بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

یکی از دغدغه اصلی رشتوندان و یا مسافرانی که به شهر رشت تشریف میاورند، انتخاب بهترین کافه رشت برای گذراندن لحظات فان و جذاب در کنار دوستان و خانواده می باشد. انتخاب بهترین کافه در شهر رشت بسیار مشکل است، چون کافه های باکیفیت این شهر زیاد می باشد. در ادامه قصد داریم یک لیست از بهترین آن ها را برای شما قرار بدیم.پس تا انتها محتوا همراه ما باشید.

10 تا از بهترین کافه رشت + آدرس، منو، شماره تماس

کافه کباب

کافه کباب جزء یکی از شناخته شده ترین و بهترین کافه گلسار رشت می باشد. این کافه رستوران به دلیل خدمات با کیفیت و متنوعی که دارد، نظر مشتریان و مسافران زیادی را به خود جلب کرده است و به عنوان بهترین کافه رشت مشهور است. در ادامه مواردی که باعث محبوبیت کافه کباب شده است و این کافه را در لیست بهترین کافه گلسار رشت قرار داده، معرفی می کنیم:

منو رستورانی و فست فودی و کافه:

کافه کباب یکی از متنوع ترین منوها را برای هر سلیقه ای به مهمانان خود ارائه می دهد. در این منو انواع غذاهای اصیل رشت، غذاهای فست فودی، دسر و کیک، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، صبحانه و انواع پیش غذا و سالاد را می توانید انتخاب کنید و سفارش دهید.

بهترین کباب رشت به خصوص کباب ترش:

اگر سوال شما هم این است که در رشت کجا میتوانیم کباب لذیذ بخوریم؟ جواب این سوال قطعا کافه کباب گلسار رشت است. بنابراین هر زمان که مهمان کافه کباب رشت بودید، تجربه خوردن غذاهای با کیفیت، مخصوصا بهترین کباب ترش رشت را فراموش نکنید.

دلیل طعم و مزه بی نظیر غذاهای کافه کباب، استفاده از مواد اولیه و گوشت تازه و باکیفیت است که باعث شده به عنوان بهترین کافه گلسار معروف شود.

فضای بی نظیر کافه کباب:

کافه کباب گلسار رشت یک مجموعه آرام و دنج است که تمی سنتی کلاسیک دارد و از دو فضای باز و بسته تشکیل شده است. این تنوع فضایی به شما اجازه میدهد تا بر اساس نیاز و سلیقه خود یکی از این فضاها را برای سپری کردن لحظات دلنشین خود انتخاب کنید.

فضای باز این کافه، یک فضای محبوب برای دورهمیهای دوستانه و خانوادگی است. با توجه به آب و هوای روزهای خوب، این فضا آرامش بخش است که میتوانید در آنجا از لحظاتتان لذت ببرید. فضای باز به شما اجازه میدهد که از ارتباط با دیگران و تماشای چشمانداز طبیعی اطراف لذت بیشتری ببرید.

علاوه بر این، اگر برنامه های کاری دارید و نیاز به یک محیط مناسب برای جلسات کاری خود دارید، میتوانید در تراس کافه کباب قرار ملاقات های خود را برگزار کنید.

امکان سفارش غذای بیرون بر:

در کافه کباب میتوانید از قابلیت سفارش غذای بیرون بر استفاده کنید و غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید. منوی این کافه کباب شامل انواع مختلفی از غذاهای رستورانی، فست فودی و کافه است که بخشی از لیست منو را برای شما معرفی می کنیم:

غذاهای محلی: واویشکا، میرزاقاسمی، باقالی قاتق، باقالی پلو با گوشت، باقالی پلو با مرغ، زرشک پلو با مرغ، مرغ سرخشده و ...

کباب ها: چنجه گوساله، چنجه گوسفندی، فیله ترش، شیشلیک، دوش کوبیده، جوجه زعفرانی، جوجه با استخوان و ...

فست فود: انواع برگر ها، سالاد سزار، انواع ساندویچ ها، پاستا پنه آلفردو و ...

برای مشاهده منو کامل فست فود کافه کباب به اینجا مراجعه نمایید.

نوشیدنی سرد: آیس آمریکانو، آیس لاته، آیس موکا، کوک اسپرسو، آفوگاتو و ...

نوشیدنی گرم: هات چاکلت، شیر شکلات، شیر عسل زعفران، ماسالا و ...

چای و قهوه: چای زعفران، چای سبز، چای به، دمنوش سلامت، شاه نوش، آمریکانو، لاته، کاپوچینو، قهوه دمی و ...

سینی صبحانه: صبحانه انگلیسی، املت سبزیجات، پنیر برشته، سوسیس تخم مرغ، شاپوری املت گوجه فرنگی و ...

کیک و دسر: اسلایس شکلاتی، چیزکیک، تارت، کروسان با شکلات و میوه، کیک بستنی و ...

10 تا از بهترین کافه رشت + آدرس، منو، شماره تماس

سرو قلیان:

منوی متنوع کافه کباب علاوه بر خوراکی های بی نظیر، بهترین قلیان رشت را برای شما تهیه کرده است. شما میتوانید در تراس این کافه رستوران بنشینید و از تجربهی بینظیر قلیانهای اصیل در بهترین کافه گلسار رشت لذت ببرید.

در کافه کباب، لیست کاملی از انواع مختلف قلیان و توتون در انتظار شماست. این رستوران با قلیونهای جذاب خود میزبانی بینظیری را برای مهمانان فراهم میکند. از قلیانهای چوبی، شیشه و برنجی زیبا و با کیفیت، د طعم هایمختلف مانند انبه، دو سیب، آدامس دارچین، شیر نارگیل و ... میتوانید در کافه کباب لذت ببرید.

• آدرس: رشـت، گلسـار، ابتدای بلوار توحید٫ نبش فرعـی ۱۰۱

• شماره تماس: 01332121573

• ساعت کاری: 10 الی 24

معرفی بهترین کافه گلسار رشت

علاوه بر کافه کباب که در لیست بهترین کافه رشت می باشد، کافه هایی دیگری هم وجود دارند که از محبوبیت بالایی در بین مشتریان و مهمانان برخوردار هستند. در ادامه برخی از این کافه ها را برای شما معرفی کرده ایم:

کافه و رستوران منصوری لانژ

کافه رستوران منصوری لانژ یکی از بهترین کافه گلسار رشت محسوب میشود. این کافه رستوران در بلوار دیلمان، چهار راه بهشتی، خیابان میرابوالقاسمی قرار گرفته است. با دکوراسیون داخلی شیک و بسیار زیبا، این کافه فضایی دنجی را برای تنهایی خلوت کردن افراد و دورهمیهای گرم و صمیمانه، طراحی کرده است. مهمانان این کافه میتوانند ساعاتی پر از خوشی و خاطرهانگیز را تجربه کنند. منوی این کافه شامل انواع نوشیدنیها میباشد و صاحب کافه رستوران منصوری لانژ اعلام کرده است: "اینجا مکانی است که هنر طعم پیدا میکند".

• آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان،خیابان میرابولقاسمی

• شماره تماس: 01332007777

• ساعت کاری: 16 الی 24

10 تا از بهترین کافه رشت + آدرس، منو، شماره تماس

کافه و رستوران آولوس

رستوران آولوس در خیابان ۱۱۶ قرار دارد، این رستوران یکی از پنجاه و پنج رستوران در محله گلسار رشت است. از نظر موقعیت جغرافیایی، این مکان در نزدیکی مراکز مهمی همچون بیمارستان، مرکز خرید و بوستان گلسار قرار دارد. همچنین، با توجه به نظرات افراد، میتوان این کافه رستوران را یکی از بهترین کافه گلسار معرفی کرد.

• آدرس: رشت، گلسار، خیابان 116

• شماره تماس: 09115860582

• ساعت کاری: 9 الی 23:30

کافه دوک

کافه رستوران دوک، یکی از بهترین کافه رشت محسوب می شود. این کافه با طراحی زیبا و منحصربهفرد خود جذابیت بسیاری دارد. وقتی وارد این کافه میشوید، محوطهای با حیاط سرسبز و گلکاری شده به سبک مدرن و زیبا را مشاهده می کنید.

کافه دوک، فضای باز و بستهای دارد که در فضای باز آن، صندلیهای بسیار زیبا قرار گرفتهاند. شما میتوانید از منوی کامل این کافه که شامل انواع فست فود، نوشیدنیها و کیکهای فوقالعاده است، در کنار این فضای بینظیر لذت ببرید.

• آدرس شعبه 1: گلسار بلوار سمیه نبش ۱۲۳جنب بانک آینده

• شماره تماس: 01333725071

• آدرس شعبه 2: گلسار-گلایل-نبش لادن

• شماره تماس: 01333727273

• ساعت کاری: 9 الی 24

10 تا از بهترین کافه رشت + آدرس، منو، شماره تماس

کافه موزه ارکاک

کافه ارکاک به عنوان تنها کافه موزه عکس، در میان لیست بهترین کافه های رشت معرفی شده است. این کافه با حالوهوای گذشتههای شهر رشت و دکوراسیون نوستالژیکی که دارد، طراحی شده است. فضای بیرونی این کافه با حوضچه کوچک، درختان کوتاه و بلند سبز، و میز و صندلیهای دنج و راحت آراسته شده است و شما را یاد خانههای قدیمی رشت میاندازد. در کافه ارکاک عکسهای قدیمی افراد و چهرههای مشهور ایران و گیلان موجود است. اگر به تصاویر علاقهمند هستید، میتوانید قسمتی از زمان خود را پشت ویترینهای شیشهای که با آلبوم عکس های قدیمی پُر شدهاند، سپری کنید.

• آدرس: رشت، سبزه میدون، اول لاکانی اول آفخرا اولین کوچه سمت راست کوچه ضیا العلما، آخرکوچه بن بست سمت راست

• شماره تماس:

• ساعت کاری: 8 الی 22

کافه آدرس

کافه آدرس، یکی از بهترین کافه های رشت و در محله گلسار قرار دارد. بسیاری از مشتریان به دلیل کیفیت و تنوع بالای غذاها و نوشیدنیها، این کافه را شناخته و محبوب می دانند. محیط داخل کافه آدرس برای قرار ملاقات های دو نفره و جلسه های کاری کوتاه، کاملا مناسب است. نورپردازی جذاب، فضای آرام و تنوع در منو از ویژگیهای این کافه می باشد. همچنین روبهروی این کافه دکه جمعوجوری به شکل لیوان وجود دارد که بخش بیرون بر این کافه است.

کافه آدرس همچنین به عنوان محلی برای برگزاری جشنها و مهمانیهای خاص،در ردیف بهترین کافه رشت شناخته میشود. میزهای تراس این کافه نیز انتخابی محبوب برای مشتریانی است که میخواهند از منظره زیبا گلسر بهره مند شوند.

• آدرس: گلسار،بلواردیلمان،رو به روی مرکزخرید دیلمان

• شماره تماس: 09359192709

• ساعت کاری: 8:30 الی 23

کافه آرتیست

تعداد زیادی کافه در محله گلسار در شهر رشت وجود دارند، اما کافه آرتیست یکی از بهترینهای آنها است. فضای داخلی کافه آرتیست در مقایسه با سایر کافههای گلسار و حتی در سطح شهر درشت، بسیار باوقار و شیک است. به عنوان پیشنهاد ما برای برگزاری یک جشن تولد خوب و بهیادماندنی، میتوانید به این کافه گلسار رشت مراجعه کنید که فضای زیبایی دارد. کافه آرتیست رشت، در طبقه نهم برج گلسار قرار گرفته و چشمانداز فوقالعادهای به فضای بیرونی گلسار دارد. با نشستن در صندلیهای نزدیک به بخش شیشهای کافه آرتیست، شما میتوانید از بالا به فضای سبز گلسار نگاه کنید و از منظرهای که تماشا میکنید، لذت ببرید.

• آدرس: رشت، بلوار گيلان، برج گلسار طبقه ۹

• شماره تماس: 09330980131

• ساعت کاری: 9 الی 24

کافه استلا

کافه استلا در خیابان 111 منطقه گلسار رشت قرار گرفته است. این کافه گلسار رشت در نزدیکی مراکزی از جمله: بیمارستان گلسار، صرافی گلسار، رستوران مس کافه کتاب اردیبهشت و داروخانه دکتر یوسفی واقع شده است. با توجه به نظر افرادی که تجربه حضور در این کافه را داشته اند می توان گفت کافه استلا یکی از کافه های خوب منطقه گلسار است. همچنین می توانید برای صرف صبحانه کافه استلا را انتخاب کنید.

• آدرس: رشت، خیابان111 گلسار، پلاک۱ طبقه چهارم

• شماره تماس: 09116173539

• ساعت کاری: 9:30 الی 23:30

کافه این

کافه "این" یکی از کافههای خاص و منحصربهفرد رشت است که نورپردازی دیدنی، تابلوهای نقاشی با مفهوم و صندلیهای چوبی زیبایی دارد. یکی از ویژگی های این کافه آن است که در طبقه بالای یک ساختمان بلند واقع شده و این موقعیت منحصربهفرد، تراس آن را به یکی از بخشهای محبوب برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل کرده است.

کافه این در منطقه گلسار به خاطر قهوههای خوشمزه و بینظیری که ارائه میدهد، به عنوان بهترین کافه گلسار رشت مشهور شده است. بنابراین، اگر به دنبال بهترین کافه برای لذت بردن از یک فنجان قهوه با طعم عالی در رشت هستید، میتوانید این کافه را در نظر بگیرید. همچنین کافه این یک محیط عالی برای برگذاری مراسمات جشن ها و دورهمی های دوستانه را داراست.

• آدرس: گیلان، رشت، گلسار، میدان توحید، توحید 1، ساختمان علاء، طبقه 5

• شماره تماس: 33774990

• ساعت کاری: 9 الی 23:30

کافه و رستوران هیراد

کافه رستوران ساحلی هیراد جزء بهترین کافه رشت شناخته می شود. این کافه رستوران در کنار ساحل دریا قرار گرفته و بهترین چشم انداز را برای شما فراهم می کند. کافه هیراد در دو فضای بسته و باز طراحی شده و از شیک ترین میز و صندلی ها و دکوری منحصر به فرد برخوردار است. از امکانات و ویژگی های این کافه ساحلی می توان به موزیک زنده، صندلی کودک، ممنوع نبودن سیگار و پیک و ارسال رایگان در محدوده اشاره کرد.

• آدرس: رشت بلوار دیلمان

• ساعت کاری: 8 الی 24



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز