بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مرجع ایده های دکور

همه ما در طول روز نیاز به راهنمایی برای گرفتن ایده‌های مختلف چیدمان خانه و یا تماشای شرایط مختلف دکور خانه داریم. دغدغه اصلی افراد این روزها اینه که چطور تو خونه خودشون لوازمی رو جایگذاری کنن که بتونه اون رو یک گام به سمت بهینه‌تر شدن استفاده از فضای خونشون هدایت کنه. مدوسادکور فضاییه برای تماشای ایده‌های مختلف دکوراسیون خانه و بهره گرفتن از اونا و همچنین وجود راهنمایی که برای دیزاین بخش‌های مختلف خانه راه حل‌های مختلف رو بهمون نشون بده و جزئیات اونا رو برامون معرفی کنه.

مطمئنا بارها برامون پیش اومده که بخوایم سرویس بهداشتی و حمام خودمون رو دیزاین کنیم. جایی که معمولا در اغلب موارد نادیده گرفته میشه و نمیشه تو سایت‌ها و مجلات مختلف در موردش چیزی بخونیم و ببینیم. مدوسادکور براتون شرایطی رو فراهم کرده که بتونید خیلی خلاصه و سریع و طبقه بندی شده به اطلاعات مختلفی دست پیدا کنید و برای دکوراسیون محلی مثل روشویی و بخش‌های مختلف دیگه سرویس بهداشتی و حمام ازشون کمک بگیرید. مدوسادکور محلی برای تغییر دادن سبک زندگی شما به سمتیه که لازم و ضروریه.

تا حالا شده که بخواید در مورد اینکه خونتون رو به چه رنگی در بیارید فکر کنید؟ و ندونید که اونو به چه رنگ و شکلی دربیارید؟

مدوسادکور به شما کمک میکنه که چطور رنگ مناسب سالن پذیرایی و آشپزخونه خودتون رو انتخاب کنید. این سایت که تو حوزه دکوراسیون داخلی و معماری فعالیت داره به شما این امکان رو میده که با توجه به فضایی که در اختیار دارید و کاربری که برای سالن پذیراییتون در نظر گرفتید دست به انتخاب بزنید و رنگ و طرح دیوارها رو اونطور که بدردتون میخوره دیزاین کنید. شاید براتون سوال باشه که مثلا اگه بخواید ی فضای دوستانه ایجاد کنید باید پذیراییتون ترکیبی از چه رنگایی باشه و یا مثلا اگه فضای خونتون کوچیکه باید چطور اونو طراحی کنید و به چه شکلی این کار رو انجام بدید. رنگایی که شاید اونا رو خیلی بپسندید و ندونید کجا و به چه اندازه انتخاب کنید و یا حتی رنگایی که اصلا دوستشون ندارید و با ی ترکیب عالی خونه شما رو از این رو به اون رو میکنه.

اتاق خواب یکی از بخش‌های مهمی از خونست که شاید چون خیلی تو دید مهمونا نیست به اینکه چطور بچینیم و طراحیش کنیم اهمیت نمی‌دیم. جایی که مهمترین انتخاب رنگ رو باید براش داشته باشیم. استفاده از رنگ‌ها و طرح‌هایی که برامون آرامش و امید تولید کنه و مارو از تخت جدا کنه و به سمت اهدافمون پرتاب کنه و اخر شب مارو تو آغوش خودش غرق کنه. مدوسادکور با عکس‌ها و مقالات مختلفی در این باره بهمون کمک میکنه تا بتونیم با دقت و ظرافت بیشتری کیفیت زندگیمون رو از طریق دکور صحیح منزلمون بالا و بالاتر ببریم.

دکوراسیون گیمینگ و یوتیوب

مرجع ایده های دکور

این روزا که فضای گیم و بازی و تولید محتوا و استریم کردن خیلی فراگیر شده حتما حداقل یک بار دلتون خواسته که یک اتاق خاص برای گیم و بازی کردن با رفقاتون داشته باشین و بخواین به اصطلاح اونوریا کنار دوستاتون چیل کنید. دیزاین و ایجاد فضای مناسب برای گیم زدن این روزا خیلی رو بورسه و کم کم داره به عنوان یک بخش از خونه و اتاق شخصی افراد جا میوفته خصوصا تو خونه‌هایی که نسل زد توشون زندگی می‌کنن. مدوسا به طور تخصصی داره رو اتاق گیمینگ کار میکنه و میخواد به همه کمک کنه که با هر امکاناتی فضای گیمینگ مخصوص خودشون رو داشته باشن. علاوه بر گیم یکی دیگه از چیزایی که شاید این روزا خیلی دیده باشید فضای تولید محتوایی تو یوتیوبه که خیلی از ایرانیا بهش فکر می‌کنن. مدوسادکور به شما ایده‌ها و راهنمایی‌های مختلفی برای ساختن یک دکور استودیو یوتیوب می‌کنه که اگه به دنبال این فضایید می‌تونه خیلی بهتون کمک کنه.

نمیدونم شما الان تو آپارتمان زندگی‌ میکنید یا تو ی خونه دنج و دلباز ویلایی، تو یک شهر شلوغ سکونت دارید و یا یک روستا و شهر خلوت و خوش آب و هوا. در هر صورت حفظ و نگهداری گیاه و رشد و پرورش گیاهان مختلف که خواص متفاوت و زیادی دارن حتما براتون ضروری و حیاتی خواهد بود. مدوسادکور با معرفی گیاهان مختلف خصوصا گیاهان آپارتمانی و ویژه که مناسب نگهداری در فضای آپارتمانن رو بهتون معرفی می‌کنه و بهتون میگه که چطور گیاهان شاداب‌تری داشته باشین. با کمک مدوسادکور زندگیتون رو سبزتر ادامه خواهید داد و به اینکه تو شرایطی چه گیاهی رو پرورش بدید آگاهی پیدا می‌کنید و خیلی راحت گل ها و گیاهان مناسب شرایط خودتون رو پیدا می‌کنید.

معماری های برجسته

مرجع ایده های دکور

شده تا حالا یک ساختمون زیبا و جذاب رو ببینید و کنجکاو بشید از کجا سر در آورده و چجور ساخته شده و چه معماری اون رو طراحی کرده؟ مدوسادکور بخش ویژه برای معرفی معماران بزرگ ایرانی و خارجی داره، افرادی که نقش اصلی تو شکل گیری بنا های مهم داخل و خارج ایران داشتن و به زیباتر شدن شهرامون خیلی کمک کردن و باعث شدن ما تو محیط بهتری گذران عمر کنیم. شاید براتون جالب باشه که مهمترین ساختمون و سازه شهرتون اثر کیه و با چه شرایطی ساخته شده و یا بخواید مشاهیر معماری ایران و جهان رو بشناسید. مدوسادکور مجموعه خوبی از بیوگرافی معماران مختلف رو براتون مهیا کرده که اطلاعات خوبی رو در اختیارتون میذاره. خصوصا اگه بخواید تو رشته معماری و طراحی فعالیت کنید، قطعا مدوسادکور کمک خوبی بهتون تو دریافت اطلاعات از این فضا می‌کنه.

جاذبه های توریستی

یکی دیگه از فضاهایی که مدوسادکور توش فعالیت داره معرفی مکان‌های توریستی تو شهرهای مختلف جهانه. مکان‌های تاریخی و خاصی که شاید تو دید عمومی دور افتاده باشه کمتر بهش پرداخته شده. مکان‌های جذاب بخش‌های مختلف ایران که معماری خاصی که دارن باعث شده مدوسادکور بهشون بپردازه و اونا رو به شما هم معرفی کنه.

تو کل دنیا سازه‌های خاص و با معماری‌های منحصر به فردی وجود دارن که هر کدوم به نحوی اثرات مختلفی روی محیط و جامعه گذاشتن و دلیل خاصی برای معروفیت اونا وجود داشته. به کمک مجله معماری و دکوراسیون مدوسا دکور می‌تونید این سازه‌ها و اماکن رو بشناسید و دیدتون رو در دنیای معماری و گردشگری گسترش بدید. دیدگاهی که به شما کمک می‌کنه سلیقه شخصیتون رو تو این زمینه رشد بدید و به دید طراحی برسید که قطعا در بخش‌های مختلف زندگی شخصی برای ایده دادن تو زمینه‌های مختلف بهتون کمک خواهد کرد.

مدوسادکور در تلاشه تا سبک زندگی افراد تو حوزه دکوراسیون و اطلاعات معماری رو تغییر بده و باعث بشه تا دیدگاه دیزاین و شناخت معماری شهری به شما توی زیبایی شناسی کمک کنه. مدوسا همیشه راهکاری برای بهینه کردن استفاده از فضا و رشد شناخت آثاری که در تاریخ معماری ایران و جهان اثرگذار بودن بهتون ارائه میده.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز