بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین روز زندگی هر فرد روز تولدش است. در این روز شما می‌توانید با تشریفات خاص ، لحظات خوشی را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید و خاطره های دلنشینی به جا بگذارید. در واقع می توان گفت که داشتن تشریفات در هر مراسمی تاثیر زیادی در خاص تر کردن مراسم شما دارد. برای این منظور می‌توانید از ایده های جذاب برگزاری تولد بهره ببرید که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

  • عکاسی حرفه ای از لحظات خاص
  • طراحی دکوراسیون جذاب
  • ارائه هدایای شیک و به یاد ماندنی
  • خدمات دیزاین مراسم و جشن ها
  • ارائه فینگر فود و نوشیدنی
  • بادکنک آرایی
  • گل آرایی

تشریفات تولد‌ و‌ باکس‌ هدیه

تشریفات تولد گل آرایی

یکی از تشریفات مهم تولد، استفاده از گل آرایی در مراسم است. گل آرایی می تواند در مکان های مختلفی از مراسم مانند روی میز، اطراف سالن، دور کیک یا حتی ورودی مهمانان هم استفاده شود. گل آرایی در تولد باعث زیباتر شدن محیط پذیرایی می شود و فضا را کاملا شیک و رمانتیک جلوه خواهد داد. تشریفات تولد گل آرایی باید توسط افراد متخصص صورت گیرد تا متناسب با مراسم و طراحی آن صورت گیرد.

تشریفات تولد بادکنک آرایی

بادکنک اصلی ترین وسایل در تشریفات تولد است که استفاده و طراحی آن را بادکنک آرایی می نامند. استفاده از بادکنک در تشریفات تولد می تواند مهمانان را سر ذوق بیاورد و محیط را شاد تر کند. بهتر است رنگ بادکنک و طراحی آن متناسب با تم مراسم تان باشد تا زیبایی مراسم دو چندان شود. اگر استفاده از بادکنک ها بیشتر باشد مراسم بیشتر به طراحی تولد نزدیک تر خواهد بود. بادکنک ها فقط در حالت ساده استفاده نمی‌شوند بلکه می توان آن را به اشکال مختلف در آورد و زیبایی سالن را دو چندان کرد.

تشریفات تولد‌ و‌ باکس‌ هدیه

تشریفات تولد طراحی تم

قبل از انجام هر اقدامی ابتدا باید تم را بر اساس موارد مختلفی تعیین کرد. مثلا رنگ دلخواه خود فرد، رنگ سال یا رنگ متناسب با سن و سال فردی که تولدش است و بعد از آن تمامی وسایل را متناسب با آن خریداری می کنند. پس با این حال تم کاملا اختیاری و بسته به سلیقه ی افراد متغیر است. اگر مراسم تان را در تالار می گیرید حتما باید از قبل با آنها هماهنگ نمایید تا طراحی را بر اساس تم مورد علاقه‌تان تزیین نمایند.

نکات مهم برای انتخاب تشریفات و مجالس تولد

  • هر مراسم می تواند تشریفات زیادی داشته باشد که تعداد و نوع آن به خود فرد بستگی دارد که چه سلیقه ای دارد و چه مقدار بودجه برای آن تعیین کرده است.
  • سعی کنید به گونه ای تشریفات را انتخاب نمایید که کم و کسری در برگزاری مراسم وجود نداشته باشد و همه چیز طبق برنامه ریزی خودتان پیش برود.

برای مثال اولین کار انتخاب مکان برگزاری مراسم است که باید کاملا درست و اصولی صورت گیرد چون تمام کارهای مراسم بر عهده ی آنها خواهد بود و چگونگی برگزار تولد بسته به کیفیت و نوع خدماتشان است.

تشریفات تولد‌ و‌ باکس‌ هدیه

فینگر فود تولد

فینگرفود برای تولد، یکی از جذاب ترین ایده های برگزاری تولد است. اگر نحوه آماده کردن فینگرفود را بلد باشید؛ خودتان می توانید با آماده کردن انواع فینگرفود ساده یا فینگرفود سرد از عزیزانتان پذیرایی کنید. اما اگر با آماده کردن فینگرفود آشنایی ندارید؛ به هیچ وجه نگران نباشید! چراکه تیم تشریفات ساپتک در کنار شما خواهد بود.

پکیج‌های فینگرفود مجموعه تشریفات ساپتک شامل انواع نوشیدنی گرم و سرد می‌باشند با بهترین کیفیت متناسب با تم تولد، فینگر فود و دسر جشن تولد با منوهای متنوع پذیرایی نهار، عصرانه و شام. علاوه بر این بهترین گروه‌های موسیقی و سرگرمی در این پکیج‌ها موجود می‌باشد. سایر امکانات شامل:

  • پذیرایی به صورت چای، شربت و شیرینی
  • منوی متغیر با توجه به سلیقه شما
  • انواع فینگر فود سرد و گرم
  • کندی بار برای کودکان
  • چیدمان میز جشن
  • انواع دسر

سفارش فینگرفود شما در تشریفات تولد ساپتک، با بهترین کیفیت مواد اولیه و توسط تیم مجرب تشریفات انجام خواهد شد.

قیمت تشریفات تولد

قیمت برگزاری تولد و تشریفات لازم برای آن، مختلف است و قیمت ثابتی برای آن وجود ندارد چون مجالس و مراسم ها با هم‌دیگر فرق می کنند و هر کدام تعداد مهمانان، میزان خدمات لازم، تنوع غذا ها،  وجود یا عدم وجود گل آرایی بادکنک آرایی با همدیگر متفاوت است.

اگر قصد برگزاری تولد در تهران و اطراف تهران دارید می توانید صفر تا صد مراسم خود را به تشریفات ساپتک بسپارید و می توانید جدیدترین دیزاین های تشریفات تولد را در سایت تشریفات ساپتک مشاهده کنید. در نهایت با انتخاب بهترین خدمات می‌توانید لحظاتی بی‌نظیر و خاطره انگیز را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

یکی از آپشنای مجموعه ما برگزاری تولد در فضاهای متنوع هس!

از آنجا که مهمانان تولد معمولا از افراد نزدیک و اقوام درجه یک و دو هستند و منازل کوچک امروزی نیز پذیرای این گونه مراسمات نیستند، بهترین راه حل برگزاری جشن‌ها در باغ‌ها و روف گاردن و یا برای جشن‌های عاشقانه دونفری کافه یا سینما پیشنهاد می‌شود.

تیم سوپرایز ساپتک با بهره گیری از تیم خلاق مطابق با سلیقه شما، آماده خدمت رسانی در زمینه برگزاری مراسم تولد در تهران و اطراف تهران و همچنین اجرای انواع ایده های سورپرایز تولد می‌باشد.
 

اما چگونه می‌توانیم با هدیه‌ای منحصر به فرد و خاص لحظات خاطره انگیزی را برای آنان ایجاد کنیم؟ ما در مجموعه تشریفات ساپتک با ارائه باکس هدیه منحصر به فرد شما را در ایجاد لحظاتی خاص و بی نظیر شما را یاری خواهیم کرد.

تشریفات تولد‌ و‌ باکس‌ هدیه

 

اما سوال اینجاست چگونه باکس هدیه را انتخاب کنیم؟

  1. تعیین مخاطب : ابتدا باید مخاطب خود را مشخص کنید. آیا می خواهید هدیه ای برای یک عزیز خانوادگی، دوست صمیمی یا همکار خود انتخاب کنید؟با شناخت دقیق مخاطب می توانید باکس هدیه ای را که به سلیقه و نیاز او می‌خورد را انتخاب کرد.
  2. تعیین مناسبت : هدف ارائه باکس هدیه نیزمهم است آیا می خواهید هدیه ای برای تولد،ولنتاین،روز مادر ، روز پدر، شب یلدا و... انتخاب کنید ؟ ما در مجموعه تشریفات ساپتک باکس های هدیه را بر اساس مناسبت های مختلف طراحی شده اند و شما می توانید هدیه ای متناسب با مناسبت را انتخاب کنید.
  3. سبک شخصیت فرد : توجه به سبک و شخصیت فرد می تواند در انتخاب باکس هدیه مفید باشد آیا صاحب هدیه به سبک کلاسیک و سنتی علاقه دارد یا سبک های مدرن را ترجیح می د‌هد؟ با توجه به این مورد می‌توانید باکسی با طرح و رنگی مناسب انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید لحظاتی خاص و به یاد ماندنی را برای عزیزانتان و همکاران خود به ارمغان بیاورید تجربه خرید از تشریفات ساپتک را امتحان کنید. باکس هدیه ما شامل محصولات و آیتم های است که با دقت انتخاب شده. ما شما را برای ایجاد لحظاتی خاص و بی نظیر یاری خواهیم کرد.

منبع: تشریفات ساپتک

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز