بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آیا شما هم به سئو علاقمند هستید و می‌خواهید از یک مسیر صحیح آموزش آن را دنبال کنید؟ اگر پاسخ بله است، می‌خواهیم در ادامه این مطلب یک نقشه راه و نحوه ورود صحیح در آموزش سئو را به شما آموزش دهیم. همچنین شما کاربران می‌توانید برای رفع هرگونه ابهام و یادگیری مفاهیم اولیه مهارت سئو از پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU استفاده کنید که در انتها به معرفی آن خواهیم پرداخت.

آموزش سئو را از کجا شروع کنیم؟

اگر به این مطلب مراجعه کرده‌اید، حتما جزو کسانی هستید که از طریق فضای مجازی راجع به سئو شنیده‌اید. اکنون تصمیم گرفته‌اید که یک مهارت آنلاین را برای کسب درآمد بیاموزید. چه چیزی بهتر از سئو که اکنون بیش از 70% از شرکت‌ها روی آن سرمایه گذاری می‌کنند. این تصمیم مهم‌ترین نقطه‌ی شروع یادگیری شما است؛ چراکه می‌تواند در آموزش کامل مفاهیم سئو، مدت زمان آن و رساندن شما به پروژه‌های واقعی بسیار تاثیر گذار باشد. همه اینها زمانی بدست می‌آید که بدانید سئو را چگونه و از کجا شروع کنید. در ادامه این مطلب براساس تجربیات واقعی افراد، یکسری سوالات مهم را برای آموزش سئو جواب می‌دهیم که می‌تواند رمز موفقیت شما در یادگیری این مهارت باشد.

در بخش اول می‌خواهیم بگوییم که باید آموزش سئو را از کجا شروع کرد. از آنجایی که سئو یک علم با قدمت بیش از 20 سال است (تقریبا هم سن به وجود آمدن موتور جستجوی گوگل)، مفاهیم و شاخه‌های آموزشی بسیار زیادی را در بر می‌گیرد. به همین خاطر ممکن است ورود مستقیم به کورس‌های آموزشی آن کمی سنگین باشد.

بنابراین توصیه ما آن است که در یک دوره مقدماتی مانند پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU شرکت کنید. از آنجایی که این مینی دوره‌ها کمتر از چند ساعت هستند، وقت شما گرفته نمی‌شود. از سوی دیگر به دلیل بیان ساده مدرس در این دوره‌ها، شما می‌توانید تا سطح خوبی آموزش دیده و برای ثبت نام دوره‌های جامع آماده شوید.

پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU منتشر شد
نحوه شروع آموزش سئو

 

برای آموزش سئو به چه پیش زمینه‌هایی نیاز داریم؟

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شده باشد آن است که باید چه پیش نیازهایی را قبل از آموزش سئو درنظر بگیرید. پاسخ به این پرسش تا حد زیادی به دوره‌ای که در آن شرکت می‌کنید، نوع تدریس و سطح آموزش‌ها وابسته است. به همین دلیل ممکن است جواب‌ برای هر فردی متفاوت باشد.

در غالب موارد برای شرکت در دوره‌های آموزش سئو احتیاجی به پیش نیاز نخواهید داشت. چراکه دوره‌های جامع با هدف آموزش صفر تا صد ضبط و ارائه می‌شوند. با این حال شما می‌توانید پس از شرکت در یک مینی دوره، برای ثبت نام آموزش‌های جامع سئو اقدام کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید با اطمینان از یادگیری مفاهیم پایه، درک بهتری از آموزش داشته باشید. همچنین سوء تفاهم‌ها و درک ناقص مطالب که ممکن است به صورت غلط ایجاد شوند، کمتر پیش خواهند آمد.

نکته: به این موضوع توجه کنید که آموزش‌های سئو بنا به سطح دانشجویان در دو بخش کلی مقدماتی و پیشرفته ارائه می‌شوند. ساختار سئو با توجه به عمق مطلبی که دارد، نیازمند آموزش‌هایی با محتواهای پیچیده‌تر و فنی است که باعث می‌شود تا شاهد دوره‌های پیشرفته نیز باشیم.

پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU منتشر شد
آشنایی با پیش نیازهای آموزش سئو

 

چگونه مهارت سئو را بیاموزیم؟

مسیری که می‌توان برای یادگیری سئو بیان کرد تا حد زیادی وابسته به هدف شما از یادگیری این مهارت است. به عنوان مثال ممکن است بخواهید به عنوان یک سئوکار حرفه‌ای به یادگیری این مهارت اقدام کنید. ممکن است به عنوان یک دیجیتال مارکتر، علاقمند به یادگیری صرفا بخش سئو خارجی که مربوط به این حرفه است باشید. با این حال ما یک مسیر کلی را بیان می‌کنیم که معمولا محتوای دوره‌های آموزشی، مرحله به مرحله براساس آن ارائه می‌شوند:

  • یادگیری مفاهیم اولیه: این بخش که می‌توانید به صورت پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU آن را دریافت کنید در قالب یک سرفصل ارائه می‌شود. محتوای آن، آموزش مفاهیم و درک شما از چیستی سئو، اهداف و کاربردهای SEO است.
  • سئو داخلی: اولین بخش از آموزش سئو مرتبط به سئو داخلی می‌شود. سئو داخلی مجموعه فعالیت‌هایی را شامل خواهد شد که درون وب سایت شما برای بهینه سازی آن منطبق با قوانین موتورهای جستجو انجام می‌شوند.
  • سئو تکنیکال: فرقی نمی‌کند در مرحله طراحی سایت فروشگاهی هستید و یا کسب‌و‌کار آنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اید. باید برای بهینه سازی سایت خود از نظر کد، ارورهای HTTP، رعایت پروتکل‌های امنیتی و غیره اقداماتی را انجام دهید. این تسک‌ها به عنوان سئو تکنیکال شناخته می‌شوند.
  • سئو خارجی: در این بخش برای بهینه سازی سایت از نظر اعتبار در مقابل موتورهای جستجو و افزایش ارزش دامین اتوریتی اقدام می‌شود. قابل ذکر است که سئو خارجی به دلیل حساسیت‌های بالایی که دارد، به شدت مهم بوده و باید توسط دیجیتال مارکترها و کسانی که نسبت به ایجاد کمپین‌های ساخت بک لینک اقدام می‌کنند به دقت انجام شود.

همچنین سرفصل‌های دیگری که می‌توان در این قسمت به آن اشاره کرد شامل سئو محلی، ایجاد گزارش و کار با ابزارهای سئو می‌باشد. همه این بخش‌ها در ارائه خدمات سئو مهم بوده و باید تمام تسک‌های مرتبط به آنها به صورت یکپارچه و هماهنگ با یکدیگر انجام شوند. در مینی دوره‌های مقدماتی مانند پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU می‌توانید به صورت کامل‌تر با مفاهیم هر بخش آشنا شوید.

پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU منتشر شد
نحوه آموختن مهارت سئو

 

بهترین دوره‌های مقدماتی سئو کدامند؟

حال که فهمیدیم تاثیر دوره‌های مقدماتی تا چه حد در یادگیری آموزش سئو مهم است، می‌خواهیم کمی راجع به ویژگی‌های آن صحبت کنیم. در این خصوص باید گفت:

  • ارائه مفاهیم به زبان ساده: از آنجایی که دوره‌های مقدماتی اولین بخشی هستند که کاربر با آن به مفهوم سئو پی می‌برد، باید مطالب با زبان ساده به گونه‌ای که احتیاج به پیش نیاز خاصی نداشته باشد، ارائه شوند.
  • ایجاد نقشه راه: یکی از اهدافی که دوره‌های مقدماتی سئو برای آموزش این مهارت تدوین می‌شوند، ترسیم یک نقشه راه در ذهن مخاطب است. این کار می‌تواند کاربران و دانشجویان تازه وارد را از سردرگمی نجات داده و آنها را با ساختار سئو نیز آشنا کنند.
  • پاسخگویی به سوالات متداول کاربران: همچنین مهم است که در دوره‌های مقدماتی که باید با کیفیت و محتوای خوبی ارائه شوند، به سوالات متداول کاربر پاسخ داده شود. از آنجایی که بسیاری از افراد با اطلاعات ناقص در این دوره‌ها ثبت نام می‌کنند، لازم است سوالات آنها پاسخ داده شده و ابهامات یا سوء تفاهم‌ها برطرف شوند.
  • خلاصه و مفید بودن: در نهایت مهم است که کاربر در همان بخش مقدماتی به صورت مفید با مفاهیم آشنا شود. این دوره نباید کش دار شده و منجر به ایجاد پیچیدگی یا ابهام بیشتر در مخاطب شود.

معرفی پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU

پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU یکی از مینی دوره‌های کامل و به روزی است که می‌توانید برای آشنایی اجمالی با این مهارت از آن استفاده کنید. این کورس آموزشی کوتاه با محتوای آموزشی +2 ساعت ارائه شده است. مدرس این دوره آقای محمد دهقان، مدیر مجموعه SEOEDU با بیش از 5 سال سابقه کار در بهینه سازی سایت و طراحی سایت هستند.

از آنجایی که نقش دوره‌های آموزشی مقدماتی در ترسیم نقشه راه یادگیری و ایجاد یک فهم اولیه از سئو بسیار مهم است، این دوره توسط مدرس به صورت رایگان در سایت SEOEDU منتشر شد. شما اکنون می‌توانید بدون نیاز به ثبت نام و پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای، پکیج آموزش سئو رایگان در SEOEDU را از وب سایت ما دریافت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز