بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

سالگرد ازدواج برای عاشقان واقعی هر سال شور و اشتیاق بیشتری را به‌ارمغان می‌آورد. به‌همین دلیل است که خیلی‌ از افراد تلاش می‌کنند تا هر سال برنامه‌ای متفاوت‌تر و زیباتر برای سالگرد ازدواج داشته باشند.

اگر در سال‌های گذشته، سالگرد ازدواج‌تان را در خانه برگزار کرده‌اید و امروز به‌دنبال ایده‌ای متفاوت و خاص هستید، مطلب مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم شما را با ناب‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج در محیطی خاطره‌انگیز و شاد آشنا کنیم.

ناب‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج در محیطی خاطره‌انگیز و شاد

برگزاری سالگرد ازدواج در رستوران؛ آری یا خیر؟

وقتی به‌دنبال ایده‌های مناسب برای محل برگزاری سالگرد ازدواج بگردید، قطعا یکی از گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، رستوران است. اما همه ما به‌خوبی می‌دانیم که قرار نیست سالگرد ازدواج تنها به صرف غذا در رستوران خلاصه شود. بلکه باید به‌دنبال رقم زدن شبی خاص و متمایز در کنار همسر خود باشید.

در عین حال هستند رستوران‌هایی که بدون شک تمام استانداردهای لازم برای برپایی یک دورهمی خصوصی جذاب در شب سالگرد ازدواج را برای شما دارند. مجموعه رستوران های ارکیده یکی از این رستوران‌هاست. نامی به قدمت بیش از 66 سال سابقه در صنعت رستوران‌داری ایران که هر چند ماجراجویی خود را از جاده چالوس آغاز کرد؛ اما امروز در پهنه‌ای به وسعت دریای خزر تا نصف جهان حضور دارد. رستوران ارکیده امروز با 10 شعبه در 5 استان تهران، مازندران، گیلان، البرز، و اصفهان فعالیت می‌کند.

چرا ارکیده بهترین رستوران برای سالگرد ازدواج است؟

چند دلیل مهم را می‌توان برشمرد که باعث می‌شوند، رستوران ارکیده در جایگاه بهترین محل برای برگزاری سالگرد ازدواج قرار بگیرد. دلایلی که هر یک از آن‌ها برای ساختن شبی خاص از دل ایده‌هایی ناب اهمیت زیادی دارند.

فضای متنوع رستوران ارکیده

شما دوست دارید جشن سالگرد ازدواج خود را در چه فضایی برگزار کنید؟ محیطی با معماری سنتی را ترجیح می‌دهید یا سالنی با دکوراسیون مدرن انتخاب شماست؟ دوست دارید سالگرد ازدواج خود را در روف گاردن رستوران برگزار کنید یا فضای باغ رستوران را بیشتر می‌پسندید؟ حضور در رستوران گردان را برای رقم زدن شب رویایی انتخاب می‌کنید یا ترجیح شما دورهمی دوستانه در یک رستوران ساحلی است؟

رستوران ارکیده در شعبه‌های گوناگون خود، محیط‌هایی با دکوراسیون و فضای پذیرایی متنوع را تدارک دیده است. از روف گاردن شعبه میدان آرژانتین و باغ رستوران شعبه شهریار ارکیده گرفته تا شعبه سنتی شعبه کاروانسرای مادرشاه و رستوران گردان بندرانزلی و کرج، فضاهای بی‌نظیر و متنوعی برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج در اختیار شما قرار دارند.

ناب‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج در محیطی خاطره‌انگیز و شاد

دیزاین اختصاصی میز برای سالگرد ازدواج

اگر به‌دنبال خاص‌تر برگزار کردن جشن سالگرد ازدواج خود هستید، نباید از کنار ایده دیزاین اختصاص میز در رستوران بگذرید. اساسا فراموش نکنید که ساخت موقعیت‌های خاص برای انتقال حس و حال خوش در جشن سالگرد ازدواج، نقش کلیدی دارد. طبیعی است که دادن هدیه سالگرد ازدواج در محیط تکراری و بی‌روح در مقایسه با فضایی شاد و سرزنده، اثرگذاری یکسانی نخواهد داشت.

رستوران ارکیده خدمات ویژه دیزاین اختصاصی میز با تم سفارشی را ارائه می‌کند. شما باید طرح مد نظر خود را با همکاری مشاوران متخصص رستوران ارکیده انتخاب کنید. سپس در روز موعود به‌همراه همسر خود در محیط رستوران حضور پیدا کنید. پرسنل حرفه‌ای ارکیده میز اختصاصی شما را با دیزاین ویژه برای پذیرایی مهیا می‌کنند.

خانه بازی کودکان

در بعضی از خانواده‌ها پس از به‌دنیا آمدن فرزندان، مناسبت‌هایی مانند سالگرد ازدواج خیلی کم‌رنگ شده و حتی فراموش می‌شوند. در مقابل برخی از خانواده‌ها در شب سالگرد ازدواج معمولا فرزندان خود را نزد اقوام خود می‌گذارند تا برای ساعتی هم که شده مرد و زن در کنار یکدیگر باشند.

ناب‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج در محیطی خاطره‌انگیز و شاد

رستوران ارکیده شرایط را برای پذیرایی از شما در جشن سالگرد ازدواج‌تان با حضور فرزندان دلبندتان فراهم کرده است. در همه شعب این این رستوران، نمایش عروسکی، گریم کودک و خانه اختصاصی بازی کودکان وجود دارد. شما می‌توانید با حضور در این رستوران، فرزندان خود را در خانه بازی بفرستید و در کنار هم شب خاطره‌انگیز را رقم بزنید. در پایان شب نیز به‌همراه فرزندان غذا میل کنید.

پذیرایی با منوی متنوع کافه و رستوران

رستوران کافه ارکیده در تمام شعب خود با منوی متنوع آماده پذیرایی است. منوی رستوران ارکیده شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی است. کباب‌های خوشمزه و سنتی ایرانی در کنار غذاهای فرنگی مانند پاستا، استیک، جوجه چینی و ... در منوی رستوران ارکیده پیش روی شما قرار دارند. کسانی که سابقه میل کردن غذا در ارکیده را دارند، شیشلیک مخصوص ارکیده را به‌عنوان پیشنهاد اول خود مطرح می‌کنند. علاوه بر آن در برخی از شعبه‌ها، غذاهای محلی نیز طبخ می‌شوند.

انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد مانند آیس کافی، ماکتیل، آب میوه طبیعی و اسموتی، نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، دمنوش و چای، میلک شیک، بستنی، کیک وافل و ... در منوی کافه ارکیده وجود دارند.

ناب‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج در محیطی خاطره‌انگیز و شاد

 

دسترسی راحت و پارکینگ اختصاصی

در تمام شعب رستوران ارکیده، پارکینگ اختصاصی برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. علاوه بر آن اجرای موسیقی زنده هم پای ثابت بسیاری از شب‌های رستوران ارکیده است. در صورتی که قصد سفارش دیزاین اختصاصی برای میز سالگرد ازدواج را ندارید، می‌توانید بدون رزرو در رستوران حاضر شوید؛ اما اگر به‌دنبال سورپرایز عزیزان خود هستید، بهتر است از قبل هماهنگی‌های لازم را با پرسنل رستوران ارکیده انجام داده و میز رزرو کنید. برای این منظور هم کافیست شعبه مد نظر خود را انتخاب کرده و با پشتیبانی آن تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی ارکیده، راهنمایی لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند. سالگرد ازدواج امسال خود را در رستوران ارکیده، متفاوت‌تر از هر سال دیگری جشن بگیرید.

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج) 34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن) 88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز