بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

داشتن ناخن‌هایی زیبا و دلربا، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که بسیاری از خانم‌ها به آن اهمیت می‌دهند. اینکه به ظاهر انگشتان‌تان هم برسید و آن‌ها را جذاب‌تر نشان دهید، می‌تواند حتی در روحیه‌تان هم تاثیر بگذارد. به­دلیل آنکه در چند سال اخیر انجام این کار بسیار باب شده و اغلب خانم‌ها به انجام آن تمایل دارند، افراد زیادی هم این مهارت را یاد گرفته­اند تا بتوانند هم حال خوب را به مشتری هدیه داده و هم از این طریق کسب درآمد کنند. آموزش تخصصی کاشت ناخن به صورت مرحله به مرحله و اصولی بسیار مهم است؛ چون در‌ صورت وجود اشتباه، امکان دارد مشتری آسیب ببیند.

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در غرب تهران

سرفصل های آموزشی در دوره های آموزش کاشت

فردی که در این مورد مسائل اساسی و خاص را نمی‌داند باید از پایه شروع کرده و با تمامی بخش‌های ناخن آشنا شود تا بتواند به‌خوبی روی آن مانور دهد. اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات زیادی را کسب کرده و آگاهی و دانش خود را زیاد کنید، باید به آموزشگاهی که برای کسب مهارت انتخاب کرده‌اید، دقت کنید. بسیاری از آموزشگاه‌ها در دوره‌های خود برخی از نکات کلیدی را یاد نمی‌دهند و تنها مرحله‌ها را پیش می‌برند. این آموزش‌ها باید در کنار جامع‌بودن، کامل هم باشند و تمامی سرفصل‌ها را دربربگیرند.

  • انواع کاشت بدون سوهان‌کشی
  • طرز صحیح مانیکور
  • چگونگی ایجاد استحکام بیشتر
  • زل پولیش از زیر کوتیکول
  • نحوه صحیح مواد‌گذاری
  • آماده‌سازی پیش از قرار‌دادن مواد
  • طراحی و ترکیب لاک
  • طراحی کاشت با قالب و قلم
  • روش اصولی و صحیح ترمیم و سوهان‌کشیدن مواد
  • آشنایی با تمامی ابزار مورد‌نیاز
  • شناسایی انواع صدف ناخن و انتخاب بهترین مدل برای کاشت
  • یادگیری طراحی با شالون، اکلیل و گل خشک
  • طراحی با آیس ژل، شاتر کروم، آیس تایپ و دیزاین کروم
  • آشنایی با آناتومی کامل ناخن پا و دست
  • آموزش پدیکور پا، در کنار مانیکور دست
  • شناخت طرح‌های وود، حریر آکوا، گرانیتی و...
  • چگونگی صاف و تمیز‌شدن فرنچ
  • یادگیری نحوه درست ریمو

آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه بهتر است یا با ناخنکار خصوصی؟

امکان دارد کسی که در آموزشگاه به شما این مهارت را یاد می‌دهد، با کسی که کلاس را به‌صورت خصوصی برگزار می‌کند، یکی باشند. در آموزشگاه‌ها ابتدا باید تعداد به‌نسبت زیادی از افراد در دوره شرکت کنند تا آموزش‌ها شروع شده و روند یادگیری طی شود. زمانی‌که فرد مدرس وارد کلاس می‌شود، یک نمونه را برایتان توضیح داده و همه چیز را به‌خوبی ذکر می‌کند. در این زمان شما اجازه دارید سوالاتی که با آن مواجه می‌شوید را در تایم درستی که اجازه دارید، بپرسید.

حال اگر قرار باشد از ناخنکار خصوصی برای یادگیری این مهارت بهره ببرید، می‌توانید در زمان کلاس‌تان ایرادات را در همان زمان رفع کرده و به‌صورت کامل زیر‌نظر مربی باشید. به‌نظر می‌رسد این نوع آموزش بهتر از کلاس‌های گروهی باشد؛ چراکه تمرکز مدرس تنها روی یک فرد است و نکات را فقط برای همان شخص بازگو می‌کند. اما باید این را هم بدانید که هزینه کلاس‌های خصوصی کاشت ناخن بسیار زیاد است؛ به همین دلیل، اغلب افراد ترجیح می‌دهند در دوره‌های آموزشی آموزشگاه‌ها شرکت کنند.

یک آموزشگاه می‌تواند در دوره‌های خود افراد متخصص زیادی داشته باشد تا هر فرد، چندین نفر را زیر‌نظر گرفته و نکات مهم را به آن‌ها انتقال دهد. این مسئله در حالی است که مدرس متخصص هم در کلاس باشد تا موضوعات اصلی را آموزش دهد.

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در غرب تهران

با یک دوره در آموزشگاه کاشت ناخن میتوانیم ناخن کار شویم؟

پیش از هر چیزی باید این مسئله را از خودتان بپرسید که آیا پس از یک دوره توانایی کار در سالن‌های آرایشی را دارم یا خیر! این مسئله بیشتر به دوره‌ای که در آن شرکت می‌کنید بستگی دارد. اگر آموزشگاهی که انتخاب کرده‌اید مدرس حرفه‌ای و متخصص در این زمینه داشته باشد، می‌تواند شما را از بسیاری لحاظ راهنمایی کرده و حتی راه درست را نشان‌تان دهد. اگر می‌خواهید در این حیطه فعالیت کنید و هیچ پیش‌زمینه‌ای از آن ندارید، باید در دوره‌های مبتدی کاشت ناخن شرکت کنید.

بسیاری از افرادی که دوره‌های مبتدی را گذرانده‌اند، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کرده و در سالن‌ها مشغول به کار شوند. البته در دوره‌های مبتدی تنها مسائل اساسی و اصلی آموزش داده می‌شوند. با این حساب شما باید بسیاری از طراحی‌ها و انواع مختلف آن را به‌شخصه تجربه کرده یا در دوره‌های پیشرفته هم شرکت کنید. بهترین کار، شرکت در دوره‌های پیشرفته حضوری است. در این کلاس‌ها می‌توانید با آزمون و خطا خود را بسنجید و زیر‌نظر مربی حرفه‌ای با انواع پیشرفته مواد و کاشت‌های ژورنالی آشنا شوید.

ویژگی های بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

در این شهر کلاس‌های بسیاری در زمینه آموزش کاشت ناخن برگزار می‌شود که باید از میان آن‌ها بهترین و به‌صرفه‌ترین را انتخاب کنید؛ چراکه اغلب آن‌ها از لحاظ قیمت و نرخ در سطح بسیار بالایی قرار گرفته‌اند. یک آموزشگاه عالی در این زمینه باید علاوه‌بر قیمت مناسب، فاکتور‌های مهم را هم رعایت کند.

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در غرب تهران

ارائه مدرک معتبر توسط آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

برخی اوقات لازم است برای آنکه بتوانید در سالن‌های مختلف کار کنید، علاوه‌بر نمونه کار، مدرک خود را هم نشان دهید. وقتی آموزشگاهی که در آنجا دوره‌تان را گذارنده‌اید به شما مدرک دهد، حتی می‌توانید طبق این گواهی مجوز گرفته و سالن مختص به خود را برای کاشت ناخن باز کرده و حتی به‌عنوان یک مربی، آموزش دهید.

ارائه دانش با نهایت حوصله

کسی که قصد آموزش قدم به قدم با نکات اساسی به شما را دارد، باید تمامی این کار‌ها را با صبر و حوصله کامل انجام دهد. در ‌واقع او فردی است که این اطلاعات را از جایی آموزش دیده و حالا به‌عنوان یک پل می‌خواهد آن‌ها را به شما انتقال دهد. این انتقال اطلاعات باید کامل و شمرده شمرده باشد.

بازار کاشت ناخن چگونه است؟

این فعالیت که زیر‌مجموعه حرفه آرایشگری است را می‌توان یکی از پر‌‌درآمد‌ترین مشاغل در این حیطه دانست. کاشت ناخن برای یک­بار نبوده و مشتری باید پس از 3 هفته الی یک ماه دوباره به شما مراجعه کرده و کار ترمیم را انجام دهد. وقتی شما از مواد عالی برای کار‌تان بهره ببرید، مشتری هم راضی بوده و تمامی خدمات در این زمینه را از شما دریافت می‌کند. اگر روی خود‌تان هزینه کرده و در دوره‌های پیشرفته شرکت کنید، می‌توانید طی چند هفته آن را مبلغ را جایگزین کرده و حتی به سود هم برسید.

با فعالیت در این حیطه از آرایشگری در طول تمامی ماه‌های سال، مشتری خواهید داشت.

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در غرب تهران

هزینه شرکت در دوره های آموزشگاه کاشت ناخن

این مسئله به آموزشگاهی که برای یادگیری انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. بهتر است از همان ابتدا در مسیر حرفه‌ای‌شدن قرار بگیرید و بهترین دوره‌ها را تجربه کنید. آکادمی شیوا یکی از آموزشگاه‌هایی است که می‌توانید با پرداخت مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان، در این دوره شرکت کنید.

دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن در آکادمی شیوا

در این دوره شما در زمینه کاشت ناخن با پودر، طراحی ناخن و کاشت با ژل آموزش کامل و تخصصی می بینید و تمامی این بخش‌ها توسط استاد روی دست انجام شده و هنرجو‌ها می‌توانند آن‌ها را به‌شکل کاربردی و عملی آموزش ببینند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز