بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
کد تخفیف دی جی کالا-کد تخفیف اولین خرید دی جی کالا-کد تخفیف ارسال رایگان دیجیکالا-کد تخفیف دی جی کالا بالای ۳۰۰ تومان-کد تخفیف دیجی کالا بالای ۵۰۰ تومان

کد تخفیف دی جی کالا و کاهش هزینه جهیزیه

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های پدرها تهیه جهیزیه دختر دم بخت خود است. بدون تعارف سنگین‌ترین هزینه ازدواج هم همین جهیزیه است. پس یا باید سرکیسه را شل کرد و به دنبال تأمین بودجه از طریق روش‌های مختلف بود و یا تا جایی که می‌شود در خرید جهاز عروس صرفه‌جویی کرد.

یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه نه خرید جنس بی‌کیفیت، بلکه خرید از جنس‌های تخفیف‌دار یا خرید با استفاده از کد تخفیف است. همه ما خوب میدانیم که در سایت‌های اینترنتی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد یافت می‌شود و دست ما در گرفتن تخفیف هم بازتر است.

یکی از این تخفیف‌های فوق‌العاده بانام کد تخفیف شناخته می‌شود که بهترین و متنوع‌ترین آن کد تخفیف دی جی کالا است. در ادامه از منبع سایت اکسیریاب روش‌های دریافت کد تخفیف دی جی کالا در دسته‌بندی‌های مختلف جهاز عروس را آموزش داده و درنهایت این کدها را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد...

دریافت کد تخفیف دی جی کالا برای جهاز عروس

بسیاری از اقلام موردنیاز در جهیزیه هرگز از مد نمی‌افتند. درنتیجه به‌تدریج می‌توانید اقدام به خرید و جمع‌آوری آن‌ها کنید. با این روش فرصت بسیار خوبی برای استفاده از کدهای تخفیف متنوع دی جی کالا خواهید داشت. برای دریافت آخرین کد تخفیف دی جی کالا می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/digikala-discount-code/

1-لوازم آشپزخانه:

آشپزخانه یکی از پر اقلام ترین بخش‌های خانه است و اگر لوازم موردنیاز آشپزخانه را خریداری کنید، تقریباً 60% راه را رفته‌اید. این اقلام شامل انواع ظروف (بشقاب و چنگال و ماهیتابه....)، ماشین ظرف‌شویی و یا ماشین لباسشویی، مایکروفر و اجاق‌برقی، قهوه‌ساز و یا قوری برقی...می‌شوند.

اما در یک دسته‌بندی کلی این اقلام به 3 دسته‌بندی اقلام گازی، برقی و غیر برقی دسته‌بندی می‌شوند که لوازم برقی گران‌ترین آن‌ها هستند. یکی از اشتباهاتی که مشتریان در زمان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌دهند، خرید در اعیاد و روزهای تعطیل است. اما در این زمان به‌خودی‌خود فروش این فروشگاه بالا است و نیاز چندانی به ارائه کد تخفیف ندارند.

زمانی به سراغ خرید اقلام آشپزخانه بروید که به‌اصطلاح بازار خراب است و این فروشگاه‌ها برای افزایش فروش خود نیاز دارند تا از روش‌های جذب مشتری که یکی از آن‌ها کد تخفیف دی جی کالا است استفاده کنند.

2-لوازم حمام و سرویس بهداشتی

کد تخفیف دی جی کالا و کاهش هزینه جهیزیه

حمام و دستشویی نیاز به وسایل چندانی ندارند و به‌راحتی پر می‌شوند. در سایت‌های اینترنتی امکان خرید لوازم با رنگ و طرح یکدست وجود دارد. در زمان خرید برای این بخش از خانه، به ست بودن اقلام توجه جدی داشته باشید.

زیرا علاوه بر کاهش هزینه‌های خرید، زیبایی منزل خود را بیشتر می‌کنید.

3-لوازم اتاق‌خواب

هزینه خرید لوازم اتاق‌خواب کمی سنگین است. اما به گرانی اقلام آشپزخانه نمی‌رسد. بیشترین هزینه مختص به 3 قلم تخت، میز آرایش و کمد دیواری است. البته در خانه‌های مدرن مشکل کمد باوجود کمدهای دیواری تا حد بسیار زیادی حل‌شده است.

در زمان خرید وسایل موردنیاز اتاق‌خواب از فروشگاه‌های اینترنتی، به دو نکته دقت جدی داشته باشید...

1-سایز اقلام:

در اغلب مواد سایز وسایل اتاق‌خواب در صفحه خرید سایت ذکرشده است. اما تجربه ثابت کرده که برخی فروشندگان (مخصوصاً در سایت دی جی کال) در این مورد شیطنت‌های مخصوص به خود را انجام می‌دهند. پس از خرید وسایل بدون سایزبندی ثبت‌شده و یا اطلاعات مبهم خودداری کنید.

2-قابلیت مرجوعی:

در برخی اقلام (مخصوصاً اقلام چوبی و ام دی اف) امکان مرجوعی کالا وجود ندارد. بدون تعارف و بدون هیچ تبصره‌ای و به‌هیچ‌عنوان وسایل موردنیاز اتاق‌خواب بدون قابلیت مرجوعی را نخرید که ضرر خواهند کرد.

4-قالی و قالیچه:

علت قرار دادن قالی و قالیچه در یک دسته‌بندی کلی این است که نباید این دسته‌بندی به‌صورت پراکنده خریداری شود. زیرا یکدست بودن دکور خانه را از بین می‌برد. نکته دوم این‌که با خرید یکجای هر نوع پوشش کف منزل، تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد.

5-دیوار و پنجره‌ها

در این دسته‌بندی می‌خواهیم درباره هر آنچه بر روی دیوار و پنجره‌های نصب می‌شود صحبت کنیم. از آینه و مجسمه و تابلوهای دیواری گرفته تا پرده و کتابخانه ...توصیه می‌شود که در خرید این بخش عجله نکنید و برای خرید و دریافت کد تخفیف دی جی کالا هرچند وقت یک‌بار به گشت و گزار در سایت https://eksiryab.ir/ برای دریافت کدهای تخفیف جدید بپردازید.

کدهای تخفیف این دسته‌بندی بسیار پراکنده هستند و نیاز صرف صبر و وقت بیشتری دارند.

6-حال و پذیرایی منزل

کد تخفیف دی جی کالا و کاهش هزینه جهیزیه

تلویزیون و کد تخفیف دی جی کالا

گران‌ترین قلم برای خرید این بخش از منزل تلویزیون است که قیمت آن سر به فلک میزند. اما خوشبختانه کد تخفیف دی جی کالا و همچنین تخفیف‌های درصدی در این دسته‌بندی بسیار فعال هستند که می‌توانید تخفیف‌های خوبی را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که در خرید تلویزیون دقت بسیار بالایی به خرج دهید و با چند تعمیرکار و فروشنده در مورد مدل‌های مختلف مشورت کنید.

مبل و ویترین

در این دسته‌بندی توصیه می‌کنیم که اصلا به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی نروید که ضرر خواهید کرد. برای خرید مبل حتماً به سراغ فروشگاه‌های حقیقی رفته و از نزدیک مبلمان را لمس و مشاهده کنید.

جاروبرقی و مکنده

کد تخفیف دی جی کالا و کاهش هزینه جهیزیه

جاروبرقی و مکنده یک ابزار نظافت کلی است که نمی‌تواند مختص بخش خاصی از منزل باشد. اما نکته بسیار جالبی در مورد خرید جاروبرقی با کد تخفیف دی جی کالا وجود دارد. شاید فکر کنید که با خرید بهترین و گران‌ترین برند، یک جاروبرقی خوب نصیبتان خواهد شد.

اما خدمات پس از فروش بسیار مهم‌تر از کیفیت جاروبرقی است. به زبان ساده اگر قطعات جاروبرقی شما در بازار موجود نباشد، دیگر آن جاروبرقی به درد شما نخواهد خورد. پس به دنبال خرید آخرین‌مدل از جاروبرقی‌های ایرانی بروید که هم ارزان‌تر هستند و هم خدمات پس از فروش قوی‌تری دارند.

ارزش این تجربه بیش از 10 کد تخفیف دی جی کالا است.

7-اقلام متفرقه:

در خرید اقلام متفرقه همانند سطل زباله و سبد مخصوص آشغال، مایع ظرف‌شویی و مایع شستشوی لباس، برس و محلول تمیزکننده‌ی کف، پاک‌کننده‌های چندکاره و مواد شوینده، آباژور و لامپ‌های محیطی، رومیزی‌ها...به‌هیچ‌عنوان عجله نکنید.

کدهای تخفیف بسیاری برای آن‌ها وجود دارد که به‌مرورزمان به آن‌ها دست خواهید یافت.

نکات پایانی:

جهیزیه عروس، مجموعه‌ای از لوازم و اقلام ضروری و برای شروع زندگی مشترک عروس و داماد لازم است. لیست لوازم جهیزیه عروس بستگی به نیازهای هر زوج دارد و ممکن است بر اساس محیط و زندگی شخصی تغییر کند.

در این مقاله به برخی از اقلام مهم و عمومی که برای خانه‌داری و ابتدای زندگی روزمره ضروری هستند، اشاره‌شده و تا جایی که توانستیم از معرفی اقلام غیرضروری خودداری کردیم. در ادامه برخی کدهای تخفیف دی جی کالای مناسب برای جهیزیه عروس را معرفی می‌کنیم که با جستجو آن‌ها در سایت eksiryab، به‌راحتی می‌توانید به به‌روزترین آن‌ها دست پیدا کنید.

کد تخفیف اولین خرید دی جی کالا-کد تخفیف ارسال رایگان دیجیکالا-کد تخفیف دی جی کالا بالای ۳۰۰ تومان-کد تخفیف دیجی کالا بالای ۵۰۰ تومان-کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا بدون محدودیت خرید اول-کد تخفیف دیجی کالا بالای ۱ میلیون تومان-کد تخفیف دیجی کالا برای خرید بالای ۲۰۰

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز