بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

سالن‌های زیبایی یکی از مراکزی است که خانم‌ها علاقه‌ی زیادی به آن دارند. سالن‌های زیبایی یک فضای توسعه یافته است که بر روی ویژگی‌های زیبایی مانند ظاهر انسان‌ها تمرکز دارند.

بهترین سالن‌های زیبایی رشت + آدرس و شماره تماس

سالن زیبایی گلسار رشت

سالن‌های زیبایی خدمات گسترده‌ای را در رابطه با سلامت پوست، زیبایی صورت، مراقبت از پا، مانیکور و پدیکور، رنگ و کوتاهی مو، اصلاح صورت، خدمات زیبایی عروس و از این قبیل فعالیت‌ها را ارائه می‌دهند.

احتمالا شما به دنبال یک سالن زیبایی باکیفیت و معتبر در شهر رشت هستید که تمام فعالیت‌های زیبایی و مراقبتی را به شکل کامل و درست ارائه دهد؛ ما اینجا هستیم تا در انتخاب بهترین سالن شهر رشت و استان گیلان به شما عزیزان را کمک کنیم.

بهترین سالن زیبایی رشت گلسار

سالن تیکا یکی از برترین و باکیفیت‌ترین سالن‌های زیبایی در منطقه گلسار، شهر رشت و استان گیلان است که با توجه به سابقه‌ی درخشان خود به بهترین سالن زیبایی در این شهر تبدیل شده است.

این سالن در تمام زمینه‌های خدماتی دارای متخصصین مجرب و حرفه‌ای می‌باشد که تمامی این افراد دارای مدارک معتبر در رشته‌ی خود می‌باشند. سالن زیبایی تیکا در تمامی قسمت‌ها به شما خدمات درجه یک ارائه می‌دهد و شما می‌توانید برای انجام کارهای زیبایی خود به این سالن مراجعه فرمایید.

آرایشگاه زنانه رشت

در شهر رشت تعداد زیاد و قابل توجه‌ای سالن زیبایی و آرایشگاه قرار دارد که باید از بین آن‌ها، بهترین و با کیفیت‌ترین را پیدا کرد.

ما در ادامه برای شما یک لیست از معیار های مهم برای انتخاب کردن یک سالن زیبایی خوب را قرار داده ایم:

  • پرسنل ماهر و متخصص
  • فضا آرامش بخش سالن زیبایی
  • ارائه خدمات متفاوت و تخصصی
  • به روز بودن سالن و خدمات آن
  • کیفیت بالای خدمات
  • قیمت‌های معقول و مناسب
  • رعایت نکات بهداشتی در سالن زیبایی
  • موقعیت مکانی مناسب

تمام این‌ها ویژگی یک سالن زیبایی خوب و باکیفیت را توضیح می‌دهد، که سالن زیبایی تیکا واقع در رشت تمامی این ویژگی‌ها را دارا است. سالن زیبایی تیکا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که این سالن را با سایر سالن‌های زیبایی در رشت متفاوت کرده است.

بهترین سالن زیبایی رشت

همانطور که مشاهده کردید شهر رشت دارای سالن‌های زیبایی با کیفیت زیادی می‌باشد که شما باید بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

سالن‌های متعددی نیز در شهر رشت وجود دارد که ما به معرفی بهترین سالن زیبایی رشت می‌پردازیم:

بهترین سالن‌های زیبایی رشت + آدرس و شماره تماس

سالن زیبایی تیکا

سالن تیکا یکی از بهترین و معتبرترین سالن‌های زیبایی در استان گیلان است که با توجه به سابقه درخشان خود، شناخته شده می‌باشد. سالن زیبایی تیکا با انجام خدمات تخصصی در لاین عروس و زمینه زیبایی و مراقبت مو تبدیل به یکی از با کیفیت‌ترین سالن‌ها شده است. این سالن دارای 15 سال سابقه کاری می‌باشد و پرسنل این سالن با تجربه و تخصص بالای خود می‌توانند به شما عزیزان کمک کنند.

اکنون خدمات سالن زیبایی تیکا در زمینه‌های مختلف را ببرسی می‌کنیم:

  • لاین عروس: یکی از سخت ترین و مهم ترین تصمیمات قبل از عروسی، برای عروسان عزیز انتخاب سان زیبایی برای دریافت خدمات زیبایی می باشد.

سالن تیکا یک سالن تخصصی در لاین عروس است که تمامی خدمات عروس مانند آرایش مو، ابرو، ناخن و پاکسازی صورت را به شکل کاملا تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهد.

آرایش عروس به صورت حرفه‌ای و با استفاده از تکنیک‌های مدرن در این سالن انجام می‌گیرد. سالن زیبایی تیکا با استفاده از ترندهای روز دنیا یک آرایش زیبا و منحصر به فرد برای شما به وجود می‌آورد.

  • کوتاهی مو: سالن زیبایی تیکا دارای متخصصان حرفه‌ای می‌باشد که با انواع مو و شکل آن آشنایی دارند. به طور کلی سالنی که کوتاهی مو را انجام می‌دهد باید آگاهی کامل و دقیقی نسبت به انواع مو داشته باشد.

سالن تیکا با در نظر گرفتن فرم صورت شما بهترین مدل برای کوتاهی را به شما پیشنهاد می‌دهند و با بررسی مدل موهای متفاوت، بهترین را مدل را که با صورت شما هم خوانی دارد و ویژگی‌های صورت شما را نمایان می‌کند پیشنهاد می‌کنند. آرایشگران حرفه‌ای تیکا با آشنایی به ترندهای دنیا بهترین مدل مو را به شما پیشنهاد می‌کنند.

  • رنگ مو: رنگ کردن مو یک کار کاملا تخصصی می باشد و اگر توسط یک متخصص انجام نشود به مو شما آسیب های جبران ناپذیری می زند. به همین علت شما باید یک رنگ کار حرفه‌‎ای و متخصص را در این زمینه پیدا کنید.

سالن تیکا یکی از بهترین سالن‎‎‌های زیبایی رشت در زمینه رنگ مو می‌باشد. در سالن زیبایی تیکا، در لاین رنگ و لایت مو از برند کئون هلند استفاده می‌شود که یکی از برندهای معروف و باکیفیت رنگ مو در اروپا است و بهترین متریال در آن استفاده شده است.

در سالن تیکا ترکیب مواد در حضور مشتری انجام می‌شود تا مشتریان از استفاده مواد رنگ از برندهای معتبر اطمینان خاطر حاصل کنند و نگران این موضوع نباشند.

سالن زیبایی تیکا همچنین علاوه بر خدمات زیبایی، خدمات آمورشی هم دارد که این خدمات زیر نظر خانم مرسده کاظمی مدیریت محترم این سالن انجام می‌شود. سالن زیبایی تیکا با ارائه مدارک معتبر به هنرجویان خود از بهترین سالن‌های زیبایی در این زمینه تبدیل شده است.

سالن زیبایی تیکا دارای مشاورین متخصص و حرفه‌ای می‌باشد که می‌توانند شما را در انجام بهترین خدمات در این سالن کمک کنند و شما می‌توانید با مشورت از تیم مشاوره‌ای تیکا بهترین تصمیم را برای زیبایی و سلامت موهای خود بگیرید.

علاوه بر این شما قبل از مراجعه به سالن زیبایی تیکا می‌توانید با رفتن به سایت و صفحه اینستاگرام این سالن از نمونه کارهای این سالن زیبایی دیدن کنید و تصمیم بهتری در انتخاب خود بگیرید.

آدرس و شماره تماس سالن تیکا

آدرس سالن: رشت، گلسار، استاد معین، خیابان پروفسور رضا، بالای خشکشویی مرجان، طبقه دوم

تلفن تماس: 33770682-013

آدرس اینستاگرام: Tika_beauty_salon

برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید به لینک مراجعه نمایید.

بهترین سالن‌های زیبایی رشت + آدرس و شماره تماس

سالن زیبایی لبنا

این سالن دومین سالن معتبر زیبایی بعد از سالن زیبایی تیکا می‌باشد. سالن زیبایی لبنا در زمینه‌های مختلف مانند ابرو، مو، میکاپ، ناخن و مژه تخصص بالایی دارند و پرسنل این سالن می‌توانند خدمات بالایی به شما ارائه دهند.

سالن زیبایی عروس ایران

سالن زیبایی عروس ایران یکی از سالن‌های زیبایی در شهر رشت می‌باشد که در لاین‌های مختلف به صورت تخصصی خدمات ارائه می‌دهد.

سالن زیبایی شیرین مقدم

این سالن با مدیریت خانم مقدم به یکی از معتبرترین سالن‌های زیبایی در شهر گلسار تبدیل شده است و شما می‌توانید با مراجعه به این سالن از تمام خدمات زیبایی بره‌مند شوید.

سالن زیبایی لنا

سالن لنا یکی از سالن‌های باکیفیت در شهر رشت می‌باشد که خدمات تخصصی در لاین مژه و ناخن به زیباجویان خود رائه می‌دهد. شما با رفتن به این سالن زیبایی می‌توانید زیبایی محصر به فردی به ناخن‌ها و مژه‌های خود دهید.

بهترین آرایشگاه رشت گلسار

شهر رشت دارای موفق‌ترین سالن‌های زیبایی می‌باشد که بر اساس رتبه‌بندی آن‌ها را مشخص نموده و نظرات مردم را راجب این سالن‌ها به شما عزیزان نمایش داده است.

بهترین سالن زیبایی رشت

اکنون ما بهترین سالن‌های زیبایی رشت که معتبر و باکیفیت هستند را به شما عزیزان بازگو می‌کنیم: " سالن زیبایی تیکا", " سالن زیبایی لبنا","سالن زیبایی شیرین مقدم"," سالن لنا"," سالن سرمه", " سالن زیبایی الهه رحیمیان"," سالن کاخ عروس" این سالن‌ها جز بهترین و معتبرترین سالن‌های زیبایی در رشت هستند.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز