بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین‌ لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

یکی از لذت بخش ترین و حساس ترین کارها در میان فراهم کردن جهیزیه عروس، انتخاب لوازم خانگی بزرگ مانند: یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر و ... می‌باشد.

گاهی شما بودجه‌ی کافی برای خرید جهیزیه دارید اما نمی‌دانید چه دستگاهی از چه برندی انتخاب کنید! بعضی از عروس خانم‌ها به ست کردن لوازم بسیار علاقمند هستند و چه بسا نه تنها مایل به سن کردن رنگ لوازم خانگی هستند، بلکه تماسب دارند برند نوشته شده‌ی روی آن‌ها یکی باشد.

به عنوان مثال: تمامی لوازم را از برند بوش خریداری می‌کنند. هر چند که کیفیت بالای بوش بر همه اثبات شده است. اما بهتر است این مسئله را از زبان یک متخصص تعمیرات لوازم خانگی بشنوید که آیا می‌توان بهترین‌ها را از یک برند انتظار داشت یا خیر؟

یخچال ساید بوش بهتر است یا ساید ال جی؟

اگر شما از آن دسته افرادی باشید که می‌خواهید به دلیل ست کردن برند لوازم خانگی‌تان ساید بوش را انتخاب کنید، می‌توانیم یک توصیه‌ی بهتری داشته باشیم، ساید بوش انتخاب بسیار خوبی است، اما آیا بهتر از آن نیست؟

یخچال ساید بای ساید ال جی یکی از آن دسته انتخاب‌های برتر نسبت به ساید بوش است. چرا که از نظر طراحی داخلی (فضا)، زیبایی ظاهری و کیفیت کلی بهتر از ساید بای ساید بوش است.

پس اگر بخواهید یک انتخاب هوشمندانه به دور از یکسان بودن برند لوازم خانگی‌تان داشته باشید، برای یخچال، ساید بای ساید ال جی می‌تواند بهتر از بوش باشد. این توصیه از سمت متخصص کاربلدی در نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی می‌باشد که با وجود تجربه و تعمیرات زیادی که انجام داده و نظرات مشتریان زیادی را شنیده است، می‌باشد.

اما اگر اصرار به خرید یخچال فریزر بوش دارید، می‌توانید مدل دوقلو بوش را خریداری کنید که هیچگونه کم و کاستی ندارد.

بهترین‌ لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

جاروبرقی بوش بهتر است یا فیلیپس؟

یاور همشگی شما در تمیزکردن منزل، جاروبرقی است و چه بسا برخی افراد که حساسیت بیشتری روی تمیزی خانه دارند، هر روز از آن استفاده می‌کنند.

دو برند بوش و فیلیپس می‌تواند جزء بهترین انتخابات شما در جاروبرقی باشد. مکش یکی از عوامل مهم برای انتخاب یک جاروبرقی ایده‌آل است. هر دو برند مکش بسیار عالی دارند که می‌تواند به خوبی انتظار شما را از جارو کشیدن و جمع کردن تمامی آشغال‌های روی زمین برآورده سازند.

اگر محدودیت بودجه ندارید توصیه می‌کنیم برند بوش را انتخاب کنید. اما نگهداری جاروبرقی فارغ از هر برندی که باشد یکی از مهم‌ترین اصول است و می‌تواند عمر دستگاه و مکش آن را حفظ کند.

نحوه صحیح نگهداری از جاروبرقی

به عنوان مثال یکی از دلایل سر و صدای زیاد جاروبرقی سرویس نکردن یا به عنوان دیگر نگهداری نادرست از دستگاه می‌باشد. توصیه‌های زیر می‌توانید از بسیاری مشکلات مانند: کم بودن مکش جاروبرقی، بوی سوختگی، خاموش شدن و روشن نشدن دستگاه و ... جلوگیری کند.

  • استفاده از پاکت‌های یکبار مصرف میکروفیلتر که خاک را از خود عبور ندهند
  • تعویض پاکت بعد از پر شدن دو سوم از حجم آن
  • تعویض یا تمیز کردن فیلترها بعد از استفاده از 5 بسته پاکت (یعنی بعد از 25 بار تعویض پاکت)
  • 5 دقیقه استراحت دادن به دستگاه میان هر 10 دقیقه جارو کشیدن
  • جابجا کردن جاروبرقی با دست بدون کشیدن آن توسط خرطومی
  • تمیز کردن برس جاروبرقی
  • عدم استفاده از جاروبرقی برای برداشتن براده‌ی چوب و سیمان
  • عدم جاروکشیدن مکان‌های خیس و مرطوب

اگر این نکات را رعایت نکنید، در مدت خیلی کوتاهی باید به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ در محل باشید.

بهترین مارک ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی در چندین سال اخیر در جهیزیه عروس جایگاه مهمی نداشت، اما به مرور زمان که این دستگاه محبوب هم یکی از اعضای آشپزخانه شد، به جهاز عروس خانم‌ها اضافه شد.

زمانی که به دنبال بهترین ماشین ظرفشویی هستید، قطعاً یک برند خارجی می‌تواند کیفیت بهتری داشته باشد و از میان برندهای خارجی، بوش در ماشین‌های ظرفشویی حرف اول را می‌زند. اما این دستگاه کمی گران‌تر بوده و تمامی افرادی که به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی هستند، بودجه‌ی کافی برای تهیه‌ی آن را نداشته و درنتیجه یک انتخاب دوم و اقتصادی‌تر لازم دارند.

در برندهای خارجی می‌توانید ظرفشویی ال جی، بکو، سامسونگ و ... را با هزینه‌ی کمتر نیز انتخاب نمایید اما در برندهای ایرانی؛ دوو، پاکشوما و ... می‌تواند انتخاب بهتری نسب به سایر برندها باشد.

اما به طور کلی؛ توصیه‌ای از سمت یک متخصص فعال در نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی به شما این است که تهیه ماشین ظرفشویی برند ال جی و بوش بهترین است.

بهترین‌ لوازم خانگی برای جهیزیه عروس

پر فروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

اصل مطلب جهیزیه عروس بعد از خرید یخچال فریزر، ماشین لباسشویی است که اهمیت آن خیلی بیشتر از ماشین ظرفشویی می‌باشد. از این رو باید دقت کافی در خرید ماشین لباسشویی داشته باشید.

رقابت کمپانی‌های تولید کننده‌ی ماشین لباسشویی بسیار زیاد بوده و تقریبا شما در خرید ماشین لباسشویی دستتان باز تر است و می‌‍توانید طبق نیارهایتان یک دستگاه متناسب با بودجه‌ی خودتان انتخاب نمایید.

اما اگر بخواهیم از بهترین و پر فروش ترین برند لباسشویی بگوییم، بدون شک بوش است. ال جی نیز یکی دیگر از برندهای محبوب خریداران می‌باشد که حتی در مدل‌های جدید طراحی ظاهری جذاب تری نسبت به بوش دارد. اما با این حال، بوش ویژگی‌های خاصی دارد که در ال جی پیدا نخواهید کرد.

به عنوان مثال: سیستم تنظیم مقدار مواد شوینده (idos)، صرفه جویی آب در فرایند شستشو، موتور بسیار کم صدا، قابلیت ضد لرزش و ...

علاوه بر لباسشویی‌های بوش و ال جی و دیگر برندهای خارجی مانند: بکو، سامسونگ، ویرپول، کنوود و ... می‌تواند دستگاه‌های با کیفیتی در تولید داخلی هم تهیه کنید که یکی از بهترین آن‌ها دوو می‌باشد. البته حساسیت ‌های لباسشویی‌های امروزی نسبت به مدل‌های قدیمی بسیار بیشتر است و پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از مشکلات رایج ماشین لباسشویی اعم از هر برندی نکات زیر را به صورت روتین اجرا نمایید:

استفاده از دستگاه مطابق ظرفیت آن (همیشه به اندازه‌ی یک وجب بالای درام خالی باشد.)

اگر در طول روز چندین بار دستگاه را روشن می‌کنید حتما یک استراحت دو ساعته به آن دهید.

استفاده‌ی برنامه‌ی درست متناسب با جنس و میزان کثیفی لباس‌ها. به عنوان مثال برای شستشوی لباس‌های زمستانی و پشمی از برنامه‌ی wool استفاده کنید زیرا این برنامه دمای آب پایین تر و دور خشک کن کمتری داشته و هم لباس‌هایتان سالم می‌مانند و هم دستگاه دچار آسیب نمی‌شود.

استفاده‌ی زیاد از مواد شوینده نه تنها باعث تمیز تر شدن لباس‌ها نشده بلکه می‌تواند باعث تولید بیش از حد کف و آب شود که ممکن است به قطعات داخلی از جمله برد الکترونیک نفوذ کرده و سبب آسیب‌های جبران ناپذیری شود.

برای جلوگیری از مشکلاتی مانند: لرزش زیاد، بهتر است دور تند (spin) دستگاه را روی 800 تنظیم کنید.

حداقل هر سه ماه یکبار دستگاه را با پودر و مواد مخصوص جرمگیری کنید. برای تهیه جرمگیر مخصوص ماشین لباسشویی و ظرفشویی می‌توانید با شماره 02147639 تماس بگیرید ارسال به سراسر ایران امکان پذیر می‌باشد.

پودر جرمگیر را در دستگاه ریخته و با برنامه‌ی cotton یا tub clean یا هر برنامه‌ای که طولانی مدت بوده و دمای بالایی داشته باشد، اجازه دهید به طور کامل خود را شستشو دهد.

برای جلوگیری از بوی بد و کپک زدن لاستیک دور درب، بعد از اتمام کار دستگاه، درب آن و جاپودری را نیمه باز بگذارید تا جریان هوا مانع رشد و تکثیر باکتری ها شود.

بهترین مارک تلویزیون

تلویزیون نیز یکی از لوازم حساس در منزل می‌باشد که باید برای خرید آن تخقیق کافی انجام دهید. انتظارات

کاربر از یک تلویزیون، کیفیت بالای تصویر، طراحی ظاهری، صدای بلند، هوشمند بودن دستگاه و ... می‌باشد. در برندهای خارجی مارک‌ها سونی، ال جی و سامسونگ حرف اول را می‌زنند اما یافتن آن‌ها در بازار کمی مشکل است.

اگر به دنبال یکی بهترین تلویزیون های داخلی هستید که علاوه بر طراحی زیبا، کیفیت خوبی هم داشته باشد، ایکس ویژن یکی از انتخابات درست است که از آن پشیمان نخواهید شد.

بهترین مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

احتمالا زمان خرید برندهای خارجی مانند: بوش، ال جی، سامسونگ، جنرال الکتریک و ... با مسئله‌ "عدم وجود نمایندگی در ایران" مواجه میشوید. اگر نگران خرابیهای دستگاه در آینده و نبود قطعات آن در ایران هستید، لازم است به شما بگوییم نیازی به نگرانی نیست.

دکتر تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیرات ال جی، بوش، سامسونگ، جنرال الکتریک و ... میتواند در کوتاهترین زمان، متخصص تعمیر دستگاه شما را به منزلتان اعزام کند و با مقرون به صرفه ترین هزینه تعمیرات دستگاه را در حضورتان انجام دهد و در نهایت بابت خدمات ارائه شده ضمانت نامه دهد.

دکتر تعمیر بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، رشت و بسیاری دیگر از استانهای ایران زیبا است. کافیست برای ثبت درخواست تعمیرات به سایت دکتر تعمیر مراجعه کنید و فرم آنلاین را پر کنید یا با شماره 02144380835 تماس بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز