بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت چهارم 4 (رضا عطاران) کامل و غیر رایگان قانونی با لینک مستقیم

با انتشار قسمت چهارم از سریال محبوب دفتر یادداشت، علاقمندان به این مجموعه موفق می‌توانند از سایت سنتر دانلود این قسمت را دانلود کرده و تماشا کنند. این قسمت جذاب و پر از رازهای جالبی است که به تازگی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ منتشر‌شده‌ و در حال بارگذاری است. تماشای این قسمت از دفتر یادداشت حتما یک تجربه هیجان انگیز برای طرفداران این سریال خواهد بود. برای دانلود قسمت چهارم سریال دفتر یادداشت از طریق لینک زیر میتوانید به صورت قانونی و ترافیک نیم بها دانلود کنید و تماشا کنید.

*************

جهت دانلود قسمت چهارم سریال دفتر یادداشت کلیک کنید

*************

دانلود فیلم خارجی

۱.بازیگران سریال دفتر یادداشت قسمت چهارم

رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص ، مریم سعادت با حضوری درخشان ازشمسی فضل الهی، و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان

۲. خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت قسمت 4

ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آن‌ها ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود… پرونده‌ای که ورود آن‌ها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتباً همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد و…

۳. نقد و بررسی دفتر یادداشت قسمت چهارم

در سریال کمدی معمایی «دفتریادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، ایرج که یک کارگاه کهنه‌کار است، حالا در آسایشگاه بستری شده و حمید، رفیق قدیمی‌اش، قصد فراری دادنش را دارد. ایرج با بیرون آمدن از آسایشگاه، متوجه می‌شود که خواهرش مرده، ولی نه به مرگ طبیعی! بلکه به قتل رسیده است. او که شم کارآگاهی خود را حفظ کرده، سعی می‌کند با کنار هم چیدن اطلاعات، به اصل ماجرای قتل پی ببرد.

در سریال «دفتر یادداشت» ناهنجاری‌های کلامی در قالب توهین و الفاظ رکیک و همچنین شوخی‌های جنسی، از جمله ناهنجاری‌هایی هستند که تماشای این اثر را برای گروه سنی کمتر از 15 سال نامناسب کرده است. ارزیابی کامل این سریال، به زودی در اختیار مخاطبان کدومو قرار خواهد گرفت.

 

تعداد قسمت های سریال دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت در 20 قسمت به کارگردانی کیارش اسدی زاده ساخته شده است که از 26 آبان هر جمعه از پلتفرم فیلم نت و سنتر دانلود منتشر خواهد شد.

 

سریال دفتر یادداشت چند شنبه ها میاد؟

زمان انتشار این سریال هر جمعه ساعت 12 ظهر می باشد.

 

4.بیوگرافی رضا عطاران

رضا عطاران یکی از بهترین بازیگران طنز ایرانی است که در سریال دفتر یادداشت به عنوان بازیگر اصلی ایفای نقش می‌کند. رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در شهر مشهد متولد شد و فرزند سوم خانواده است. او دو خواهر بزرگ و یک برادر کوچک‌تر دارد. عطاران در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران شروع به تحصیل کرد و پس از مدتی انصراف داد. سپس وارد دنیای تئاتر شد و در سال ۱۳۶۹ برای اولین بار در مجموعه بیداران در صفحه تلویزیون ظاهر شد و با نقش‌آفرینی در فیلم کلید ازدواج نیز پا به دنیای سینما گذاشت

 

5. بیوگرافی حسن معجونی

محمد حسن معجونی یکی دیگر از بازیگران سریال دفتر یادداشت است که در این سریال به عنوان دوست ایرج یا رضا عطاران ایفای نقش می‌کند. معجونی در روز ۲۸ دی ۱۳۴۷ در زنجان متولد شد و در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است. او برای نخستین بار در سال ۱۳۸۶ در فیلم همیشه پای یک زن در میان است، نقش‌آفرینی کرده است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز