بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

سرم پیلینگ اوردینری به عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست شناخته شده و تاثیر بسزایی در بهبود و روشن‌سازیِ پوست صورت دارد. این سرم به واسطه وجود اسید‌های آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی در میان ترکیبات تشکیل‌دهنده خود، منجر به از بین رفتنِ لایه‌های مرده و جوش‌های سطحیِ پوست می‌شود. بنابراین با رعایت مراحل استفاده از این سرم و استفاده منظم از آن، قادر به دستیابی به نتایج مثبتی در راستای بهبود و افزایش طراوت و شادابیِ پوست‌تان خواهید بود. معمولا متخصصان پوست به افراد توصیه می‌کند تا در طول استفاده از این سرم، از محصولات حاوی رتینول و ویتامین C استفاده نکنند؛ چرا که معمولا در این‌صورت، میزانِ اثربخشیِ سرم پیلینگ اوردینری کاهش می‌یابد.

نحوه استفاده از سرم پیلینگ اوردینری

آماده سازی پوست و اهمیت آن

آماده‌سازی پوست قبل از استفاده از محصولات مراقبت از پوست مانند سرم پیلینگ اوردینری از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای آماده‌سازی، ابتدا پوست را با محصولات مناسب تمیز کرده و سپس به خوبی آن را خشک کنید. از آنجایی که انجام صحیح این مراحل به طور مستقیم بر روی میزان اثرگذاریِ سرم اوردینری تاثیر می‌گذارد، بنابراین بهتر است دقت را لازمه کار خود قرار دهید. توجه داشته باشید که عدم استفاده صحیح از محصولات مراقبت از پوست و به‌ویژه سرم پیلینگ اوردینری، موجب آسیب‌رسانی به پوست‌تان خواهد گشت! بنابراین دارا بودنِ اطلاعات دقیق و صحیح پیرامون آماده‌سازی پوست قبل از استفاده از محصولات مراقبتی امری ضروری به شمار می‌رود. در همین‌راستا به ذکر نحوه استفاده از سرم پیلینگ اوردینری می‌پردازیم:

تمیز کردن و خشک سازی پوست

برای تمیز کردن پوست قبل از استفاده از سرم پیلینگ اوردینری، ابتدا باید پوست خود را با آب و محصولات تمیز‌کننده مناسب شست‌و‌شو دهید. در این مرحله بهتر است از محصولاتی با PH ملایم و بدون عطر و رنگ افزوده استفاده کنید. شست‌و‌شوی صورت با آب گرم به شما کمک می‌کند تا تمامیِ چربی و آلودگی‌های جای گرفته بر روی آن را به خوبی از بین ببرید. پس از شست‌و‌شوی کامل باید پوست خود را با استفاده از یک دستمال نرم و تمیز خشک کنید. ( بهتر است اطمینان یابید که پوست‌تان به‌طور کامل خشک ‌شده ‌است؛ چرا که این کار به جذب و دریافت نتیجه بهتر از سرم پیلینگ اوردینری کمک بسیاری می‌کند. )

آغشته سازی پوست به سرم

با استفاده از انگشتان خود یا ابزار مناسب، پوست خود را به مقدار مناسبی از سرم پیلینگ اوردینری آغشته سازید. ( مقدار مناسب بر اساس نیاز پوست شما و دستورالعمل تولید‌کننده محصول مشخص می‌شود. طبیعتا استفاده بیش از حد از این سرم به پوست‌تان آسیب رسانده و طبیعتا استفاده از مقدارِ کمتر آن، دستیابی به نتیجه مطلوب را دشوار‌تر می‌سازد. ) بعد از تمیز کردن و خشک‌سازیِ کامل پوست، مقدار برداشته‌شده‌ از سرم را به‌طور یکنواخت بر روی پوست‌تان پخش کنید. متخصین پوست به افراد توصیه می‌کنند در حدود 10 الی 20 دقیقه، سرم‌ را روی پوست خود نگه دارند تا فرایند جذب آن به خوبی به اتمام برسد.

نکات مهم و مراقبت های لازم در استفاده از سرم پیلینگ اوردینری

به طور کلی؛ سرم پیلینگ اوردینری، راهی مناسب برای بهبود و تقویت پوست به شمار می‌رود. این محصول حاوی موادی است که بازسازی سلول‌های جدید پوست را آسان می‌سازند. بنابراین پس از استفاده از سرم پیلینگ اوردینری، پوست بازسازی شده و شادابی و طراوت بیشتری را به دست می‌آورد. بنابراین به واسطه استفاده منظم و درست از سرم پیلینگ اوردینری، می‌توانید از مشکلات پوستیِ ناشی از آفتاب، پیری و آکنه رهایی یابید. بسیاری از خریدارانِ این محصول معتقدند که به واسطه استفاده از آن، موفق به افزایش اعتماد‌به‌نفسِ شخصی و اجتماعیِ خود شده و پوستی جوان‌تر، صاف‌تر و شاداب‌تر را به دست آورده‌اند!

اما دریافت نتیجه از این سرم به چگونگی استفاده از آن هم بستگی دارد. در صورتی که به خوبی نحوه استفاده از آن را بیاموزید، در کوتاه‌ترین زمان بهترین نتایج را به دست خواهید آورد. به عنوان‌مثال توصیه می‌شود پس از استفاده از سرم پیلینگ اوردینری، پوست خود را به خوبی با آب ولرم شست‌و‌شو دهید. این کار منجر به تسریع در جذب مواد موجود در سرم می‌شود. پس از شست‌و‌شو و از آنجایی که سرم پیلینگ اوردینری ممکن است منجر به خشکی پوست شود، حتما از یک کرم مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. در این‌صورت، موفق به حفظ رطوبت و نرمیِ پوست‌تان خواهید شد.

برای حفظ سلامت پوست و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از تابش UV، حتما از یک ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. استفاده از ضد آفتاب پس از استفاده از سرم پیلینگ اوردینری به شما کمک می‌کند تا از افتادگیِ پوست و یا لک‌های پوستی جلوگیری کنید. بر اساس راهنمای تولید‌کننده، توصیه ‌شده‌ است که این محصول را هفته‌ای یک بار یا حداکثر دو بار استفاده کنید. استفاده بیش از حد از این محصول، ممکن است منجر به حساسیت پوست شود. بنابراین حتما این نکته را در نظر داشته باشید. این محصول را با محصولات دیگر و محصولات حاوی رتینول، ویتامین Cو... به صورت همزمان استفاده نکنید؛ چرا که ممکن است منجر به ایجاد حساسیت گردد. همچنین از استفاده از این محصول در نواحی زخمی، دور چشم، دور لب و... خودداری نمایید.

سرم پیلنیگ اوردینری؛ معجزه ای برای پوست شما!

نحوه استفاده از سرم پیلینگ اوردینری

مراقبت از پوست از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین به واسطه مصرف محصولاتی همچون سرم پیلینگ اوردینری می‌توان به شادابی و طراواتِ بیشتر آن کمک نمود. دریافت نتیجه مثبت از این سرم به شیوه استفاده از آن هم بستگی دارد. آماده‌سازی پوست قبل از استفاده، روش صحیح استفاده، مراقبت‌های پس از استفاده و برنامه‌ریزی برای استفاده مداوم از این محصول به شما کمک می‌کند تا میزانِ اثربخشیِ آن در طول زمان را به چندین برابر افزایش دهید. به طور کلی؛ برای داشتن یک پوست سالم و زیبا، توجه به این نکات اساسی امری ضروری است. در همین‌راستا می‌توان به فعالیت وبسایت « دکتر شیم » اشاره نمود که در تلاش است تا بهترین محصولات مراقبت از پوست و به‌ویژه محصولات اوردینری را با سطح بالایی از کیفیت و با قیمت مناسب به تمامی مشتریان خود ارائه کند. بنابراین انتخاب و خرید از این وبسایت به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به محصول مورد نظرتان دسترسی یابید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز