بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تقویم رومیزی یکی از مناسب ترین هدیه های تبلیغاتی است که سالهاس توسط شرکت های مختلف به مشتریان و مخاطبان هدیه داده میشود، هدیه ای که حداقل یکسال مقابل چشمان مخاطب و یا مشتری شما وجود خواهد داشت تا کمک شایانی به برندینگ و عدم فراموشی برند شما کمک کند.

مرکز فروش تقویم رومیزی های آماده و عمومی را میتوان محدوده میدان بهارستان و ابتدای خیابان ظهیرالسلام دانست ولی برای تولید و سفارش تقویم رومیزی های سفارشی و اختصاصی چاپخانه ئ شرکت های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتوانید با توجه به نمونه کارهایی که دارند به آنها اعتماد کنید و سفارش خود را به آنها بدهید. یکی از این چاپخانه ها بانی چاپ می باشد که امکان تولید روزانه 5000 هزار عدد تقویم رومیزی را دارد. در ماه های پایانی سال متاسفانه بدقولی های فراوانی وجود دارد بواسطه اینکه بخش عمده ای از تولید تقویم رومیزی بصورت دستی انجام میشود و در تولید سفارش ها گاها خرابی دستگاه ها و اتفاقات پیش بینی نشده ای میافتد که سبب میشود تحویل سفارش تقویم رومیزی شما به تاخیر بیافتد لذا حتما در کنار قیمت و کیفیت مناسب تقویم رومیزی از بدقولی مجموعه ای که به آن سفارش تقویم رومیزی خود را میدهید غافل نشوید.

مرکز فروش تقویم رومیزی

چرا باید هر سال تقویم رومیزی سفارش دهیم؟

تقویم های رومیزی برخلاف سررسید و تقویم دیواری که تقریبا این روزها به ندرت استفاده میشوند و هر ساله سفارش آنها برای چاپ نیز کمتر میشود طرفداران بیشتری دارد و جز هدایای تبلیغاتی می باشد که همیشه بر روی میز مشتریان شما قرار دارد و کمک بسزایی به برندینگ شما و فراموش نشدن مجموعه شما میکنید در کنار اینکه میتوانید با چاپ اطلاعات تماس خود بر روی تقویم همیشه در دسترس مشتریان خود باشید.

قیمت تقویم رومیزی

قیمت تقویم رومیزی بر اساس سایز برگه ها، گرماژ برگه ها، نوع پایه، تعداد برگه ها و ... مشخص میشود بهترین راه برای آگاهی از قیمت تقویم رومیزی مراجعه به صفحه چاپ تقویم رومیزی در سایت بانی چاپ می باشد لذا تمام قیمت ها بصورت آنلاین محاسبه میگردد و از هر گونه ارائه قیمت های سلیقه ای و یا بالا خود داری شده است. شما در سایت بانی چاپ میتوانید تقویم رومیزی خود را در تیراژ و مدل دلخواه سفارش دهید.

چاپ لوگو روی تقویم رومیزی

با توجه به اینکه تمام تقویم رومیزی هایی که در مجموعه بانی چاپ طراحی، چاپ و تولید میشود کاملا سفارشی و اختصاصی هستند شما میتوانید عکس، لوگو، اطلاعات تماس، نمونه کار و ... خود را در تک تک صفحات تقویم رومیزی یا حتی بر روی پایه آن طراحی و چاپ نمائید. و این را هم در نظر داشته باشید که این اطلاعات حداقل یکسال بر روی میز مشتریان شما قرار داد و مخاطبان و مشتریان، مشتری شما نیز میتوانند با مشاهده اطلاعات تماس تقویم رومیزی شما مشتری شما شوند. لذا میتوان گفت که سفارش تقویم رومیزی با برند و لوگوی اختصاصی یکی از بهترین و کارآمد ترین روش های تبلیغاتی در کسب ها و کارها می باشد.

تقویم رومیزی را میتوان بصورت هر ماه یک برگ، یا در برخی موارد که احساس میکنید مشتریان شما نیاز به یادداشت هم دارند و میتوانند از تقویم رومیزی شما به عنوان پلنر نیز استفاده نمایند میتوانید در قالب هر هفته یک برگه و انتخاب کاغذ تحریر برای چاپ آنها سفارش دهید. تقویم رومیزی های هفتگی بواسطه تعداد برگ های زیادی که دارد تقریبا قیمت آنها 4 برابر تقویم رومیزی های عادی که غالبا 13 برگ دارند می باشد.

جعبه تقویم رومیزی

برای اینکه هدیه ی شما کمی دارای پرستیژ هم باشد پیشنهاد میشود تقویم رومیزی خود را داخل جعبه قرار دهید. جعبه ای که همراه با لوگو و برند شما باشد و متناسب با تقویم رومیزی شما طراحی شده باشد. جنس جعبه های تقویم رومیزی غالبا از کاغذ ایندربرد می باشد که دارای گرماژ 270 گرم هستند و بسیار برای اینکار مناسب هستند و شما میتوانید تقویم رومیزی خود را درون این جعبه ها قرار دهید و بصورت متفاوت نسبت به رقبای خود اقدام به توزیع این هدیه تبلیغاتی زیبا نمائید.

سفارش تقویم رومیزی

شما در کنار سفارش تقویم رومیزی ساده میتوانید اقدام به ثبت سفارش یادداشت، جاخودکاری و ... ( جای بیزنس کارت، محل نگهداری سوزن و سنجاق، پایه چسب و ... ) نمائید که بدین شکل تقویم رومیزی شما کارآمد تر نیز باشد یا اینکه بدون موارد فوق و با یک طراحی مینیمال و ساده ولی چشم نواز اقدام به طراحی و چاپ تقویم رومیزی خود نمائید.

تعداد سفارش تقویم رومیزی

حداقل تعداد سفارش تقویم رومیزی اختصاصی 200 عدد می باشد ولی در صورتی که میخواهید با قیمت مناسب این سفارش ثبت شود و برای شما مناسب تر باشد بهتر است حداقل تعداد 1000 عدد را انتخاب نمائید تا با یک قیمت مناسب بتوانید سفارش خود را ثبت و سپس به افراد بیشتری آن را توزیع نمائید. در صورتی که سفارش تقویم رومیزی شما بیش از هزار عدد باشد میتوانید حتی آن را بصورت قالب دار یا برش خاص سفارش دهید، این برش میتوانید کمی مشابه با لوگوی شما و یا شکل محصول و خدمات شما باشد که این مورد کمک شایانی به ارتباط بیشتر با خدمات و محصول ارائه شده توسط شما دارد.

چاپ تقویم رومیزی

برای چاپ تقویم رومیزی شما باید یا طراحی خود را به یک شرکت طراحی و چاپ تقویم رومیزی واسپاری نمائید یا توسط یک طراح مجزا اقدام نمائید. کیفیت و خروجی نهایی چاپ تقویم رومیزی بسیار به کیفیت و سطح طراحی شما بستگی دارد. اینکه چقدر از پارامتر ها و استاندارد های طراحی تقویم رومیزی را رعایت کرده اید. برای داشتن یک چاپ تقویم رومیزی با کیفیت حتما می بایست یک طراحی خوب را نیز انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که برای به دست آوردن اطلاع از مناسبت های تقویم رومیزی میتوانید با کارشناسان بانی چاپ در ارتباط باشید تا آنها بصورت رایگان فایل تقویم را در اختیار شما قراردهند.

خرید تقویم رومیزی، سفارش تقویم رومیزی، خرید آنلاین و اینترنتی تقویم رومیزی، چاپ تقویم رومیزی، محاسبه آنلاین قیمت تقویم رومیزی و ... همه در سایت بانی چاپ امکان پذیر می باشد و شما میتوانید با چند کلیک ساده اقدام به ثبت یا مشاهده تعرفه و قیمت تقویم رومیزی با سایز و مشخصات دلخواه خود نمایید.

مرکز فروش تقویم رومیزی

بهترین تولیدی تقویم رومیزی سفارشی

با توجه به اینکه چاپخانه و صحافی های زیادی در کشور وجود دارد و هر کدام با توجه به سلیقه های مختلف اقدام به تولید تقویم رومیزی می کنند نمیتوان بصورت دقیق اعلام کرد که کدام چاپخانه بهترین تولید کننده تقویم رومیزی در ایران یا تهران است. ولی نکاتی که میتواند به شما به جهت انتخاب یک تولید کننده با کیفیت همراه با قیمت مناسب کند مشاهده نمونه کارهای آن چاپخانه و یا صحاف می باشد. ضمن اینکه پیشنهاد میشود در صورتی که قصد سفارش تقویم رومیزی را دارید این کار را در پائیز هر سال انجام دهید و به ماه های پایانی سال موکول نکنید، زیرا وقتی به اواخر سال نزدیک میشویم با توجه به پیک کاری که وجود دارد غالبا همراه با بدقولی میشود و در کنار این مورد نزدیک به پایان سال قیمت کاغذ نیز افزایش پیدا میکند که این امر سبب میشود سفارش شما با قیمت تمام شده بالاتری در دست شما قرار بگیرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز