بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بینی گوشتی با توجه به ساختار غضروف ضعیف و پوست ضخیم که دارد عمل جراحی سختی دارد که انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی اهمیت زیادی در این زمینه دارد. در ادامه مقاله به جراحی بینی گوشتی پرداخته شده است.

عمل بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی به دلیل غضروف ضعیف و ساختار آن، جراحی پیچیده‌ای دارد. ولی با انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی می‌توانید عمل بینی گوشتی موفقی داشته و نتیجه آن رضایت‌بخش باشد. در این مقاله علاوه بر پاسخ سوال ایا بینی گوشتی را میشود عمل کرد؟ در مورد انواع جراحی بینی گوشتی، عوامل موثر بر نتیجه جراحی بینی گوشتی صحبت شده است. در ادامه با ما همراه باشید:

 

عمل بینی گوشتی

ممکن است بسیاری از افراد بر این باور باشند که عمل بینی گوشتی برگشت‌پذیر بوده و سوالاتی مانند ایا عمل بینی گوشتی سخت است؟ در ذهن خود داشته باشند. در اینجا به عمل بینی گوشتی و ویژگی های این نوع بینی پرداخته شده تا به طور کامل با ساختار آن آشنا شوید. امروزه با شیوه‌های نوین جراح بینی و جراحان حاذق و باتجربه به راحتی می‌توانید بینی گوشتی خود را عمل کنید و برای همیشه زیبایی را تجربه کنید.

نوک بینی گوشتی دارای چربی بوده و پوست ضخیم دارد که برای بهتر شدن فرم نوک بینی، جراح باید با دقت و حوصله اقدام به برداشتن چربی نوک بینی به صورت یکنواخت بکند تا فرم نوک بینی از حالت گرد خارج شود. همچنین اگر میزان چربی برداشته شده بی ش از حد استاندارد باشد امکان دارد با عوارض غیرقابل جبران و خونریزی مواجه شود. انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی تهران در نتیجه عمل بینی اهمیت زیادی دارد.

 

بینی گوشتی را چگونه کوچک کنیم؟

ممکن است در ذهن برخی از افراد این سوالات وجود داشته باشد که آیا آنزیم بینی برای بینی گوشتی مناسب است؟ اصلاح بینی گوشتی بدون جراحی امکان دارد؟ در پاسخ باید بگوییم خیر.

بهترین راه کوچک کردن بینی گوشتی عمل جراحی است و به هیچ عنوان نباید از راه های دیگر و غیر جراحی برای کوچک کردن بینی گوشتی خود اقدام کنید. زیرا علاوه بر نتیجه نگرفتن ممکن است دچار عوارض غیر قابل جبران شوید.

ایا بینی های گوشتی را میتوان عمل کرد؟ بهترین روش عمل بینی گوشتی

انواع جراحی بینی گوشتی

معمولا زیباجویان سوالاتی در مورد عمل بینی گوشتی از جراح خود می‌پرسند که یکی از مهم‌ترین آنها، انواع جراحی بینی گوشتی می‌باشد. به طور کلی 2 روش جراحی بینی وجود دارد که برای بینی های گوشتی و بینی که نیاز به تغییرات زیاد و یا پیوند غضروف دارد، باید از روش جراحی باز استفاده شود. بینی هایی که نیاز به تغییرات زیادی ندارد را می‌توان با روش جراحی بسته عمل کرد. به طور کلی بهترین روش جراحی بینی باید متناسب با نوع بینی شما پس از معاینه توسط جراح انتخاب شود.

در جراحی بینی گوشتی به روش باز، پس از بیهوشی و یا بی حسی بیمار، جراح برش‌هایی را در قسمت کناره پره‌های بینی و همچنین خط میانی سوراخ‌های بینی ایجاد می‌کند و با برداشتن پوست از روی بینی، تغییرات لازم را با دید مستقیم اعمال می‌کند. برای انتخاب بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در تهران می‌توانید به وبسایت https://pezeshk24.com/ مراجعه کنید.

 

ایا بینی های گوشتی بعد از عمل برمیگردد؟

ایا عمل بینی های گوشتی برگشت پذیر است؟ بینی گوشتی دارای پوست ضخیم و غضروف ضعیف است که باید در عمل بینی گوشتی دقت کافی داشته باشید و بهترین جراح بینی گوشتی را انتخاب کنید. در عمل بینی گوشتی ممکن است نیاز به پیوند غضروف از بینی یا گوش باشد که جراح برای زیبایی نوک بینی از آن استفاده می‌کند.

 

ایا بعد عمل نوک بینی پایین می اید؟

افتادگی بینی گوشتی چقدر است؟ علاوه بر انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی، رعایت مراقبت های بعد از عمل بینی مانند چسب زدن صحیح، ماساژ بعد عمل بینی، رژیم غذایی مناسب در نتیجه نهایی جراحی موثر است. اگر این مراقبت های بعد عمل بینی را جدی بگیرید و به طور کامل رعایت کنید قطعا نوک بینی به هیچ عنوان پایین نخواهد آمد.

 

عمل بینی گوشتی برای چه افرادی مناسب نیست؟

اگر فرد دارای پوست بسیار ضخیم و یا غضروف خیلی ضعیف باشد، امکان دارد عمل بینی گوشتی برای او با پیچیدگی همراه باشد. همچنین افراد دارای پوست با منافذ باز و غدد چربی زیاد ممکن است عمل بینی سختی داشته باشند. باید قبل جراحی بینی گوشتی حتما با پزشک جراح خود در مورد شرایط و وضعیت جسمانی که دارید، مشورت کنید.

ایا بینی های گوشتی را میتوان عمل کرد؟ بهترین روش عمل بینی گوشتی

سن عمل بینی گوشتی

عمل زیبایی بینی گوشتی باید زمانی انجام شود که دوران بلوغ و رشد بینی شما به طور کامل تمام شود. بهترین سن برای جراحی بینی گوشتی پایان 18 سالگی است تا به طور کامل استخوان بینی شما کامل شود و نتیجه برگشت‌پذیر نباشد.

 

ضخامت پوست در جراحی بینی گوشتی

نوع پوست بینی روی جراحی بینی و نتیجه آن موثر است. بینی های گوشتی دارای پوست ضخیم و غدد چربی فعال است که ممکن است روی نتیجه بینی تاثیر بگذارد. افرادی که بینی با پوست نازک دارند ممکن است نتیجه جراحی بینی آنها نامتقارن شود ولی بینی‌های گوشتی که پوست ضخیم دارند امکان دارد تغییرات زیادی در نوک بینی تجربه نکنند.

 

مراقبت های بعد عمل بینی گوشتی

رعایت مراقبت های بعد جراحی بینی گوشتی اهمیت زیادی دارد. از جمله:

  • تا 8 ماه بعد جراحی بینی از انجام فعالیت سنگین ورزشی خودداری کنید.

  • یک هفته اول بعد جراحی بینی از رژیم غذایی مناسب مانند غذاهای آبکی و نرم استفاده کنید.

  • بعد از برداشتن آتل باید بینی را چسب بزنید که مدت زمان آن توسط جراح شما مشخص خواهد شد.

  • خوردن مایعات و نوشیدنی طبیعی به کاهش کبودی و ورم بعد جراحی کمک خواهد کرد ولی به هیچ عنوان نباید از نی استفاده کنید.

  • سر خود را پایین نندازید زیرا باعث خونریزی و تورم می‌شود.

  • در هنگام خوابیدن و استراحت دو بالشت در زیر سر خود قرار دهید تا سر بالاتر از بدن قرار داشته باشد.

  • زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

  • داروهای تجویز شده جراح را در نوبت مقرر مصرف کنید.

  • آموزش ماساژ بینی گوشتی بعد عمل را باید طبق گفته‌های جراح خود انجام دهید.

  • ممکن است آمپول کورتون برای بینی گوشتی نیاز باشد که طبق صلاحدید جراح خود باید تزریق کنید.

 

کاهش تورم بینی گوشتی بعد جراحی

با ایجاد ضربه به بافت‌های بینی بعد جراحی، امکان تورم و التهاب بینی وجود دارد. در جراحی بینی گوشتی به دلیل ساختاری که دارد تورم و التهاب بیشتری خواهد داشت که با انتخاب بهترین دکتر جراح بینی گوشتی در رعایت مراقبت های بعد عمل بینی کاهش پیدا خواهد کرد. یکی از دلایل تورم بیشتر بینی گوشتی، پوست ضخیم و غضروف ضعیف آن است. همچنین واکنش بدن هر فرد در برابر عمل جراحی بینی متفاوت است و برخی افراد امکان دارد تورم بیشتری را تجربه کنند.

ایا بینی های گوشتی را میتوان عمل کرد؟ بهترین روش عمل بینی گوشتی

تزریق کورتون بعد جراحی بینی گوشتی

تزریق کورتون بعد جراحی بینی گوشتی با توجه به میزان تورم و نظر جراح انجام می‌شود. با آمپول کورتون برای بینی گوشتی، دوران نقاهت بعد جراحی سریع‌تر سپری شده و تورم بینی کاهش می‌یابد. تزریق کورتون برای افراد زیر مناسب است:

  • افرادی که عمل ترمیم بینی انجام دادند.

  • کسانی که کاهش تورم بینی آنها به کندی انجام می‌شود.

  • کسانی که پوست چرب و ضخیم دارند.

  • افرادی که نوک بینی گرد دارند.

 

مدت زمان چسب بینی گوشتی

در به طور کلی مدت زمان چسب بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی بیشتر است، با توجه به ساختار بینی گوشتی دوران نقاهت بیشتری دارد که با رعایت مراقبت ها می‌توان این دوران را به خوبی به اتمام رساند. مدت زمان چسب بینی گوشتی حدود 4 الی 6 هفته است که با توجه به نوع بینی و نظر جراح ممکن است مدت زمان آن تغییر کند.

 

سخن نهایی

بینی گوشتی با توجه به ساختار غضروف و پوست ضخیمی که دارد عمل جراحی پیچیده‌تری نسبت به عمل بینی استخوانی است. با انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران و رعایت مراقبت‌های بعد جراحی بینی می‌توانید دوران نقاهت خود را به آسانی به اتمام برسانید و از نتیجه جراحی بینی رضایت داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: