بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آغاز زندگی مشترک به‌معنی شروع ماجراجویی است که زن و مرد باید در کنار یکدیگر تجربه کنند. بر کسی پوشیده نیست که این مسیر پرفراز و نشیب پر از سختی‌ها و چالش‌های ریز و درشت خواهد بود. از طرفی دیگر روشن است که نه زن و نه مردم نمی‌تواند به تنهایی این سختی‌ها را پشت سر بگذارد. برای آنکه هر دو نفر بدانند که چقدر برای هم مهم هستند، باید هر ازگاهی باهم بودن را جشن بگیرند.

 

متفاوت‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج برای خلق خاطره‌ای ماندگار

 

سالگرد ازدواج مهم‌ترین مناسبت برای جشن گرفتن این رابطه عاشقانه است. برای آنکه عمق عشق و ارادت خود همسر دلبندتان را نشان دهید، باید هر سال طرحی نو در اندازید و جشن سالگرد ازدواج را با ایده‌ای نو و متفاوت از گذشته برگزار کنید. اگر به‌دنبال ایده برگزاری سالگرد ازدواج امسال خود هستید، جای خوبی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید جشن سالگرد ازدواج امسال خود را به خاطره‌ای ماندگار تبدیل کنید.

جشن سالگرد ازدواج را کجا برگزار کنیم؟

پیشنهاد می‌کنیم که به‌عنوان محوری‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج امسال، یک رستوران را انتخاب کنید. اگر قرار است که جشن سالگرد ازدواج رنگ‌ و بوی متفاوتی داشته باشد، پس چه بهتر که در فضایی متفاوت نیز برگزار شود. در بین گزینه‌های بیرون از خانه، هیچ‌جا به اندازه رستوران انتخاب مناسبی نیست.

سوال اساسی آن است که کدام رستوران را برای رقم زدن شبی خاطره‌انگیز در کنار دلبندتان انتخاب کنید؟ بدیهی است که بسیاری از رستوران‌ها، حداقل استانداردهای لازم برای ارائه خدمات در چنین مراسمی را ندارند. به‌همین دلیل نمی‌توانند آن طور که باید و شاید شب خاص و منحصربه‌فردی را برایتان رقم بزنند. اما عجله نکنید. کمی جلوتر شما را با یک رستوران آشنا خواهیم کرد که ارائه خدمات برگزاری جشن و مراسم تخصص آن است.

 

بهترین رستوران برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج

مجموعه رستوران‌های ارکیده بهترین رستوران برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج است. برندی که از سال 1366 تا به‌امروز قله صنعت رستوران‌داری ایران ایستاده است. میزبانی از هزاران جشن و مراسم کوچک و بزرگ و کسب رضایت حداکثری مهمانان، سابقه درخشانی را از ارکیده در ذهن بسیاری از مردم ایران حک کرده است.

امروز ارکیده با 10 شعبه درجه یک در 5 استان تهران، گیلان، مازندران، اصفهان و البرز فعالیت می‌کند. مسیری که از جاده چالوس آغاز شده و امروز سر از استان بزرگ اصفهان درآورده است. یکی از خدمات ویژه در شعب مختلف رستوران ارکیده، میزبانی از جشن‌های خانوادگی مانند سالگرد ازدواج است. با انتخاب ارکیده می‌توانید خاطره‌ای فراموش نشدنی از جشن باشکوه سالگرد ازدواج امسال خود بسازید.

 

متفاوت‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج برای خلق خاطره‌ای ماندگار

 

چرا ارکیده را برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج انتخاب کنیم؟

حتما این سوال را مطرح می‌کنید که چرا از بین صدها کافه و رستوران در شهرهای مختلف، ارکیده را به‌عنوان بهترین گزینه معرفی کردیم. داستان از این قرار است که با انتخاب ارکیده می‌توانید کارگردان جشن سالگرد ازدواج خود باشید. یعنی شبی را مطابق میل خود برای همسر عزیزتان رقم بزنید. کمتر رستوران دیگری را می‌توانید پیدا کنید که دست شما را در برگزاری این جشن باز بگذارد. در اینجا نیم نگاهی به مهم‌ترین خدمات رستوران ارکیده می‌اندازیم.

1. برپایی جشن با چاشنی سورپرایز

برپایی سالگرد ازدواج با چاشنی سورپرایز لطف این شب خاطره انگیز را دو چندان می‌کند. البته که سورپرایز کردن آداب خاصی دارد و تنها حرفه‌ای‌ها هستند که از پس آن بر می‌آیند. پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده رستوران ارکیده خدمات اختصاصی برگزاری جشن سالگرد ازدواج با چاشنی سورپرایز را مطابق سناریوی مورد نظر شما ارائه می‌کنند.

حتی اگر ایده خاصی برای سورپرایز کردن همسر خود ندارید هم می‌توانید روی کمک مشاوران حرفه‌ای ارکیده حساب ویژه‌ای باز کنید. اجرای تم اختصاصی سالگرد ازدواج با المان‌های مد نظر شما تنها یکی از کارهایی است که در ارکیده می‌توانید برای سورپرایز کردن شریک زندگی‌تان انجام دهید.

 

2. امکان برگزاری جشن در فضاهای متنوع

اشاره کردیم که برای رقم زدن شبی خاص در سالگرد ازدواج، باید به دنبال موقعیت خاص باشید. یکی از مهم‌ترین دلایل معرفی ارکیده به عنوان بهترین رستوران برای سالگرد ازدواج همین موضوع است.

از رستوران گردان و روف گاردن گرفته تا رستوران سنتی و باغ رستوران همگی جزء لوکیشن‌های درجه یک در شعبه‌های مختلف ارکیده هستند. شما می‌توانید در سایت رستوران ارکیده، فضای هر یک شعب آن را از طریق تور 360 درجه مجازی مشاهده کنید. سپس بهترین مکان را برای رقم زدن خاص‌ترین شب زندگی مشترک خود برگزینید.

 

3. امکان به همراه داشتن بچه‌ها

شاید خیلی‌ها این طور فکر کنند که سالگرد ازدواج، شب خلوت کردن دو نفره مرد و زن باشد. البته که این نظر پربی‌راه نیست؛ اما برگزاری دو نفره جشن سالگرد ازدواج منافاتی با همراه داشتن فرزندان در رستوران ندارد. می‌پرسید چگونه چنین چیزی ممکن است؟

رستوران ارکیده با تدارک دیدن خانه بازی کودکان اختصاصی در برخی از شعبه‌های خود، امکان سرگرمی مهمانان کوچک و ویژه خود را فراهم آورده است. شما می‌توانید کودکان خود را برای ساعتی در این خانه بازی بگذارید. پس از خلوت کردن عاشقانه در کنار همسر دلبندتان، فرزندان عزیز خود را هم به‌جمع‌تان اضافه و یک شام درجه یک را کنار هم میل کنید.

 

4. پذیرایی با منوی کافه و رستوران

تمام شعبه‌های ارکیده در قالب رستوران و کافه فعالیت می‌کنند. در منوی رستوران ارکیده انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی در کنار غذاهای فرنگی به‌چشم می‌خورند. در برخی از شعبه‌های غذاهای محلی نیز سرو می‌شوند. آیتم‌های جذاب کافه‌ ارکیده را نیز نباید نادیده بگیرید. از نوشیدنی‌های سرد و گرم گوارا گرفته تا میان وعده‌های جذابی که هر کدام لطف خلوت انس شما را دو چندان می‌کنند، در منوی کافه ارکیده تدارک دیده شده‌اند.

 

متفاوت‌ترین ایده برگزاری سالگرد ازدواج برای خلق خاطره‌ای ماندگار

 

راهنمای رزرو رستوران ارکیده برای جشن سالگرد ازدواج

برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج در رستوران ارکیده دو راه پیش رو دارید. هم می‌توانید یکی از میزهای سالن عمومی ارکیده را رزرو کنید و هم اگر به‌دنبال فضای خصوص‌تر هستید، می‌توانید به‌سراغ سالن‌های VIP بروید که در هر یک شعبه‌های رستوران ارکیده آماده پذیرایی از شما هستند. همچنین برای اجرای برنامه‌های خاص مد نظر خود برای جشن سالگرد ازدواج هم باید حتما از قبل هماهنگی لازم را با پرسنل ارکیده انجام دهید. برای رزرو رستوران ارکیده در جشن سالگرد ازدواج خود می‌توانید با شماره 09123141900 تماس بگیرید. امسال با حضور در رستوران ارکیده، هیجان و شکوه جشن عروسی خود را در سالگرد ازدواج‌تان تجربه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز