بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 

بهترین آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی در پردیس تهران❤【پیشنهادی ۱۴۰۲】

بهترین آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی در پردیس تهران

بانوان خوش‌سلیقه و شیک‌پوش همیشه برروی ظاهر خود حساس هستند. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران برای بانوانی درنظر گرفته شده که به زیبایی پوست، مو و ناخن خود اهمیت می‌دهند. اگر شما هم به‌دنبال یافتن جایی برای زیباتر شدن هستید، بهتر است این مرکز حرفه‌ای و باتجربه را بشناسید و انواع خدمات زیبایی خود را در بهترین سالن آرایشگری در پردیس دریافت کنید.

ما در ادامه بهترین آرایشگاه های پردیس تهران را به شما خانم‌های خوش ذوق معرفی میکنیم و نکاتی را برای انتخاب بهترین سالن زیبایی پردیس تهران بیان میکنیم.

مدیریت هنگامه رویین تن شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران کجاست؟

پردیس یک شهر نسبتا بزرگ است و انتخاب بهترین آرایشگاه در آن کار راحتی نخواهد بود. شهر جدید پَردیس مرکز شهرستان پردیس در ۱۷ کیلومتری شمال‌شرق شهر تهران در محور آزادراه پردیس-تهران قرار دارد. این شهر از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به منطقه جاجرود و از شرق به بومهن محدود می‌شود. جمعیت این شهر براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ ایران، ۷۳٬۳۶۳ نفر (۲۳٬۹۳۸ خانوار)، شامل ۳۶٬۹۳۳ مرد و ۳۶٬۴۳۰ زن است. جمعیت پردیس در سال ۱۳۸۵ برابر با ۲۵٬۳۶۰ نفر و در سال ۱۳۹۰ برابر با ۳۷٬۲۵۷ نفر بوده‌است. شهر پردیس دارای ۱۲ فاز می‌باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به حفظ ظاهر زیبا و جوان خود اهمیت می‌دهید، مطمئنا انتخاب بهترین آرایشگاه دغدغه همیشگی شما است. چراکه داشتن چهره‌ی باطراوت، موهای خوش‌حالت و ناخن‌های زیبا، تاثیر زیادی برروی استایل شما دارد. اما نگران نباشید! ما ، به معرفی معروف‌ترین آرایشگاه‌های زنانه و نکات مهم در انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس می‌پردازیم. این مطلب، بهترین راهنما برای خانم‌های زیبا‌پسندی است که داشتن ظاهری زیبا و دلنشین برایشان مهم است.

بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ ابرو و تاتو ابرو , هاشور ابرو و فیبروز را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

مدیریت هنگامه رویین تن شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

بهترین آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی در پردیس تهران❤【پیشنهادی ۱۴۰۲】

چطور بهترین سالن زیبایی شهر پردیس را انتخاب کنیم؟

وجود سالن‌های زیبایی مختلف، کار شما را برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، کمی سخت کرده است. تعداد سالن‌های مجهز و لوکسی که انواع خدمات زیبایی را به بانوان باسلیقه و خوش‌ذوق ارائه می‌دهند، بسیار زیاد است. با این شرایط، مطمئنا به این فکر می‌کنید که چگونه بهترین سالن زیبایی را انتخاب کنم؟

هنگام انتخاب آرایشگاه زنانه در پردیس تهران به این نکات توجه داشته‌باشید تا بهترین خدمات را دریافت کنید و پس از بیرون آمدن از آنجا، لبخند رضایت بر لبانتان باشد.

کیفیت خدمات و مواد اولیه مورد استفاده در سالن زیبایی

شما قرار است زیباتر شوید! بنابراین باید از باکیفیت‌ترین مواد اولیه در ارائه خدمات زیبایی استفاده شود. همانطور که می‌دانید برای انجام اکثر خدمات سالن زیبایی در پردیس تهران مانند رنگ کردن مو، کاشت ناخن، کاشت مژه، فیشیال و… از مواد مخصوص استفاده می‎‌شود. کیفیت پائین مواد مورد استفاده برای انجام این خدمات، باعث آسیب‌به طراوت و زیبایی اولیه پوست، مو و ناخن می‌شود. توصیه ما این است که حتما این فاکتور مهم را درنظر داشته باشید.

نظافت و بهداشت یک سالن زیبایی

یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب بهترین سالن آرایشی در پردیس تهران، توجه‌به بهداشت محیط و رعایت آن توسط پرسنل سالن است. مطمئنا دوست ندارید که از یک پیشبند کثیف، قیچی یا شانه ضدعفونی نشده، برای انجام کار زیبایی شما استفاده شود چون این مساله می‌تواند سلامت شما را به‌خطر بیندازد. همچنین آرایشگری که به نظافت و تمیزی محل کار خود اهمیت نمی‌دهد، احتمالا خدمات مطلوبی را نیز به شما ارائه نخواهد کرد. رعایت موازین بهداشتی یکی از مهم‌ترین وظایف سالن‌های آرایشگری است. بنابراین پیش از انتخاب بهترین آرایشگاه، حتما نگاهی به محیط آن بیندازید.

مدیریت سالن آرایش در شهر پردیس

در یک سالن زیبایی، همه چیز به مدیریت آن بستگی دارد. مدیریت سالن زیبایی در پردیس تهران، باید برای جذب و حفظ مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، بهترین خدمات را ارائه دهد. همچنین توجه‌به آراستگی ظاهری و داشتن برخورد محترمانه با بانوان زیباپسند نیز از مهم‌ترین نکاتی است که باید توسط مدیریت رعایت شود. یک آرایشگر حرفه‌ای باید در خدمات زیبایی که ارائه می‌دهد حساسیت به‌خرج دهد و هدف او نشاندن لبخند رضایت بر لبان مشتری باشد.

استفاده از تجهیزات زیبایی به‌روز و مدرن در سالن زیبایی

یک سالن زیبایی ایده‌آل باید با به‌روزترین و بهترین لوازم و وسایل، تجهیز شود. این تجهیزات درواقع برروی کیفیت و زمان انجام خدمات مختلف زیبایی تاثیر دارد. بنابراین برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران و رسیدن به نتیجه موردنظر خود، حتما به تجهیزات آن توجه داشته‌باشید.

ارائه خدمات متنوع در یک آرایشگاه خوب در پردیس

برای بانوان حساس و زیباپسند کمی سخت است که کارهای زیبایی خود را در مراکز مختلف انجام دهند. در شرایطی که سالن‌های آرایش زیادی در رقابت با یکدیگر هستند، مجموعه‌ای قوی و حرفه‌ای خواهد بود که انواع مختلف خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت انجام دهد. مطمئنا شما دوست دارید درکنار مشغله‌ها و زمان محدودی که دارید، با رفتن به یک مرکز زیبایی، انواع مختلف خدمات مانند آرایش صورت، کاشت ناخن، پاکسازی پوست، کراتین مو و… را به بهترین و باکیفیت‌ترین شکل ممکن دریافت کنید.

قیمت مناسب خدمات در یک سالن زیبایی معتبر

درکنار موارد گفته‌شده، قیمت خدمات زیبایی، حرف اول را در انتخاب بهترین مرکز زیبایی در پردیس تهران می‌زند. افزایش قیمت مواداولیه، تجهیزات و محصولات مختلف زیبایی نباید تنها برروی دوش مشتری باشد. بنابراین بهتر است در کنار توجه به کیفیت خدمات، هزینه معقولی برای انواع خدمات زیبایی درنظر گرفته شود.

بورگ سالن زیبایی پردیس تهران زیرنظر اتحادیه صنف سالن های آرایشگری زنانه پردیس تهران فعالیت میکنند و خدمات حوزه مراقبت و زیبایی را طبق مقررات سازمان صنفی این مرکز ارائه خواهند کرد و طبیعتا در صورت بروز مشکل و اختلاف نیز باید به اتحادیه سالن دارهای همان شهر مراجعه کرد.

نرخ آرایش کامل عروس (درجه یک): از ۳ تا ۱۰ میلیون تومان

نرخ کوتاهی مو (درجه یک) از ۱۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان

نرخ اصلاح ابرو (درجه یک): از ۱۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار تومان

نرخ براشینگ (درجه یک) از ۱۰۰ هزار تومان به بالا

نرخ شینیون (درجه یک): از ۲۰۰ هزار تومان به بالا

نرخ رنگ مو، مش و های لایت: از ۲۵۰ هزار تومان به بالا

نرخ اصلاح صورت: از ۲۵۰۰۰ هزار تومان به بالا

نرخ وکس صورت: از ۵۰۰۰۰ هزار توامن به بالا

برای سایر قیمت ها با سالن زیبایی بورگ پردیس تهران تماس بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: