بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کادو ولنتاین یک سنت غربیست که در کشور ما نیز بخوبی جا افتاده است. در روز ولنتاین یا روز عشق زوج ها به یکدیگر هدیه می دهند و این روز عاشقانه را کنار هم سپری می کنند. روز ولنتاین در کشور ما معمولا مصادف با روز 25 بهمن ماه است و هر ساله به شکل غیر رسمی جشن گرفته می شود.

کادو ولنتاین زنانه و مردانه ویژگی های خاص خود را دارند و با هدیه های که در دیگر ایام سال رد و بدل می شود کمی متفاوت است. کادوها در این روز معمولا تم قرمز رنگ دارند و گل و شکلات به وفور در آنها یافت می شود و عروسک خرس هم جزء جدا ناشدنی آن بشمار می رود.

کادو ولنتاین ؛ 7 هدیه ای که هم دخترها و هم پسرها را سورپرایز خواهد کرد

ما در این مقاله قصد داریم تا 10 پیشنهاد هدیه روز ولنتاین را با شما به اشتراک بگذاریم که برای دختر و پسر مناسب خواهد بود. با این هدیه ها می توانید روز خوشی را در کنار عشقتان تجربه کنید و یک تجربه شگفت انگیز و باشکوه داشته باشید.

  1. باکس گل

گل جزء هدیه های سنتی روز ولنتاین بحساب می آید. گل های زیادی برای روز ولنتاین مناسب هستند ولی گل رز قرمز، گل نیلوفر سفید، گل ژربرا، گل میخک و گل آلسترومریا را می توان برای این روز در نظر گرفت. شما می توانید گل های نامبرده شده را بصورت یک باکس گل زیبا بیاراید و تزیین کنید. می توانید از ترکیبی از این گلها در کنار هم استفاده کنید. همچنین می توانید حرف اول اسم طرف مقابلتان را روی باکس گل ها با رنگ متفاوت نمایش دهید.

  1. باکس شکلات

شکلات هم مانند گل جزء هدیه های مرسوم و کلاسیک در روز ولنتاین محسوب می شود. شکلات باعث می شود شیرینی این روز عاشقانه کامتان را نیز شیرین کند. یک باکس شکلات می تواند از انواع برندها و مدل های شکلات تشکیل شود. شما می توانید یک جعبه کادو زیبا و مناسب این کار را تهیه کنید و با توجه به سلیقه پارتنر و عشق زندگیتان شکلات های خوشمزه را به زیبایی درون آن چیده و تزیین کنید.

  1. باکس لواشک و ترشیجات

خیلی افراد عاشق لواشک و ترشیجات هستند و اگر پارتنر شما هم از این دست افراد بحساب می آید می توانید یک باکس لواشک و ترشیجات ترش و خوشمزه را به عنوان کادو ولنتاین در نظر بگیرید. در این باکس می توانید انواع لواشک آلبالو، انار، زرشک و آلوچه را همراه کمی قره قروت، آلوچه، ترشک و آلو خشک کنار هم در یک باکس زیبا و بهداشتی چیدمان کنید و به عشقتان تقدیم کنید.

  1. باکس زیورآلات

زیورآلات مخصوصا برای خانم ها می تواند برای کادو دادن بسیار هیجان انگیز باشد. مردان جوان هم این روزها کم از انواع زیورآلات در استایل خود استفاده نمی کنند و برای آنها نیز می توانید یک باکس زیورآلات را برای هدیه در نظر بگیرید.

برای خانم ها می توانید یک سرویس طلا یا نقره، یا یک نیم ست که شامل گردنبند و گوشواره می شود را برای اینکار در نظر بگیرید و آن را در داخل یک باکس گل قرار دهید یا به شکل ویژه ای تزیین و کادوپیچی کنید. برای پسرها و مردان نیز می توانید ساعت، گردنبند، دستبند و انگشتر را در یک جعبه مخصوص زیورآلات قرار داده با تم قرمز رنگ و ولنتاینی تزیین کنید.

  1. باکس پر از وسایل و لوازم فانتزی

هدیه های فانتزی در روز عاشقانه ولنتاین بسیار بین عشاق رد و بدل می شود. شما می توانید چند مورد از لوازم فانتزی که فکر می کنید طرف مقابلتان چه دختر باشد و یا پسر دوست دارد را در یک باکس هدیه خوشگل جمع آوری کنید.

برای دختر ها از لوازم فانتزی می توان گوی برفی موزیکال، هدبند یا گیره مو عروسکی، آویز کیف، کیف کوچک مخصوص هندزفری، تل یا گلسر و ... از این دست وسایل را نامبرد و برای پسرها نیز می توانید ماشین های اسباب بازی و مینیاتوری، فیگورهای شخصیت های کمیک استریپ یا فیلم های هالیودی، شمایل و نمادهای شهر ها و کشورهای مختلف و ... از این دست موارد را می توان مثال زد.

  1. باکس یا ست اکسسوری

اکسسوری ها از لوازم جانبی پوشیدنی هستند که می توانند تیپ و استایل افراد را به شدت تغییر داده و تحت تاثیر قرار دهند. اکسسوری ها هم برای مردان و هم برای زنان در طیف متنوعی دسته بندی می شوند و می توانید از میان آنها چند مورد را که طرف مقابل شما به آن نیاز دارد را انتخاب کرده و در یک باکس کادویی زیبا گردآوری کنید.

از میان اکسسوری ها می توان به کمربند، کروات، کیف پول، گیره مو، دکمه سر دست، پاپیون، جاکارتی، جاکلیدی، شال گردن، شال و روسری، انواع کلاه، دستکش و زیورآلات گوناگون را نامبرد.

  1. باکس لوازم جانبی گوشی

هفتمین و آخرین پیشنهاد ما درست کردن یک باکس پر از لوازم جانبی گوشی تلفن همراه است. این روزها هیچکس دیگر بدون تلفن همراه هوشمند نمی تواند زندگی کند و این وسیله پر کاربرد به یک ضرورت برای همه افراد تبدیل شده و از صبح که از خواب پا می شویم تا شب که به تخت خواب می رویم این وسیله را دست داریم.

لوازم جانبی که می توانید در باکس کادوی خود جمع کنید می تواند شامل قاب گوشی، هندزفری، هدفون، شارژر فندکی، هولدر موبایل، پاوربانک و غیره شود.

پیشنهاد های ما در همینجا به پایان رسید. امیدواریم این پیشنهاد برای شما هم کارگشا و راهبردی باشد و با تهیه یکی از این پیشنهادها شریک زندگی، پارتنر، همسر، دوست دختر و عشق زندگیتان را خوشحال و سورپرایز کنید. اگر به ایده های بیشتری نیاز دارید پیشنهاد می کنیم تا سری به مقاله 100 پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختران و خانم ها و همچنین 120 پیشنهاد کادو ولنتاین برای پسر ها و مردان هم سری بزنید که پر از ایده های بکر و خلاقانه است که حتما شما را در خرید کادو ولنتاین مناسب راهنمایی خواهد نمود. در پایان اگر شما هم ایده ای در این خصوص دارید حتما در قسمت نظرها با ما در میان بگذارید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز