بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

روز مادر یا زن در تقویم ایران یکی از خاص‌ترین مناسبت‌هایی است که در بین خانواده‌های ایرانی اهمیت زیادی دارد. فرقی نمی‌کند که ثروتمند هستید یا توان مالی بالایی ندارید. در روز مادر می‌توانید با خرید هدیه یادگاری یا برپایی دورهمی صمیمانه، عشق و ارادت خود را به مادر یا همسرتان نشان دهید. البته بد نیست که برای یکبار هم که شده جشن روز مادر را در فضایی متفاوت برگزار کنید تا چاشنی سورپرایز هم لذت این شب خاطره‌انگیز را دو چندان کند. اگر به‌دنبال بهترین کافه یا رستوران برای برگزاری جشن روز زن هستید، حتما این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

بهترین کافه و رستوران برای برگزاری جشن روز زن کجاست؟

چرا جشن روز مادر امسال را در رستوران برگزار کنیم؟

معمولا بسیاری از خانواده‌های ایرانی در روز مادر در خانه مادربزرگ دور هم جمع می‌شوند و ساعات خوشی را در کنار یکدیگر سپری می‌کنند. اما گاهی اوقات هم طرحی نو در اندازید و ایده‌های جدیدی را به‌کار بگیرید.

انتخاب یک رستوران برای برگزاری جشن روز زن در کنار خانواده، ایده‌ای جذاب است که می‌توانید امسال به آن فکر کنید. البته بهتر است که کم هم خلاقیت به‌خرج دهید و حال و هوای سورپرایز را هم چاشنی ساختن یک شبک بی‌نهایت خاطره‌انگیز کنید. شک نکنید که یاد و خاطره این جشن باشکوه هیچ‌گاه از یاد شما و عزیزان‌تان نخواهد رفت.

جشن روز زن را در کدام رستوران برگزار کنیم؟

اگر تصمیم خود را برای برگزاری جشن روز مادر در رستوران گرفته‌اید، باید یک نکته مهم را مد نظر قرار دهید. برگزاری جشن در یک رستوران درجه یک می‌تواند لبخند رضایت را روی لب‌های عزیزان شما بنشاند.

مجموعه رستوران‌های ارکیده با حدود 7 دهه سابقه فعالیت در صنعت رستوران‌داری ایران، یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این رستوران یکی از کار ویژه‌‌های خود را میزبانی از دورهمی‌ خانواده‌های ایرانی تعریف کرده است. در سال‌های اخیر، هزاران مراسم شادی در مناسبت‌های مختلف در شعب این رستوران برگزار شده‌اند.

چرا ارکیده بهترین رستوران کافه برای جشن روز زن است؟

ارکیده به‌عنوان بهترین رستوران کافه برای جشن روز زن، تدارک ویژه‌ای برای دورهمی‌های این روز فرخنده دیده است که عبارت‌اند از:

1. اجرای تم ویژه روز مادر

برای سورپرایز کردن عزیزان خود، می‌توانید روی اجرای تم ویژه روز مادر در رستوران ارکیده حساب ویژه‌ای باز کنید. کافیست که با پرسنل رستوران هماهنگی لازم را انجام دهید. آن‌ها بر اساس سلیقه شما، تم اختصاصی روز مادر را در فضای رستوران اجرا می‌کنند تا فضایی دلپذیر برای سپری کردن ساعاتی خودش در کنار عزیزان شما به‌ارمغان بیاید.

بهترین کافه و رستوران برای برگزاری جشن روز زن کجاست؟

2. دورهمی در فضای باز و سرپوشیده

یکی از نکات مهمی که باید در انتخاب رستوران برای جشن روز مادر مد نظر قرار دهید، برخورداری از فضای شیک و باشکوه است. سالن‌های سرپوشیده رستوران ارکیده با برخورداری از معماری مدرن، خاص‌ترین فضای ممکن برای دورهمی شما به‌شمار می‌روند. علاوه بر سالن‌های عمومی، می‌توانید برای برگزاری دورهمی با تعداد نفرات کم، سالن‌های VIP رستوران ارکیده را هم انتخاب کنید.

هر چند روز مادر امسال در زمستان است؛ اما اگر دوست دارید که دورهمی خود را در فضای باز برگزار کنید، باز هم ارکیده بهترین انتخاب پیش روی شماست. محیط گرم و دلنشین در فضای باز شعبه‌های رستوران ارکیده (روف گاردن و باغ) برای میزبانی از دورهمی‌های شما تدارک دیده شده است. بنابراین با انتخاب ارکیده، دست شما برای برگزاری جشن روز زن در فضایی پرانرژی و منحصربه‌فرد کاملا باز است.

3. پذیرایی با منوی متنوع کافه و رستوران

در هر یک از شعبه‌های رستوران کافه ارکیده، می‌توانید از منوی متنوع کافه و رستوران برای پذیرایی از مهمانان بهره‌مند شوید. آیتم‌های متنوع برای سلیقه‌های مختلف در منوی کافه و رستوران هر یک از شعب ارکیده در نظر گرفته شده‌اند.

فرقی نمی‌کند که در بین مهمانان شما کودکان و افراد مسن هستند یا قرار است از کسانی میزبانی کنید که رژیم غذایی خاصی دارند. به‌راحتی می‌توانید غذای باب میل مهمانان خود را در ارکیده تهیه کنید.

بهترین کافه و رستوران برای برگزاری جشن روز زن کجاست؟

مواد اولیه مورد استفاده در رستوران ارکیده به‌صورت روزانه از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در کشور تهیه می‌شوند. علاوه بر آن دستور پخت تمام غذاهای رستوران ارکیده به‌صورت اختصاصی و منحصربه‌فردی آماده شده است.

کدام شعب رستوران ارکیده امکان میزبانی از دورهمی جشن روز مادر را دارند؟

رستوران ارکیده در حال حاضر 10 شعبه فعال در 5 استان تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان دارد. هر یک از این شعب با معماری خاص آماده پذیرایی از شماست. مثلا شعبه کاروانسرای مادرشاه در اصفهان فضایی کاملا سنتی و برآمده از معماری کهن ایرانی دارد.

همچنین شعبه‌های ساحلی این رستوران نیز متناسب با حال و هوای جذاب گیلان و مازندران در سالن‌های سرپوشیده و فضای باز با چشم‌انداز دریافت خزر هستند. در تهران هم هر یک از شعب رستوران معماری مدرن دارند. تنها رستوران گردان استان البرز هم شعبه مهستان کرج ارکیده است. ناگفته نماند که اگر به‌دنبال برگزاری جشن روز زن در یک فضای سرسبز هستید، شعبه شهریار ارکیده هم انتخاب ایده‌آلی برای شماست.

چگونه رستوران ارکیده را برای جشن روز زن رزرو کنیم؟

چطور رزرو کنیم؟

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) 34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن) 88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز