهد و همواره قابلیت بروزرسانی را دارد. ویژگی مهم دیگر این نرم افزار پشایبانی رایگان یک ساله آن است.

این نرم افزار، رابط کاربری جذابی دارد. همچنین در هر زمان و مکانی می‌توانید به اطلاعات آن دسترسی داشته باشد و در زمینه قفل سخت افزار نیز محدودیتی ندارد. با وجود این مزایای جذاب، این نرم افزار مبتنی بر اینترنت است و به همین دلیل، ممکن است به دلیل سرعت پایین اینترنت، سرعت عملکرد نرم افزار نیز کاهش پیدا کند.

برای حسابداری، نرم افزارهای متعددی وجود دارند که شرکت‌های حسابداری از آن‌ها استفاده می‌کنند. شرکت حسابداری معمولا از نرم افزارهایی استفاده می‌کند که بیشترین کارایی را برای شرکت‌ها و کسب و کارها دارد و در این بخش نیز 4 مورد از بهترین نرم افزارهای حسابداری که بزرگترین شرکت‌های حسابداری از آن‌ها استفاده می‌کنند، به شما معرفی شد.

موسسه حسابداری با برخورداری از بهترین نرم افزارهای حسابداری

حسابداری یکی از مهمترین بخش‌های هر کسب و کار است. این کار امروزه با استفاده از نرم افزارهای مربوطه انجام می‌گیرد و شرکت‌های حسابداری از بهترین نرم افزارهای موجود استفاده می‌کنند تا خدمات مطلوبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. در این مطلب با برخی از بهترین نرم افزارهای حسابداری مانند سپیدار، تدبیر، پیوست و قیاس آشنا شدیم. ویژگی این نرم افزارها، رابط کاربری و نصب ساده و همچنین کاربردهای بسیار زیاد در زمینه‌های مختلف بود. در ایران شرکت‌های بزرگ حسابداری از این نرم افزارها و نرم افزارهای دیگری در این زمینه استفاده می‌کنند.

شرکت رایان محاسبان یکی از این شرکت‌هاست. این شرکت یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌های حسابداری در ایران است که با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات حسابداری، حسابرسی، مالی و مالیاتی با بسیاری از شرکت‌ها و صنایع کوچک و بزرگ در ایران سابقه همکاری داشته است. این شرکت، همگام با علم نوین حسابداری در دنیا پیش می‌رود و از بهترین نرم افزارها در زمینه حسابداری استفاده می‌کند. نرم افزارهای مورد استفاده توسط این شرکت، دارای پشتیبانی هستند و کسب و کارها و شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌توانند از خدمات آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید با کارشناسان رایان محاسبان ارتباط برقرار کرده و از با دریافت مشاوره از آن‌ها، برای شرکت خود بهترین خدمات حسابداری را دریافت کنید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز