بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برای خرید انواع عطر و ادکلن مردانه اصل یا خوشبوکننده های زنانه با کیفیت باید به برخی فاکتورها و مولفه های مهم توجه داشته باشید. متاسفانه هر چند این محصولات توسط برندهای معتبری درسراسر جان تولید می شوند، اما نسخه های فیک و بی کیفیتی دارند که بسیاری از سودجویان آنها را به جای محصول اصلی به مشتریان ناآگاه می فروشند.

در بازار می توانید نسخه فیک برخی برندهای عطر مثل دیور، ورساچه و ... را با قیمتی پایین و بسته بندی مشابه پیدا کنید، اما این محصولات دارای کیفیت مناسبی نیستند و شما برای برندی تقلبی هزینه ای سنگین پرداخت کرده اید. برای جلوگیری از هزینه اضافی خوب است، نحوه تشخیص ادکلن اصل از فیک را بدانید؟ با پاسخ به این سوال دانش و آگاهی تان در زمینه خرید بهترین خوشبوکننده اصل بازار بالا ببرید.

10 روش ساده نحوه تشخیص ادکلن اصل از فیک

راه های تشخیص ادکلن اصل از فیک

برای عطرهای باکیفیت بازار مثل قیمت عطر باکارات رژ قرمز، لاگوست لهوم لاگوست، ایوودی بوا سکرت و ... نسبتا بالاست، اما مدل های فیک این محصولات با قیمتی نصف در بازار عرضه می شوند که از کیفیتی خوب نیز برخوردار نیستند.

برای اینکه محصولات بی کیفیت را نخرید، باید درباره برخی نکته ها آگاه باشید؛ در ادامه راهکارها و روش هایی کاملا کاربردی برای تشخیص ادکلن اصل از فیک را می گوییم که بسیار موثر هستند و به شما در تشخیص بهترین محصولات بازار کمک می کنند:

1. شیوه نگارش اسم محصولات

کسانی که به کیفیت ادکلن و عطرشان اهمیت می دهند، باید آگاهی شان را در زمینه این محصولات بالا ببرند. مثلا باید بدانند عطر یونیسکس چیست؟ چه ویژگی هایی دارد، تا مبادا هنگام خرید دچار اشتباه شوند.

به طور مثال یکی از بزرگترین اشتباهات تولیدکنندگان فیک و نامعتبر، استخدام نیروی کار بی مهارت در زمینه تولید محصول است. آنها معمولا دقتی در بسته بندی محصولات ندارند و حتی در نگارش برخی حروف و متن ها نیز غلط املایی و مشکلات نگارشی زیادی دارند؛ از این رو به راحتی می توان آنها را تشخیص داد.

فقط کافیست، نام محصول را در اینترنت جستجو کنید و تصویر واقعی آن را ببینید. در صورت وجود غلط نگارشی در محصول خریداری شده، این ادکلن فیک بوده و اصل نیست.

2. قیمت ها

توجه به قیمت گذاری محصولات نیز یکی از راه های تشخیص ادکلن اصل از فیک است. بسیاری شرکت های تولیدکننده محصولات تقلبی، ادکلن هایی با قیمت های پایین و ارزان می فروشند. هر چند قیمت محصولات این شرکت ها پایین است، اما در مقابل هیچ کیفیتی ندارند.

در نقطه مقابل عطرهای اصل معمولا قیمت های نسبتاً بالایی دارند؛ چون تولیدکنندگان در ساخت آنها از مواد اولیه مناسب و اصل استفاده کرده اند که همین ویژگی ها قیمت آنها را بالا می برد.

10 روش ساده نحوه تشخیص ادکلن اصل از فیک

3. تشخیص اصل بودن ادکلن از روی بارکد

برندهای معتبر و کمپانی های حرفه ای که در زمینه تولید عطر فعالیت دارند، روی بسته بندی محصولات خود یک بارکد قرار می دهند تا مشتریان با اسکن کردن آن متوجه اصل بودن محصول شوند. این بارکد در بسیاری از محصولات تقلبی بازار وجود ندارد. حتی اگر برخی شرکت های تقلبی این بارکد را چاپ کنند، با اسکن کردن آن هیچ نتیجه ای یافت نمی شود.

بارکد محصولات اصلی اطلاعات مختلفی درباره محصول از جمله نام، حجم، تاریخ انقضا، کد و ... را در خود ذخیره دارد.

4. ترکیب رایحه و نت ها

بسیاری از محصولات اصل بازار با ترکیب چندین نت ابتدایی، میانی و پایانی تولید شده اند. در واقع این محصولات در ابتدای استفاده بویی خاص دارند و با کمی گذشت زمان رایحه آنها تغییر می کند. همچنین بعد از گذشت مدتی طولانی تر، متوجه ایجاد برخی تغییرات دیگر نیز در بوی آنها می شوید.

این در صورتی است که بسیاری از شرکت های تولیدکننده محصولات تقلبی فقط از یک رایحه خاص برای محصولاتشان استفاده می کنند.

5. کیفیت پایین بسته بندی

بسیاری از شرکت های تولیدکننده محصولات بی کیفیت بازار به بسته بندی نیز توجه ای ندارند. آنها نهایتاً یک سلفون نامرغوب به دور محصول می کشند تا محصولشان را به فروش برسانند. در نقطه مقابل این شرکت ها، بسیاری از برندهای معتبر به کیفیت بسته بندی شان اهمیت می دهند. آنها سلفون هایی مرغوب را به دور جعبه می کشند که هیچ هوایی در زیر آن وجود ندارد.

همچنین در صورت نیاز به چاپ لوگو یا متنی خاص بر روی جعبه، این کار را با کیفیت بالا انجام می دهند تا متن ها و عکس ها خوانایی و وضوح دید بالایی داشته باشند؛ در صورتی که لوگوها و متن ها در جعبه محصولات نامرغوب به صورت ناخوانا و کدر چاپ شده اند.

6. ویژگی های ظاهری محصول

هر چند شاید در نگاه اول ویژگی های ظاهری محصولات باکیفیت و فیک بازار شبیه یکدیگر باشند، اما کافیست کمی به جزئیات دقت کنید تا کاملا خلاف این موضوع برایتان ثابت شود.

اولین ویژگی محصولات اصل داشتن شیشه ای کریستالی چند لایه و با کیفیت بالاست، در صوتی که در محصولات بی کیفیت از شیشه های تک لایه استفاده می کنند؛ در بسیاری از موارد نیز از شیشه های پلاستیکی برای این موضوع استفاده می کنند.

درپوش ادکلن های اصل نیز یکی از نشانه های تشخیص آنهاست. در واقع این درپوش ها دوام و ماندگاری بالایی دارند و حتی در صورت بارها باز و بسته شدن دچار هیچ گونه مشکلی نمی شوند. در صورتی که محصولات فیک درپوش های تقلبی داشته و کافیست چند بار آنها را باز یا بسته کنید تا آسیب ببیند و به طور کل استفاده از ادکلن یا عطر را ناممکن کنند.

10 روش ساده نحوه تشخیص ادکلن اصل از فیک

7. نحوه اسپری کردن محصول

زمانی که محصول را اسپری می کنید، باید تمام محتویات شیشه به صورت یکنواخت از قسمت سری آن خارج شوند. اگر مواد اسپری شده کم یا زیاد باشند، یکی از فاکتورهای فیک بودن محصول تیک می خورد. علاوه بر این قسمت اسپری باید کاملا محکم باشد تا با بارها فشرده شدن دچار هیچ مشکل و خرابی نشود.

8. فروشگاه

قطعاً بسیاری از فروشندگان خیابانی، دوره گردها و ... محصولات اصل و باکیفیت را نمی فروشند. شما باید به سراغ مراکزی بروید که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع ادکلن ها فعالیت می کنند و انواع محصولات بازار را برای فروش در اختیار مشتریان می گذارند.

این فروشگاه ها کارشناسان آگاه و حرفه ای در زمینه فروش محصولات خود دارند. این کارشناسان می توانند به تمام سوالات مشتریان پاسخ دهند و به آنها در خریدی آگاهانه و مطمئن کمک کنند.

یکی از ویژگی های فروشگاه هایی که محصولات بی کیفیت می فروشند، داشتن کارشناسان فروش ناآگاه است. آنها هیچگونه اطلاعی در زمینه انواع عطر و ادکلن ندارند و فقط به قصد فروش محصول فروشگاه شان را راه اندازی کرده اند. قطعا با خرید از این مراکز در اغلب اوقات نباید انتظار تهیه محصولی اصل و مطمئن را داشته باشید.

10 روش ساده نحوه تشخیص ادکلن اصل از فیک

تشخیص ادکلن اصل از فیک، اقدامی مهم در خرید خوشبوکننده ها

تشخیص ادکلن اصل از فیک اهمیت زیادی دارد. شما باید محصولات تقلبی را نسبت به محصولات اصلی بازار بشناسید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

متاسفانه با افزایش تعداد فروشندگان نامعتبر و محصولات تقلبی بازار، تشخیص محصولات اصل برای علاقه مندان به عطر و ادکلن سختتر می شود؛ اما دقت به برخی ترفندها و نکته ها چون توجه به شیوه نگارش نام محصول روی عطر، به شما کمک می کند تا عطری اصل خریداری نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز