بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تابلو ورق طلا متنوع ترین مدل‌ها، با کیفیت، قیمت مناسب

تابلو ورق طلا نسل جدیدی از المان های دکوری است که امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده اند. این محصولات کاملا با تابلوهایی که قبلا دیده اید متفاوت است. زیرا طرح و شکلی که در بستر تابلو وجود دارد از جنس طلا می‌باشد. ممکن است این تصور را داشته باشید که چگونه اشکال و تصاویر می‌توانند با ورق های طلا ساخته شوند.

هنرمندان این حوزه با دقت و ظرافت بالا اشکال هندسی مختلف را در مدل های گوناگون با ورق طلا طراحی کردند که باعث ایجاد یک کالای منحصر به فرد و جذاب شده است. از جمله نمونه های پرفروش می‌توان به تابلو طلا مذهبی، تابلو شعر، تابلو ایرانی باستانی، تابلو طبیعت و دیگر طرح های مشابه اشاره کرد.

تابلو وان یکاد یک تابلو ورق طلا پرفروش

اگر دارای روحیات مذهبی هستید و دوست دارید یک تابلو ورق طلا مذهبی در محیط بسته خود استفاده کنید تابلو وان یکاد گزینه ایده آلی محسوب می‌شود. محدودیتی برای استفاده آنها وجود دارد زیرا در محل کار، منزل ، اتاق و هر فضای دیگری که دکوراسیون اهمیت دارد قابل استفاده هستند. شما می‌توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید و از طرح و رنگ زیبایی که دارد لذت ببرید.

مدل های گوناگونی از تابلو وان یکاد وجود دارد که می‌توان به تابلو وان یکاد افقی، تابلو وان یکاد خطی، تابلو وان یکاد عمودی و تابلو وان یکاد عمودی ثلث اشاره کرد.

عبارت های مذهبی با یک خط بسیار خوش که کاملا از جنس ورق طلای 24 عیار هستند بر روی نمای تابلو نقش بسته اند. به جهت بستر تیره که تابلوها از آن برخوردار هستند رنگ روشن طلا کاملا مشخص است. البته می‌توان یک ترکیب با رنگ بندی روشن را نیز ایجاد کرد و هیچ تداخلی از لحاظ رویت طرح اصلی تابلو ایجاد نمی شود.

تابلو ورق طلا متنوع ترین مدل‌ها، با کیفیت، قیمت مناسب

ابعاد و نوع ساختار تابلو ورق طلا

نوع طرح و ساختاری که تابلو ورق طلا از آن برخوردار است اگرچه از لحاظ متریال یکسان هستند اما طرح رویه آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارد. از طرفی ممکن است ابعاد قاب این تابلوها نیز متفاوت باشد. جنس قابی که برای تابلو طلا استفاده می‌شود از پلیمرهای ساختار یافته pvc می‌باشد. یک قاب کاملا محکم و ایده آل که باعث افزایش مقاومت و حفاظت فیزیکی طرح طلا تابلو می‌شود.

برخی از سایزبندی هایی که برای تابلوهای مذهبی وجود دارد می‌توان به ابعاد 40*45 ، 90*45 ، 65*51 ، 34*30 ، 45*40 ، 36*36 اشاره کرد. اینکه شما چه نوع سایزی انتخاب کنید بستگی به مساحت محیط یا اتاق مورد نظر دارد. معمولا تابلوهای با سایز بزرگ بهترین انتخاب برای فضاهایی هستند که از مساحت بیشتری برخوردار می‌باشند.

البته امکان تولید ابعاد سفارشی نیز برای محصول وجود دارد و مخاطبان بر اساس معیارهای خود می‌توانند به تعیین سایز محصول بپردازند.

خرید تابلو ورق طلا برای مناسبت های مختلف

یک تابلو طلا می‌تواند به عنوان یک هدیه برای مناسبتهای مختلف باشد. تفاوتی ندارد که این محصول را برای چه شخصی می‌خواهید هدیه دهید. چرا که هر فردی با دریافت این هدیه ارزشمند قطعآ خوشحال خواهد شد. مزیت های بسیار زیادی را می‌توان برای تابلو طلا ذکر کرد. در وهله اول جزو کالاهای با ارزش هستند. زیرا ساخته شده از ورق طلای 24 عیار می‌باشند. در وهله دوم آنکه نمای بسیار زیبایی دارند به واسطه سایز مناسب خود قابلیت حمل دارند.

از طرفی می‌توان آن را به عنوان کادو بسته بندی کرد. پس می‌بینید تابلو طلا از هر لحاظ گزینه ایده آلی برای هدیه دادن و هدیه گرفتن است. برای مناسبت های گوناگون نظیر تولد شما می‌توانید از تابلو ورق طلا ماه تولد استفاده کنید. اگر بیشتر دارای روحیات فلسفی ادبی هستید می‌توانید به سراغ خرید انواع تابلو شعر طلا بروید. پس محدودیتی برای محصولات جهت برآورده کردن سلایق مختلف نیست.

تابلو ورق طلا متنوع ترین مدل‌ها، با کیفیت، قیمت مناسب

 

سفارش تابلو طلا بر اساس درخواست شما

یکسری طرح‌ها و مدل های آماده برای تابلو ورق طلا وجود دارد. در حال حاضر این نمونه‌ها نیز آمار فروش بسیار بالایی دارند. اما به عنوان یک فرصت استثنایی می‌توان مراحل ساخت و تولید تابلو طلا را با رویکرد سفارشی دنبال کرد. این مزیت مهم برای همه افرادی که به نوعی علاقه زیادی به تابلوی طلا دارند بسیار هیجان انگیز است.

زیرا تولیدکنندگان می‌توانند طرحهایی که با آن خاطره دیرینه دارید و می‌خواهید همواره در معرض دید داشته باشید را بر روی تابلوها پیاده سازی کنند. پس افرادی که دارای سلایق خاصی هستند بهتر است به سراغ خرید این محصولات روی آورند.

فروش آنلاین تابلو طلا از گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه به عنوان تولید کننده توانسته است خاص ترین و لاکچری ترین انواع تابلو ورق طلا را طراحی و تولید کند. هنرمندان حوزه ساخت این محصولات به واسطه ایده پردازی های خوبی که دارند یک ساختار منحصر به فرد را خلق کرده اند.

بنابراین اگر این محصولات را در هر فضایی قرار دهید قطعا باعث ارتقای دکوراسیون و زیباتر شدن آن خواهید شد. فرآیند خرید کاملا به صورت آنلاین است و شما با تکمیل مراحل انتخاب و ثبت خرید می‌توانید در سریعترین زمان محصول مورد نظر را دریافت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز