بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بعضی از مناسبت‌ها یکبار در طور عمر هر کس اتفاق می‌افتند. به‌همین دلیل خیلی مهم است که همه چیز برای ثبت خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از آن مهیا شود. مراسم عقد یکی از همین مناسبت‌هاست. اهمیت مراسم عقد برای عروس و داماد حتی از جشن عروسی هم بیشتر است. به‌همین دلیل خانواده‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا این جشن به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار شود.

شیرینی بی‌حد و اندازه مراسم عقد باعث نمی‌شود که بار استرس و اضطراب عروس و داماد و خانواده‌های آن‌ها در تدارک دیدن مقدمات جشن، کاهش پیدا کند. از طرفی دیگر درگیر شدن بیش از حد میزبانان برای آماده‌سازی شرایط برپایی جشن عقد، باعث می‌شود تا چندان فرصت لذت بردن از این شب تکرارنشدنی را پیدا نکنند. به‌همین دلیل بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تا مراسم عقد را در رستوران برگزار کنند.

بهترین رستوران مناسب جشن عقد؛ از اجرای موسیقی زنده تا پذیرایی شیک

مجموعه رستوران‌های ارکیده، بهترین رستوران مناسب جشن عقد

اگر شما هم رستوران را برای برگزاری جشن عقد انتخاب کرده‌اید، باید معیارهای خاصی را در نظر بگیرید. طبیعی است که رستوران‌هایی هستند که هر چند کیفیت غذای آن‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود؛ اما زیرساخت لازم برای برپایی جشن عقد را ندارند. شما باید به‌سراغ گزینه‌هایی بروید که همه چیز در آن‌ها از تنوع و کیفیت غذا گرفته تا دکوراسیون مهیای برپایی مراسم خاطره‌انگیز باشد.

وقتی صحبت از برگزاری یک مراسم مانند جشن عقد در رستوران به‌میان می‌آید، بسیاری از کسانی که تجربه مشابه در این زمینه دارند، نام رستوران ارکیده مطرح می‌کنند. برندی که به پشتوانه بیش از 66 سال سابقه فعالیت در عرصه رستوران‌داری، امروز بالاترین سطح استاندارد در ارائه خدمات را سرلوحه کار خود قرار داده است.

سالانه ده‌ها مراسم عقد در رستوران ارکیده برگزار می‌شود. جشن‌هایی که هر کدام خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای صاحبان مجالس در پی داشته‌اند. رضایت بیش از 98 درصدی برگزارکنندکان مراسم در رستوران ارکیده، گواهی بر این مدعاست.

خانواده‌ها در انتخاب رستوران مناسب جشن عقد حساسیت زیادی به‌خرج می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا تصمیم‌گیری برای آن‌ها در بین گزینه‌های مختلف تا حدی دشوار شود. آنچه باعث شده تا ارکیده را به‌عنوان بهترین رستوران معرفی کنیم، چند ویژگی کلیدی در شعبه‌های مختلف آن است که عبارت‌اند از:

1. اجرای سفره عقد و تم اختصاصی

رستوران ارکیده خدمت ویژه اجرای سفره عقد به سفارش مشتریان را ارائه می‌کند. این اولین ویژگی است که ارکیده را از سایر رستوران‌ها متمایز می‌کند. سفره عقد ارکیده به‌زیباترین شکل ممکن آراسته می‌شود تا بهانه‌ای برای شروع خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی زندگی مشترک عروس و داماد باشد.

بهترین رستوران مناسب جشن عقد؛ از اجرای موسیقی زنده تا پذیرایی شیک

شما می‌توانید در چیدمان سفره عقد در رستوران ارکیده نیز اظهار نظر کنید تا همه چیز مطابق سلیقه‌تان پیش برود. داستان به‌همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه ارکیده خدمات اجرای تم اختصاصی در سراسر فضای شعبه رستوران را نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید با مشورت مشاورن تخصصی ارکیده، طرح مد نظر برای اجرای دکوراسیون ویژه جشن عقد خود در فضای رستوران را انتخاب کنید. بدون نیاز به درگیر شدن در فرآیند فضاسازی رستوران، در روز مراسم سالن به بهترین شکل ممکن برای پذیرایی از مهمانان شما مهیا خواهد بود.

2. پذیرایی حرفه‌ای با پرسنل کاربلد

کمتر رستورانی در سطح کشور فعالیت می‌کند که روی موضوع آموزش پرسنل خود برای ارائه خدمات به مشتران سرمایه‌گذاری کند. مجموعه ارکیده از این حیث نیز رستوران کاملا متفاوتی به‌شمار می‌رود.

این موضوع تاثیر خود را در رضایت حداکثر مهمانان از رفتار و عملکرد پرسنل رستوران ارکیده در طول جشن‌ها و مراسم مختلف نشان می‌دهد. با انتخاب ارکیده، کوچک‌ترین نگرانی از بابت کیفیت پذیرایی از مهمانان جشن عقد خود نخواهید داشت. همه چیز مطابق انتظار شما و باب میل مهمانان‌تان خواهد بود.

3. منوی متنوع رستوران و کافه

بدون تردید یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب رستوران مناسب جشن عقد، کیفیت غذا و سایر آیتم‌هایی است که برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده می‌شوند. اولین نکته اینکه می‌توانید تمام آیتم‌های مد نظر برای پذیرایی در طول مراسم عقد را از قبل تست کنید تا از کیفیت آن‌ها مطمئن شوید.

منوی متنوع رستوران ارکیده باعث می‌شود تا دست شما برای انتخاب غذای مراسم عقد باز باشد. انواع و اقسام غذاهای ایرانی مناسب جشن عقد مانند کباب کوبیده، جوجه کباب، کباب وزیری، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با گردن یا ماهیچه و ... در منوی رستوران ارکیده به‌چشم می‌خورند.

بهترین رستوران مناسب جشن عقد؛ از اجرای موسیقی زنده تا پذیرایی شیک

علاوه بر منوی رستوران، می‌توانید روی آیتم‌های جذاب کافه ارکیده نیز برای پذیرایی از مهمانان خود حساب ویژه‌ای باز کنید. انواع و اقسام نوشیدنی‌های گرم و سرد به‌همراه بستنی‌ و آیتم‌های جذاب دیگر را می‌توانید از منوی کافه ارکیده برای پذیرایی از مهمانان خود در مراسم عقد انتخاب کنید.

4. اجرای موسیقی زنده

موسیقی پای ثابت مجالش شادی در بین ایرانی‌هاست. لطف موسیقی در مراسم عقد وقتی دو چندان می‌شود که با اجرای زنده همراه باشد. رستوران ارکیده امکانات صوتی و تصویری مناسب را به‌همراه آلات موسیقی را برای چنین جشن‌هایی تدارک دیده است. شما می‌توانید با هماهنگی خواننده، موسیقی‌های مد نظر برای اجرا در مراسم عقد را انتخاب کنید. همه چیز در رستوران ارکیده مهیاست تا دنیا در شب خاطره‌انگیز مراسم عقدتان به‌ساز شما برقصد. ناگفته نماند که برنامه ویژه اجرای موسیقی زنده در جشن عقد نیز در بسیاری از رستوران‌ها ارائه نمی‌شود.

راهنمای رزرو رستوران ارکیده برای جشن عقد

رستوران ارکیده با 10 شعبه در 5 استان تهران، البرز، مازندران، گیلان و اصفهان برای میزبانی از مراسم عقد خدمت‌رسانی می‌کند. یکی از مزایای انتخاب ارکیده برای جشن عقد این است که دست شما برای انتخاب فضاهای متنوع کاملا باز است. از محیط‌های سنتی گرفته تا سالن‌هایی با معماری مدرن و کلاسیک در شعب مختلف رستوران ارکیده پیش روی شما قرار دارند.

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) 34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)  88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز