بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کانادا سرزمینی پهناور در شمال قاره آمریکاست که به دلیل برخورداری از ظرفیت های بسیار بالا در حوزه هایی چون ایجاد کسب و کار و همچنین داشتن دانشگاه هایی با استانداردهای جهانی، از جمله کشورهای محبوب برای مهاجرت علاقه مندان به حساب می آید.

مهاجرت به کانادا در سال های اخیر با توجه به جذابیت های متعدد این کشور موضوعی است که از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و افراد زیادی در حال تلاش برای دستیابی به اقامت این کشور از روش های مختلف هستند. قدم برداشتن در مسیر اخذ انواع ویزاهای کاری، ویزای تحصیلی و تولد فرزند بیش از یک دهه است که همواره تیتر اول اکثر مقالات مربوط به مهاجرت بوده و این موضوع موجب شده تا برخی از شیوه های اخذ اقامت کشور کانادا کمتر شناخته شده باشد. یکی از این روش ها برنامه ICT کانادا می باشد. برنامه ICT کانادا در حقیقت انتقال درون شرکتی (Intra-Company Transferees) است که دولت این کشور از طریق این برنامه به کارشناسان ارشد و مدیران عالی رتبه کسب و کارهای سایر کشورها، اجازه ورود به خاک کانادا و فعالیت در این سرزمین را می دهد. در این مقاله سعی شده است که برنامه ICT کانادا معرفی شود.

ویزای ICT کانادا چیست؟

 

برنامه ICT کانادا یکی از زیرمجموعه های ویزای IMP بوده که به توسعه کسب و کارها در خاک کانادا می پردازد. با توجه به این نکات می توان نتیجه گرفت درصورتیکه فعالیت فرد دارای منافع اقتصادی برای کشور کانادا باشد، اخذ ویزای ICT یکی از ساده ترین و کوتاه ترین روش های مهاجرت برای مدیران علاقه مند به تجربه زندگی در کانادا به حساب می آید. به بیان دیگر صاحبان کسب و کارهایی که علاقه مند به انتقال کسب و کار خود به کشور کانادا هستند و یا می خواهند شعبه ای از مجموعه خود را در خاک کانادا تأسیس کنند، می بایست از طریق این ویزا اقدام کنند.

مدرک زبان مورد نیاز دریافت ویزای ICT کانادا

یکی از نکات قابل توجه برنامه ICT کانادا عدم نیاز به مدرک زبان است؛ به بیان دیگر در فهرست مدارک موردنیاز که توسط کشور کانادا تعیین شده عنوانی از مدرک زبان به چشم نمی خورد؛ با این وجود باید توجه داشت وابسته به ایالت انتخابی افراد، تسلط بر یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسوی شانس دریافت ویزا را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.

تفاوت ویزای استارتاپ و ویزای ICT کانادا چیست؟

باید در این جا به این نکته اشاره شود که بین ویزای استارتاپ و ICT کانادا تفاوت فاحشی وجود دارد و دو نوع ویزای مجزا می باشند. در ویزای استارتاپ کانادا متقاضی باید دارای ایده نو آورانه و خلاقانه باشد. در حالیکه در روش ICT متقاضی که صاحب کسب و کار می باشد به دنبال انتقال بیزینس خود به کشور کانادا می باشد.

مزایای دریافت ویزای ICT کانادا

  • پروسه دریافت این ویزا کوتاه می باشد
  • متقاضیان می توانند پس از دریافت ویزا، همراه با خانواده و فرزندان خود به کشور کانادا مهاجرت کرده
  • فرزندان فرد متقاضی از اجازه تحصیل رایگان در مدارس کانادا نیز برخوردار خواهند بود
  • نبود هیچگونه محدودیت برای سرمایه اولیه دانست
  • امکان اخذ اقامت دائم پس از گذشت 1 سال

کلام آخر

مهاجرت به کانادا از طریق ICT می تواند یکی از راه های به نسبت آسان برای مهاجرت به کانادا می باشد. تیم اسمارت آپ ویزا با موفقیت های بسیار در زمینه کسب ویزای ICT کانادا میتواند در این مسیر همراه شما باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین اسمارت آپ ویزا به شماره تماس ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ مراجعه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز