بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خرید و فروش برند آماده با هانا ثبت

افرادی که می‌خواهند از یک برند اختصاصی استفاده نمایند می‌دانند که مراحل ثبت برند بسیار پیچیده بوده و زمان‌بر است. از این رو استفاده از برند آماده که تمام مراحل آن به درستی طی شده است باعث می‌شود تا افراد بتوانند به راحتی از برند آماده استفاده کنند. سختی مراحل ثبت برند باعث شده است تا عده‌ای از افراد به دنبال شرکتهای فروش برند برای کسب و کار خود باشند. برند آماده تمام مراحل ثبتی آن طی شده است که این امر باعث می‌شود تا روند انتقال برند تسریع شود.

انتقال برند آماده می‌تواند به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد که افراد می‌توانند به راحتی از برند منتقل شده بهره برداری کنند. در دنیای امروزی که نشان تجاری دارای اهمیت است و کسب و کارهای مختلف برای بهبود وضعیت کاری خود از نشان تجاری معتبر استفاده می‌کنند وجود برند آماده می‌تواند بسیار مهم باشد. اگر می‌خواهید در مورد مراحل انتقال برند آماده بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

برند آماده و نحوه انتقال آن

برند آماده می‌تواند به دو صورت جزئی و کلی به افراد حقیقی و حقوقی منتقل شود. در واقع افراد برای استفاده از برند ثبت شده می‌توانند جزئی از ویژگی‌های نشان تجاری را در اختیار داشته باشند یا در صورت لزوم برند را به صورت کامل در اختیار بگیرند. در شیوه انتقال جزئی برند آماده که بسیار مرسوم است برخی از ویژگی‌های کلیدی نشان تجاری ثبت شده مانند طبقات و کالاها به شخص خریدار منتقل می‌شود.

در انتقال کامل برند آماده، تمام امتیازات برند به فرد خریدار منتقل خواهد شد و فروشنده دیگر نمی‌تواند ادعایی در مورد برند ثبت شده داشته باشد. هر کدام از موارد گفته شده با توجه به نیاز فرد تعیین می‌شود و مراحل مخصوص به خود را دارد.

مزایای استفاده از برند آماده را بدانید

با توجه به این که ثبت برند جدید دارای مراحل پیچیده بوده و بسیار زمان‌بر است، بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی ترجیح می‌دهند تا از برند آماده برای کسب و کار خود استفاده کنند. خرید برند آماده نسبت به ثبت آن دارای مزایای زیادی است که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن اشاره خواهیم داشت:

  • شاید به جرات بتوان گفت که مهم‌ترین مزایای استفاده از برند آماده، سرعت بهره برداری از برند است. در واقع افراد در بسیاری از موارد زمان کافی را برای طی کردن مراحل اداری ثبت برند ندارند که در این صورت می‌توانند با تکمیل کردن مدارک خود به راحتی با حضور در دفترخانه‌های مختلف انتقال برند را انجام دهند.
  • افراد اگر بخواهند تصمیم هوشمندانه‌ای اتخاذ کنند می‌توانند با انتخاب نام یک برند تجاری آماده به راحتی نشان تجاری مخصوص خود را ثبت نمایند. در بسیاری از موارد نام برند انتخابی افراد حقیقی و حقوقی قبلاً در سامانه ثبت شده است که در این موارد استفاده از یک برند آماده می‌تواند این مشکل را مرتفع نماید.
  • همان طور که می‌دانید ثبت برند تجاری اگر با نام لاتین باشد نیاز به کارت بازرگانی دارد که برای جلوگیری از این مشکل افراد می‌توانند از مزایای برند آماده استفاده کنند. برند آماده نیاز به مجوز فعالیت نداشته و برای انتخاب نام لاتین، لزومی به ارائه کارت بازرگانی ندارد که این موضوع برای افراد مهم است.
  • اگر ایده جالبی را در مورد کسب و کار آینده خود داشته باشید، می‌توانید با خرید و نقل و انتقال یک برند آماده به راحتی ایده‌های ذهنی خود را به مرحله اجرا در بیاورید. در این صورت می‌توانید با خرید برند آماده در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود برسید.

شناخت مراحل انتقال برند آماده

وجود سامانه مرکز مالکیت معنوی باعث شده است تا بسیاری از استعلام‌های نشان تجاری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. زمانی که بخواهید نقل و انتقال برند آماده را در برنامه خود قرار دهید به راحتی و با استفاده از سامانه مورد نظر خواهید توانست توسط دفترخانه‌های رسمی استعلام مورد نظر را دریافت کنید. پس از انجام صلح نامه بین فروشنده و خریدار که این امر در دفترخانه رسمی انجام می‌شود، انتقال برند آماده صورت می‌پذیرد.

نقل و انتقال برند آماده پس از تأیید نهایی باید در روزنامه‌های رسمی کشور به صورت عمومی منتشر شود تا عموم مردم از انتقال صورت گرفته به صورت کامل مطلع شوند. برای انتقال برند آماده وجود مدارک مختلف مورد نیاز است. از جمله مدارک مورد نیاز برای نقل و انتقال برند آماده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خریدار
  • ارائه اصل و کپی وکالت نامه و مدارک شناسایی وکیل (در صورت انتقال توسط وکیل)

قیمت برند آماده

برند آماده با توجه به این که تمام مراحل آن طی شده است به نسبت نشان تجاری قابل ثبت، گران‌تر است. ارزش گذاری برند آماده به گونه‌ای است که باعث می‌شود تا افراد حقیقی و حقوقی بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن برند مورد نظر خود را ثبت نمایند. می‌توان گفت که ارزش برند آماده بسیار بالا بوده و پیچیدگی‌های ثبت برند را شامل نمی‌شود. افراد حقیقی و حقوقی با توجه به نیاز خود می‌توانند در یک روز کاری مالک یک نشان تجاری شوند.

ارزش گذاری برند آماده شامل موارد مختلف نظیر تعداد کالاها و طبقه برند، مرغوبیت و زیبایی اسم برند، فارسی یا لاتین بودن برند تجاری و طبقه بندی برند ثبت شده است. برای بسیاری از افراد مهم است که خدمات خرید برند آماده را از یک مکان معتبر انجام دهند. در بین انواع موسسه‌های ارائه دهنده خدمات برند آماده می‌توان به شرکت هانا ثبت اشاره کرد.

خرید برند آماده از شرکت هانا ثبت

ثبت شرکت هانا خدماتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت‌ها ، ثبت برند و علامت تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به شما ارائه می‌دهد. اگر از جمله کسانی هستید که می‌خواهید برند آماده خریداری کنید بهتر است از مجموعه هانا ثبت استفاده کنید. این مجموعه با داشتن نیروهای تخصصی در زمینه ثبت شرکت، برند و نقل و انتقال برند آماده توانسته است خدمات گسترده‌ای را به مشتریان ارائه نماید.

اگر می‌خواهید در زمینه ثبت شرکت و برند آماده از یک مجموعه تخصصی و باتجربه استفاده کنید بهتر است به مجموعه هانا ثبت به آدرس hanasabt.com سر بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز