بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برای بسیاری از بیماران مبتلا به بواسیر شاید سؤال باشد که بیماری بواسیر مربوط به کدام دکتر می‌شود؟ یا این بیماری توسط چه پزشکی درمان می‌شود؟

بیماری بواسیر یک بیماری رایج نشیمنگاهی است که در ناحیه مقعد به وجود می‌آید. در اثر این بیماری رگ‌های انتهای راست‌روده و یا ناحیه مقعد دچار التهاب و پارگی می‌شوند. بیماری بواسیر یا هموروئید به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می‌شود و نوع داخلی آن ۴ درجه دارد.
بواسیر درد زیادی را به همراه دارد و در بسیاری مواقع فرد با خونریزی در هنگام عمل دفع روبرو می‌شود. درمان بیماری بواسیر به‌خصوص در مراحل اولیه آن بسیار اهمیت دارد تا با روش‌های ساده درمان شود.

برای درمان بیماری بواسیر بسیار مهم است تا به پزشکی مراجعه شود که در زمینه درمان بواسیر تجربه دارد. دکتر برای درمان بواسیر به طور معمول فوق‌تخصص کولورکتال یا فوق‌تخصص ناحیه مقعد و روده بزرگ است. پزشکانی که در این زمینه تجربه دارند با تمام بیماری‌های نشیمنگاهی از جمله بواسیر آشنا هستند و می‌توانند با تشخیص درست و به‌موقع، بیماری بواسیر را در همان مراحل ابتدایی کنترل کنند.

درمان بیماری بواسیر در مراحل ابتدایی با استفاده از دارو و درمان‌های خانگی امکان‌پذیر است و به همین دلیل بیماران باید با مشاهده علائم بواسیر سریع‌تر به پزشک مراجعه کنند تا بیماری با درمان‌های ساده برطرف شود. درصورتی‌که درمان بواسیر به تأخیر بیفتد ممکن است بیمار به جراحی یا لیزر بواسیر نیاز پیدا کند؛ درمان‌هایی که می‌توانند هزینه و وقت بیشتری را از بیماران طلب کنند. مراجعه به پزشک کولورکتال کمک می‌کند تا بیماری در مراحل ابتدایی شناسایی شود و روند درمان هرچه سریع‌تر آغاز گردد.

دکتر برای درمان بواسیر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

انتخاب دکتر برای درمان بواسیر بسیار اهمیت دارد. یک انتخاب اشتباه می‌تواند باعث شود بیماری بواسیر برای همیشه درمان نشود و یا پس از درمان، بیماری دوباره عود کند و بیمار ناچار شود روند درمان را دوباره تکرار کند. نکات مهمی باید در انتخاب پزشک در نظر گرفته شود که به آنها اشاره می‌کنیم.

بیماری بواسیر مربوط به کدام دکتر می‌شود؟


مشخصات دکتر برای درمان بواسیر

در هنگام انتخاب دکتر برای درمان بواسیر باید به نکات زیر دقت شود:

تجربه و تخصص پزشک

بسیار مهم است که برای درمان به پزشکی مراجعه شود که در زمینه درمان بیماری‌های نشیمنگاهی از جمله بواسیر تخصص دارد. این پزشکان با تخصص بالای خود و تمرکز بر درمان این بیماری می‌توانند آن را به شکل کامل درمان کنند.

داشتن تجهیزات به‌روز لیزر

دکتر برای درمان بواسیر باید به دستگاه‌های مجهز و به‌روز لیزر دسترسی داشته باشد تا در صورت نیاز بیمار به انجام لیزر، بتواند این کار را به بهترین شکل خود انجام دهد. نوع دستگاه لیزر نقش مهمی در جلوگیری از بروز عوارضی همچون ایجاد گوشت اضافه در مقعد و در پی آن تنگی مقعد، بی‌اختیاری گاز معده و کنترل مدفوع دارد.

دسترسی به امکانات بهداشتی

بسیار مهم است که انجام لیزر بواسیر در یک کلینیک مجهز با رعایت اصول بهداشتی انجام شود. این مسئله نقش مهمی در جلوگیری از ابتلا افراد به عفونت دارد و می‌تواند در روند درمان پس از لیزر بسیار اهمیت داشته باشد.
یکی از مراکزی که افراد می‌توانند به‌راحتی بهترین دکتر برای درمان لیزر را پیدا کنند کلینیک درمان فوری است که بهترین متخصصان ناحیه مقعد و روده بزرگ را گرد هم آورده تا افراد بتوانند درمان بیماری بواسیر را به دست آنها بسپارند.

 

مرکز درمان فوری بیماری نشیمنگاهی چگونه مرکزی است؟

یکی از بهترین مکان‌ها برای درمان بیماری‌های ناحیه مقعد، مرکز درمان فوری بیماری نشیمنگاهی است. بیماری‌های نشیمنگاهی به مواردی همچون بواسیر، شقاق، کیست مویی، آبسه مقعدی و فیستول مقعدی گفته می‌شود. روش درمان برخی از این بیماری‌ها همچون بواسیر و شقاق در مراحل ابتدایی درمان‌های خانگی و دارویی است. در مراحل پیشرفته این بیماری‌ها و برای درمان مواردی همچون کیست مویی، آبسه مقعدی و فیستول مقعدی تنها درمان ممکن جراحی یا لیزر است. امروزه لیزر بیماری‌های نشیمنگاهی جایگزین جراحی این بیماری‌ها شده و روند درمان را بسیار ساده کرده است.

بیماری بواسیر مربوط به کدام دکتر می‌شود؟


در مرکز درمان فوری بیماری نشیمنگاهی به طور معمول درمان این بیماری‌ها با لیزر انجام می‌شود. در این مراکز متخصصان کولورکتال گرد هم آمده‌اند تا این بیماری‌ها را برای همیشه با روش مدرنی همچون لیزر درمان کنند.

از جمله مرکز درمان فوری بیماری نشیمنگاهی می‌توان به کلینیک درمان فوری اشاره کرد. این کلینیک به دستگاه‌های لیزر مجهز و به‌روزی همچون برند ایتالیایی «دکا» و «لیگاشور» آمریکایی مجهز است و درمان بیماری‌های نشیمنگاهی را در فضایی بسیار ایزوله و تمیز ارائه می‌دهد. در این کلینیک درمان انواع بیماری‌های نشیمنگاهی توسط لیزر و با تجربه فوق‌تخصصان ناحیه مقعد و روده بزرگ انجام می‌شود و این بیماری‌ها را برای همیشه درمان می‌کند.


لیزر برای درمان سرپایی بواسیر چگونه انجام می‌شود؟

یکی از روش‌های محبوب درمان هموروئید لیزردرمانی است. لیزر برای درمان سرپایی بواسیر امروز محبوبیت بسیاری دارد؛ زیرا می‌تواند این بیماری را در سریع‌ترین زمان ممکن برای همیشه درمان کند.

بیماری بواسیر مربوط به کدام دکتر می‌شود؟


لیزر برای درمان سرپایی بواسیر به دلایل مختلفی از محبوبیت برخوردار است. لیزر بواسیر در زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه و بدون نیاز به بیهوشی و بستری شبانه قادر به درمان این بیماری است. از طرفی لیزر بواسیر باعث می‌شود که فرد دوره نقاهت مرسوم پس از جراحی بواسیر را طی نکند و بتواند پس از لیزر بواسیر به امور روزمره خود به‌راحتی بپردازد. به‌صورت کلی لیزر برای درمان سرپایی بواسیر یک روش عالی برای درمان این بیماری است که می‌تواند برای همیشه آن را برطرف کند.
در کلینیک‌های مختلفی روش لیزر برای درمان سرپایی بواسیر ارائه می‌شود که یکی از آنها کلینیک درمان فوری است. در این کلینیک بیماران می‌توانند از تجربه و تخصص پزشکان در کنار دستگاه‌های لیزر به‌روز و مجهز بهره ببرند و برای همیشه بیماری‌های نشیمنگاهی و به‌خصوص بواسیر را درمان کنند.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز