بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بی شک طیف وسیعی از مراجعه‌کنندگان به پزشک افرادی با مشکلات و دردهای کمر هستند. فارغ از منشا درد، چندین اقدام درمانی برای آن در دسترس است.

در این مقاله به یکی از بهترین درمان‌های کمردرد در خانه به کمک کمربند پلاتینر می‌پردازیم . این کمربند در عرض چند هفته بهبودی قابل توجهی به دست خواهد داد. همچنین نیاز بیمار به فیزیوتراپی و در بیشتر مواقع به جراحی را برطرف می‌سازد.

با ما همراه باشید تا فناوری‌ها و مزایای این کمربند منحصر به فرد و پیشرفته را بررسی کنیم. باید گفت نسبت به سایر درمان‌ها کمتر به این تکنولوژی اشاره کرده‌اند.

مزایای کمربند پلاتینر نسبت به سایر روش‌ها درمانی

با یک بار خرید کمربند پلاتینر که قیمت بالایی هم ندارد، سال‌ها بدون نگرانی می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین بیمار از سایر روش‌های درمانی مانند جراحی، فیزیوتراپی، ماساژ درمانی و آب درمانی که مستلزم هزینه‌های زیاد است، بی نیاز خواهد شد.

تکنولوژی‌‌ کمربند پلاتینر

فناوری نوین و پیشرفته پلاتینر با نام اختصاری UIC شناخته می‌شود. این کمربند متشکل از سه بخش است که عملکردی همتراز و حتی بهتر از فیزیوتراپی را در اختیار بیمار قرار می‌دهد. این سه بخش عبارت است از:

  • اولتراسوند به کمک میلیون‌ها موج صوتی گرمایی خفیف در عمق اندام‌های ملتهب و دردناک ایجاد می‌کند که به تسکین درد و کاهش التهاب آن می‌انجامد.
  • در کنار اولتراسوند تکنولوژی انفرارد، اکسیژن و مواد مغذی را همراه خون به سوی بافت ها می‌فرستد. به این طریق روند ترمیم و بازسازی ناحیه ضعیف کمر را سرعت می‌بخشد.
  • کلاک پالس نیز به عنوان تکنولوژی نوظهور با ارسال پالس‌های الکتریکی بسیار ظریف و بی‌خطر لرزش‌های خفیفی در عضلات به وجود می‌آورد. کلاک پالس همانند ماساژ عمل می‌کند و اسپاسم و دردهای عضلانی را تسکین خواهد داد.

ویژگی‌ها و مشخصات کمربند UIC طبی پلاتینر

پلاتینر کمربندی برقی و متفاوت از سایر کمربندها است که گاهی به عنوان کمربند ماساژور حرارتی نیز از آن یاد می‌کنند. این کمربند توسط یک شرکت آلمانی به نام زایس ترونیک طراحی شده و از جنس پارچه است.

جنس پارچه این کمربند دارای الیاف ضد حساسیت و تعریق است تا بیمار هنگام استفاده از آن عرق‌سوز نشود. در لبه باله‌های کمربند، چسبی قرار دارد تا بتوان از آن برای هر سایز و اندازه‌ای استفاده کرد. پلاتینر با برق کار می‌کند. پس هنگام استفاده باید ثابت بود و کابل اتصال UIC از طریق آداپتور به برق خانگی وصل می‌شود.

 پلاتینر؛ معجزه‌ای که انواع دردهای کمر را در کمترین زمان درمان می‌کند

درمان انواع کمردردها و قابل استفاده برای افراد مختلف

سیستم ساخت این کمربند و فناوری‌ آن به گونه‌ای است که در تسکین انواع دردهای کمر نقش دارد. همچنین نوع طراحی محصول امکان استفاده از آن را برای همه سنین و سایزهای مختلف به دست خواهد داد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این کمربند، قابل استفاده برای همه سایزها و اعضای خانواده می‌توانند به صورت مشترک از آن استفاده کنند.

تاثیرگذاری در درمان با کوتاه‌ترین زمان

اغلب روش‌های درمانی به دوره‌های مختلف نیاز دارند و مستلزم گذراندن زمان زیادی برای بهبودی هستند. در حالی که استفاده منظم از پلاتینر بعد از یک تا 3 هفته بهترین نتیجه را در درمان دردهای کمر به وجود خواهد آورد.

سادگی در استفاده برای همه افراد حتی افراد ناتوان و مسن

عمده تجهیزات فیزیوتراپی مستلزم نظارت فیزیوتراپ خواهد بود. در صورتی که استفاده از کمربند پلاتینر بسیار ساده است و به هیچ ناظر و پیش فرضی نیاز ندارد. آداپتور را به برق وصل و زمانی معادل 45 دقیقه تا یک ساعت در روز از آن استفاده کنید.

داشتن کد رجیستری، ضامن اصالت کمربند پلاتینر

تشخیص کمربند پلاتینر اصل و کمربند پلاتینر تقلبی آسان نیست. پس چگونه می‌توانیم خرید محصول اصلی را انجام دهیم؟ برای سهولت در تشخیص کمربند پلاتینر اصل، نمایندگی‌های معتبر فروش کمربند پلاتینر، کد بررسی اصالت کالا را به همراه کمربند پلاتینر به شما ارائه می‌دهند. پس داشتن کارت رجیستری، مطمئن ترین راه شناخت کمربند اصلی است.اگر کمربند پلاتینر را بدون کارت رجیستری که روی جعبه نصب شده، دریافت کنید، بی‌شک در دام کلاهبردارن گرفتار شده‌اید.

کارت رجیستری کمربند پلاتینر چیست؟

فروش پلاتینر با کد رجیستری خیال شما را از اصل بودن کالا راحت خواهد کرد. این امکان در نمایندگی‌های رسمی فروش کمربند پلاتینر فراهم شده تا سر کلاهبرداران بی‌کلاه بماند و شما به راحتی تفاوت بین کمربند پلاتینر اصل و تقلبی را تشخیص دهید. این کد بر روی کارتی درج شده است که آن را روی جعبه کمربند پلاتینر قرار داده‌ایم و هنگام دریافت کالا، کارت کاملا قابل رویت است. پس توجه کنید که کارت حتما روی جعبه کمربند پلاتینر قرار داشته باشد نه درون جعبه. بر روی این کارت کدی به صورت مخفی درج شده است. در صورت مخدوش بودن پوشاننده این کد، کالا تقلبی است. پس از برداشتن پوشش، کد را در سایت شرکت (Zaistronic ) وارد کنید و از اصالت کالا مطمئن شوید.

کمر درد و درمان در خانه با کمربند UIC پلاتینر

کمربند پلاتینر به سادگی قابل استفاده برای هر سایزی است. جنس آن از پارچه است و در آن مولدهای فناوری UIC جهت کاهش درد وجود دارد. به راحتی می‌توان در حین استراحت آن را به کمر بست و مولد را از طریق کابل و آداپتور همراه، به برق شهری وصل کرد.

توجه داشته باشید چون به برق متصل است باید حتما در حین استراحت یا در حالت نشسته از کمربند پلاتینر استفاده کرد.

در طول شبانه روز فقط باید یک مرتبه از این کمربند و به مدت حداکثر یک ساعت استفاده کرد. دوره درمانی استفاده از آن بین سه هفته تا یک ماه است.

نحوه خرید و قیمت کمربند پلاتینر اصل

قیمت کمربند پلاتینر دو میلیون و نهصد و هشتاد هزار تومان است که پرداخت آن هم آنلاین و هم درب منزل صورت می‌گیرد.

خرید پلاتینر از طریق سایت‌ فروشگاهی معتبر شفاکاران بهترین گزینه است. چون محصول اصل را با قیمت واقعی در اختیار مشتری قرار خواهند داد و با پشتیبانی پس از فروش همراه می‌شوند.

خرید پلاتینر اصل از نمایندگی‌های فروش

پلاتینر کمربندی طبی است که با برق کار می‌کند. هم شاخصه‌های دیگر کمربندها را دارد و هم از تکنولوژی‌های فوق پیشرفته UIC (اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس) بهره‌مند است. بی‌شک در آینده‌ای بسیار نزدیک کمربند UIC پلاتینر به عنوان یک درمان خانگی مطمئن و اثرگذار برای انواع دردهای کمر به کار خواهد رفت. همینطور بیماران را از رفتن به کلینیک‌های فیزیوتراپی بی‌نیاز می‌سازد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز